Pakkien antamiseen liittyvä vallan tunne

NytHommaSelkis

Nyt ymmärrän, miksi naiset antavat niin matalalla kynnyksellä pakkeja ja yleensä vielä töykeästi. Syy ei ole ainoastaan siinä, että heillä on siihen varaa miesten tekemien aloitteiden runsaudesta johtuen, vaan kyse on myös vallan tunteesta. Sen tajusin, kun kerran annoin ihan kauniille naiselle huvikseni pakit. Nainen tuli luokseni ja siten antoi minulle vallan päättää, hyväksynkö hänet vai en. Vallantunne sai huipennuksen, kun annoin pakit ja vielä vähän töykeästikin.

Itse en enää ikinä tee aloitteita naisille, koska en halua antaa heille valtaa.

59

1012

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naishenkilö

Mitä tarkoitat pakeilla joita olet saanut? Yrititkö saada pillua ekassa lauseessa? Kauanko ehdit yleensä jutella ja mistä juttelit pitemmän kaavan mukaan kun sait pakit, joltakin toiselta?
      Teitkö jotakin, esim kosketitko ventovierasta naista ja hän ei halunnut sua lähelleen?
      Sanoilla ja käytöksellä on suuri merkitys. Vallanvälineitä on lukematon määrä, myös itse olet voinut antaa kuvan että sä päätät ottaa naisen kun haluat.
      Ja eiköhän totuus ole se ettet vain ole ollut kiinnostava.
      Tervetuloa joukkoon.

• ätmix

Kuule, kyllä se yleesä tyssää jo kohtaan "Hei!"

Mistähän sitten luulet nimimerkin tulevan?

• Aloittaja-

"Mitä tarkoitat pakeilla joita olet saanut? Yrititkö saada pillua ekassa lauseessa? Kauanko ehdit yleensä jutella ja mistä juttelit pitemmän kaavan mukaan kun sait pakit, joltakin toiselta?

Teitkö jotakin, esim kosketitko ventovierasta naista ja hän ei halunnut sua lähelleen?"

Öööööö... siis naiset ovat usein tylyjä ihan asiallisesti lähestyviä miehiäkin kohtaan. Töykeiden pakkien saaminen naisilta ei edellytä mitään sikalähestymisiä tai lääppimisiä. Ei miehessä tarvitse olla mitään vikaa saadakseen halventavan vastaanoton naiselta. Älä nyt vaan väitä, ettet tätä tiennyt.

Ja vallantunteeseen, huomasin, että parempi pakit antamalla saatu vallantunne kuin rupattelu tylsän naisen kanssa.

• naishenkilö
        ätmix kirjoitti:

Kuule, kyllä se yleesä tyssää jo kohtaan "Hei!"

Mistähän sitten luulet nimimerkin tulevan?

Selitätkö mitä tarkoitat että se yleensä tyssää jo kohtaan "Hei!"?
        Eli aina ei olekaan sulle pakkeja tullut? Ätmix? Kirjoitit ristiriitaisesti kuten nyt huomaat varmaan itsekin.
        Olen mäkin saanut pakkeja miehiltä elämässäni ja hyväksyn sen etten ole ollut mieleinen ja se on totuus asiasta.
        Olen pohtinut omaa tapaani lähestyä ja tietenkin sitä aina voin yrittää parantaa. En ala miehiä arvostelemaan jos eivät muhun tykästy. Pakolla en ketään miestä itselleni saa.

• naishenkilö
        Aloittaja- kirjoitti:

"Mitä tarkoitat pakeilla joita olet saanut? Yrititkö saada pillua ekassa lauseessa? Kauanko ehdit yleensä jutella ja mistä juttelit pitemmän kaavan mukaan kun sait pakit, joltakin toiselta?

Teitkö jotakin, esim kosketitko ventovierasta naista ja hän ei halunnut sua lähelleen?"

Öööööö... siis naiset ovat usein tylyjä ihan asiallisesti lähestyviä miehiäkin kohtaan. Töykeiden pakkien saaminen naisilta ei edellytä mitään sikalähestymisiä tai lääppimisiä. Ei miehessä tarvitse olla mitään vikaa saadakseen halventavan vastaanoton naiselta. Älä nyt vaan väitä, ettet tätä tiennyt.

Ja vallantunteeseen, huomasin, että parempi pakit antamalla saatu vallantunne kuin rupattelu tylsän naisen kanssa.

Ai, Viitsit sitten kuluttaa aikaasi tylsän naisen kanssa rupatellen? Kuuleppa, ettet nyt vain etsi itseäsi korkeampi tasoista naista ja siksi pakkeja tulee.
        Jospa se tylsä nainen onkin se sun todellinen rakkaus kunhan viitsit oikesti tutustua, asenteella?
        Onko baarissa todella noin ankeaa että tylsäkin seura "kelpaa"?
        Mitä oikeasti saa itselleen toimimalla samalla tavalla kun vastapuoli, pakkisotaa?
        Mikähän on ollut yleensä promilletaso baarissa??
        Aloittajan ikä?

• Aloittaja-
        naishenkilö kirjoitti:

Ai, Viitsit sitten kuluttaa aikaasi tylsän naisen kanssa rupatellen? Kuuleppa, ettet nyt vain etsi itseäsi korkeampi tasoista naista ja siksi pakkeja tulee.
        Jospa se tylsä nainen onkin se sun todellinen rakkaus kunhan viitsit oikesti tutustua, asenteella?
        Mitä oikeasti saa itselleen toimimalla samalla tavalla kun vastapuoli, pakkisotaa?
        Aloittajan ikä?

"Ai, Viitsit sitten kuluttaa aikaasi tylsän naisen kanssa rupatellen?"

Joo, meneehän siinä hetki ennen kuin hahmottaa sen vastapuolen kiinnostavuustason. Eli joutuu hetken rupattelemaankin. Jos etukäteen tietäisin, että vastapuoli on tylsä, niin antaisin surutta pakit tylysti saman tien ja nauttisin vallantunteesta.

• ätmel
        naishenkilö kirjoitti:

Aloittajan ikä?

Kyllä nyt taas kaivetaan ja kaivetaan miehestä vikaa. Naisethan kun ovat aina täydellisiä.

• naishenkilö
        Aloittaja- kirjoitti:

"Ai, Viitsit sitten kuluttaa aikaasi tylsän naisen kanssa rupatellen?"

Joo, meneehän siinä hetki ennen kuin hahmottaa sen vastapuolen kiinnostavuustason. Eli joutuu hetken rupattelemaankin. Jos etukäteen tietäisin, että vastapuoli on tylsä, niin antaisin surutta pakit tylysti saman tien ja nauttisin vallantunteesta.

Eikö riitä että toivottaa hyvää illan jatkoa ja itse poistuu seurasta? Vai oliko hän aivan selkeästi kiinnostunut juuri susta ja halusi baaripanoa juuri sulta? Eikö jutella voi ilman mitään sen kummempaa säätöä? Niin kuten nyt jutellaan niitä näitä.

• Aloittaja-
        ätmel kirjoitti:

Kyllä nyt taas kaivetaan ja kaivetaan miehestä vikaa. Naisethan kun ovat aina täydellisiä.

Jep, arvasin tämän jo avatessani tätä ketjua.

Nainen antaa tylyt pakit: sitä ei kukaan tuomitse. Pitäähän naisen saada tehdä selväksi, ettei häntä kiinnosta.

Mies antaa tylyt pakit: pengotaan syitä moiselle sairaalle, empatiakyvyttömälle käytökselle ja se vika on miehessä, sen vaan täytyy olla miehessä, se kaivetaan vaikka väkisin miehestä.

Huoh.

• naishenkilö
        ätmel kirjoitti:

Ei kaivamalla kaiveta vikoja miehestä. Mä jo kerroin että pakkeja olen mäkin saanut, naisena. Mä en koe mitään vallantunnetta ilmoittamalla etten ole kiinnostunut tietyn tapaisesta miesseurasta. Itsemääräämisoikeus on kaikilla, miehilläkin. Ymmärrätkö mitä tarkoitan?

• nnnainennnnnnn

Vai oot sitä mieltä että munkin pimppiin pitäs aina työntää 7 penistä ja perseeseen toiset 7 niin ei tarttis antaa pakkeja?
      Oon koko elämäni antanu pakkeja, suosio ei oo vieläkään vähentynyt ja JOka kerta on yhtä EPÄMIEllyttävää antaa pakit. Se on sama ku sanois "et kelpaa minulle" vaikka totuus on se että sydämessäni asuu toinen, sängyllä vierelläni nukkuu toinen jota rakastan.
      Ja sit miehet sanoo "mitä väliä oonhan mäkin varattu". Ei vaan voi uskoa että en petä.

• Aloittaja-

"Vai oot sitä mieltä että munkin pimppiin pitäs aina työntää 7 penistä ja perseeseen toiset 7 niin ei tarttis antaa pakkeja?"

Siis mitä helvettiä???

• nnnainennnnnnn
        Aloittaja- kirjoitti:

"Vai oot sitä mieltä että munkin pimppiin pitäs aina työntää 7 penistä ja perseeseen toiset 7 niin ei tarttis antaa pakkeja?"

Siis mitä helvettiä???

No jos pakkeja ei saa antaa niin toihan on ainoa vaihtoehto.
        Täällä kaiket päivät valitetaan ku naiset antaa pakkeja.

• Aloittaja-
        nnnainennnnnnn kirjoitti:

No jos pakkeja ei saa antaa niin toihan on ainoa vaihtoehto.
        Täällä kaiket päivät valitetaan ku naiset antaa pakkeja.

En minä ole sanonut, ettei pakkeja saa antaa. Kunhan kerroin samaistuneeni siihen vallantunteeseen. No joo, avausviestissä kirjoitin vähän epäselvästi tuon "matalalla kynnyksellä" jos siihen viittaat. Tarkoitan matalalla kynnyksellä sitä, että nainen antaa pakit helposti ilman, että vaivautuu edes katsomaan, millainen häntä lähestynyt mies on, mutta toki naisella on siihen oikeus.

• fghjklkjhg
        Aloittaja- kirjoitti:

En minä ole sanonut, ettei pakkeja saa antaa. Kunhan kerroin samaistuneeni siihen vallantunteeseen. No joo, avausviestissä kirjoitin vähän epäselvästi tuon "matalalla kynnyksellä" jos siihen viittaat. Tarkoitan matalalla kynnyksellä sitä, että nainen antaa pakit helposti ilman, että vaivautuu edes katsomaan, millainen häntä lähestynyt mies on, mutta toki naisella on siihen oikeus.

No mutta miksi katsoa jos vaikka on varattu? Tai ei etsi seuraa. Ainut vaihtoehto on pakit.

• HahahauskaMies
        fghjklkjhg kirjoitti:

No mutta miksi katsoa jos vaikka on varattu? Tai ei etsi seuraa. Ainut vaihtoehto on pakit.

"No mutta miksi katsoa jos vaikka on varattu?"

Voihan se aloitteen tekevä mies olla parempi kuin naisen senhetkinen poikaystävä/aviomies...

No vitsivitsivitsi, eihän naiset nyt sellaista...

• MistäPuhut

En mä vaan ole tuntenut vallan tunnetta, jos annan pakit.
      Baariympäristössä epätoivotun seuran pakittamisesta tulee lähinnä helpottunut olo, kun ei kukaan ole enää tunkeilemassa väkisin seuraan. Mutta ei vallan tunnetta.
      Jos taas treffeillä käy, pakkien antaminen on aina se kaikista ikävin osuus. Jos joutuu antamaan pakit kivalle tyypille, siitä tulee kurja olo ja huono omatunto vaikka kuinka nätisti sen tekisi. Ei toiselle ole koskaan kiva sanoa ettei halua jatkaa. Toisaalta on reilumpaa sanoa suoraan jollei kokenut olevansa samalla aaltopituudella. Minkäs teet, jos et ole kiinnostunut, mutta ei pahan mielen tuottaminen ainakaan mitään vallan tunnetta minulle tuo.
      Tästä syystä olenkin päättänyt etten käy enää netti- tai Tinder -treffeillä. Eli tarkoittaa käytännössä etten käy enää treffeillä lainkaan. Livenä tavattujen tyyppien kanssa on pienempi riski siihen, ettei toisen ihmisen olemus kiinnostaisi treffeillä, mutta näitä ihmisiä ei sitten käytännössä juuri koskaan tapaa.
      En tiedä millainen ihminen saa kicksejä tylyjen pakkien antamisesta, mutta voisin kuvitella, että aika itsekeskeinen ihminen, joka tarvitsee pönkitystä egolleen. En arvosta.

• Aloittaja-

"En tiedä millainen ihminen saa kicksejä tylyjen pakkien antamisesta"

Selkeästi monet naiset saavat. Ja kun kokeilin itse samaa eli asetuin hetkeksi kauniin naisen saapikkaisiin antamalla töykesäti pakit minua lähestyneelle henkilölle, niin huomasin itsekin saavani siitä kicksit. Kyllä minussa on miestä se myöntämään.

• MistäPuhut
        Aloittaja- kirjoitti:

Selkeästi monet naiset saavat. Ja kun kokeilin itse samaa eli asetuin hetkeksi kauniin naisen saapikkaisiin antamalla töykesäti pakit minua lähestyneelle henkilölle, niin huomasin itsekin saavani siitä kicksit. Kyllä minussa on miestä se myöntämään.

"Selkeästi monet naiset saavat." "huomasin itsekin saavani siitä kicksit."
        Ainakin sitten sovit hyvin joukkoon.
        Joo, oli ihan hyvä idea vetäytyä markkinoilta kokonaan. Aika jääkylmää touhua.

• Ikis__M

"Tästä syystä olenkin päättänyt etten käy enää netti- tai Tinder -treffeillä. Eli tarkoittaa käytännössä etten käy enää treffeillä lainkaan. Livenä tavattujen tyyppien kanssa on pienempi riski siihen, ettei toisen ihmisen olemus kiinnostaisi treffeillä, mutta näitä ihmisiä ei sitten käytännössä juuri koskaan tapaa."

Sama vika, helpompaa kun ei tarvitse tuottaa pettymyksiä kenellekään. Myös harmi tuo kun juuri ne empaattisimmat ja henkisesti tavoittelimisen arvoisimmat naiset on saavuttamattomissa kun ei niitä missään tapaa.

• nnnainennnnnnn
        Aloittaja- kirjoitti:

Olet empatiakyvytön jos saat iloa siitä että tuotat toiselle pahan mielen.

• Aloittaja-
        MistäPuhut kirjoitti:

"Selkeästi monet naiset saavat." "huomasin itsekin saavani siitä kicksit."
        Ainakin sitten sovit hyvin joukkoon.
        Joo, oli ihan hyvä idea vetäytyä markkinoilta kokonaan. Aika jääkylmää touhua.

"Joo, oli ihan hyvä idea vetäytyä markkinoilta kokonaan. Aika jääkylmää touhua."

Kieltämättä. Ehkä se vallantunne osaltaan tulee tuosta kylmyydestä.

• nnnnainen
        Aloittaja- kirjoitti:

Mistä tiedät naisten nauttivan pakkien antamisesta? Itse ainakin INHOAN pakkien antamista, koska tiedän sen tuntuvan toisesta pahalta. Mutta mitä muuta voi tehdä jos baarissa joku tulee juttelemaan ja sinua ei kiinnosta? En halua valheellisesti esittää kiinnostunutta ja johtaa harhaan.

Olen päätynyt samaan ratkaisuun kuin MistäPuhut, koska treffien jälkeen tuntuu ihan älyttömän pahalta, jos joutuu antamaan pakit. Helpompi vaan säästää muiden ja omia tunteita ja jättää treffit käymättä.

Kertoo varmaan ennemminkin sinusta jotain, jos kerran saat kicksit siitä kun satutat toista.

• Aloittaja-
        nnnnainen kirjoitti:

Mistä tiedät naisten nauttivan pakkien antamisesta? Itse ainakin INHOAN pakkien antamista, koska tiedän sen tuntuvan toisesta pahalta. Mutta mitä muuta voi tehdä jos baarissa joku tulee juttelemaan ja sinua ei kiinnosta? En halua valheellisesti esittää kiinnostunutta ja johtaa harhaan.

Olen päätynyt samaan ratkaisuun kuin MistäPuhut, koska treffien jälkeen tuntuu ihan älyttömän pahalta, jos joutuu antamaan pakit. Helpompi vaan säästää muiden ja omia tunteita ja jättää treffit käymättä.

Kertoo varmaan ennemminkin sinusta jotain, jos kerran saat kicksit siitä kun satutat toista.

"Mistä tiedät naisten nauttivan pakkien antamisesta?"

Ei me miehetkään niin tunneälyttömiä olla, ettei huomattaisi, mikäli tuollainen tapaus kohdalle osuu.

• MistäPuhut
        Ikis__M kirjoitti:

"Tästä syystä olenkin päättänyt etten käy enää netti- tai Tinder -treffeillä. Eli tarkoittaa käytännössä etten käy enää treffeillä lainkaan. Livenä tavattujen tyyppien kanssa on pienempi riski siihen, ettei toisen ihmisen olemus kiinnostaisi treffeillä, mutta näitä ihmisiä ei sitten käytännössä juuri koskaan tapaa."

Sama vika, helpompaa kun ei tarvitse tuottaa pettymyksiä kenellekään. Myös harmi tuo kun juuri ne empaattisimmat ja henkisesti tavoittelimisen arvoisimmat naiset on saavuttamattomissa kun ei niitä missään tapaa.

"juuri ne empaattisimmat ja henkisesti tavoittelimisen arvoisimmat naiset on saavuttamattomissa kun ei niitä missään tapaa."
        Niin, oikeat ihmiset eivät livenä kohtaa.
        Ja ongelma on myös siinä, etteivät yksittäiset hyvät ominaisuudet välttämättä riitä. Kuten aiemmin kirjoitin, olen joutunut päästämään kivoja, erinomaisilla ominaisuuksilla varustettuja laatumiehiä jatkamaan matkaa, koska ihminen kokonaisuutena ei vain ole ollut minulle oikea ja yhteistä säveltä ei vain ole löytynyt. Ja se vasta ikävältä tuntuukin!
        Tinder -treffeillä aloin käydä siinä toivossa, että näitä huipputyyppejä edes jossain tapaisin (ja olen tavannutkin, mutten sitä oikeaa), mutta tuntuu, että etsii neulaa heinäsuovasta, koska kuvasta ja lyhyestä kuvauksesta ei sitten kuitenkaan välity se ihmisen live -persoona ja olemus, joka on se tärkein asia.

• nnnnainen
        Aloittaja- kirjoitti:

"Mistä tiedät naisten nauttivan pakkien antamisesta?"

Ei me miehetkään niin tunneälyttömiä olla, ettei huomattaisi, mikäli tuollainen tapaus kohdalle osuu.

Sitähän tässä ei kukaan olekaan sanonut, etteikö myös naisista löytyisi kaltaisiasi... Siis niitä, jotka kohottavat itsetuntoaan heikentämällä toisen itsetuntoa ja aiheuttamalla pahaa mieltä.
        Mutta pakkejen antamisesta nauttiminen ei kyllä ole mikään tyypillinen piirre naisissa (tuskin myöskään miehissä).

• Aloittaja-
        nnnnainen kirjoitti:

Sitähän tässä ei kukaan olekaan sanonut, etteikö myös naisista löytyisi kaltaisiasi... Siis niitä, jotka kohottavat itsetuntoaan heikentämällä toisen itsetuntoa ja aiheuttamalla pahaa mieltä.
        Mutta pakkejen antamisesta nauttiminen ei kyllä ole mikään tyypillinen piirre naisissa (tuskin myöskään miehissä).

Ei ehkä tyypillinen piirre naisissa eikä miehissä, mutta myönsit ilmiön olemassaolon. Siis sen, että töykeät pakit antamalla voi päästä vallantunteeseen. Meillä on nyt siis yhteisymmärrys.

• EnYmmärräNytN
        Aloittaja- kirjoitti:

Ei ehkä tyypillinen piirre naisissa eikä miehissä, mutta myönsit ilmiön olemassaolon. Siis sen, että töykeät pakit antamalla voi päästä vallantunteeseen. Meillä on nyt siis yhteisymmärrys.

Kuka täysjärkinen saisi vallantunteita töykeistä pakeista??

Eikö se kerro jo jotain ihmisen empaatian puutosta toisia kohtaan?

• nnnnainen
        Aloittaja- kirjoitti:

Kyllä, meillä on yhteisymmärrys siitä, että maailmasta valitettavasti löytyy niitäkin tyyppejä, jotka nauttivat toisten satuttamisesta ja jotka saavat siitä vallantunteen. Tämä on tyypillinen piirre mm. narsisteille.

• Aloittaja-
        EnYmmärräNytN kirjoitti:

Kuka täysjärkinen saisi vallantunteita töykeistä pakeista??

Eikö se kerro jo jotain ihmisen empaatian puutosta toisia kohtaan?

"Eikö se kerro jo jotain ihmisen empaatian puutosta toisia kohtaan?"

Tai sitten ihan vain inhimillisyydestä: "Minua lähestyy toinen ihminen" -> "olen kiinnostava" -> "en kuitenkaan välttämättä kaipaa tänään seuraa" -> "annan pakit, ja teen sen vielä vähän töykeästi näyttääkseni valtani, ollakseni vaikeasti tavoiteltavan oloinen".

Vallantunteesta nauttiminen on inhimillistä.

• EnYmmärräNytN
        Aloittaja- kirjoitti:

"Eikö se kerro jo jotain ihmisen empaatian puutosta toisia kohtaan?"

Tai sitten ihan vain inhimillisyydestä: "Minua lähestyy toinen ihminen" -> "olen kiinnostava" -> "en kuitenkaan välttämättä kaipaa tänään seuraa" -> "annan pakit, ja teen sen vielä vähän töykeästi näyttääkseni valtani, ollakseni vaikeasti tavoiteltavan oloinen".

Vallantunteesta nauttiminen on inhimillistä.

On toki inhimillinen tunne mutta siitä puuttuu empaatia toista kohtaan..

• Aloittaja-
        EnYmmärräNytN kirjoitti:

On toki inhimillinen tunne mutta siitä puuttuu empaatia toista kohtaan..

No shit Sherlock! Valta ja empatia eivät yleensä kulje käsi kädessä. Jos on liian empaattinen, ei saa valtaa. Jos on valtaa, ei voi olla kovin empaattinen, muuten valta lähtee.

• Ex--PUA
        nnnnainen kirjoitti:

Jos et nauttisi pakeista, et niitä antaisikaan.

Samoin siveyteen sinun on turha vedota, sillä olet palstajuttujen perusteella että lutka.

• nnnnainen
        Ex--PUA kirjoitti:

Jos et nauttisi pakeista, et niitä antaisikaan.

Samoin siveyteen sinun on turha vedota, sillä olet palstajuttujen perusteella että lutka.

Kerrohan nyt sitten, että mitä siinä tilanteessa kuuluu tehdä, kun toinen tekee aloitteen ja itseä ei kiinnosta? Jos vaikka on juttua jonkun toisen kanssa ja ei harrasta useampaa miestä kerralla?

Kerroin myös lopettaneeni mm. nettitreffit kokonaan, koska en halua pahoittaa toisen mieltä ja näin käy kun antaa pakit. Eli joo, yritän tosiaan kovasti välttää näitä tilanteita, mutta se ei aina onnistu.

"Samoin siveyteen sinun on turha vedota, sillä olet palstajuttujen perusteella että lutka."

Mitäs lutkaa minä tänne olen kirjoittanut? :D

• En usko.

En usko, että tälle palstalle kirjoitteleva mies antaisi pakkeja kenellekään eikä varsinkaan kauniille naiselle. Mutta jos niin kävi, niin no problem; nainen mitä ilmeisimmin ei osannut tulkita nonverbaalista viestintää vaan tyrkytti seuraansa miehelle, joka ei millään tavalla ilmaissut sitä haluavansa (vrt. ätmit jotka lähestyvät naisia ilman että ovat saaneet heihin edes katsekontaktia). Harjoittelu tekee mestarin ja toista kertaa hän tuskin lähestyy yksinäistä ätminkäistä ;)

• "En usko, että tälle palstalle kirjoitteleva mies antaisi pakkeja kenellekään eikä varsinkaan kauniille naiselle."

Jos nainen on yksinhuoltaja, niin jokaisen itseään kunnioittavan lapsettoman miehen tulee antaa hänelle pakit. Ihan sama onko kaunis vai ei. Jos naisen mukana saa toisen miehen äpärälapsia elätettäviksi, niin ei kannata suostua vaikka yh-nainen olisikin kaunis.

• EiMuidenLapsille
        super-atm kirjoitti:

"En usko, että tälle palstalle kirjoitteleva mies antaisi pakkeja kenellekään eikä varsinkaan kauniille naiselle."

Jos nainen on yksinhuoltaja, niin jokaisen itseään kunnioittavan lapsettoman miehen tulee antaa hänelle pakit. Ihan sama onko kaunis vai ei. Jos naisen mukana saa toisen miehen äpärälapsia elätettäviksi, niin ei kannata suostua vaikka yh-nainen olisikin kaunis.

Samaa periaatetta itsekin noudatan. Vaikka nainen olisi kuinka upea ja täydellisesti itselleni sopiva, mutta jos hänellä olisi lapsia, kiinnostus loppuu tai laitan sen loppumaan siihen paikkaan. Toisen miehen siittämiä lapsia en omassa elämässäni katsele. Tuntisin itseni epämieheksi, jos moiseen ryhtyisin.

Mutta nyt taidettiin vähän karata aiheesta.

• Jeps, en enempää osallistu, kuin sen verran, että annan kehut keskustelun naisille, "fiksuja" olette, Arvostan! :)

Aloittaa epäilen provottajaksi, mutta tiedän kyllä näitä löytyvän molemmista sukupuolista, huonoja persoonia....

• yunaG

Jos parisuhde tai ihmissuhteet yleensä on jotain valtataistelua niin jättäydyn ihan mieluusti ulkopuolelle. :/

• vallatonantautuja

Onneksi parisuhde ei suurimalle osalle ihmisiä ole mikään valtatataistelu.

• jojojojojooooooo

Täydellisessä maailmassa ne eivät ole. Todellisuus on toista.

• miesyli40
        jojojojojooooooo kirjoitti:

Täydellisessä maailmassa ne eivät ole. Todellisuus on toista.

Todellisuuksia on monenlaisia. Ei ole olemassa yhtä ainoata todellisuutta. Onneksi.

• mieti-ennen-lähestymistä

Ihan aluksi, mikä on matala kynnys?
      Minulle pakkien antaminen ei anna vallantunnetta josta nauttisin, jos itse saat sellaisen, se ei tarkoita että muut saavat.
      Voihan olla ettei nainen hae seuraa tai on varattu tai on jo kiikarissa joku muu. Jos saat töykeät pakit voi se johtua että nainen on saanut niitä pakkeja antaa jo pari tusinaa ehtoon aikana muille eikä jaksa enää olla kohtelias vaan haluaisi olla rauhassa.
      Miksi minä voisin olla töykeä johtuu kokemuksesta, jos olet ystävällinen miehelle hän ei yleensä usko vaan jää jankkaamaan asiaansa, helpommin uskoo töykeää käytöstä.
      Mielestäni miehen pitäisi saada lähestymissingaali naiselta ennenkuin lähestyy tätä. Muutamat katsekontaktit ja hymy, silloin todennäköisesti nainen on lähestyttävissä. Voi pienellä eleelläkin matkan päästä "kysäistä" saako lähestyä? Mutta nämä ovat niitä hienosäätöjä joita jotkut ei kykene käsittämään eikä niitä voi saada toista silloin ymmärtämäänkään.
      Useimmat naiset eivät nauti kun heitä lähestytään tosta vain, monet ärsyyntyvät ja kiusaantuvat, he kokevat sen häiriköinniksi.

• Hyviä mietteitä, aitoja ja rehellisiä. :)

• Ytlgjh

Aloittaja. Opettele lähestymään naisia ei seksuaalisesti. Tiedätkö mikä on negaus tai IOD? "Sä oot tosi hyvännäköinen. Harmi ettet oo mun tyyppiä." Jos itse teet selväksi lähestyessäsi että et yritä iskeä, niin nainen ei voi antaa sinulle pakkeja. Ovelaa eikä totta.

• "Opettele lähestymään naisia ei seksuaalisesti."

Hyvä ohje, kunhan se on aito ja rehellinen sellainen, eli ei oikeasti yritetä harhauttaa ja sumuttaa toista osapuolta, koska aidostihan joku tekijä toisessa on myös ulkoisesti, mikä saa kiinnostuksen heräämään, mutta ajatuksena "ei saisi" olla "peli pisteiden" keruu....

"Ovelaa eikä totta."

Niimpä, toivottavasti tämä ei sitten tarkoittanut sitä mitä luulen sen tarkoittavan.....

• erinna20

Eikö baarissa voi vain jutella ilman mahdollisia pakkien anto ajatusta?
      Mä mielelläni juttelen ilman sen kummempaa merkitystä.
      Miellän sen sosiaalisuudeksi.
      Ikävä kyllä joidenkin käytös ja/tai kännitaso ei johda edes jutteluun. Pistän pelin poikki nopeasti. Seksiseuraksi en lähde enkä arvaamattomia ja liian känniläisiä miehiä halua seuraani. Olen ystävällinen mutta jos vastapuoli ei ymmärrä vaan jankuttaa, jää viereen ja alkaa jopa röyhkeästi tunkemaan iholle, on pakko olla tiukka sananainen.
      Mä ymmärrän mieheltä hienotunteisen kieltäytymisen mun seurasta. Enkä loukkaannu. Hänellä on oikeus valita seuransa.
      Tarkoittaako aloittajan pakit että vastapuoli ei ole seksuaalisesti kiinnostava? Mielestäni juttelu on aivan eri tasioista tutustumista.

• Ex--PUA

Tämä on hyvä havainto siitä kuinka naiset eivät kykene kypsiin ja terveisiin ihmissuhteisiin.

Femakot jatkuvasti vaahtoavat vallasta, eikä ihme sillä naisille valta on tärkeämpi asia kuin mikään muu.

Mies jolla on statusta, hyvässä tai pahassa, palkitaan seksillä.

Mies jolla ei ole statusta, torjutaan ja siitä saadaan valtatrippi joka paikkaa naisen omaa tyhmyyttä ja sieluttomuutta kumisevaa sisintä.

• 4r5t

"Naiset eivät kykene kypsiin ja terveisiin ihmissuhteisiin."
        Tuskinpa esim. onnistunut parisuhde on onnistunut vain miehen ihmissuhdetaitojen vuoksi. Parisuhteessa kun kuitenkin on kaksi ihmistä.

• aoiery0nbquq0t

Olen feministi, ja kyllä kasvatustyössä juttelen poikien ja tyttöjen kanssa siitä, mikä on fiksu tapa antaa pakit. Kyllä yleensä löytyy se vastaus, että ei ole sellaisia tunteita mitä suhteeseen tarvittaisiin. Sehän on yleensä se totuus, mutta jostain syystä niin naisten kuin miestenkin on se vaikea sanoa se ääneen, vaikka juuri se loukkaa vähemmän. Lukaiskaapa tämä: http://www.teoblogi.fi/2009/02/keimailija/

• "Olen feministi"

Otan osaa.

• atännä

Pakkien antaminen ei ole mukavaa. Se on ahdistavaa. Senkään vuoksi nettitreffailu ei ollut minulle sopivaa hommaa. Tapaan ihan kivan oloisen miehen, mutta tiedän heti ettei siitä tule mitään. Juttuakin riittää hyvin tunniksi ja toiseksi, mutta sinä aikana tieto vain vahvistuu. Eihän kenenkään kanssa aleta tapailemaan vain siksi, että hän on mukava. Sitten pitää miettiä, miten sen asian ilmaisee pehmeästi, ja kuitenkin se kolahtaa toisen itsetunnolle, jos mies on kiinnostunut. Ja tuttavuus aika todennäköisesti loppuu siihen.

Oikeassa elämässä pakkien antaminen on helpompaa, kun ei ole tuota valmista treffi-asetelmaa ja parinmuodostuspainostusta. Voi vältellä tilannetta, joka johtaisi suoraan kysymykseen. Treffipyynnöstä on sujuvaa kieltäytyä ja ihan ystävällisestikin niin, että kaveruus jatkuu.

Ei ole millään tavalla mieltä ylentävää pahoittaa toisen mieli. Hylätyksi tuleminen tuntuu pahalta, vaikkei niin vakavissaankaan olisi.

• Aloittaja-

Siis eikö yksikään nainen voi olla sen verran rehellinen, että myöntäisi edes joskus saaneensa pakkien antamisesta nautintoa?

Menkää nyt itseenne ja pohtikaa, täsmääkö seuraava ajatuskulku teihin: "Minua lähestytään yökerhossa, olen siis viehättävä, tuo mies ei kuitenkaan miellytä minua joten annan pakit, annan pakit tylysti vaikuttaakseni vaikeasti tavoiteltavalta/mahdottomalta kohteelta tuolle miehelle, pääsinpähän näyttämään jotta minä en kelpuuta ketä hyvänsä, siis minulla on statusta ja markkina-arvoa eli valtaa tässä mestassa tänään".

Oikeesti. Kyllä kai te edes JOSKUS noin ajattelette!? Ja ymmärrätte mitä ajan takaa pakkien antamisesta saatavalla vallantunteella!

Nuo teidän jutut että "pakkien antaminen on aina kamalaa/inhottavaa/tuntuu pahalta" ei nyt vaan yksinkertaisesti mene läpi täällä!

• Jos totta puhutaan, en ole nähnyt kovin rehellistä naista vähään aikaan...

BTW asiasi taitaa olla koko ketjun asiallisin ja realistisin... Jos vielä pystyisi, plussakeksi lähtisi postissa tulemaan...

• yunaG

On todella ahdistavaa sanoa, että ei vaan kiinnosta. En voi sille mitään, että miehillä tulee jossain vaiheessa iltaa esim. yökerhoissa sellainen pakonomainen tarve tulla yrittämään läheisempää tuttavuutta. On rasittavaa käydä kaikkien kanssa samaa keskustelua uudestaan ja uudestaan.
        Ja tietysti se, että toiselle tulee paha mieli. En saa siitä mitään riemua. Joistakin huomaa, että rohkeutta on kerätty ennen kuin tullaan juttusille. Se on syvältä, yrittää mahdollisimman ystävällisesti ilmaista että en ole kiinnostunut.
        Voitaisiinko tehdä niin, että miehet lopettaa lähestymiset, kääntyisi homma päälaelleen. Voisi itse rauhassa tehdä tuttavuutta.
        Ja netissä on ylitarjontaa. Oli pakko poistaa Tinderi, kun alkoi ahdistamaan. Minä en ole kaunis tai mielenkiintoinen.Haluan vain yhden kivan ja sopivan. Mietinpä vaan millasta se on oikeasti hyvännäköisillä naisilla... siinä joutuu pakkeja jakelemaan.

• Aloittaja-
        yunaG kirjoitti:

On todella ahdistavaa sanoa, että ei vaan kiinnosta. En voi sille mitään, että miehillä tulee jossain vaiheessa iltaa esim. yökerhoissa sellainen pakonomainen tarve tulla yrittämään läheisempää tuttavuutta. On rasittavaa käydä kaikkien kanssa samaa keskustelua uudestaan ja uudestaan.
        Ja tietysti se, että toiselle tulee paha mieli. En saa siitä mitään riemua. Joistakin huomaa, että rohkeutta on kerätty ennen kuin tullaan juttusille. Se on syvältä, yrittää mahdollisimman ystävällisesti ilmaista että en ole kiinnostunut.
        Voitaisiinko tehdä niin, että miehet lopettaa lähestymiset, kääntyisi homma päälaelleen. Voisi itse rauhassa tehdä tuttavuutta.
        Ja netissä on ylitarjontaa. Oli pakko poistaa Tinderi, kun alkoi ahdistamaan. Minä en ole kaunis tai mielenkiintoinen.Haluan vain yhden kivan ja sopivan. Mietinpä vaan millasta se on oikeasti hyvännäköisillä naisilla... siinä joutuu pakkeja jakelemaan.

"Voitaisiinko tehdä niin, että miehet lopettaa lähestymiset, kääntyisi homma päälaelleen. Voisi itse rauhassa tehdä tuttavuutta."

Voitaisiin! Täältä heti 100% kannatus tälle ajatukselle! Niinhän sen järjellä ajatellen kuuluisikin mennä, että naiset tavoittelevat miehiä, eikä päinvastoin. En tajua, miksi miehet ovat niin halukkaita antamaan vallan naisille tekemällä heille aloitteita! Kuten avausviestissä totesin, ainakin itse olen jo lopettanut aloitteiden teon kokonaan.

Suomalainen mies ei tunne kunnolla arvoaan! Selkärankaa puuttuu ja siksi alennutaan tekemään aloitteita naisille.

• yunaG
        Aloittaja- kirjoitti:

"Voitaisiinko tehdä niin, että miehet lopettaa lähestymiset, kääntyisi homma päälaelleen. Voisi itse rauhassa tehdä tuttavuutta."

Voitaisiin! Täältä heti 100% kannatus tälle ajatukselle! Niinhän sen järjellä ajatellen kuuluisikin mennä, että naiset tavoittelevat miehiä, eikä päinvastoin. En tajua, miksi miehet ovat niin halukkaita antamaan vallan naisille tekemällä heille aloitteita! Kuten avausviestissä totesin, ainakin itse olen jo lopettanut aloitteiden teon kokonaan.

Suomalainen mies ei tunne kunnolla arvoaan! Selkärankaa puuttuu ja siksi alennutaan tekemään aloitteita naisille.

En oikein ymmärrä mitä alentavaa on aloitteiden tekemisessä, mutta itseä ahdistaa suunnattomasti, kun "aloitteita" tehdään lähinnä roiskimalla joka suuntaan. Kohdennan itse hakuni tietynlaisiin miehiin, pitäisikö miestenkin kokeilla?

• tanko

Aikoinaan kun poikamiehinä ravintoloissa kiertelimme kutsuimme tiettyä naistyyppiä "ylhäältä raapioiksi". Näille naisille ei tanssilattialle kelvannut kuka tahansa, mieluummin varakas tyyppi joka leveitä rahoillaan. Kännitilalla ei niin väliä. Vuosien mittaan olen pakkeja antanut itsekin kun tanssiminen ja tyhjän puhuminen ei ole kiinnostanut, mutta kaikille tasapuolisesti. Pahin mikä kerran lipsahti kun kieltäytyin ja nainen sanoi että "vahinko" johon totesin "ei minusta".

• Jassuka

En tiennytkään, että vallantunteesta (tuskin aina kuitenkaan) olisi kyse, jos torjuu yrittäjän syystä että on jo varattu tai ei kaipaa yrittäjän seuraa. Omalle kohdalle ainakin suurin osa yrittäjistä on sattunut aina, kun olen elänyt parisuhteessa tai seurustellut. Syynä ehkä, että olen ollut ihmisten ilmoilla tavoitettavissa eli liikkunut enemmän silloin kuin sinkkuna. Harva kotoa hakee, vaikka kuinka olisi sinkku. Minä taas olen sinkkuna ollut aikalailla harrastuksiini uppoutunut ja korkeintaan piipahdellut jossain kavereita tapaamassa ihmisten ilmoilla. En siis mitenkään esillä tai tyrkyllä niinsanotusti. :)

Minusta on reilua torjua toinen, jos ei seura kiinnosta syystä tai toisesta. Parempi, kuin esittää että joo kauheesti kiinnostaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      26
      2568
    2. Vieläkö odotat että

Näkisitte hänen kanssaan?
      Ikävä
      143
      1951
    3. Haluan sinun kanssa sänkyyn

Ja läheisyyttä, koska rakastan sinua mies.
      Ikävä
      66
      1867
    4. Onkohan tämä jotain elämää suurempaa

Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m
      Ikävä
      35
      1473
    5. KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa

Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.
      Henkirikokset
      57
      1422
    6. Oletteko naiset huomanneet sellaista asiaa

että vaikka miehiä tulee ja menee ja hakeutuu seuraanne mitä viehättävämpiä olette niin sitä enemmän itseasiassa te olet
      Naisen logiikka
      60
      1276
    7. Nainen sä olet

arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r
      Ikävä
      77
      1269
    8. Kuinka paljon

Olet tutustunut kaivattusi arvomaailmaan?
      Ikävä
      117
      1194
    9. Voi kun pian voisi varmuudella sanoa

mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(
      Ikävä
      59
      1132
    10. Jos olisin

Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p
      Ikävä
      57
      1127
    Aihe