Vapaa kuvaus

Musta on kutkuttavaa keskustella asioista, jotka on ihmisillä mielessä, mutta joista ei puhuta.. ;P

Aloituksia

68

Kommenttia

4279

1. "Opettele lähestymään naisia ei seksuaalisesti."

Hyvä ohje, kunhan se on aito ja rehellinen sellainen, eli ei oikeasti yritetä harhauttaa ja sumuttaa toista osapuolta, koska aidostihan joku tekijä toisessa on myös ulkoisesti, mikä saa kiinnostuksen heräämään, mutta ajatuksena "ei saisi" olla "peli pisteiden" keruu....

"Ovelaa eikä totta."

Niimpä, toivottavasti tämä ei sitten tarkoittanut sitä mitä luulen sen tarkoittavan.....
  2. "antaneet vinkkejä ja kertoneet kuinka toivoisivat itseään lähestyttävän ja yrittäneet opastaa lähestymään muita,"

Nyt on alkanut huomaamaan joitakin miehiä, ketkä eivät osaa lähestyä ja avata keskustelua, eli tuntuu kuin olisi täysin "untuvikkoja" näissä asioissa.....se mikä on ollut ilo huomata joidenkin näiden kohdalla on se, että heillä ei tunnu olevan se "pinmpan" saanti kohde nro.1:senä, vaan aito halu oppia lähestymään ja keskustelemaan naisten kanssa.......

Tätä opettelua ja opettamista ymmärrän täysin, koska siinä ei ole "epärehellisyydestä" kysymys, vaan ihan normaalista kanssakäymisestä vastakkaisen sukupuolen kanssa, kunhan tarkoitus ei ole oppia "harhauttamaan" epärehellisten syiden takia naisia tai toimia muutenkaan normi moraalia vastaan....

Itse olen monesti puuttunut siihen, että ihmiseltä vaaditaan toimia, jotka eivät kuuluu häneen, eli eivät ole häntä itseään, vaan hänen pitäisi "alistua" alistajilleen, että hän alkaisi muuttamaan itseään siihen samaan muottiin muiden kanssa, ollakseen yksi sopuli lisää harmaassa massassa.........osa ohjeista on hyviä vähän jokaiselle persoonalle/luonteelle, osa taas ei kaikille sovi ja osaa pitää muokata itselleen sopiviksi....

Eli ohjeet jossa yritetään harhauttaa toista osapuolta ovat niitä mistä en pidä, mutta sitten taas ohjeet, jossa arvostetaan aitoutta ja rehellisyyttä ovat niitä mitä itse kannatan......

Tuo harhauttaminen jne. ei ole sukupuolijuttu sekään, koskee molempia yhtälailla.

Tuli tuossa pohdittua MaalitonATMies antamaa kommenttia, niin voihan sen ajatella, että maali tarkoittaa ihan aitoa ja rehellistä lähestymistä naisiin, eli onnistuneita "kontakteja", ihan vaikka vain ajatuksenvaihtotasolla............lähes pakollinen "taito" oppia/opetella, varsinkin jos on halua ja suurimmalla osalla varmasti on....
  3. "Mitenkä mulle tulee mieleen ett mua epäillään... käyttävän vierasta nikkeä?"
    " kun en voi "aikuisten oikeasti" puhua kun itsestäni...."

Voi sua höppänää... :)

Täytyy tunnustaa, että osasin aavistaa, että puutut tuohon, mutta tuo on sanonta mitä olen käyttänyt useasti ihan oikeassa elämässä, sekä myös "lasten leikisti", eli sillä ei ole sinuun henkilökohtaisesti mitään merkitystä, kun sitä sanontaa käytän, huomasin sen jo aiemmin jossain kohtaa, että otit jonkin toisen kommenttinikin "itseesi" turhaan, kun tuota sanontaa käytin......

Mutta toisaalta onhan se hyvä, että tietää miten saa sinusta juttu kaverin, jos tuolla saa sinut "kutsuttua" keskusteluun, tämä siis hyvällä ei pahalla. :)

"Kyllä mä käytän omaa nikkeä silloinkin kun, mulla on herne nenässä ja kaadan ämpärlillisen "kakkaa" toisen niskaan!"

En epäile tätä yhtään, sinut kyllä tunnistaa ja olet aina kirjoittanut tuolla nick:illä, enkä ole ajatellut sinusta, että jaksaisit "trollata" toisella nimimerkillä....

"Ja kohta mulla on taasen "herne nenässä"! "

Otetaan se ainakin yöksi pois, ettei mene yöunet, eikä siihen ole mitään syytä, käsitit nyt vain jotain väärin tahattomasti.....

"Mä saatan olla itsekäs, ihan omana itsenäni, ja täysin väärässäkin."

Jeps, olen huomannut että olet rehellinen ja aito, sekä osaat tunnustaa myös virheesi, positiivisiä asioita ihmisessä.

Eli sovitaanko sellainen juttu, että kun tuota sanontaa käytän, niin kommenttini ei ole kohdistettu sinuun, sanoisin sen kyllä suoraan, jos se olisi tarkoitus.

Jos tämä tuottaa sinulle "päänsärkyä", niin sitten yritän välttää sen käyttöä.....mutta kuitenkin pohdin miksi tulkitset sanonnan käytön kohdistuvan sinuun?

Hyvää yötä ja unia sinulle!
  4. hmmmm.....olen kyllä aika laajasti selittänyt tilanteen, miten itse koen ja tunnen, enkä jaksa nyt "järmätä" samaa asiaa uudestaan ja uudestaan, eli jäädä pyörimään mihinkään tyhjänpäiväseen "oravanpyörään" ihan turhaan, miksi pitäisi?

Yritä edes näytellä, että olisit lukenut kaiken ajatuksella, mitä olen jo asian tiimoilta sanonut, pakithan voi saada vaikka tarkoitus olisi vaan vaikka keskustella ja vaihtaa ajatuksia.......miksi tälläisestä asiasta täytyy tehdä näin vaikeaa ja hankalaa???

Jos itse saan pakit naiselta, niin ajattelen vain, ettei hän ollut minua varten, mikä pitää täysin paikkaansa, samoin voi ajatella vaikka työpaikasta tai ihan mistä tahansa, koska totuushan on että kaikkiin suhteisiin tarvitaan molempien puolien yhtälainen kiinnostus, ainakin miten itse ajattelen terveen suhteen perustuvan.....

Pakkeja ei tarvitse ottaa henkilökohtaisesti, koska sitä se ei ole.....

Kaikki vaikuttaa kaikkeen esim. pakkien antajallakin voi olla sillä hetkellä paljon muuta ajateltavaa yms. jolloin juuri sillä hetkellä ei ole aikaa tutustua ihmiseen, eikä välttämättä ole aikaa tutustua muihinkaan tai sitten on vaikka joku muu ihastus mielessä jne..jne....ei näitä tarvitse ottaa liian vakavasti.....sitten vielä sekin vaikuttaa milloin ja missä lähentymisyritys tapahtuu..jne..jne..

Harvemmin kun pakit saa on sellainen tilanne, että sitä kuuluu edes vakavasti ottaa, koska pakit voit saada kun haet jotain tanssimaan, kun haluaisit vaihtaa ajatuksia/haluaisit tutustua paremmin jne..jne.

Tottakai jos asiat on tyyliin "mennääx panee", "alax mun kaa", "saanx mä tän työpaikan"..jne..jne. eli suoraan halutaan jotain konkreettista tapahtuvan, niin silloin tilanne voi olla eri, mutta onko se sitten oikea toimintatapa, en tiedä, jokaiselle varmasti oma tapansa.....mutta oma pää on se joka siitä "vaikean" tekee, jos taas se on sille toiselle ongelma, niin sitten on, sille ei toinen voi tehdä yhtään mitään, eikä siihen vaikuttaa........

Taidat olla nainen tai et ainakaan ole tottunut pakkeihin, mutta miten koet asian omalta kohdallasi jos minä päättäisin sinua nätisti ja asiallisesti lähestyä, olisiko se kiusallista, koska haluaisin vain aluksi kuulla sinusta enemmän ja vaihtaa ajatuksia, ei mitään sen vakavampaa, koska asiat etenevät omaan tahtiin ja tahti, sekä suunta määräytyy kahden ihmisen välillä, ei niin että vain yksi määrää niistä?

Nyt on näämmä paljon herkästi mielensäpahoittajia liikenteessä......kyllähän "pakit" riippuen tilanteesta tuntuvat myös minulla, mutta se miten pakkien antaja ne antaa ja itse kokee tilanteen vaikuttaa suuresti siihen, kuinka hyvin/nopeasti "pakit" on käsitelty mielestä.......

Energiat aika lopussa, joten poistun muihin puuhiin.....toivottavasti tuosta saa edes jotain selvää..........jotkut ovat samalla taajuudella, toiset eivät....
  5. "Todellisuudessa järjellä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, kun mies on aivan myyty kauniin naisen edessä."

Tuo voi herättää pienen mielenkiinnon itselläkin, siis jos nainen on omaan silmään miellyttävän näköinen, mutta se miten hän käyttäytyy tai millaisia ajatuksia hänellä on, ratkaisee sen pysyykö se mielenkiinto lähestyä ja tutustua ihmiseen paremmin, ne joko kaunistavat ihmistä tai rumentavat........tämän asian vaikutus on itseni kohdalla "dramaattisen" suuri........koska silloin kyseinen nainen on vain kuorta ilman sisältöä tai oikeastaan monesti kuori täynnä "epämiellyttäviä" asioita.

Eli mielipiteeni ja ajatukseni on vain omiani, en voi tietää kuinka moni on samalla "taajuudella" kanssani, välillä jotkut on ja välillä taas eivät.........
  6. "No huh-huh, onpas aikamoista lukea toisen tekstistä omia ajatuksiaan! :D
    Osui vähän liiankin lähelle...?!"

Luultavasti johtuu monestakin yhdistävässä seikassa persoonallisuudessa/luonteessa, eli en ole ajatusten lukija, enkä ole oikeassa elämässä tuttusi. ;)

Itselleni taas tulee aina hyvä mieli, kun huomaa "sieluntovereita" tallustelevan harmaassa massassa.... :)

"Tarkoitin tuolla nenilleen ottamisella sitä, ettei aina ole voimia kasailla itseään, silloin en halua edes olla avoin suhteelle, koska niin voi käydä."

Jeps, ymmärrän mistä puhut, mutta en jaksa nyt tällä kertaa asiaa sen enempää purkaa, mutta joillekin näin ja joillekin taas ihan päinvastoin, onneksi nämä on tunnistettavissa ja tätäkin asiaa pystyy "työstämään" niin, ettei ottaisi nenilleen turhaan.....luota itseesi ja intuitioon, voisin veikata, että nenilleen olet ottanut, kun et ole tätä ohjetta noudattanut?

Ainoastaan tässä "huonona" piirteenä on se, että on aika "varpaillaan" vaikka tapaisikin mielenkiintoisen ihmisen, jolloin omatkin "signaalit" toiselle voi olla aika ristiriitaisia, jolloin tarvitsee pystyä tarvittaessa olemaan kuitenkin sen verran rehellinen ja avoin toiselle, että toinen ymmärtää paremmin mistä tämä johtuu.........itse ymmärrän kyllä kaikista en mene sanomaan, en edes niistä ketkä ovat samalla "taajuudella", kun en voi oikeasti sitä tietää....

"Ei kumppanin tarvitse olla samanlainen kuin mitä minä itse olen,"

Tästä minulla on omia ajatuksia, mutta voi olla etten ihan ymmärtänyt täysin tämän tekstin sanomaa.....

"haluan vaan, että minut hyväksytään sellaisena kuin olen. Ja tuo taas ei tarkoita sitä, ettenkö voisi edelleen kasvaa ja kehittyä ihmisenä :)"

Tätä komppaan täysin! :)