Siis jäävänsä loppuelämäksi yksin!!! damn!!!!
Se tunne kun tajuaa!
29
<50
Vastaukset
- cruelty
Tai ainakin se fiilis että ei koskaan voi saada sellaista naista johon voisi oikeasti ihastua.
Tälläkin hetkellä olen naisen kanssa joka kehuu minua jatkuvasti maasta taivaisiin ja itse olen vain että "joo niin säkin.."- ikisinkkku
Monilla miehilla sama juttu ja naisilla myös. Joko tyytyy mitä saa tai sitten on yksin. Minä olen valinnut tuon sinkkuuden, en saa itseäni kiinnostavia miehiä ja silloin tykkään mielummin olla sinkku.
- cruelty
ikisinkkku kirjoitti:
Monilla miehilla sama juttu ja naisilla myös. Joko tyytyy mitä saa tai sitten on yksin. Minä olen valinnut tuon sinkkuuden, en saa itseäni kiinnostavia miehiä ja silloin tykkään mielummin olla sinkku.
Totta. Olen ollut myös päinvastaisessa tilanteessa niin että minä olin se joka jatkuvasti kehui naista, se tapailu tietenkin päättyi aika pian niin että sain pakit.
Valintatilanne, olla sellaisen kanssa joka ei kiinnosta tai sitten jatkuvaa nuorallakävelyä sellaisen kanssa joka kiinnostaisi.. - werwerwer
ikisinkkku kirjoitti:
Monilla miehilla sama juttu ja naisilla myös. Joko tyytyy mitä saa tai sitten on yksin. Minä olen valinnut tuon sinkkuuden, en saa itseäni kiinnostavia miehiä ja silloin tykkään mielummin olla sinkku.
Tuossa näkyy taas se miehen ja naisen välinen ero. Nainen tietää kyllä että saa jonkun välttävän halutessaan ja siksi voi pysyä sinkkuna mutta mies tietää että edes niitä välttäviä ei ole ehkä tiedossa vuosikausiin joten on pakko pysyä hänen kanssaan yhdessä.
- ei.ole.pakko
werwerwer kirjoitti:
Tuossa näkyy taas se miehen ja naisen välinen ero. Nainen tietää kyllä että saa jonkun välttävän halutessaan ja siksi voi pysyä sinkkuna mutta mies tietää että edes niitä välttäviä ei ole ehkä tiedossa vuosikausiin joten on pakko pysyä hänen kanssaan yhdessä.
En kyllä koskaan suostuisi olemaan vain sen välttävän kanssa, mikään pakko ei ole olla kenenkään kanssa yhdessä.
- cruelty
ei.ole.pakko kirjoitti:
En kyllä koskaan suostuisi olemaan vain sen välttävän kanssa, mikään pakko ei ole olla kenenkään kanssa yhdessä.
Itsellä ei ole tällä hetkellä muitakaan vaihtoehtoja jos haluan seuraa/läheisyyttä/seksiä joten siten ajatellen kyllä on pakko.
Parempi välttävän kanssa kuin kokonaan yksin. - ei.ole.pakko
cruelty kirjoitti:
Itsellä ei ole tällä hetkellä muitakaan vaihtoehtoja jos haluan seuraa/läheisyyttä/seksiä joten siten ajatellen kyllä on pakko.
Parempi välttävän kanssa kuin kokonaan yksin.Itse en ole samaa mieltä, minäkin haluan tuota kaikkea, mutta silti mielummin yksin kuin välttävän kanssa.
- mahdollisuus-katoaa
cruelty kirjoitti:
Itsellä ei ole tällä hetkellä muitakaan vaihtoehtoja jos haluan seuraa/läheisyyttä/seksiä joten siten ajatellen kyllä on pakko.
Parempi välttävän kanssa kuin kokonaan yksin.Tuossahan jää mahdollisuus pois löytää sopivampi kumppani, vai oletko suhteessa haku päällä?
Kun minä olen suhteessa en vilkuile muita. - cruelty
mahdollisuus-katoaa kirjoitti:
Tuossahan jää mahdollisuus pois löytää sopivampi kumppani, vai oletko suhteessa haku päällä?
Kun minä olen suhteessa en vilkuile muita.Mun mielestä päinvastoin, yksin en kävisi näinkään paljoa ulkona mitä hänen kanssaan ja jos tilaisuus tarjoutuu niin nykyinen "suhde" ei ole esteenä.
Vakavassa suhteessa mieluisan naisen kanssa en tietenkään etsisi mitään vaan olisin tyytyväisen onnellisena. - mahdollisuus-katoaa
cruelty kirjoitti:
Mun mielestä päinvastoin, yksin en kävisi näinkään paljoa ulkona mitä hänen kanssaan ja jos tilaisuus tarjoutuu niin nykyinen "suhde" ei ole esteenä.
Vakavassa suhteessa mieluisan naisen kanssa en tietenkään etsisi mitään vaan olisin tyytyväisen onnellisena.Tääsähän käy helposti niin kun nainen tietää meisten käyttäytyvän noin niin entistä enemmän he eivät halua seurustella ja entistä enemmän miehet valittavat ettei naiset halua seurustella.
On kyllä huonot lähtökohdat seurustelulle kun se alkanut lennosta vaihtamalla entinen uuteen. Luota siinä sitten toiseen ja oottelet koska oma vuoro lennosta lähteä... - cruelty
mahdollisuus-katoaa kirjoitti:
Tääsähän käy helposti niin kun nainen tietää meisten käyttäytyvän noin niin entistä enemmän he eivät halua seurustella ja entistä enemmän miehet valittavat ettei naiset halua seurustella.
On kyllä huonot lähtökohdat seurustelulle kun se alkanut lennosta vaihtamalla entinen uuteen. Luota siinä sitten toiseen ja oottelet koska oma vuoro lennosta lähteä...Ei kannata yleistää että miehet tekisi näin, miehillä ei ole edes yleensä mahdollisuutta tehdä näin ja luultavasti minäkään en ikinä löydä sitä mieluista naista..
Naiset ne huomattavasti useammin vaihtavat lennosta parempaan.
Naisten hypergamia on luonut tämän tilanteen että miesten on pakko tyytyä, minulle kelpaisi kyllä omantasoinen nainen hyvin mutta sellaista todella vaikea saada. - SeksitönN
cruelty kirjoitti:
Itsellä ei ole tällä hetkellä muitakaan vaihtoehtoja jos haluan seuraa/läheisyyttä/seksiä joten siten ajatellen kyllä on pakko.
Parempi välttävän kanssa kuin kokonaan yksin.Vastenmielistä ja itsekästä toimintaa. Et ainoastaan hyväksikäytä ja huijaa tätä ihmistä läheisyyteen ja seksiin, vaan lisäksi tuhlaat hänen aikaansa. Kukaan ei ansaitse olla se, johon tyydytään paremman puutteessa mutta joka ei ole yhteisen tulevaisuuden arvoinen. Vakipanot on sitten asia erikseen, siinä sentään pelataan avoimin kortein.
Läheisyys ja seksi kävis kyllä mullekin, mutta en voisi ikinä käyttää ihmistä noin ja heittää sitten pois kun on tehtävänsä suorittanut. Tosin pelkkä seksi ja läheisyys ei myöskään riittäisi mulle, vaan pitää olla muutakin, muun muassa se yhteinen tulevaisuus. En halua ajatella kumppanistani, että olen joutunut tyytymään johonkin.Haluan suhteen, jossa molemmat arvostavat toisiaan. Siispä yksin. cruelty kirjoitti:
Mun mielestä päinvastoin, yksin en kävisi näinkään paljoa ulkona mitä hänen kanssaan ja jos tilaisuus tarjoutuu niin nykyinen "suhde" ei ole esteenä.
Vakavassa suhteessa mieluisan naisen kanssa en tietenkään etsisi mitään vaan olisin tyytyväisen onnellisena.Veikkaan, että nainen ei tiedä "kiltin ja kunnollisen" ätmin todellisista ajatuksista mitään.
- et.saa.fiksua
SeksitönN kirjoitti:
Vastenmielistä ja itsekästä toimintaa. Et ainoastaan hyväksikäytä ja huijaa tätä ihmistä läheisyyteen ja seksiin, vaan lisäksi tuhlaat hänen aikaansa. Kukaan ei ansaitse olla se, johon tyydytään paremman puutteessa mutta joka ei ole yhteisen tulevaisuuden arvoinen. Vakipanot on sitten asia erikseen, siinä sentään pelataan avoimin kortein.
Läheisyys ja seksi kävis kyllä mullekin, mutta en voisi ikinä käyttää ihmistä noin ja heittää sitten pois kun on tehtävänsä suorittanut. Tosin pelkkä seksi ja läheisyys ei myöskään riittäisi mulle, vaan pitää olla muutakin, muun muassa se yhteinen tulevaisuus. En halua ajatella kumppanistani, että olen joutunut tyytymään johonkin.Haluan suhteen, jossa molemmat arvostavat toisiaan. Siispä yksin.Aivan ja fiksua naista ei tuolla tyylillä edes saa, he eivät suostu seurustelemaan tuollaisen tyypin kanssa jonka arvomaailma on p.
mahdollisuus-katoaa kirjoitti:
Tääsähän käy helposti niin kun nainen tietää meisten käyttäytyvän noin niin entistä enemmän he eivät halua seurustella ja entistä enemmän miehet valittavat ettei naiset halua seurustella.
On kyllä huonot lähtökohdat seurustelulle kun se alkanut lennosta vaihtamalla entinen uuteen. Luota siinä sitten toiseen ja oottelet koska oma vuoro lennosta lähteä...Ei vaan naiset hakeutuvat suhteeseen niiden miesten kanssa, jotka saisivat helposti muitakin naisia. Silloin ei tarvitse miettiä olevansa vain joku jonka mies onnistui saamaan.
- mahdollisuus-katoaa
helka kirjoitti:
Ei vaan naiset hakeutuvat suhteeseen niiden miesten kanssa, jotka saisivat helposti muitakin naisia. Silloin ei tarvitse miettiä olevansa vain joku jonka mies onnistui saamaan.
Jep, menee näinkin mutta myös toisilla naisilla on tarve testata oma vetovoimansa ja pokata tälläinen suhteessa oleva mies itselleen ja sitten hetken päästä laittaa ulos kun eihän sellaisille tuuliviireille mitään oikeasti virkaa ole jotka voi pokata tosta vaan. Ei nainen halua miestä vakavaan suhteeseen joka on helposti pokattavissa.
mahdollisuus-katoaa kirjoitti:
Jep, menee näinkin mutta myös toisilla naisilla on tarve testata oma vetovoimansa ja pokata tälläinen suhteessa oleva mies itselleen ja sitten hetken päästä laittaa ulos kun eihän sellaisille tuuliviireille mitään oikeasti virkaa ole jotka voi pokata tosta vaan. Ei nainen halua miestä vakavaan suhteeseen joka on helposti pokattavissa.
"mutta myös toisilla naisilla on tarve testata oma vetovoimansa ja pokata"
Monelle olmille ihan ns. normi käytöstä jopa suhteessa, vaikka nuo ns. suhteetkin ovat mitä ovat monelle....
Jos ei ole avoin ja rehellinen, niin silloin on olmi, elikkäs kasaan sontaa verrattava loinen....
- hyväkiva
Oma seura paras seura.
- VoiHyväTavatonSentään
Mikä voi olla parempaa kuin olla parhaassa mahdollisessa seurassa eli olla oman itsensä seurassa. Katsahtipa minne tahansa, niin vastaan katsoo pääsääntöisesti tyhmä heikkolahjainen naisenkuvatus, joka kaiken lisäksi luulee olevansa suurikin saalis. On käynyt jonkun muodollisen tavauskurssin jota koulutukseksi kutsutaan ja luulee olevansa jotain.
- atännä
Siihenkin tottuu ;)
Joinain päivinä ja aikoina se on raskasta, toisinaan se on jopa ihan ok. - Inkkarikanootti
Minä olen tajunnut, etten enää saa suhdetta osaltani toimimaan, koska haluan olla erittäin itsenäinen ja omassa rauhassa. Olen nainen, jolla ei ole tarvetta lapsia saada tai asua toisen kanssa, ei. Olen sievä, sosiaalinen, edustava ja hyvätapainen. Pidän seksistä.
Olen kohdannut miehen, jonka kanssa tapailusuhde toimii. Hän on tasokas, ja minä olen hänen tasoisensa. Kumpikin saisi muitakin, ei epäilystäkään.
Perustarpeet meillä tyydyttyvät, on yhdessä laaditut selkeät "pelisäännöt". Kumpikin on toistaiseksi tyytyväinen. Suhde päättyy kai siihen, jos toinen alkaa toivoa enemmän.
Olen yksin omasta halustani, en kuitenkaan yksinäinen.- werwer
Esimerkki että naisilla kaikki on omasta valinnasta kiinni, mies taas.. on täysin yksin vasten tahtoaan..
- käsityöt
Tervekätinen mies ei naista tarvi.
- ilmankin-pärjää
Ei kuulemma tarvi mutta ei vastaa ja pidemmän päälle ei huvita. En tiedä totuutta mutta näin olen kuullut. Ja mites se oraalinen?
- ölölölöööö
kyllä ilman kumppanii pystyy elämään, mut jollei yhtää ystävää ois, en jaksais, tätä paskaa elämää.
- Hyväollayksin
Selibaattiin tottuu ja siinä on hyviä puolia myös.
- kuusipluskaksitoista
Selibaattiin varmaankin tottuu, mutta seksiuniin ei.
- Liibaalaabaa
Pelko on nykyään tuntematonta.
- Kilttiatm
Olen atmi koko elämäni. Hautakiveeni tulee nimi atmi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1992094
- 1341168
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21815- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34741ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46557- 9532