Ei se oo mitä teet, vaan mimmonen oot. Ei se oo mikään ele, sana tai repliikki, vaan fiilis mitä annat toiselle, perus (sosiaalinen) energia. Pokkaa pitää olla, sitä saa hyvin uusissa epämukavissa tilanteissa, että panostaa ittensä niihin, on täysin läsnä, mut "keep it real".
Aidot saa enemmän. Ja itteensä voi treenaa henkisesti, pysyt sillon aitona mut muutut paremmaks. Henkisesti rupsahtanu on vähemmän puoleensavetävä ku fyysisesti rupsahtanu.
Päämäärii ei tarvi, ei mitään "tänään saa pilua, haleja pusuja tanssia jutella blabla", ei mitään tommosii, vaan ku menee muina miehinä tai naisina tekeen tuttavuutta, tervehdi, oo ilonen, ota tanssiin tai mee viereen jutteleen, kehu tai kysy jotain. Alkuun on hyvä panostaa, huumorii peliin.
Sillon ku oma tekeminen tuntuu mukavalta, oli se sit tanssimista tai juttelemaan menoo tai mitä vaan pariutumisriittiä nii onnistuu paremmi. Kaikki on mukavampaa ku on itsetunto kohillaan, ja epämukaviin asioihin pitää laittaa ittensä likoon, syteen tai saveen, tähdätä vaan siihen et toisel ois kivaa (sullaki on luonnollisesti, se on sun asenteesta kii, mut ei väkisin, avoimuudel saa kivaa itelleen ties mistä).
Ja muistakaa tärkein: epäonnistumisista voi oppii tosi paljon. Se on kiinni itestä, omasta havainnoinnista, ajattelusta, jne.
Pelin henki
2
<50
Vastaukset
Näistä peli ohjeissa on empaattinen ja positiivinen maku......tykkään! =)
- Ex--PUA
Tätähän minä sanon.
Tai tämän suuntaista ainakin.
Nainen valitsee, joten on aika vähän mitä voit tehdä.
Siitä jos olet tulosvastuullinen, kyllä saa hermoromahduksen.
Samoin, pelkkä sosiaalisuuskaan ei aina auta (kuten tässä testasin taas), paitsi siten että numeropeli ja kohdalle tulevat tilaisuudet lisääntyvät, mahdollisesti.
http://keskustelu.suomi24.fi/t/13634926
Tuona iltana jopa minua kohtaan oltiin aloitteellisia. jopa siten että jos puhuin toiselle naiselle, toinen rohmusi minut häneltä. :D
Mutta pidin sen säännön, että jos juttu menee lätinäksi ja nainen ei vaikuta siltä että siinä todella olisi sitä potentiaalia että kiinnostaako hän minua, jatkan matkaani. Oikeastaan vaan kerran tuli pakit, tyylliin "haluaisin jatkaa kaverini kanssa juttelua, kiitos" muijalta joka näytti joltain muotibloggaajalta tai hipsteriltä. Fair enough.
Erään kanssa olisi kyllä varmaan päässyt hommiin, sen verran se kävi kuumana jo alkuillasta alkaen. Mutta koska samainen muija oli kuulemma sanonut, että olin joskus pannut häntä. Jotenkinn minua arvelutti lähteä hänen mukaansa, sillä siitä sai hieman sellaisen psykomaisen vaiikutelman, että "jos et tämän yön jälkeen ala seurustella kanssanim sanon että raiskasit minut" - joten joskus on hyvä osata päästää irti. Toisaalta se että joku nainen retostelee sillä, että on saanut minut sänkyyn, kyllä kutkuttaa itsetuntoa. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1992094
- 1341168
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21815- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34741ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46557- 9532