Vapaa kuvaus

Musta on kutkuttavaa keskustella asioista, jotka on ihmisillä mielessä, mutta joista ei puhuta.. ;P

Aloituksia

68

Kommenttia

4279

1. "opitaan omana itsenä, rakennetaan tervettä ITSETUNTOA jne." ;)

http://keskustelu.suomi24.fi/t/14201853/raportti-20v-hunajainen-saatoni#comment-83988167

Eli en halua tapella ja voittaa yhtään mitään, mutta haluaisin vain, että kasvattaisit hieman "selkärankaa" ja oppisit myöntämään, että et ole erehtymätön........ja välillä sitä tulee tohinassa "ammuttua väärän maaliin" tahottamasti/tahallisesti.........

Opettele myöntämään se itsellesi ja myös toisille, sekä opettele pyytämään anteeksi, niin että myös sitä tarkoitat, jos/kun sille on tilausta.....

Tarjoan sinulle "rauhanpiippua" ja helppoa poistumistietä, ilman vaatimuksia/ehtoja tai "miekkasi" luovuttamista......virheitä sattuu kaikille, mutta ne pitäisi pystyä myös myöntämään, kun näin käy....

Rauha?
  2. =DDD....Reps...
  3. "MGTOW kiinnitti huomion"..."palstapuskahiippari"..."Armottoman stalkkauksen.."

Huolestuttavaa....huolestuttavampaa.......mitä tapahtuu...PANIIKKI!!!.... ;D

No terveppä, terve... ;P

"Fiksuus" on vain sun silmissäsi......eli jotain kuNmasta syystä olet joko kaltaiseni tai sitten syystä, jos toisesta minun KuNmalliset ajatukset ovat herättäneet jotain KunMallisia ajatuksia enemmän tai vähemmän......en voi tietää, kun telepatia ei ole ihan helppoa, varsinkaan kauko sellainen....

Mullakin on kiinnostusta tutustua just niinqu omankaltaisiin yksilöihin... ;P......mut mistäpä minä tiedän kenellä se on feikkiä ja kenellä se on aidosti persoonassa/luonteessa.....eli se aitous tulisi suoraan sydämmestä.....

Itsellä tosin on hieman sellainen tilanne tällä hetkellä....ainakin hetkellisesti, että olen aikalailla tauolla näiden asioiden suhteen.....varsinkin muuten kuin sillä tavalla, että se "keiju" saisi mieluiten tupsahtaa IRL elämässä eteen, jos on tupsahtaakseen.........tosin luultavasti silloinkin herkästi ajattelee, että sellainen "keiju" ansaitsee paljon enemmän ja parempaa.......ns. "kuun taivaalta"....jolloinka enemmän tai vähemmän tiedostaen/tiedostamatta irrottautuu/irrottausi tilanteesta, kuitenkin niin että "keiju" säilyisi mahdollisimman ehjänä jne...jne.......siis jos olisi kyseessä jotain sellaista, mikä ei olisi varmasti pelkää kaveruutta/ystävyyttä molempien puolelta.......

Olen tosin otettu huomiosta......mutta samalla hieman häkeltynyt......eikä nyt, ehkä olisi ollut syytä laittaa mua "valokeilaan", kun en sellaisesta oikeen välitä.......mutta hyvä se on, että jotain tunteita ainakin joissain herättää ja vielä jopa tälläisiä..... ;)
  4. En voi tietää totuutta siitä kuinka moni toimii, niin kuin sinä sanot, mutta koska tiedän etteivät naisetkaan ole kollektiivinen kopio sukupuoli, niin myös toisenlaisia varmasti löytyy....enemmän tai vähemmän....
  5. "kun joku uskaltaa poiketa massasta joko luonteeltaan tai ulkonäöltään."

Kun katselee nykymaailman menoa, niin tuohan on juurikin toisinpäin......eli tuntuu, että "massa" juoksee koko ajan lujempaa ja lujempaa, kohti ulkoista huttua....

Toiseksikin "perus siisti" on jotain muuta kuin "perus tyrkky", eli mitä enemmän tuota "tyrkkyyttä" korostaa, niin sitä enemmän se ampuu ainakin joidenkin mielestä yli.......sinällään siinä ei ole mitään vikaa, mutta joissakin tapauksissa on.....koska kysymykset herää siitä, mitä sillä haetaan......siis mitä sillä ihan aikuisten oikeasti haetaan.....ei lasten leikisti....

Mutta niin kuin sanoin syitä on varmasti monia ja jokaisella varmasti hyvä syy ainakin itselleen, sekä sellaisille, jotka ajattelevat/toimivat niin kuin itse......eli myös vastakkaisin sukupuolen edustajia löytyy varmasti enemmän tai vähemmän joidenka mielestä asia on niin, kuin se on itsellekin.....

Monesti ei ole "oikeaa" ja "väärää" tapaa, vaan on vain erillaisia tapoja, jotka kaikki ovat ihan yhtä "oikeita" tapoja itsensä kaltaisille......ja tämä pitäisikin muistaa......oman kaltaiset ovat pääsääntöisesti itselleen parasta seuraa...

Kenenkään ei tarvitse muuttua, jonkun toisen kaltaiseksi, mutta pitäisi myös muistaa olla itsekään siihen sortumatta, että yrittää muuttaa toisia itsensä kaltaiseksi........

Ei ole yhtä "normia/normaalia", kun jokaisella "ryhmällä/yksilöllä" on omansa....

Mutta ihan hyvää pohdintaa oli myös sinulla....