On se kumma kun nyt sinkuksi vuosien jälkeen joutuneena ihmettelen suunnattomasti kun aivan sama mistä treffitpalstoilla / aplikaatioilla naisia selailee niin enemmän tai vähemmän ylipainoisia 20-27v näkee.
Jos joku nyt teistä ottaa nokkiinsa niin todistakaa että olen väärässä muka.
Mikä on sinkkunaiset kun ei liikunta maistu?
24
<50
Vastaukset
- liikun-ja-syön
Liikunta ei sulje ylipainoa pois. Minä harrastan liikuntaa joka päivä, viikonloppuisin saattaa olla kolmekin eri liikuntaharrastusta yhdelle päivälle. Mutta kun rakastan sitä ruokaakin ja sen laittamista ja leipomista. Lomatkin sujuu yleensä ainakin osittain monen päivän liikunta-aktiviteeteissa. Välillä kun ei ole töitä, menee päivässä monta tuntia liikunnan parissa.
- niinpä22
Sitten et voi olla lihava. Ruokaa voi rakastaa, mutta ei kukaan jokapäivä oikeasti liikkuva ihminen ole valmis änkemään pullaa naamaansa niin paljon että liikunnan hyöty menisi..
- liikun-ja-syön
niinpä22 kirjoitti:
Sitten et voi olla lihava. Ruokaa voi rakastaa, mutta ei kukaan jokapäivä oikeasti liikkuva ihminen ole valmis änkemään pullaa naamaansa niin paljon että liikunnan hyöty menisi..
En pidä itseäni lihavana mutta ylipainoa on. Pullaa en edes syö, mutta kyllä tosi helposti saat päivän kalorimäärät ylitettyä tuosta vaan. Ja vaikka liikaa syönkin ei liikunnan hyöty mene pois, liikunnasta on paljon muutakin hyötyä kuin painonhallinta.
Miten ihmeessä ajatuksissasi joka päivä liikkuva ihminen ei voi muka syödä liikaa? - ätmel
liikun-ja-syön kirjoitti:
En pidä itseäni lihavana mutta ylipainoa on. Pullaa en edes syö, mutta kyllä tosi helposti saat päivän kalorimäärät ylitettyä tuosta vaan. Ja vaikka liikaa syönkin ei liikunnan hyöty mene pois, liikunnasta on paljon muutakin hyötyä kuin painonhallinta.
Miten ihmeessä ajatuksissasi joka päivä liikkuva ihminen ei voi muka syödä liikaa?"Tosi helposti" saat kalorimäärät ylittymään lähinnä mässyttämällä sokeria.
- proonproha
liikun-ja-syön kirjoitti:
En pidä itseäni lihavana mutta ylipainoa on. Pullaa en edes syö, mutta kyllä tosi helposti saat päivän kalorimäärät ylitettyä tuosta vaan. Ja vaikka liikaa syönkin ei liikunnan hyöty mene pois, liikunnasta on paljon muutakin hyötyä kuin painonhallinta.
Miten ihmeessä ajatuksissasi joka päivä liikkuva ihminen ei voi muka syödä liikaa?Kyllä jos et mässytä rasvaista ruokaa tai sokereita niin ei todellakaan pauku helposti yli
- liikun-ja-syön
ätmel kirjoitti:
"Tosi helposti" saat kalorimäärät ylittymään lähinnä mässyttämällä sokeria.
Aivan, rakastan nameja ja suklaata ja lasagnettea ja viiniä ja spaghettia ja piirakoita ja kaikkea...myös terveellistä ruokaa, jos en liikkuisi niin painoa olisi jo niin paljon etten kykenisi enää liikkumaan ;) Mutta kun 50 km:n pyörälenkiltä tulee, maistuu mikä tahansa hyvältä.
- ätmel
liikun-ja-syön kirjoitti:
Aivan, rakastan nameja ja suklaata ja lasagnettea ja viiniä ja spaghettia ja piirakoita ja kaikkea...myös terveellistä ruokaa, jos en liikkuisi niin painoa olisi jo niin paljon etten kykenisi enää liikkumaan ;) Mutta kun 50 km:n pyörälenkiltä tulee, maistuu mikä tahansa hyvältä.
Mulla on vähän sama vika. :-/
- jotain.rotia
Yleensä liikunnan puute ei tee ihmisestä lihavaa (toki vaikuttaa myös) vaan huonot ruokailutottumukset. Läski ei lähde minnekään vaikka kuntoilisit joka päivä, jos syöt hiilarimömmöjä.
- atännä
Lihominen on monesta muustakin asiasta kiinni kuin vain huonoista hiilareista.
Epäsäännölliset ruokailut, einekset ja puolivalmisteet, lisätyt sokerit, väärät ja liiat rasvat, liian vähän kasviksia, namit, roskaruuat, syödään liikaa kerralla tai liian vähän, huonot unet, stressi, liian vähäinen ja liian kevyt liikunta, tv:n katselu ja netissä roikkuminen... tuossa vähän syitä lihomiselle ja esteitä laihtumiselle.
Sitä paitsi on terveellisempää olla lievästi ylipainoinen kuin alipainoinen. Ylipainoinenkin voi olla hyväkuntoinen ja lihaksikas, kun taas hoikka voi olla laihaläski ja huonokuntoinen.
Lihavia miehiä on kuitenkin enemmän kuin lihavia naisia ;) atännä kirjoitti:
Lihominen on monesta muustakin asiasta kiinni kuin vain huonoista hiilareista.
Epäsäännölliset ruokailut, einekset ja puolivalmisteet, lisätyt sokerit, väärät ja liiat rasvat, liian vähän kasviksia, namit, roskaruuat, syödään liikaa kerralla tai liian vähän, huonot unet, stressi, liian vähäinen ja liian kevyt liikunta, tv:n katselu ja netissä roikkuminen... tuossa vähän syitä lihomiselle ja esteitä laihtumiselle.
Sitä paitsi on terveellisempää olla lievästi ylipainoinen kuin alipainoinen. Ylipainoinenkin voi olla hyväkuntoinen ja lihaksikas, kun taas hoikka voi olla laihaläski ja huonokuntoinen.
Lihavia miehiä on kuitenkin enemmän kuin lihavia naisia ;)Tulipas stressi, kun luki tuota listaasi......noh ei se välttämättä lihota se voi myös laihduttaa, kun aivot käyttävät paljon energiaa... =D
Mut ei sekään toisaalta ole hyvä juttu, jos energiaa menee liikaa siihen ja jos ei ruokakaan maistu, kun stressi...... ;D
Välttäkää stressiä. =D- atännä
MGTOW kirjoitti:
Tulipas stressi, kun luki tuota listaasi......noh ei se välttämättä lihota se voi myös laihduttaa, kun aivot käyttävät paljon energiaa... =D
Mut ei sekään toisaalta ole hyvä juttu, jos energiaa menee liikaa siihen ja jos ei ruokakaan maistu, kun stressi...... ;D
Välttäkää stressiä. =DHöh :)
Ajatustyökin kuluttaa energiaa, mulla kuitenkin enemmän liikunta.. ;)
Ei kannata stressata läskeistä :) atännä kirjoitti:
Höh :)
Ajatustyökin kuluttaa energiaa, mulla kuitenkin enemmän liikunta.. ;)
Ei kannata stressata läskeistä :)...ainakaan muiden läskeistä. :)
Itsekin jopa yrittänyt nostaa painoa, ei sekään aina niin helppoa ole kun ei käytä mitään jauheita/mömmöjä, vaan ihan puhtaasti luomulla haluaa elää, eikä ottaa sellaisia elämäänsä, mukaan lukien kaiken maailman "boostaajat"/"superenergy" jutut on itselle ihan NO-NO.....
- 1212
Treffipalsta ei kerro koko totuutta. Siellä on paljon naisia jotka jäävät muiden varjoon baareissa, ja netistä etsitään onnekkaan kemiallisen kohtalon toivossa tasokkaampaa miestä kuin mihin livenä rahket riittävät.
- saatna
Pitää varmasti paikkansa. Mutta miksi asian laita on näin. Baarista naisen etsiminen on paljon kalliimpaa touhua ja yhtä helvetin etsimistä.
Saisivat nuo tasokkaammat naisetkin alkaa käyttää netin palveluita hyväksi.
- myösmiehistä
Eikös Suomalaisista about puolet ole ylipainoisia. Niin ei siinä mitään ihmettelemistä ole.
- Kilttiatm
Ylipainoisilta naisilta tulee aina pakit vaikka en ole läski itse. Salillakaan ei näe kuin niitä muutamia samoja naisia aina.
- shitty.deal
Naisilta puuttuu oma motivaatio liikkumiseen/ravintotietämykseen, yleensä nainen laihduttaa vain jos on etsimässä miestä ja kun saa miehen niin alkaa taas lihomaan.
- valivalix
Jep. Tai sitten kuin minä joka mässyttää herkkuja yksinäisyyteen. Parisuhteessa olen taas laihtunut ja pysynyt hoikkana. Välillä innostuu pariksi kuukaudeksi liikkumaan mutta sekin alkaa maistumaan puulta kun on yksin salilla ja yksin lenkillä. No nyt onneksi hiljalleen saanut 8kg pois edes.
- tilastonikkari
Haluaisin kuitenkin muistuttaa, että tutkimusten mukaan naiset harrastavat kaikissa ikäryhmissä enemmän liikuntaa kuin miehet. Ero ei ole suuri, mutta kuitenkin enemmän. Tutkimusten mukaan myös naisten ruokavaliot ovat yleisesti terveellisempiä kuin miesten. Se on suurin syy miksi miehet kuolevat niin paljon nuorempina.
- 5plus3
Muuta kaupunkiin. Täällä tuntuisi olevan noita trendikkäitä citysinkkuilijoita, joiden elämään ei muuta mahdukaan kuin zumba, aerobic, steppi, spinni ja body combat. Enemmän ne parinsa jo löytäneet vaikuttavat veltostuvan.
En tiedä, miten se sitten maaseudulla ja pikkukaupungeissa näkyy mutta ainakin Helsingissä ja Turussa huomaa ihan katukuvassa sen, että ylipaino on miesten keskuudessa kymmenien prosenttiyksiköiden verran yleisempää. - tällaisia_ne_naiset
Exäni oli tavallisen painoinen kun tavattiin, mutta vähensi kuntoilua huomattavasti ja alkoi syömään kaikkea moskaa kun alettiin olemaan. Parin vuoden aikana lihosi 10-15kg. Sitten kun erottiin niin otti taas itseänsä niskasta kiinni ja alkoi laihduttamaan.
- NNNNNNNNNnnn
Tyypillinen Sinkut-alueen avaus. Esitetään täysin todellisuuden kanssa ristiriitainen väite, päivitellään asiaa ja yritetään provosoida syyttelevä keskustelu vauhtiin.
Totuus tuli jo tuossa parissa viestissä. Sinkut liikkuvat enemmän kuin parisuhteeseen tuudittautuneet. Naiset ovat miehiä hoikemmassa kunnossa.
Aloittajan ongelma voi olla, että hän kalastaa niin pohjavesissä oman alhaisen tasonsa pakottamana, että kohtaa vain naissukupuolen häviäjiä. - Liikuntaauttaaerossa
Kyllä se ero jo itsessään voi laihduttaa, kun ei ruoka maistu ja on masentunut, mutta tapansa itsekullakin, jotkut taas syövät suruunsa.
- segsg
Hämmästyttävän moni yh-pullukka kuvittelee että se lapsen kanssa oleminen (vaikka ns. raskasta olisikin) vastaisi muka jotain liikuntasuoritusta ja tällä sitten ilmeisesti uskottelevat itselleen ettei erikseen tarvi enää mitään liikuntaa harrastella. Raskaan lapsenhoitopäivän jälkeen onkin hyvä palkita itsensä jollain mässytyksellä. Sitten samalla itketään ja maristaan ku rupsahtaa eikä miehiä kiinnosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1992094
- 1341168
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21815- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34741ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46557- 9532