Lopettaisitte kaksinaismoralisminne miehet!!!

aiheeseenkyllästynyt

Minuakin miehet vonkasivat urakalla sänkyhommiin nuorempana, halusin seurustella, mutta se ei miehille käynyt(en kuitenkaan alkanut irtosuhteitakaan harrastamaan).

Nykyisin pitkästi päälle kolmekymppisenä miehet eivät enää vonkaa sänkyhommiin mutta en kelpaa seurusteluunkaan joten jäin hyvin kokemattomaksi vastakkaisen sukupuolen suhteen.

Jos ei ole kaunis ja seksikäs jää yksin. Ihan turhaan miehet täällä palstalla voivottelevat naisten pinnallisuutta kun itse ovat (omasta ulkonäöstään huolimatta)täsmälleen samanlaisia!

18

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MurdochMcMuffin

Juurikin näin.

• HeppiHemmo

No lohkeaisko nyt vähän? Pistä osoitetta.

• noeikiitti

Kolme työntöä ja tuijotus?

• eikan-seksikoulu
        noeikiitti kirjoitti:

Kolme työntöä ja tuijotus?

Työnnä, vedä. Toista tarvittaessa.

• invisible.men

Varmasti olisi ollut tarjolla sinulle myös seurustelua haluavia miehiä nuorempana mutta itse ohitit heidät.

• aihkyl

Ei ollut! Samalla tavalla voisin heittää palstamiehillekin että varmasti seurusteluhaluisia naisia olisi, mutta ne eivät ole teille mieleen!

• 1212
        aihkyl kirjoitti:

Ei ollut! Samalla tavalla voisin heittää palstamiehillekin että varmasti seurusteluhaluisia naisia olisi, mutta ne eivät ole teille mieleen!

Parikymppisenä reippaasti yli 80% ikäisistäni naisista oli mielestäni kauniita. Normaalipainoisista helposti 95%. Ja ylipaino on useimmissa tapauksissa omaa syytä.

Eli sopii kysyä tarkoititko oikeasti kaikkia miehiä? Minun kokemukseni nuoruudesta on että kun nainen puhuu "miehistä", hän tarkoittaa niitä parhaita, komeita, hauskoja, rohkeita jne alfoja.

Jos naisia oltaisiin pyydetty esim. listaamaan kaikki luokan miehet, olisi listaus mennyt näin:

mies 1 - ihan ok mutta ei minun tyyppiäni
        mies 2 - ihan ok mutta ei minun tyyppiäni
        mies 3 - ihan ok mutta ei minun tyyppiäni
        mies 4 - ihan ok mutta ei minun tyyppiäni
        mies 5 - ihan ok mutta ei minun tyyppiäni
        mies 6 - joo tähän olen vähäsen ihastunut
        mies 7 - ällö
        mies 8 - ihan ok mutta ei minun tyyppiäni
        mies 9 - aika ihana mutta ei silti...
        mies 10 - ällö

Ja kaikki muutkin luokan naiset olisivat valinneet miehen 6 tai miehen 9.

• ätmel

En uso!

• aatm

Sattuuhan sitä naisellekin. Mutta se ero siinä on, että kun mies ei kelpaa, syy on miehessä, ja kun nainen ei kelpaa, syy on miehissä. Tämä on totuus, eikä todellakaan pahalla sanottu.

• aihkyl

Minkäs sitä ulkonäölleen mahtaa, joten syy on rumiluksessa itsessään. Naiset eivät kuitenkaan syyllistä miehiä aiheesta palstalla päivittäin ja vaadi parempaa itkupotkuraivareiden kera vaan elelevät sitten yksikseen loppuelämänsä kohtaloonsa tyytyen kun ei muutakaan voi. Ei tietenkään miesten vika jos nainen ei kelpaa. muttei ole naistenkaan vika jos ei mies kelpaa. Ruma, liian vanha ja epäseksikäs on no-no. Ei sille mitään voi.

• aatm

Siinä määrin on kuitenkin miesten vika, koska kaikki naiset ovat lähtökohtaisesti kauniita. Vain naisen sisin voi tehdä hänestä vähemmän kauniin, jos luonne ja suhtautuminen muihin ei ole kohdallaan. Jos sitä ei yksikään mies ymmärrä, on vika heissä.

• Kilttiatm

Niin rumaa naista ei olekkaan että ei kelpaisi seurusteluun. Toista se on jos on mies niin ei vaan kelpaa edes tavis naisille. 99% miehistä ja naisista on taviksia mutta naiset ei huoli omantasoista. Jos huolisi niin ei varmaan olis miljoonaa yksinasuvaa suomessa.

• peili_on_hyvä

Loistava aloitus! Juurikin itsekkin miettinyt, että mitä ne miehet täällä valittaa? Se vaan on FAKTA että parin muodostuksessa ulkoiset asiat painaa! Se miksi ne "tavis" miehet täällä ruikuttaa johtuu siitä, että eivät ole tajunneet naisten yrittävän torjua tms heidät kauniisti (siis EI sanoen ulkonäöstä tms suoraan) Taas pakko muistuttaa sanonnasta pata kattilaa soimaa...

• vtucmoonmiehet

Naiset kokevat niin paljon ulkonäköpaineita että he jo lapsesta saakka kasvavat siihen että heidät arvotetaan ulkonäön mukaan, siksi pariutumisessa ovat realistisempia ja hyväksyvät paremmin sen etteivät kelpaa. Naiset eivät todellakaan marise täällä päivästä toiseen komeimpien ja halutumpien miesten perään vaan hyväksyvät sen etteivät saa heitä. Miehet taas eivät ymmärrä miksi nämä tavistyttöset(taidokkaasti nudemeikatut) eivät halua heitä vaikka ovat vain "muutaman" vuoden nuorempia..

joka kerta kun käyn täällä naisia haukutaan ja yli kolmekymppiset =rumat naiset joutavat ladon taakse jne. kyllähän se nyt kertoo miehistä jotakin..

Tottakai ulkoiset seikat painavat parinmuodostuksessa! Miehet ruikuttavat lähestymisyritystensä puihinmenoa naisten syyksi, tuskin lähestyvät muuta kuin niitä kaikkein kivoimman näköisiä! Eikä tietenkään kukaan lähestyisi rumaa, se on ihan ok. Mutta se että lähestyttävä pitää lähestyjää rumana ja välttelee häntä ja torpaa lähestymisyrityksen ei olekaan ok. Mikä hätä tämän tunnustamisessa on?

• jfjfjgfj

Totta kai.

Ongelma vaan on siinä että naiset haluavat että parinvalintakriteerit muuttuvat iän mukana naisille sopiviksi. Kolmekymppisen tai nelikymppisen miehen tulisikin arvostaa "elämänkokemusta" yms.

Moni ikäiseni nainen valittaa siitä kuinka miehet katselevat nuorempia, vaikka tutkimustenkin mukaan kaiken ikäisten miesten mielestä kaunein nainen on 20-22v.

Nyt siis puhutaan juurikin niiden komeiden miesten existä. Se mies kun on 35-vuotiaana yhtä komea kuin nuorempanakin. Nainen taas ei ole.

• jepjepsoke

No ei niitä 20-22 vuotiaita naisia kaikille miehille riitä, kyllähän sitä katsella ja haaveilla saa.
        Eihän kaikille naisille ole chris hemsworthin näköisiä miehiäkään..haaveet on ihan ok. Eri asia sitten mitä saa. ja jos ei kelpaa on yksin sitten. Yksinkertaista.

• tosiasioitailtaan
        jfjfjgfj kirjoitti:

Totta kai.

Ongelma vaan on siinä että naiset haluavat että parinvalintakriteerit muuttuvat iän mukana naisille sopiviksi. Kolmekymppisen tai nelikymppisen miehen tulisikin arvostaa "elämänkokemusta" yms.

Moni ikäiseni nainen valittaa siitä kuinka miehet katselevat nuorempia, vaikka tutkimustenkin mukaan kaiken ikäisten miesten mielestä kaunein nainen on 20-22v.

Nyt siis puhutaan juurikin niiden komeiden miesten existä. Se mies kun on 35-vuotiaana yhtä komea kuin nuorempanakin. Nainen taas ei ole.

Miehetkin vanhenevat. Se mies on vanhemman näköinen 35-vuotiaana kuin 25-vuotiaana. Eikä ruma mies komistu vanhetessaan vaan pelkästään vanhenee. Komea mies taas on usein komea vanhempanakin, ei tietenkään loppuun saakka. Naiset ovat armollisempia miesten vanhenemisen suhteen. Miehet ovat pinnallisempia ja vaativampia.

• Ihan hyvä aloitus, kun totuus kuitenkin on, että se kiinnostus on ihan oikeasti oltava molemmin puolista ja todella hyvä olisi jos vielä se kiinnostus olisi ihmistä/yksilöä kohtaan, eikä jotain ihan muuta.......ainakin joillakin voisi olla tälläinen toive. ;D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      199
      2094
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1168
    3. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      815
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      741
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      557
    10. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      532
    Aihe