Väkivallalla pitkään parisuhteeseen.

ExRauhallinen

Olen nyt vakavasti tullu siihen tulokseen että mun on päästävä eroon hellästä ja herkästä luonteestani ja alettava hakkaamaan naisia suhteissani koska se näyttää olevan ainoa tie pitkiin parisuhteisiin ja perhe elämään. Haaveenani on ollut lapsi jo viitisentoista vuotta mutta haaveeksi se aina jää kun naiset jättävät ennen kun edes ehtii ehdottaa perheen perustamista. Jättävät siitä huolimatta vaikka yrittää olla hellä ja huomaavainen. Miksi olen päättänyt muuttaa suuntaa asenteessani johtuu seuraavista seikoista joita olen lähipiirissäni seurannut.
Yhdellä kaverillani on pitkä parisuhde takana 18v saman naisen kanssa ja heillä on kolme lasta ja onni kukoistaa. Miinuksena minun silmiin on se että mies pitää naista aivan tossun alla ja väkivaltaisessa otteessa josta tämä nainen on minullekin välillä itkenyt ja kaikenlisäksi pettää ja tuonut kuulemma useasti sukupuolitauteja kotiin. Itse myös tiedän hänen lähes kymmenestä tapauksesta eri naisten kanssa kun on pettänyt plus tietenkin ne mitä en tiedä. Toinen kaveri ja hänellä 20v parisuhde. Myös heillä lapsia kaksi ja mies pahoinpitelee naistaan ja myös tämä nainen on välillä mustine silmineen niistä mulle kertonut. Suhde sen kuin kukoistaa. Kolmas tapaus vanhempi sukulaiseni joilla lapset jo aikuisia. Parisuhdetta takana lähes neljäkymmentä vuotta ja riidat niin kovia että poliisit käyvät usein niitä selvittelemässä samoin niitä selvittelee muut sivusta katsojat mutta kas kummaa ei aiettakaan erota. Tässä tapauksessa kumpikin hakkaa toisiaan eli tasavahva pariskunta. Neljäs tapaus. Sukulais likka. Hänellä kolme lasta ja äärimmäisen väkivaltainen mies joka eritoten kännissä laittaa naisen nurkkaan mutta selvinpäin on kyllä ihan asiallinen. Myös hän on esitellyt välillä mustelmiaan kehosta ja välillä aurinkolaseja pidellen peitellyt silmäkulmiaan. Suhde senkun jatkuu ja lisää lapsia tulossa.
Eihän tästä vaan voi päätellä muuta kuin sen että naiset vaan haluavat että heitä lyödään ja alistetaan koska mikä kumma sitä muuten tuollaisissa suhteissa voi pitää kun se halu hakatuksi tulemisesta. Olen suunnitellut meneväni karate kurssille missä nyt opetellaan itsepuolustusta mutta jos saisin sieltä tappelun halua tähän rauhallisuuteeni kun haluaisin naisen sekä pärisuhteen ja lapsia mutta jos mä en kelpaa ystävällisenä ja huomioivana ihmisenä niin ilmeisesti sitten väkivaltaisena kyllä. Ilmeisesti hormooneilla saa vielä enemmän nuppia sekaisin ns "parempaan suuntaan" Eikä niitä suhteita mullakaan ole ihan vähää ollut mutta aina jätetään joka tapauksessa. Tunnen myös yhden samanlaisen rauhallisen kaverin jolla perhe haaveita mutta hän ei saa edes naisia. Olen sillekin ehdottanut asenteen muutosta agressiivisempaan suuntaan kun näin hommat näyttäävät pelaavan.

22

55

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kemikaaliherpes

Hellää ja herkkää miestä on vähän vaikea katsoa ylöspäin ja kunnioittaa Miehenä kun nuo hellyys ja herkkyys ovat naisiin liitettäviä ominaisuuksia, you know?!

• 4plus3

Käsittämätöntä että naiset vaatii usein hellää ja herkkää sekä huomioivaa miestä mutta todellisuudessa sellainen on ehdoton turn off.

• "kun nuo hellyys ja herkkyys ovat naisiin liitettäviä ominaisuuksia"

Turhaa yleistystä, hellyys ja herkkyys on kaukana monen naisen toimista ja käytöksestä, se että sanoo olevansa on ihan eri asia, kuin että on oikeasti.....

Toiseksi hellä ja herkkä ei kerro vielä mitään ihmisestä, persoonaan ja luonteeseen kuuluu paljon muutakin, kuin vain nuo kaksi asiaa, eli sellaista ihmistä ei ole olemassakaan, joka voitaisiin määritettä täysin sanoilla "hellä & herkkä".....

• kemikaaliherpes
        MGTOW kirjoitti:

"kun nuo hellyys ja herkkyys ovat naisiin liitettäviä ominaisuuksia"

Turhaa yleistystä, hellyys ja herkkyys on kaukana monen naisen toimista ja käytöksestä, se että sanoo olevansa on ihan eri asia, kuin että on oikeasti.....

Toiseksi hellä ja herkkä ei kerro vielä mitään ihmisestä, persoonaan ja luonteeseen kuuluu paljon muutakin, kuin vain nuo kaksi asiaa, eli sellaista ihmistä ei ole olemassakaan, joka voitaisiin määritettä täysin sanoilla "hellä & herkkä".....

Käytin noita sanoja vain ja ainoastan siksi koska aloittaja niitä käytti.
        Mutta jos Mies on hellä....no way, yök!
        Kaikki ihmiset on enemmän tai vähemmän herkkiä.

• 1plus9
        kemikaaliherpes kirjoitti:

Sitten haluat väkivaltaiseen suhteeseen joten älä itke niitä miehiä sen jälkeen kenellekään vaan pidä mölyt mahassasi.

• kemikaaliherpes kirjoitti:

Ai että, itse tykkään rapsutella, silitellä ja halailla jne....... =DD

Noh, jotkut tykkää jotkut ei, mutta kuten sanoin "helläkin" voi tarkoittaa monia eri asioita ja monia eri tapoja..........jokainen tulkitsee sen omalla tavalla.

"no way, yök!"

Kiitos tästä, tosin menisihän tuo "hellyyttely" pienenä "kiusimisena" sinunkaltaisiesi kohdalla. =D

• ätmel
        kemikaaliherpes kirjoitti:

Kuinka vanha olit, kun sinulla todettiin Aspergerin oireyhtymä?

• kemikaaliherpes
        MGTOW kirjoitti:

Ai että, itse tykkään rapsutella, silitellä ja halailla jne....... =DD

Noh, jotkut tykkää jotkut ei, mutta kuten sanoin "helläkin" voi tarkoittaa monia eri asioita ja monia eri tapoja..........jokainen tulkitsee sen omalla tavalla.

"no way, yök!"

Kiitos tästä, tosin menisihän tuo "hellyyttely" pienenä "kiusimisena" sinunkaltaisiesi kohdalla. =D

Tottakai voi kolmen kuukauden päästä osoittaa toisinaan olevansa hellä....mutta jos se on pääluonteenpiirre niin sitten ollaan kyllä homo/-naisakselilla.

• kemikaaliherpes
        ätmel kirjoitti:

Kuinka vanha olit, kun sinulla todettiin Aspergerin oireyhtymä?

Ei oo viel assburgeria todettu.

• kemikaaliherpes kirjoitti:

Tottakai voi kolmen kuukauden päästä osoittaa toisinaan olevansa hellä....mutta jos se on pääluonteenpiirre niin sitten ollaan kyllä homo/-naisakselilla.

"jos se on pääluonteenpiirre niin sitten ollaan kyllä homo/-naisakselilla."
        ----------------------------------------------------------------------------

---------------------------------------------------------------------------
        "Tottakai voi kolmen kuukauden päästä osoittaa toisinaan olevansa hellä..."

Oh-hoh, ompas tarkkoja aikarajoja..... :)

En viitsi järmätä tämän enempää, eli minun puolestani tämä oli omalta puoleltani tässä, koska taidamme olla liian erillaisia, joten keskustelumme pyörii vaan ikuista ympyrää......

Jokainen tyylillään, ei ole oikeaa tai väärää tapaa....kunhan ei loukkaa ketään...

• kemikaaliherpes
        1plus9 kirjoitti:

Sitten haluat väkivaltaiseen suhteeseen joten älä itke niitä miehiä sen jälkeen kenellekään vaan pidä mölyt mahassasi.

En ole ikinä ollut väkivaltaisessa suhteessa. Kerran minua on lyöty mutta se oli sitten ensimmäinen ja viimeinen kerta ja jännämies vielä ihmetteli miksen kaipaa häntä. Voi jessus.

• rumamies-

Tiedän myös muutaman naisen joila on se jännämies kotona hakkaamassa naista. Naappurissani asui tosi mukava herkka 35 v nainen kahden lapsen kanssa jolla oli jännämies. Monesti öisin kuulin kun ne tappeli ja mies hakkasi naista ja muutaman kerran soitin poliisit kun pelkäsin että se nainen kuolee, oli huuto sen mukaista. Itse en ala koskaan väkivaltaiseksi, se ei vaan kuulu mun luonteeseen. Olen hiljainen ja rauhallinen ja turvallinen mies mutta ei se naisia kiinnosta.

• hunajakukka

Ätmit luulevat aina, että heidän kelpaamattomuutensa johtuu kiltteydestä ja kunnollisuudesta. Todellisuudessa heissä on todennäköisesti piirteitä, joita he itse eivät lainkaan tiedosta, mutta jotka tekevät heistä vastenmielisiä naisten mielestä.

• swhyeru
        hunajakukka kirjoitti:

Ätmit luulevat aina, että heidän kelpaamattomuutensa johtuu kiltteydestä ja kunnollisuudesta. Todellisuudessa heissä on todennäköisesti piirteitä, joita he itse eivät lainkaan tiedosta, mutta jotka tekevät heistä vastenmielisiä naisten mielestä.

Voihan kiltteys olla vastenmielistä jollekin. Kuten kemikaaliherpekselle.

• näinsemännöö
        hunajakukka kirjoitti:

Usein ne piirteet on ruma naama. Kyllä kiltti ja kunnollinen komistus pääsee suhteeseen mutta kun etuliitteenä on atm niin kyllä ne ulkoisista seikoista kiinni on kuten yleensäkin naisen valinnat miesten suhteen.

• kemikaaliherpes
        swhyeru kirjoitti:

Voihan kiltteys olla vastenmielistä jollekin. Kuten kemikaaliherpekselle.

Ei kiltteys oo sama ku hellä luonteenpiirteeltään. Kerran olin treffeillä missä mies oli hellä ja halaili ja silitti minua peräti 8 tuntia.
        Valitsen kuitenkin miehen joka hurmaa älyllä, panee lujaa ja on itsenäinen.

• näinsemännöö kirjoitti:

Usein ne piirteet on ruma naama. Kyllä kiltti ja kunnollinen komistus pääsee suhteeseen mutta kun etuliitteenä on atm niin kyllä ne ulkoisista seikoista kiinni on kuten yleensäkin naisen valinnat miesten suhteen.

"Kyllä kiltti ja kunnollinen komistus pääsee suhteeseen mutta kun etuliitteenä on atm niin..."

No kun se atm tarkoittaa nimenomaan miestä, joka ei saa naista.

Ihan itse keksimänne "teoria" on edelleen kysymyksessä.

• Kilttiatm

Ei kannata alkaa jännämieheksi.

• Voit kokeilla väkivaltaa tai sitten voit kokeilla logiikan oppitunteja, ihan on oma valintasi.

Minäkin tunnen naisia, jotka ovat parisuhteessa, vaikka heillä on lapsia edellisestä liitosta. En silti oleta, että he ovat saaneet miehen KOSKA heillä on lapsi edellisestä liitosta.

• Ikis__M

Minäkin tunnen miehiä jotka ovat parisuhteessa vaikka heillä on lapsia edellisestä liitosta. Oletan että he ovat saaneet naisen KOSKA heillä on lapsia edellisestä liitosta tai se on ainakin edesauttanut asiassa. Semmoisia te naiset olette, jännä, edesvastuuton joka koloon siementäjä kelpaa teille aina koska kelpasi muillekin. Niitä muita se kohteli huonosti kun ne oli itse huonoja, TE parannatte sen, teitä se ei lyö eikä moiti tai jos niin tekeekin niin se tekee sen siksi kun se RAKASTAA teitä.

• bgyi655555

Alat hakkaamaan säkkiä sekä hutkimaan tatamilla ja kehässä niin kyllä naista saa. Ätmit eivät ymmärrä että nainen haluaa miehen joka pystyy suojelemaan tarvittaesss, tietty joskus erehtyvät.

• Ikis__M

Varmaan ihan hyvä suunnitelma siinä mielessä että yhteiskunta ja oikeuslaitoskin on alkanut suhtautumaan ymmärtäväisesti jännämiesten tekemisiin:

http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/289207-mies-kuristi-raskaana-ollutta-ex-avovaimoa-nain-linjasi-oikeus

"Käräjäoikeuden mielestä tuomitun menettely ei täyttänyt tapon yrityksen tunnusmerkistöä.
      Oikeus ei pitänyt tekoa myöskään törkeänä pahoinpitelynä muun muassa sen vuoksi, että uhrille aiheutuneet vammat olivat pinnallisia vammoja."

ehkäpä oikeuslaitoksessa on kyllästytty suojelemaan naisia vastoin niiden tahtoa, ovat tuomaritkin alkaneet pitää jänniksiä pelkkinä välikappaleina naisten pyrkimyksissä itsetuhoon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      493
      1869
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      380
      1576
    3. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1368
    4. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      18
      1357
    5. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      113
      962
    6. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      51
      929
    7. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      916
    8. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      15
      771
    9. Miten kesäsi meni?

Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?
      Ikävä
      66
      763
    10. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      10
      751
    Aihe