Jännämiehet siis uskaltaa lähestyä kaikkia naisia?

eikösseniinole

Siis tämähän se on mikä ätmejä ärsyttää, kun ne ei uskalla??

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitäkukinhaluaa

      Miksi yhden miehen edes tulisi lähestyä kaikkia naisia? Tai että lähestyy varattuja ja pettää parisuhteessa? Mitä Toimi tekikään taas väärin?

      • GameOnVsusjh

        Toimin tarvitsisi opetella peliä. Hänen muuvinsa oli niin tökeröjä, että antoi vaan naisille mielikuvan irstaasta sedästä. Hjallis on suurinpiirtein saman ikäinen, mutta hänen pelitaitonsa on valovuoden Toimia edellä.


      • Ei kaikkia tarvitse lähestyä, mutta on rohkeutta lähestyä niitä naisia, joista on kiinnostunut. Jopa pakkien uhalla ja niistä masentumatta. Onhan se tietysti haastavaa...


    • vfhjvjhbvfhj

      Ei vaan kunnon miehiä ärsyttää, kun naiset ottavat mieluummin huonon kuin hyvän miehen. Ei se ole ätmeiltä pois, että jännämiehet _yrittävät_ jotain. Vika on onnistumisessa, joka taas on naisten syy.

      Kunnon mies ei yritä naista, jonka kanssa ei sopisi yhteen, eikä naista, jolta saisi pakit. Uskalluksesta ei ole kiinni.

      • Yskdja

        "Kunnon mies ei yritä naista, jolta saisi pakit"
        Haloo. Tuleeko mieleen, että yrittämistaktiikalla saattaisi olla vaikutusta lopputulokseen? Yritä eri taktiikalla, opettele, kokeile.


      • wweee
        Yskdja kirjoitti:

        "Kunnon mies ei yritä naista, jolta saisi pakit"
        Haloo. Tuleeko mieleen, että yrittämistaktiikalla saattaisi olla vaikutusta lopputulokseen? Yritä eri taktiikalla, opettele, kokeile.

        Miksi miehen pitäisi satsata tällaisiin pelimiesopiskeluihin. Sitä kun on niin paljon muuta mihin pitäisi oikeasti kaikkensa satsata. Ja jos pelimiesoppeihin keskittyy niin se on sitten vielä muusta tärkeästä pois. Ja ei niistä pelimiesopeista juurikaan edes hyötyä ole ainakaan naistenkäsittelykokemusta vaille oleville miehille, siksi kun nämä jutut ovat sellaisia asioita että lähinnä vain käytännön tasolla niitä opitaan.


      • Ex--PUA
        wweee kirjoitti:

        Miksi miehen pitäisi satsata tällaisiin pelimiesopiskeluihin. Sitä kun on niin paljon muuta mihin pitäisi oikeasti kaikkensa satsata. Ja jos pelimiesoppeihin keskittyy niin se on sitten vielä muusta tärkeästä pois. Ja ei niistä pelimiesopeista juurikaan edes hyötyä ole ainakaan naistenkäsittelykokemusta vaille oleville miehille, siksi kun nämä jutut ovat sellaisia asioita että lähinnä vain käytännön tasolla niitä opitaan.

        Höpö höpö.

        Mitä nämä fanipojat unohtavat, ovat faktat.

        Pelkkä "moi" riittää avariksi, sillä kaikki on kiinni naisen kiinnostuksesta. PUA-taktiikat ovat siinä mielessä turhia - ne perustuvat väittämään että "attraktiota" voi rakentaa.

        Todellisuudessa nainen on valinnut sinut jo ensimmäisten sekunttien aikana sopivaksi kandidaatiksi, ja loput hän valitsee ensimmäisen vartin aikana.

        Ja mitä tulee jännä- ja kunnon miehiin, niin jännämiehet on saaneet palkkion eli onnistumisen lähestymisedtä ja kunnon miehet eivät. Joten turha inistä. Naisten tulisi myös lähestyä itse miehiä, ihan tasa-arvon nimissä.


      • Ex--PUA
        Ex--PUA kirjoitti:

        Höpö höpö.

        Mitä nämä fanipojat unohtavat, ovat faktat.

        Pelkkä "moi" riittää avariksi, sillä kaikki on kiinni naisen kiinnostuksesta. PUA-taktiikat ovat siinä mielessä turhia - ne perustuvat väittämään että "attraktiota" voi rakentaa.

        Todellisuudessa nainen on valinnut sinut jo ensimmäisten sekunttien aikana sopivaksi kandidaatiksi, ja loput hän valitsee ensimmäisen vartin aikana.

        Ja mitä tulee jännä- ja kunnon miehiin, niin jännämiehet on saaneet palkkion eli onnistumisen lähestymisedtä ja kunnon miehet eivät. Joten turha inistä. Naisten tulisi myös lähestyä itse miehiä, ihan tasa-arvon nimissä.

        Tuli muuten väärälle henkilölle. : D No, kyllä sen tajuaa.


    • Kunnon miehen pitäisi nostaa leuka pystyyn ja vähät välittää niistä naisista jotka jännämiehistä tykkää. Ei kateus ja katkeruus mitään auta. Miksi olla kateellinen naisesta, josta ei edes tykkäisi eli helposta jännäjannen panopatjasta?

      • Aamen.......

        Sori, että roikun sun lahkeessa, mut ei voi mitään ku oot niin "fiksu". =D

        Ihan ilmiselvä asia tämäkin, mutta mukavahan se on järmätä/trollata/provota samaa ilmiselvää asiaa päivästä toiseen, ehkä?


      • MGTOW kirjoitti:

        Aamen.......

        Sori, että roikun sun lahkeessa, mut ei voi mitään ku oot niin "fiksu". =D

        Ihan ilmiselvä asia tämäkin, mutta mukavahan se on järmätä/trollata/provota samaa ilmiselvää asiaa päivästä toiseen, ehkä?

        Heh, ei se haittaa. Eiköhän nää lahkeet kestä sen verran. :)


    • ruma-ätmi

      Uskallan lähestyä naisia mutta aina tulee pakit

    • miesyli40

      Minusta se on aika ymmärrettävää ärsyyntyä siitä, että muut seurustelevat ja pariutuvat, jos se ei omalla kohdalla tapahdu. Mutta se, että alkaa purkaa tuota ärsyyntymistään kaikkiin vastakkaisen sukupuolen edustajiin, ei varmasti edistä mitään asiaa ja johtaa vain katkeroitumiseen. Se jos mikään täällä tulee esiin. Katkeroituminen ja sen vangiksi jääminen. Hyvin ymmärrettävää, että niin tapahtuu, mutta harvoin johtaa mihinkään hyvään lopputulokseen. Enemmän vain yleensä ahdistaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      199
      2094
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1168
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      815
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      741
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      557
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      532
    Aihe