Vapaa kuvaus

Musta on kutkuttavaa keskustella asioista, jotka on ihmisillä mielessä, mutta joista ei puhuta.. ;P

Aloituksia

68

Kommenttia

4279

1. "joka tuntuu menee joidenkin ihon alle aivan todella."

....tuota huomaa joidenkin harrastavan ja kun huomaavat päässeensä sinne, niin sitten vasta "hupi" alkaa.......surkuhupaisaa on se, ettei "uhri" aina huomaa olevansa labyrintissä, jonka seinät vaihtavat kokoajan paikkaa......toisinaan jopa surullista, jos meinaa mennä liian pitkälle, varsinkin silloin jos huomaa toisen olevan ns. hyvä tyyppi, jolloin ainakin itse yrittää puuttua tilanteeseen, niin kuin moni muukin palstalla, siis jos/kun huomaa tälläisen tilanteen syntyneen.
  2. Niin kuin moni onkin jo sanonut, ettei kiistä läheskään kaikkia ajatuksiasi, eli puhut paljon ihan asiaa ja tämä asia vaikuttaa mieleesi samalla tavalla, kuin moni muukin haitallinen kehäajatus/ajatuslukko, joka kiertää vain päässäsi........palstalla täysin vastaavaa on tuo MA-uskovaisuus, joka aiheuttaa ihan vastaavia asioita.

"......Joillekin on ehkä tärkeää se, että kunhan vain saa pillua, ei sillä naisella ole niin väliä, eikä sillä, onko se nainen minusta kiinnostunut vai eikö ole. Minulle näillä asioilla on se suurin merkitys."

Olen samaa mieltä tästä asiasta.....jos näin ei ole ja kiinnostus on muita asioita kohtaan suurempi, niin kuin joissain suhteissa on, niin ei kiitos sellaiselle.

"On täysin paskapuhetta väittää, etteivätkö muutkin miehet haluaisi olla tuollaisia haluttavia miehiä, joita kadehtitaan ja jotka saavat naiset kiihoittumaan seksuaalisesti pelkällä läsnäololla. Se on jokaisen miehen salainen haave, vaikka eivät sitä myönnäkään. Sitten jossain vaiheessa otetaan se realistisuus kehiin, kun ei muuta voida, mutta kyllä jokaisen miehen salainen haave on olla tuollainen kuvailemani kaltainen mies, jota ihaillaan, kehutaan, arvostetaan ja kunnioitetaan."

Tästä asiasta olen täysin eri mieltä ja uskon, että meitä on lukemattomia muitakin miehiä, jotka ajattelevat samalla tavalla.............kuvaat nyt ihmistyyppiä, joka on "huomionhakuinen", näitä löytyy niin miehistä, kuin naisistakin ja tämän tyyppiset yksilöt tuntuvat lisääntyvät tässä nykymaailmassa lisääntyvää tahtia, joka johtuu monestakin asiasta nykymaailmassa.

Sitten vielä tuohon "jota ihaillaan, kehutaan, arvostetaan ja kunnioitetaan." kohtaan sanoisin, että monesti tuo kaikki on pelkkää teatteria ja myös sellaista tietyn tyyppisten ihmisten käytöstä, jotka saavat siitä jotain mitä ovat vailla riippuen ihan tapauksesta, sekä se on monesti niin imelän tuntuista jo kohteestakin, ettei ainakaan kaikki sellaista halua tai sitä arvosta......

Sinulla on paljon totuutta teksteissä, mutta niputat, yleistät ja yksinkertaistat myös asioita, eli voit kertoa vain itsestäsi, mutta älä kuvittele että kaikki muut ajattelevat ja tuntevat, niin kuin sinä......