Miksi täällä vain sinä olet oikeassa ja tiedät kaikesta kaiken? Miksi vaadit toisia uskomaan kaiken kirjoittamasi? Eriävää mielipidettä et suostu hyväksymään.
Syyttelet muita suhun kohdistuvasta shaming languagesta ja henkilöhyökkäyksistä. Käytät itse hyvin alhaista kirjoittelua.
Eikö palstalla ole säännöt koskemassa myös sua?
Miksi Ex.....pua?
115
384
Vastaukset
- Manipuloija
ExPUA on manipuloinnin mestari eikä hyväksy muiden mielipiteitä, koska hän on suuruuden hullu naisvihaaja.
Hän pystyy taitavasti kääntää kaikki asiat sinua itseäsi päin.
Joten varo ettet mene mukaan manipuloinnin syövereihin. Hän antaa sinun uskoa hypnoottisesti että olet kaikesta väärässä.
olet jo nyt hävinnyt väittelyn pelkällä avauksellasi :)Ei se minusta kovin erinomainen manipulaattori ole. Muutenhan sillä olisi puoli palstaa komppaajia.
- Manipuloija
Ratikkakuski kirjoitti:
Ei se minusta kovin erinomainen manipulaattori ole. Muutenhan sillä olisi puoli palstaa komppaajia.
Ymmärsit kuitenkin yskäni :)
On hänellä hurumykket keskusteluja melkein päivittäin nykyään.
Pitkiä ketjuja melkein aina. Palstan pisimpiä.
Jokin hänessä näyttää kiinnostavan jopa viehättävän toisia :)
Vähätteletkö hänen suosiota? Vaikka se on typerää jolkutusta :( Manipuloija kirjoitti:
Vähätteletkö hänen suosiota? Vaikka se on typerää jolkutusta :(Keskustelua ja väittelyä ne kyllä aiheuttavat, mutta se on vähän eri asia kuin asian nieleminen pureskelematta.
- Manipuloija
Ratikkakuski kirjoitti:
Keskustelua ja väittelyä ne kyllä aiheuttavat, mutta se on vähän eri asia kuin asian nieleminen pureskelematta.
Hah. Kukaan ei koskaan ole samaa mieltä.
Ne keskustelut ovat kuin Rotta pyöreässä rattaassa. Ne eivät johda mihinkään selvyyteen eikä johda mihinkään henkevään ratkaisuun. Tai yksimielisyyteen.
Joutavaa jonninpaskaa tyhjää länkytystä.
Missä on keskustelijoiden järki ? Manipuloija kirjoitti:
Hah. Kukaan ei koskaan ole samaa mieltä.
Ne keskustelut ovat kuin Rotta pyöreässä rattaassa. Ne eivät johda mihinkään selvyyteen eikä johda mihinkään henkevään ratkaisuun. Tai yksimielisyyteen.
Joutavaa jonninpaskaa tyhjää länkytystä.
Missä on keskustelijoiden järki ?"Missä on keskustelijoiden järki ?"
=DD......Jäässä ja toisilla päässä, sekä kaikkea tuolta väliltä. ;)- Manipuloija
MGTOW kirjoitti:
"Missä on keskustelijoiden järki ?"
=DD......Jäässä ja toisilla päässä, sekä kaikkea tuolta väliltä. ;)Voi sun kanssa ;D
Oot hauska ;D Manipuloija kirjoitti:
Voi sun kanssa ;D
Oot hauska ;DPyh, olen vaan ihanan ahne ja itsekäs tyyppi....kun antaa toiselle jotain hyviä fiiliksiä saa sen vähintään tuplaten takaisin.....Niih, Ettäs Tiiät! ;P
No ei vaiskaan tai ehkä sittenkin........onhan tuossa totuutta ainakin joillekin yksilöille. =)MGTOW kirjoitti:
Pyh, olen vaan ihanan ahne ja itsekäs tyyppi....kun antaa toiselle jotain hyviä fiiliksiä saa sen vähintään tuplaten takaisin.....Niih, Ettäs Tiiät! ;P
No ei vaiskaan tai ehkä sittenkin........onhan tuossa totuutta ainakin joillekin yksilöille. =)Moi MGTOW !
Mitä sulle on tapahtunut, sä olet muuttunut miäs ?
Et sä ennen ollut tuollainen.
Sinulla oli hyviä analyyseja joskus ja oli kiva jutella sun kaa :)
Hyvää illan jatkoa !
Meen kohta nukkumaan ku tulee toi "pimeän uhka" tvstä, en jaksa keskittyä.Älykkö1 kirjoitti:
Moi MGTOW !
Mitä sulle on tapahtunut, sä olet muuttunut miäs ?
Et sä ennen ollut tuollainen.
Sinulla oli hyviä analyyseja joskus ja oli kiva jutella sun kaa :)
Hyvää illan jatkoa !
Meen kohta nukkumaan ku tulee toi "pimeän uhka" tvstä, en jaksa keskittyä.Uuh....tuohan oli huumoria.....joskin ehkä huonoa sellaista, mene ja tiedä. ;D
Mutta siis tosiasiassa, jotkut saavat itselleen myös hyvän mielen antamalla toiselle/toisille hyvän mielen.....se oli tuon jutun pointti kaikessa yksinkertaisuudessaan.
"Mitä sulle on tapahtunut, sä olet muuttunut miäs ? Et sä ennen ollut tuollainen."
Kerro lisää? ;P......mulla nyt VAIN on tälläinen fiilis tällä hetkellä.....fiilis pohjalla mennään niin hyvässä, kuin pahassa.....
"Sinulla oli hyviä analyyseja joskus ja oli kiva jutella sun kaa :)"
......eikä enää ole sitten vai... ;*( .......ei monesti jaksa tuhlata samoihin asioihin liikaa energiaa ja aikaa, varsinkin kun samat asiat pyörii ympyrää päivästä toiseen, kuin ikiliikkuja väkkärässä - välillä tosin enemmän ja toisinaan taas ei, sekä tietenkin hieman myös vaikuttaa se, että kun on joitakin asioita jo itsensä kanssa käsitellyt ja/tai siirtynyt seuraavaan vaiheeseen, niin tietenkin mielenkiinnon kohteet, sekä ajatukset muuttuvat.....
Hyvää illan jatkoa myös sinulle "viittasankari".... =)MGTOW kirjoitti:
Uuh....tuohan oli huumoria.....joskin ehkä huonoa sellaista, mene ja tiedä. ;D
Mutta siis tosiasiassa, jotkut saavat itselleen myös hyvän mielen antamalla toiselle/toisille hyvän mielen.....se oli tuon jutun pointti kaikessa yksinkertaisuudessaan.
"Mitä sulle on tapahtunut, sä olet muuttunut miäs ? Et sä ennen ollut tuollainen."
Kerro lisää? ;P......mulla nyt VAIN on tälläinen fiilis tällä hetkellä.....fiilis pohjalla mennään niin hyvässä, kuin pahassa.....
"Sinulla oli hyviä analyyseja joskus ja oli kiva jutella sun kaa :)"
......eikä enää ole sitten vai... ;*( .......ei monesti jaksa tuhlata samoihin asioihin liikaa energiaa ja aikaa, varsinkin kun samat asiat pyörii ympyrää päivästä toiseen, kuin ikiliikkuja väkkärässä - välillä tosin enemmän ja toisinaan taas ei, sekä tietenkin hieman myös vaikuttaa se, että kun on joitakin asioita jo itsensä kanssa käsitellyt ja/tai siirtynyt seuraavaan vaiheeseen, niin tietenkin mielenkiinnon kohteet, sekä ajatukset muuttuvat.....
Hyvää illan jatkoa myös sinulle "viittasankari".... =)Sori ei ollut tarkoitus moittia :)
Ymmärrän kyllä huumoriasi.
Taisin itse olla tosikkopäällä :(
Kyllähän sitä itse kullakin mieliala vaihtelee ja seuraan biorytmiäni ajoittain et missä mennään ja miten voimavarat riittää.
Itse olen huomannut että toistan samaa fraasia turhankin usein :) mutta So What !
" viittasankari" :) heh.
Mielummin toimisin aina " Valonsankarina". :D- hc-ätämi_
Ratikkakuski kirjoitti:
Ei se minusta kovin erinomainen manipulaattori ole. Muutenhan sillä olisi puoli palstaa komppaajia.
Täysin samaa mieltä. Paremminkin herra luulee olevansa erinomainen manipulaattori ja toteuttaa omaa messias-kompleksiaan täällä.
- hc-ätämi_
Manipuloija kirjoitti:
Vähätteletkö hänen suosiota? Vaikka se on typerää jolkutusta :(Pitkiä keskusteluja kyllä, mutta tyyppi kirjoittaa itse suurimman osan viesteistä ja puhuu vaikka itsekseen ellei saa ketään vastaamaan mikä on aika epätodennäköistä, koska hän kirjoittaa hyvin provosoivasti.
- Ex----------PUA
Asiahan on päinvastoin.
Minua kohtaan on hyökätty (ja muita "väärämielisiä naisvihaajia") shaming languagella ja henkilöhyökkäyksellä, koska argumentit ovat loppuneet ja näin ollen "väärän tiedon" tuoja on yritetty häpäistä hiljaiseksi.
Mutta minä tiedän nämä jutut! Minä paljastankiin häpäisijät, ja rienaan heitä ilman sääliä. Vastaan täsmälleen sillä samalla sävyllä ja asenteella kun minulle puhutaan.
Enkä sano että kaikkea mitä sanon pitäisi uskoa, mutta jos on sitä mieltä että olen väärssä, se pitää pystyä todistamaan ja perustelemaan.
Tyypillinen väittely onkin sellainen, missä on kurppa tai valkoritari, joka sitten räyskyttää perustelemattomia lauseita tai viskoo shaming languagea kun hänen totuutensa on kyseenalaistettu - tai tuotu kiusallinen totuus julki.
MUTTA:
TOTUUS EI PALA!Hohhoijaa sun valkoritarejasi :P
Itse olen ollut palstoilla jo ihan kuule alusta asti, silloin kun oli vasta puhelinmodeemeja käytössä. Toki olin välillä vuosia poissa ja sitten taas palasin. Tällä Sinkut-palstalla nyt kai ollut kuukauden.
Kaikkien näiden vuosien aikana mut on uhattu hakata, tappaa jne. Entisenä ammattisotilaana olen tietysti ollut valppaana ja aina reagoinut poikkeaviin ilmiöihin. Ainoa poikkeava ilmiö on ollut vieras auto joka kaasutti vittuun kun otin pesäpallomailan ja sakemannin ja läksin kattomaan että onko noi eksyny.
Moni tietää mun nimen ja osoitteen jo joten ei uutta planeetalla.
En ole helka, enkä kurppa enkä muuta kuin tämä mies
https://www.facebook.com/makkonen.mika
Joten, nyt voidaan testata kuka uskaltaa, kuka on paskahousu jne.
Kuka sinä olet? Anonyymi paskanjauhaja. Eipä tässä muuta. Pistähän palautetta jos uskallat.. todennäköisesti et uskalla joten olet itse paskahousutäti, puskista huutelija ja hevonvitun kurppa :D
Mie meen nyt saunaan, vituttaa tommoset kusipääkakarat saatana.- hc-valkoritari_
Kuvailetko millainen on mielestäsi naistenvihaaja?
Eikö itseesi jo ala kyllästyttämään näiden samojen kliseiden viljely kuukaudesta toiseen vaikka kuinka oikeassa mielestäsi olisitkin? Samat asiat voi ilmaista myös eri sanoin. - Yksipimuvaan
miesvm_1967x kirjoitti:
Hohhoijaa sun valkoritarejasi :P
Itse olen ollut palstoilla jo ihan kuule alusta asti, silloin kun oli vasta puhelinmodeemeja käytössä. Toki olin välillä vuosia poissa ja sitten taas palasin. Tällä Sinkut-palstalla nyt kai ollut kuukauden.
Kaikkien näiden vuosien aikana mut on uhattu hakata, tappaa jne. Entisenä ammattisotilaana olen tietysti ollut valppaana ja aina reagoinut poikkeaviin ilmiöihin. Ainoa poikkeava ilmiö on ollut vieras auto joka kaasutti vittuun kun otin pesäpallomailan ja sakemannin ja läksin kattomaan että onko noi eksyny.
Kuka sinä olet? Anonyymi paskanjauhaja. Eipä tässä muuta. Pistähän palautetta jos uskallat.. todennäköisesti et uskalla joten olet itse paskahousutäti, puskista huutelija ja hevonvitun kurppa :D
Mie meen nyt saunaan, vituttaa tommoset kusipääkakarat saatana.Jess osoitit kyllä olevasi tuhat kertaa fiksumpi ku toi saatana Pua.
Aina kiristetään toisten iästä ym. Pyytää tunnustamaan ja jos osoitautuu nuoremmaksi vetoaa johonkin olemattomaan. Yms.
Ikinä itse ei pysty tunnustamaan mitään.
Pointsit sulle. - hämmentynytnainen
miesvm_1967x kirjoitti:
Mie meen nyt saunaan, vituttaa tommoset kusipääkakarat saatana.Wau. Löytyyhän täältä vielä oikeitakin miehiä joilla on munaa. Nyt vähän ihastuin... <3 Niin ja et sitte tietenkään oo sinkku, huoh... :(
Mikä siinä on, että sinkkumiehissä on niin paljon naisia vihaavia hyypiöitä? Kaikki tuntemani sinkkumiehet on samanlaisia. Sitten vielä isoon ääneen ihmettelevät missä vika kun ei akat kiinnostu. - no.trollolloo
miesvm_1967x kirjoitti:
Mie meen nyt saunaan, vituttaa tommoset kusipääkakarat saatana.Matti karvahattu saatana, takas sinne sodat palstalle.
- Ikis__M
hämmentynytnainen kirjoitti:
Wau. Löytyyhän täältä vielä oikeitakin miehiä joilla on munaa. Nyt vähän ihastuin... <3 Niin ja et sitte tietenkään oo sinkku, huoh... :(
Mikä siinä on, että sinkkumiehissä on niin paljon naisia vihaavia hyypiöitä? Kaikki tuntemani sinkkumiehet on samanlaisia. Sitten vielä isoon ääneen ihmettelevät missä vika kun ei akat kiinnostu.Kiimap..u alkoi välittömästi vuotamaan sanoista "hakata", "tappaa", "ammattisotilas", pesäpallomaila", "sakemanni". Olette te naiset kyllä uskomattomia :D
- Ex----------PUA
Ikis__M kirjoitti:
Kiimap..u alkoi välittömästi vuotamaan sanoista "hakata", "tappaa", "ammattisotilas", pesäpallomaila", "sakemanni". Olette te naiset kyllä uskomattomia :D
Sanoppa muuta! :D
Miehen ei tarvitse muuta kuin olla internet toughguy, niin jopas alkoikin lorista.
Sitten tämä sama kurppa on 100% varmasti ulisemassa sitä, kuinka palstan miehet väittävät että naiset ovat alkukantaisia elukoita pariutumisessaan.
(Voi tietysti olla kyseessä, että neitsyt-setä itse on kirjoittanut itselleen kannuksia.) - Ex----------PUA
miesvm_1967x kirjoitti:
Mie meen nyt saunaan, vituttaa tommoset kusipääkakarat saatana.Ammattisotilaana varmasti tarkoitat tässä sitä, että neitimäisen raukkamaiseen tapaan alat omien patien loppuessa palkkaamaan tai nyt ainakin itkemään apuusi muuta palstaa, jotta voidaan mennä kunnialliseen tapaan joukolla yhden kimppuun? Itse tarkoitan sillä eri asioita.
Vaan ok, otan takaisin sen että olisit helka, sikäli jos tuo on aito profiilisi, eikä jonkun satunnaisen hemmon jonka olet päättänyt laittaa tähän. Sen verran sellkärangattomuutta olet osoittanut keskusteluissa, etten ihmettelisi, mutta kyllä tuossa tuntuisi tältä katsomalla autentisuutta olevan sen verran, että se voidaan hyväksyä.
Joten, en sano sinua enää kurpaksi, sen olet todistanut ja siitä annan tunnustuksen sinulle. Mutta valkoritari sinä kyllä olet, joten ei ihme että vaikutat noin pyllykipeältä kun valkoritaroinnista vapaat tosimiehet saavat, ja sinä joudut tyytymään mielistelyyn, mikä johtaa sinut vain seksuaalisen turhautumisen aavikkoon, tuohon krooniseen kuivaan kauteen.
Ja äläkä tule puhumaan minulle kakaramaisuudesta, se olet sinä joka käyttäydyt täällä kuin olisit edelleenkin peruskoulun pihamaalla. - Ex----------PUA
hc-valkoritari_ kirjoitti:
Kuvailetko millainen on mielestäsi naistenvihaaja?
Eikö itseesi jo ala kyllästyttämään näiden samojen kliseiden viljely kuukaudesta toiseen vaikka kuinka oikeassa mielestäsi olisitkin? Samat asiat voi ilmaista myös eri sanoin.No, jos luokka on luupäinen, pitää opettajan antaa kertausta.
Katsos, kannattaisi oppia se kerrallla, niin ei tarvitse toistaa. - Ikis__M
Ex----------PUA kirjoitti:
Ammattisotilaana varmasti tarkoitat tässä sitä, että neitimäisen raukkamaiseen tapaan alat omien patien loppuessa palkkaamaan tai nyt ainakin itkemään apuusi muuta palstaa, jotta voidaan mennä kunnialliseen tapaan joukolla yhden kimppuun? Itse tarkoitan sillä eri asioita.
Vaan ok, otan takaisin sen että olisit helka, sikäli jos tuo on aito profiilisi, eikä jonkun satunnaisen hemmon jonka olet päättänyt laittaa tähän. Sen verran sellkärangattomuutta olet osoittanut keskusteluissa, etten ihmettelisi, mutta kyllä tuossa tuntuisi tältä katsomalla autentisuutta olevan sen verran, että se voidaan hyväksyä.
Joten, en sano sinua enää kurpaksi, sen olet todistanut ja siitä annan tunnustuksen sinulle. Mutta valkoritari sinä kyllä olet, joten ei ihme että vaikutat noin pyllykipeältä kun valkoritaroinnista vapaat tosimiehet saavat, ja sinä joudut tyytymään mielistelyyn, mikä johtaa sinut vain seksuaalisen turhautumisen aavikkoon, tuohon krooniseen kuivaan kauteen.
Ja äläkä tule puhumaan minulle kakaramaisuudesta, se olet sinä joka käyttäydyt täällä kuin olisit edelleenkin peruskoulun pihamaalla."Vaan ok, otan takaisin sen että olisit helka, sikäli jos tuo on aito profiilisi, eikä jonkun satunnaisen hemmon jonka olet päättänyt laittaa tähän."
Mutta tuohan ei vielä poissulje täysin vastakkaista, siis sitä että helka onkin miesvm1967, voisihan se olla niinkin ja niin kauan kuin helka ei tule vastaavalla tavalla ulos emme voi koskaan tietää. - Ex----------PUA
Ikis__M kirjoitti:
"Vaan ok, otan takaisin sen että olisit helka, sikäli jos tuo on aito profiilisi, eikä jonkun satunnaisen hemmon jonka olet päättänyt laittaa tähän."
Mutta tuohan ei vielä poissulje täysin vastakkaista, siis sitä että helka onkin miesvm1967, voisihan se olla niinkin ja niin kauan kuin helka ei tule vastaavalla tavalla ulos emme voi koskaan tietää.Totta.
Kyllähän FB-profiileja pystyy tekemään.
On kylläkin kerrassaan harvinaista, miten joku voi kuulostaa niin paljon naiselta kuin tuo tapaus joten vaikea uskoa silmiään.
Onko muuten totta, että helkalla joskus oli täällä oma kuva?
- Mietinvaan
Onko Ratikkakuskilla ja PUAlla jotain yhteistä ?
- 51351513
Onhan heillä yhteinen sänky jossa nukkuvat.
- Ikis__M
ExPualla on loistava ärsytyskonsepti joka tuntuu menee joidenkin ihon alle aivan todella. Aika uskomatonta minusta että näitä palstajuttuja voisi kukaan ottaa niin tosissaan että alkaisi väkivaltaisia ajattelemaan toisista keskustelijoista mutta taitaa se niinkin mennä jos ottaa vähän liian tosissaan nämä jutut täällä. Koettakaahan nyt kaikki kuitenkin muistaa että ennnkaikkea ExPua on täällä huvittelemassa, vähän niin kuin sinkut-palstan Jarkko ruutuna tökkii teitä mailan varrella munuaisiin ja pelkästään riemastuu kun ärsyynnytte.
"joka tuntuu menee joidenkin ihon alle aivan todella."
....tuota huomaa joidenkin harrastavan ja kun huomaavat päässeensä sinne, niin sitten vasta "hupi" alkaa.......surkuhupaisaa on se, ettei "uhri" aina huomaa olevansa labyrintissä, jonka seinät vaihtavat kokoajan paikkaa......toisinaan jopa surullista, jos meinaa mennä liian pitkälle, varsinkin silloin jos huomaa toisen olevan ns. hyvä tyyppi, jolloin ainakin itse yrittää puuttua tilanteeseen, niin kuin moni muukin palstalla, siis jos/kun huomaa tälläisen tilanteen syntyneen.- Ikis__M
MGTOW kirjoitti:
"joka tuntuu menee joidenkin ihon alle aivan todella."
....tuota huomaa joidenkin harrastavan ja kun huomaavat päässeensä sinne, niin sitten vasta "hupi" alkaa.......surkuhupaisaa on se, ettei "uhri" aina huomaa olevansa labyrintissä, jonka seinät vaihtavat kokoajan paikkaa......toisinaan jopa surullista, jos meinaa mennä liian pitkälle, varsinkin silloin jos huomaa toisen olevan ns. hyvä tyyppi, jolloin ainakin itse yrittää puuttua tilanteeseen, niin kuin moni muukin palstalla, siis jos/kun huomaa tälläisen tilanteen syntyneen.Totta, joskus kun alkaa kommenteissa näkymään että nyt aletaan mennä rajoilla ketju voi muuttua huvittavasta semmoiseksi ettei sitä huvita enää lukea. Itsekin vaikka vähän toisinaan trollaan yritän kuitenkin välttää ketään yksilönä kovin paljoa loukkaamasta, ainakaan niin paljoa että ihan oikeasti tulisi paha mieli sille toiselle.
- Onpas.huvittavaa
Huvittelemassa? Heh! Itsehän se raivoaa vähän väliä ihan pää punaisena, jos joku uskaltaa olla hänen kanssaan eri mieltä, tai puolustaa naisia jossain asiassa. Melkoista huvittelemista, kun voi melkein kuulla kun verisuonet poksahtelevat päässä raivosta :D
- Ex----------PUA
:D Kiitoksia IkisM.
Tuossa näemmä heti "Onpas.huvittavaa" provosoitui siitä mitä sanoit, ja meni tekonaurusta päätellen kieltämisen tilaan. Lyhyesti: kurpparaivoa ilmassa.
Joten voidaan sanoa että olit oikeassa.
Niinhän se on, että vielä kun huomaa että miten tämä apinalauma riehaantuu, niin kyllä siinä vähemmästäkin tulee kiusaus pitää sama linja.
- keittiötsygootti
Puo on täysin harmiton, toisin kuin jokunen todellinen palstamanipuloija.
- yksinpuhelua
Eikös nämä kaikki palstapeikot olleet yksi ja sama henkilö eri nickeillä. Eli Ex-pua, Naisasialooseri ja atm- (kaikissa mahdl. muodoissaan) on yksi ja sama henkilö.
- HuomannutOon
Joo siltä vaikuttaa, olen huomannut saman asian. Super-atm kans :)
Tuskin ovat sama henkilö. Tyylissä ja painotuksissa on selviä eroja. Yhteistä näille on vihaisuus. Moderoimaton palsta vetää puoleensa toisaalta trolleja, toisaalta "tuskaansa uloshuutavia" vihaisia ihmisiä kuin kökkö kärpäsiä.
- 14plus19
outsider1 kirjoitti:
Tuskin ovat sama henkilö. Tyylissä ja painotuksissa on selviä eroja. Yhteistä näille on vihaisuus. Moderoimaton palsta vetää puoleensa toisaalta trolleja, toisaalta "tuskaansa uloshuutavia" vihaisia ihmisiä kuin kökkö kärpäsiä.
Kuulostaa ehkä hieman vainoharhaiselta, mutta jos ExPUA on tosiaan itse luonut kaikki nuo hahmot ja kirjoittanut muistiinpanoina, millainen kirjoitustyyli milläkin hahmolla on...
- Ex----------PUA
14plus19 kirjoitti:
Kuulostaa ehkä hieman vainoharhaiselta, mutta jos ExPUA on tosiaan itse luonut kaikki nuo hahmot ja kirjoittanut muistiinpanoina, millainen kirjoitustyyli milläkin hahmolla on...
Hieman vainoharhaiselta? :D
Joo, kirjoitin myös tuon sinun viestisi, ja oikeastaan kun tarkkoja ollaan, olen jokaisen nimimerkin takana täällä.
Haluatko lisää foliota hattuusi? - Ex----------PUA
Klassinen esimerkki, miten paskahousutäti epäilee jja syyttää muita siitä mitä tekee itse.
Eräänlainen itte oot-defenssi siis.
- Gammaromeo
Huvittavaa oli kun minua ja Ex Pua:aa luultiin kerran samaksi kirjoittajaksi palstalla.
- A-Pua-X
Sekin oli huvittavaa, kun yks tosi kaunis ja pystytissinen, markkinaarvossaan huipulla oleva, 22-vuotias salimimmi, jonka tapasin kirjakaupan jonossa, luuli minua Ex Puaksi ja otti suihin puistossa. Se ois voinu olla vaikka missi.
Tai oikeestaan se ei ois ottanu, kun luuli minua Ex Puaksi, mutta lopulta sain vakuutettua hänet markkina-arvostani vilauttamalla henkkareita ja todistamalla ikäni ja asemani, olenhan sentään jo setämies. Näin tuli taas todistettua Lapsosen teoria oikeaksi.
Yrittäkääpä todistaa, ettei näin käyny, vitun valkoritarit ja palstakurpat! - 31513513
A-Pua-X kirjoitti:
Sekin oli huvittavaa, kun yks tosi kaunis ja pystytissinen, markkinaarvossaan huipulla oleva, 22-vuotias salimimmi, jonka tapasin kirjakaupan jonossa, luuli minua Ex Puaksi ja otti suihin puistossa. Se ois voinu olla vaikka missi.
Tai oikeestaan se ei ois ottanu, kun luuli minua Ex Puaksi, mutta lopulta sain vakuutettua hänet markkina-arvostani vilauttamalla henkkareita ja todistamalla ikäni ja asemani, olenhan sentään jo setämies. Näin tuli taas todistettua Lapsosen teoria oikeaksi.
Yrittäkääpä todistaa, ettei näin käyny, vitun valkoritarit ja palstakurpat!Yksittäistapaus.
- A-Pua-X
31513513 kirjoitti:
Yksittäistapaus.
Vittu! Nyt osu ja uppos!
- Ex----------PUA
31513513 kirjoitti:
Yksittäistapaus.
Sanoi kurppa kun palstatotuuden näki. :D
Eikä väliä vaikka se olisi "tuhannes yksittäistapaus", koska tyhmä huora uskoo vain sen minkä toivoo. - Ex----------PUA
A-Pua-X kirjoitti:
Vittu! Nyt osu ja uppos!
Jäljittely on suurinta ihailua.
Se taas että sinuun tekee vaikutuksen se, että saan YTN-tason nuorta lihaa, ei ole ihme. Mutta jos olisit opiskellut palstatotuuksia, tietäisit että niin minun kuulukin saada. - 8plus8
Jäljittely on suurinta ihailua.
Se taas että sinuun tekee vaikutuksen se, että saan YTN-tason nuorta lihaa, ei ole ihme. Mutta jos olisit opiskellut palstatotuuksia, tietäisit että niin minun kuulukin saada.Opiskellut palstatotuuksia? Eli koska saat YTN-tason naista niin oma markkina-arvosi on HC-YTM, koska YTN:lle ei sen oman hypergamisuutensa takia kelpaa y-KTM vaan pitää saada HC-YTM.
Ja sinulla siis on rahaa ja varallisuutta vaikka muille jakaa ja olet vähintään jonkin firman toimitusjohtaja ja ulkonäkösi kuin Andrea Pirlolla koska saat YTN-tason naista? - Ex----------PUA
8plus8 kirjoitti:
Opiskellut palstatotuuksia? Eli koska saat YTN-tason naista niin oma markkina-arvosi on HC-YTM, koska YTN:lle ei sen oman hypergamisuutensa takia kelpaa y-KTM vaan pitää saada HC-YTM.
Ja sinulla siis on rahaa ja varallisuutta vaikka muille jakaa ja olet vähintään jonkin firman toimitusjohtaja ja ulkonäkösi kuin Andrea Pirlolla koska saat YTN-tason naista?:D Minä muuten hymähdin tuolle Pirlo-jutulle.
Minua on sanottu jo ytmiksi, täälläkin, mutta itse en ole sanonut itseäni sellaiseksi.
Taitaa DarkFeariin lisäksi ainoa palstan YTM olla tuo BEM - myös osaltaan palstatotuuden todistaja, ja vielä palstan senioreita.
Mutta yritetään. Viime viikonloppuna tapasin erästä parikymppistä, joka on eräässä paikassa pikkupomona, mutta joka aina hehkuttaa minua tavatessa, jopa siinä määrin että olen alkanut miettimään hänen kohdallaan siirtoa. Eli yhä enemmänn mennään näihin lähes pelkkiin ytneihin.
Selitin tässä tasoni: http://keskustelu.suomi24.fi/t/13892622/minka-kouluarvosanan-annat-itsellesi#comment-81289898
- Jeeexpua
Ex-puan on trolli,ei kukaan voi olla niin typerä ja jääräpäisesti omaa"totuuttaan" jankuttava setämies oikeasti,eihän?Yleensä keskustelussa pitäisi olla valmis myös vastustaville mielipiteille,ja ne pitäisi pystyä myös ymmärtämään,vaikka eri mieltä olisikin,ex-pua ei tähän kykene,koska hänelle on vaan yksi oikea itsekehittelemänsä "totuus". Kaikki vastaansanojat on trollille yksi ja sama henkilö multinikeillä ja jos ei myöntele ex-puan "totuuksia" on aina väärässä ja tottakai myös kurppa/valkoritari tai jos ex-pua oikein suuttuu paskahousutäti. Miksi tehdä yhtäkään aloitusta jos ei kestä kritiikkiä/keskustelua aiheesta,ja kommenttien täytyy olla vain kehuja tai vähintään myötäilyä?Ellei kyseessä tosiaan olisi ärsyttämään tarkoitettu trolli?
Pakko sanoa että loistavia satuja se kyllä jaksaa vääntää,siis nämä "raportit" missä ex-pua aina saa,nuorelta kauniilta naiselta,ainakin katseita:),ja kaikki tämä tapahtuu nyt kun setä on vanhemmiten nostanut markkina-arvoaan,ja aivan oman "totuutensa" mukaisesti nyt ne hottikset,MAnsa huipulta,kaikki haluaa tän sedän,ainakin kerran viikossa on uus 22-vuotias kisu ihan rakastunut pullaan..joo,näinhän se menee,uskottavuus on kerrassaan huipussaan,mutta ainakin ovat viihdyttävää luettavaa.Pelottaa tosin vähäsen että ex-pua on alkanut itse uskomaan satuihinsa,ja siksi setäraivokilarit on olleet pahenemaan päin viime aikoina.- Kassablondi
Komppaan sua täysin. Aivan varmasti näin on.
- Ex----------PUA
JA tässä jälleen yhden A4:sen edestä todistettuna jo aiemmin tässä ketjussa kirjoitamaani pointtina.
Totta kai, peräisin paskahousutädin multinikiltä.
Kuten siis sanottua, itte oot-defenssiä on syyttää toisia siitä mitä tekee itse.
Katsotaan miten moneen kohtaan se käy tässä.
"Ex-puan on trolli,ei kukaan voi olla niin typerä ja jääräpäisesti omaa"totuuttaan" jankuttava setämies oikeasti,eihän?"
Sanoo kurppa, joka itsepintaisesti hakkaa pääntänsä seinään ja käyttäytyy minun määrittelemälllä, ennalta-arvattavala tavalla.
"Yleensä keskustelussa pitäisi olla valmis myös vastustaville mielipiteille,ja ne pitäisi pystyä myös ymmärtämään,vaikka eri mieltä olisikin,ex-pua ei tähän kykene,koska hänelle on vaan yksi oikea itsekehittelemänsä "totuus"."
Täysi "itte oot".
Sinähän tässä paskahousutätinä lähdet oitis häntä koipien välissä karkuun kkun alat jäädä keskustelussa alakynteen, ja tähän kuuluu kurpparaivoaminen shaming languagen ja henkilöhyökkäyksen muodossa.
Tämä toistuu jo naurettavan tarkasti keskustelusta toiseen.
Jos minun totuus on vain "totuus", niin sinä etkä ukaan muukaan ette ole tehneet muuta kuin todistaneet sen olevan täyttä totta, ja sen näkeekin siitä miten totuus on sattunut.
Jos se olisi valhe, te olisitte voineet asiallisesti keskustelemalla osoittaa sen.
Vaan missä viipyvät todisteet?
"Kaikki vastaansanojat on trollille yksi ja sama henkilö multinikeillä ja jos ei myöntele ex-puan "totuuksia" on aina väärässä ja tottakai myös kurppa/valkoritari tai jos ex-pua oikein suuttuu paskahousutäti. "
JA näin sanoo kyseinen paskahousutäti. :D
Ehkä korkeintaan pari raivostunutta kurppaa, ja heidn lahkeissaan räksyttävää valkoritaria, ilman sen parempia aseita, multinikkailee ja yrittää luoda vaikutelman siitä että heitä olisi paljonkin.
No, monta vihollista tuo paljon kunniaa, mutta tässä tapauksessa en usko että se olisi kyseessä. Pari höyrähtänyttä femakkoja korkeintaan. Munattomia kaikki tyyni.
"Miksi tehdä yhtäkään aloitusta jos ei kestä kritiikkiä/keskustelua aiheesta,ja kommenttien täytyy olla vain kehuja tai vähintään myötäilyä?Ellei kyseessä tosiaan olisi ärsyttämään tarkoitettu trolli?"
Juuri tätä sinun pitää kysyä itseltäsi, mielellään katsoen peiliin.
Se en ole minä joka alan kurpparaivota kun keskustelu menee liian vaikeaksi.
Henkilöhyökkäys ja puskahyökkäykset eivät ole asiallista keskustelua tai kritiikkiä AIHEESTA. Ne ovat vain soitus tekijänsä henkisestä aliimittaisuudesta, joka ei kestä että toiset ovat eri mieltä.
"Pakko sanoa että loistavia satuja se kyllä jaksaa vääntää,siis nämä "raportit" missä ex-pua aina saa,nuorelta kauniilta naiselta,ainakin katseita:),ja kaikki tämä tapahtuu nyt kun setä on vanhemmiten nostanut markkina-arvoaan,ja aivan oman "totuutensa" mukaisesti nyt ne hottikset,MAnsa huipulta,kaikki haluaa tän sedän,ainakin kerran viikossa on uus 22-vuotias kisu ihan rakastunut pullaan..joo,näinhän se menee,uskottavuus on kerrassaan huipussaan,mutta ainakin ovat viihdyttävää luettavaa.Pelottaa tosin vähäsen että ex-pua on alkanut itse uskomaan satuihinsa,ja siksi setäraivokilarit on olleet pahenemaan päin viime aikoina."
Jos ne ovat sinusta valhetta, niin todista se.
Muuten olet vain katkera, ikäkriisiäsi kärsivä kurppa joka on kieltämisen tilassa, tai vainn patologinen valehtelija.
Fakta on, että nuo raportit ovat totta.
Lisäksi niiden kurpparaivo-aspektia lisää se, että ne todistaa naistenn pitävän palstatotuuden mukaisesti vanhemmista miehistä.
Lyhyesti: osu ja uppos - totuus sattuu! :D - Ex----------PUA
Kassablondi kirjoitti:
Komppaan sua täysin. Aivan varmasti näin on.
Jälleen yksi multinikki.
Joka tosin jo muutenkin paljastui patologiseksi valehtelijaksi.
Oletko niin tyhmä että oletat meidän kenenkään uskovan sitä, että tännne yht'äkkiä vain ilmestyy jostainn kassatypy, joka kuin sattumalta toistelee kurppien ikäkriisin siirto-propagandaa? :D
Tuollaiset seniilit mummot nyt eivät muuta mitään. - Jeeexpua
JA tässä jälleen yhden A4:sen edestä todistettuna jo aiemmin tässä ketjussa kirjoitamaani pointtina.
Totta kai, peräisin paskahousutädin multinikiltä.
Kuten siis sanottua, itte oot-defenssiä on syyttää toisia siitä mitä tekee itse.
Katsotaan miten moneen kohtaan se käy tässä.
"Ex-puan on trolli,ei kukaan voi olla niin typerä ja jääräpäisesti omaa"totuuttaan" jankuttava setämies oikeasti,eihän?"
Sanoo kurppa, joka itsepintaisesti hakkaa pääntänsä seinään ja käyttäytyy minun määrittelemälllä, ennalta-arvattavala tavalla.
"Yleensä keskustelussa pitäisi olla valmis myös vastustaville mielipiteille,ja ne pitäisi pystyä myös ymmärtämään,vaikka eri mieltä olisikin,ex-pua ei tähän kykene,koska hänelle on vaan yksi oikea itsekehittelemänsä "totuus"."
Täysi "itte oot".
Sinähän tässä paskahousutätinä lähdet oitis häntä koipien välissä karkuun kkun alat jäädä keskustelussa alakynteen, ja tähän kuuluu kurpparaivoaminen shaming languagen ja henkilöhyökkäyksen muodossa.
Tämä toistuu jo naurettavan tarkasti keskustelusta toiseen.
Jos minun totuus on vain "totuus", niin sinä etkä ukaan muukaan ette ole tehneet muuta kuin todistaneet sen olevan täyttä totta, ja sen näkeekin siitä miten totuus on sattunut.
Jos se olisi valhe, te olisitte voineet asiallisesti keskustelemalla osoittaa sen.
Vaan missä viipyvät todisteet?
"Kaikki vastaansanojat on trollille yksi ja sama henkilö multinikeillä ja jos ei myöntele ex-puan "totuuksia" on aina väärässä ja tottakai myös kurppa/valkoritari tai jos ex-pua oikein suuttuu paskahousutäti. "
JA näin sanoo kyseinen paskahousutäti. :D
Ehkä korkeintaan pari raivostunutta kurppaa, ja heidn lahkeissaan räksyttävää valkoritaria, ilman sen parempia aseita, multinikkailee ja yrittää luoda vaikutelman siitä että heitä olisi paljonkin.
No, monta vihollista tuo paljon kunniaa, mutta tässä tapauksessa en usko että se olisi kyseessä. Pari höyrähtänyttä femakkoja korkeintaan. Munattomia kaikki tyyni.
"Miksi tehdä yhtäkään aloitusta jos ei kestä kritiikkiä/keskustelua aiheesta,ja kommenttien täytyy olla vain kehuja tai vähintään myötäilyä?Ellei kyseessä tosiaan olisi ärsyttämään tarkoitettu trolli?"
Juuri tätä sinun pitää kysyä itseltäsi, mielellään katsoen peiliin.
Se en ole minä joka alan kurpparaivota kun keskustelu menee liian vaikeaksi.
Henkilöhyökkäys ja puskahyökkäykset eivät ole asiallista keskustelua tai kritiikkiä AIHEESTA. Ne ovat vain soitus tekijänsä henkisestä aliimittaisuudesta, joka ei kestä että toiset ovat eri mieltä.
"Pakko sanoa että loistavia satuja se kyllä jaksaa vääntää,siis nämä "raportit" missä ex-pua aina saa,nuorelta kauniilta naiselta,ainakin katseita:),ja kaikki tämä tapahtuu nyt kun setä on vanhemmiten nostanut markkina-arvoaan,ja aivan oman "totuutensa" mukaisesti nyt ne hottikset,MAnsa huipulta,kaikki haluaa tän sedän,ainakin kerran viikossa on uus 22-vuotias kisu ihan rakastunut pullaan..joo,näinhän se menee,uskottavuus on kerrassaan huipussaan,mutta ainakin ovat viihdyttävää luettavaa.Pelottaa tosin vähäsen että ex-pua on alkanut itse uskomaan satuihinsa,ja siksi setäraivokilarit on olleet pahenemaan päin viime aikoina."
Jos ne ovat sinusta valhetta, niin todista se.
Muuten olet vain katkera, ikäkriisiäsi kärsivä kurppa joka on kieltämisen tilassa, tai vainn patologinen valehtelija.
Fakta on, että nuo raportit ovat totta.
Lisäksi niiden kurpparaivo-aspektia lisää se, että ne todistaa naistenn pitävän palstatotuuden mukaisesti vanhemmista miehistä.
Lyhyesti: osu ja uppos - totuus sattuu! :DEi pitäisi ruokkia sun vainoharhoja kun lääkkeistys ei selkeesti ole enää vähään aikaan ollut kohdillaan,pyydä jo äippää tulemaan käymään jookoskookos;)..mutta mennäänpä nyt sitten taas,kiva katsoa keksitkö tänään mitään uutta sanottavaa vai jatkuuko palstalta moneen kertaan luettu,ennalta-arvattava ja naurettu tuttu ja turvallinen ex-puan tavaramerkki meninki eli vinkuminen,itte oot/osu ja uppos/kurppa/paskahousutäti jne,näähän on jo kaikille ihan tuttuja sun vakioita.Putoisin varmaan tuolilta jos kykenisit edes yhden viestin ilman näitä aikaan saamaan.
Kuka väitteen tekee,sinä raporteissasi ,vastuulla on ns.todistustaakka,eli todista itse että ne raportit ovat totta,muuten olet vaan palstalla mesoava setämies joka ei ole ikinä keltään saanut,tai patologinen valehtelija.Toisin sanoen miksi sinun sanani olisi luotettavampi kun minun?Mites todistat konkreettisesti,näin anonyymipalstalla että raporttisi on totta? Älä enää kirjota niitä jos et pysty todistamaan että niin tapahtui.
En myöskään kiistä ettetkö sinä usko omaan "totuuteesi",surkean harhaiseen ja naisvihaiseen sellaiseen tosin.Minun puolesta voit ihan rauhassa uskoa miten naurettaviin teorioihin hyvänsä,itse en jaa tätä uskoasi,mutta toisiaan en myöskään kiistä oikeuttasi sinun tehdä niin.Väännettynä rautalangasta keskusteluun kuuluu myös eriävät mielipiteet,mutta sinä et niihin(kuten tässäkin ketjussa nähdään)kykene asiallisesti vastaamaan.En oikeasti enää tiedä etkö vaan ymmärrä lukemaasi vai etkö oikeasti pysty käsittämään että joku saattaa ajatella erilailla kun sinä.Mikä mielestäni on enemmänkin sinun ongelmasi,ja aika vakava sellainen, mutta samalla tämä estää minkäänlaisen järkevän keskustelun kanssasi.
Enpä usko että kukaan meistä monista "paskahousutädeistä" lähtee luikkimaan häntä koipien välissä karkuun sun loistavan argumentoinnin vuoksi vaan koska kaikki vähänkään täysjärkiset kyllästyy nopeasti inttämään sun kanssa,kun sinä et vaan pysty pienillä aivoillasi muodostamaan muuta kun samat neljä fraasia joita setäraivosta punasena kalju paistaen täällä papukaijana suollat.
Kuten huomaat, koska itsekkin aina käytät tätä, shaming languege ja henkilöhyökkäys on helppo tehdä,oletan sen sinun repertuaariin juuri siksi kuuluuvan,kun et oikeaan keskusteluun kenenkään kanssa kykene,vaan menet siitä mistä aita on matalin,mikä on juurikin henkilökohtaisuuksiin menevä vastapuolen haukkuminen,mikä on anonyymipalstalla ainoastaan typerää,joten sikäli kyllä ymmärtää miksi sinä siihen aina turvaudut. Mutta mennään nyt sinun asettamilla kriteereillä,tän kerran alennun.
Ja vielä senverran että kaikki mitä olen sinulle vastannu on samalla nimimerkillä,todista heti jos näin ei ole;);););););););;);)tai osuu ja upoaa ja setämiesraivo alkaa. - Ex----------PUA
Jeeexpua kirjoitti:
Ei pitäisi ruokkia sun vainoharhoja kun lääkkeistys ei selkeesti ole enää vähään aikaan ollut kohdillaan,pyydä jo äippää tulemaan käymään jookoskookos;)..mutta mennäänpä nyt sitten taas,kiva katsoa keksitkö tänään mitään uutta sanottavaa vai jatkuuko palstalta moneen kertaan luettu,ennalta-arvattava ja naurettu tuttu ja turvallinen ex-puan tavaramerkki meninki eli vinkuminen,itte oot/osu ja uppos/kurppa/paskahousutäti jne,näähän on jo kaikille ihan tuttuja sun vakioita.Putoisin varmaan tuolilta jos kykenisit edes yhden viestin ilman näitä aikaan saamaan.
Kuka väitteen tekee,sinä raporteissasi ,vastuulla on ns.todistustaakka,eli todista itse että ne raportit ovat totta,muuten olet vaan palstalla mesoava setämies joka ei ole ikinä keltään saanut,tai patologinen valehtelija.Toisin sanoen miksi sinun sanani olisi luotettavampi kun minun?Mites todistat konkreettisesti,näin anonyymipalstalla että raporttisi on totta? Älä enää kirjota niitä jos et pysty todistamaan että niin tapahtui.
En myöskään kiistä ettetkö sinä usko omaan "totuuteesi",surkean harhaiseen ja naisvihaiseen sellaiseen tosin.Minun puolesta voit ihan rauhassa uskoa miten naurettaviin teorioihin hyvänsä,itse en jaa tätä uskoasi,mutta toisiaan en myöskään kiistä oikeuttasi sinun tehdä niin.Väännettynä rautalangasta keskusteluun kuuluu myös eriävät mielipiteet,mutta sinä et niihin(kuten tässäkin ketjussa nähdään)kykene asiallisesti vastaamaan.En oikeasti enää tiedä etkö vaan ymmärrä lukemaasi vai etkö oikeasti pysty käsittämään että joku saattaa ajatella erilailla kun sinä.Mikä mielestäni on enemmänkin sinun ongelmasi,ja aika vakava sellainen, mutta samalla tämä estää minkäänlaisen järkevän keskustelun kanssasi.
Enpä usko että kukaan meistä monista "paskahousutädeistä" lähtee luikkimaan häntä koipien välissä karkuun sun loistavan argumentoinnin vuoksi vaan koska kaikki vähänkään täysjärkiset kyllästyy nopeasti inttämään sun kanssa,kun sinä et vaan pysty pienillä aivoillasi muodostamaan muuta kun samat neljä fraasia joita setäraivosta punasena kalju paistaen täällä papukaijana suollat.
Kuten huomaat, koska itsekkin aina käytät tätä, shaming languege ja henkilöhyökkäys on helppo tehdä,oletan sen sinun repertuaariin juuri siksi kuuluuvan,kun et oikeaan keskusteluun kenenkään kanssa kykene,vaan menet siitä mistä aita on matalin,mikä on juurikin henkilökohtaisuuksiin menevä vastapuolen haukkuminen,mikä on anonyymipalstalla ainoastaan typerää,joten sikäli kyllä ymmärtää miksi sinä siihen aina turvaudut. Mutta mennään nyt sinun asettamilla kriteereillä,tän kerran alennun.
Ja vielä senverran että kaikki mitä olen sinulle vastannu on samalla nimimerkillä,todista heti jos näin ei ole;);););););););;);)tai osuu ja upoaa ja setämiesraivo alkaa."Ei pitäisi ruokkia sun vainoharhoja kun lääkkeistys ei selkeesti ole enää vähään aikaan ollut kohdillaan,pyydä jo äippää tulemaan käymään jookoskookos;)..mutta mennäänpä nyt sitten taas,kiva katsoa keksitkö tänään mitään uutta sanottavaa vai jatkuuko palstalta moneen kertaan luettu,ennalta-arvattava ja naurettu tuttu ja turvallinen ex-puan tavaramerkki meninki eli vinkuminen,itte oot/osu ja uppos/kurppa/paskahousutäti jne,näähän on jo kaikille ihan tuttuja sun vakioita.Putoisin varmaan tuolilta jos kykenisit edes yhden viestin ilman näitä aikaan saamaan."
Sanoo paskahousutäti, jonka viestiin sisältö tältä osin oli pelkkää shaming languagen ja henkilöhyökkäyksen, aka. kurpparaivon ennalta-arvattavaa toistelua.
Eli, osu ja uppos.
Olet siinä määriin tyhmä huora, ettet ymmärrä että saman asian toisteleminen tuo aina saman lopputuloksen.
Mutta jos kurppa kerran on kehari, joka ei pysty aikuisten tasoiseen keskusteluun, sen pitää vaiin hakata päätänsä seinään.
"Kuka väitteen tekee,sinä raporteissasi ,vastuulla on ns.todistustaakka,eli todista itse että ne raportit ovat totta,muuten olet vaan palstalla mesoava setämies joka ei ole ikinä keltään saanut,tai patologinen valehtelija.Toisin sanoen miksi sinun sanani olisi luotettavampi kun minun?Mites todistat konkreettisesti,näin anonyymipalstalla että raporttisi on totta? Älä enää kirjota niitä jos et pysty todistamaan että niin tapahtui."
Että sinä olet tyhmä.
Todistustaakka tulee silloin sinulle ,jos väität tietäväsi etteivät ne olet totta.
Ja kyllä kirjoitan, minulla on siihen täysi oikeus, paskahousutäti on hyvä ja hankkii itselleen oman tahdon, jos ei kestä totuutta. Tosin, kirjoitan niitä myös siksi koska ne herättää tuollaista kurpparaivoa; nyt tiedät että olen elävä todiste siitä että palstatotuus pitää kutinsa (ja kun tarkkaan miettii, niin taidat olla sinäkin, muuten tuo ikäkriisistä ja kateudesta johtuva raivoaminen ei selity).
"npä usko että kukaan meistä monista "paskahousutädeistä" lähtee luikkimaan häntä koipien välissä karkuun sun loistavan argumentoinnin vuoksi vaan koska kaikki vähänkään täysjärkiset kyllästyy nopeasti inttämään sun kanssa,kun sinä et vaan pysty pienillä aivoillasi muodostamaan muuta kun samat neljä fraasia joita setäraivosta punasena kalju paistaen täällä papukaijana suollat."
Se ei ole uskon asia.
Mutta tässäkin näkyy tyhmyytesi: olet itse paskkahousutäti josta puhutaan, joka nytkin joutuu ampumaan puskista, koska tietää että jää alakynteen.
Vaan tyhmyys ja patologinen valehteleminen nyt onkin sinun tavaramerkkkejäsi.
Jos olisit vähääkään täysjärkinen, sinulle ei kävisi väittelyissä, kuten seniileiille mummoille käy.
Tosin, nuorta sinussa on henkinen ikä.
"Kuten huomaat, koska itsekkin aina käytät tätä, shaming languege ja henkilöhyökkäys on helppo tehdä,oletan sen sinun repertuaariin juuri siksi kuuluuvan,kun et oikeaan keskusteluun kenenkään kanssa kykene,vaan menet siitä mistä aita on matalin,mikä on juurikin henkilökohtaisuuksiin menevä vastapuolen haukkuminen,mikä on anonyymipalstalla ainoastaan typerää,joten sikäli kyllä ymmärtää miksi sinä siihen aina turvaudut. Mutta mennään nyt sinun asettamilla kriteereillä,tän kerran alennun."
"Itte oot!"
Lisäksi on ilmiöimäistä, että joku voi olla niin tyhmä ja itsekäs kuin sinä, että se toistaa samaa kaavaa jatkuvasti, mutta odottaa eri tulosta.
Esim. se, että sinä käytät shaming languagea ja tiedät että vastaan samalla asenteella takaisin, mutta silti teet itsestäsi idiootin ulisemalla "byääääh Ex PUa sanooi takaisin, olen paskahousu enkä kestä sellaista!!!!"
Hakkaatko sinä päätäsi seinään ja kyselet siltä miksi se satuttaa sinua?
Ei tarvitse vastata.
"Ja vielä senverran että kaikki mitä olen sinulle vastannu on samalla nimimerkillä,todista heti jos näin ei ole;);););););););;);)tai osuu ja upoaa ja setämiesraivo alkaa."
Mikä saavutus, olet pystynyt pitämään peräti näin pitkään yhden nimimerkin, ilman että olet karannut.
Mutta passiivis-aggressiivinen hymiöinti pitää huolta, ettei tyhmän ja lapsellisen kurpan maine ainakaan karkaa.
Ja matkiminen tietystii on suurinta ihailua. Ex----------PUA kirjoitti:
"Ei pitäisi ruokkia sun vainoharhoja kun lääkkeistys ei selkeesti ole enää vähään aikaan ollut kohdillaan,pyydä jo äippää tulemaan käymään jookoskookos;)..mutta mennäänpä nyt sitten taas,kiva katsoa keksitkö tänään mitään uutta sanottavaa vai jatkuuko palstalta moneen kertaan luettu,ennalta-arvattava ja naurettu tuttu ja turvallinen ex-puan tavaramerkki meninki eli vinkuminen,itte oot/osu ja uppos/kurppa/paskahousutäti jne,näähän on jo kaikille ihan tuttuja sun vakioita.Putoisin varmaan tuolilta jos kykenisit edes yhden viestin ilman näitä aikaan saamaan."
Sanoo paskahousutäti, jonka viestiin sisältö tältä osin oli pelkkää shaming languagen ja henkilöhyökkäyksen, aka. kurpparaivon ennalta-arvattavaa toistelua.
Eli, osu ja uppos.
Olet siinä määriin tyhmä huora, ettet ymmärrä että saman asian toisteleminen tuo aina saman lopputuloksen.
Mutta jos kurppa kerran on kehari, joka ei pysty aikuisten tasoiseen keskusteluun, sen pitää vaiin hakata päätänsä seinään.
"Kuka väitteen tekee,sinä raporteissasi ,vastuulla on ns.todistustaakka,eli todista itse että ne raportit ovat totta,muuten olet vaan palstalla mesoava setämies joka ei ole ikinä keltään saanut,tai patologinen valehtelija.Toisin sanoen miksi sinun sanani olisi luotettavampi kun minun?Mites todistat konkreettisesti,näin anonyymipalstalla että raporttisi on totta? Älä enää kirjota niitä jos et pysty todistamaan että niin tapahtui."
Että sinä olet tyhmä.
Todistustaakka tulee silloin sinulle ,jos väität tietäväsi etteivät ne olet totta.
Ja kyllä kirjoitan, minulla on siihen täysi oikeus, paskahousutäti on hyvä ja hankkii itselleen oman tahdon, jos ei kestä totuutta. Tosin, kirjoitan niitä myös siksi koska ne herättää tuollaista kurpparaivoa; nyt tiedät että olen elävä todiste siitä että palstatotuus pitää kutinsa (ja kun tarkkaan miettii, niin taidat olla sinäkin, muuten tuo ikäkriisistä ja kateudesta johtuva raivoaminen ei selity).
"npä usko että kukaan meistä monista "paskahousutädeistä" lähtee luikkimaan häntä koipien välissä karkuun sun loistavan argumentoinnin vuoksi vaan koska kaikki vähänkään täysjärkiset kyllästyy nopeasti inttämään sun kanssa,kun sinä et vaan pysty pienillä aivoillasi muodostamaan muuta kun samat neljä fraasia joita setäraivosta punasena kalju paistaen täällä papukaijana suollat."
Se ei ole uskon asia.
Mutta tässäkin näkyy tyhmyytesi: olet itse paskkahousutäti josta puhutaan, joka nytkin joutuu ampumaan puskista, koska tietää että jää alakynteen.
Vaan tyhmyys ja patologinen valehteleminen nyt onkin sinun tavaramerkkkejäsi.
Jos olisit vähääkään täysjärkinen, sinulle ei kävisi väittelyissä, kuten seniileiille mummoille käy.
Tosin, nuorta sinussa on henkinen ikä.
"Kuten huomaat, koska itsekkin aina käytät tätä, shaming languege ja henkilöhyökkäys on helppo tehdä,oletan sen sinun repertuaariin juuri siksi kuuluuvan,kun et oikeaan keskusteluun kenenkään kanssa kykene,vaan menet siitä mistä aita on matalin,mikä on juurikin henkilökohtaisuuksiin menevä vastapuolen haukkuminen,mikä on anonyymipalstalla ainoastaan typerää,joten sikäli kyllä ymmärtää miksi sinä siihen aina turvaudut. Mutta mennään nyt sinun asettamilla kriteereillä,tän kerran alennun."
"Itte oot!"
Lisäksi on ilmiöimäistä, että joku voi olla niin tyhmä ja itsekäs kuin sinä, että se toistaa samaa kaavaa jatkuvasti, mutta odottaa eri tulosta.
Esim. se, että sinä käytät shaming languagea ja tiedät että vastaan samalla asenteella takaisin, mutta silti teet itsestäsi idiootin ulisemalla "byääääh Ex PUa sanooi takaisin, olen paskahousu enkä kestä sellaista!!!!"
Hakkaatko sinä päätäsi seinään ja kyselet siltä miksi se satuttaa sinua?
Ei tarvitse vastata.
"Ja vielä senverran että kaikki mitä olen sinulle vastannu on samalla nimimerkillä,todista heti jos näin ei ole;);););););););;);)tai osuu ja upoaa ja setämiesraivo alkaa."
Mikä saavutus, olet pystynyt pitämään peräti näin pitkään yhden nimimerkin, ilman että olet karannut.
Mutta passiivis-aggressiivinen hymiöinti pitää huolta, ettei tyhmän ja lapsellisen kurpan maine ainakaan karkaa.
Ja matkiminen tietystii on suurinta ihailua.Ensinnäkin haluan itse korostaa nyt sellaista asiaa että minä kirjoitan tänne vain kahdella nimimerkillä. Tällä joka on rekattu ja kun en ole kirjautunut niin lisää sen _out päätteen. Välillähän tämä S24 tosiaan potkii ulos satunnaisesti tai vaikka näyttää että olisi kirjautunut niin ei ole vaan tarjoaa laskutehtäviä, höh.
Niin, kyllähän se asia expua niin on että jos teet aloituksen jossa on väittämiä niin se todistustaakka on sinulla. Olen jo sulle antanut jotakin esimerkkiä miten voisit todistaa mutta jostain syystä etä niin tee. JOTEN, jos väität jotakin etkä itse pysty todistamaan, älä myöskään vaadi sitä muilta.
Minäkin olen hieman jo huolestunut sun henkisestä hyvinvoinnista, nämä viimeaikaiset raivoamisvastaukset alkavat olemaan jo siinä määrin romaanin mittaisia ettei kukaan täydessä tolkussa oleva edes viitsi kirjailla noin paljon tekstiä.
Oletko ihan selvinpäin?
Ja todella huvittavaa että arvostelet muiden henkistä ikää samassa tekstissä missä lauot naama punaisena näitä oman totuutesi mukaisia fraaseja ja käyttäydyt itse kuin teini. Sori, moni tuntuu olevan eri mieltä kanssasi, koeta kestää.- Ex----------PUA
miesvm_1967x kirjoitti:
Ensinnäkin haluan itse korostaa nyt sellaista asiaa että minä kirjoitan tänne vain kahdella nimimerkillä. Tällä joka on rekattu ja kun en ole kirjautunut niin lisää sen _out päätteen. Välillähän tämä S24 tosiaan potkii ulos satunnaisesti tai vaikka näyttää että olisi kirjautunut niin ei ole vaan tarjoaa laskutehtäviä, höh.
Niin, kyllähän se asia expua niin on että jos teet aloituksen jossa on väittämiä niin se todistustaakka on sinulla. Olen jo sulle antanut jotakin esimerkkiä miten voisit todistaa mutta jostain syystä etä niin tee. JOTEN, jos väität jotakin etkä itse pysty todistamaan, älä myöskään vaadi sitä muilta.
Minäkin olen hieman jo huolestunut sun henkisestä hyvinvoinnista, nämä viimeaikaiset raivoamisvastaukset alkavat olemaan jo siinä määrin romaanin mittaisia ettei kukaan täydessä tolkussa oleva edes viitsi kirjailla noin paljon tekstiä.
Oletko ihan selvinpäin?
Ja todella huvittavaa että arvostelet muiden henkistä ikää samassa tekstissä missä lauot naama punaisena näitä oman totuutesi mukaisia fraaseja ja käyttäydyt itse kuin teini. Sori, moni tuntuu olevan eri mieltä kanssasi, koeta kestää.Miksi sitten kommentoit tätä ketjua, jos kerran kirjoitat vain kahdella nickillä?
Ja todistustaakka on sillä, joka tekee väitteen - jos siis sanot että raporttini ei ole totta, mikä on aika huvittavaa kun olet raivonnut raporttini johdosta kohta 2kk, niin sitten sinun täytyy todistaa tuo kyseinen väite.
Mikä siinä on niin vaikeaa käsittää?
Sori, mutta en juurikaan anna löysiä vain siksi että toinen on patologinen valehtelija tai älyltään liian vajaa. Siksi odotan että vastakeskustelija tajuaa asian, kun se sille sanotaan.
"Minäkin olen hieman jo huolestunut sun henkisestä hyvinvoinnista, nämä viimeaikaiset raivoamisvastaukset alkavat olemaan jo siinä määrin romaanin mittaisia ettei kukaan täydessä tolkussa oleva edes viitsi kirjailla noin paljon tekstiä."
"Itte oot!!-projisointia.
Sinähän tässä olet raivonnut kohta sen kaksi kuukautta, ja stalkannut minua yötä päivää. Viimeisin purkauksesi oli tässä: http://keskustelu.suomi24.fi/t/13888072/aika-tiputtaa-expua
"Ja todella huvittavaa että arvostelet muiden henkistä ikää samassa tekstissä missä lauot naama punaisena näitä oman totuutesi mukaisia fraaseja ja käyttäydyt itse kuin teini. Sori, moni tuntuu olevan eri mieltä kanssasi, koeta kestää."
Ja sama itte oot -projisointi jatkuu.
Miten meni muuten tuo viimeisin purkkauksesi omasta mielestä? Nolottaako kun sait täyden tyrmäyksen palstalaisilta ja sinun käskettiin melko selvin sanoin painua vittuun täältä?
"Byäääh mä en kestä että Ex PUA on täällä suurempi pomo kuin mä ja että se saa ja mä en!!!! Vääääh, ajakaa se pois!!!!!"
(Ja nyt on taas ennustettavissa, että lähdet nolostuneena ja häntä koipien välissä karkuun). Ex----------PUA kirjoitti:
Miksi sitten kommentoit tätä ketjua, jos kerran kirjoitat vain kahdella nickillä?
Ja todistustaakka on sillä, joka tekee väitteen - jos siis sanot että raporttini ei ole totta, mikä on aika huvittavaa kun olet raivonnut raporttini johdosta kohta 2kk, niin sitten sinun täytyy todistaa tuo kyseinen väite.
Sori, mutta en juurikaan anna löysiä vain siksi että toinen on patologinen valehtelija tai älyltään liian vajaa. Siksi odotan että vastakeskustelija tajuaa asian, kun se sille sanotaan.
"Minäkin olen hieman jo huolestunut sun henkisestä hyvinvoinnista, nämä viimeaikaiset raivoamisvastaukset alkavat olemaan jo siinä määrin romaanin mittaisia ettei kukaan täydessä tolkussa oleva edes viitsi kirjailla noin paljon tekstiä."
Sinähän tässä olet raivonnut kohta sen kaksi kuukautta, ja stalkannut minua yötä päivää. Viimeisin purkauksesi oli tässä: http://keskustelu.suomi24.fi/t/13888072/aika-tiputtaa-expua
"Ja todella huvittavaa että arvostelet muiden henkistä ikää samassa tekstissä missä lauot naama punaisena näitä oman totuutesi mukaisia fraaseja ja käyttäydyt itse kuin teini. Sori, moni tuntuu olevan eri mieltä kanssasi, koeta kestää."
Miten meni muuten tuo viimeisin purkkauksesi omasta mielestä? Nolottaako kun sait täyden tyrmäyksen palstalaisilta ja sinun käskettiin melko selvin sanoin painua vittuun täältä?
"Byäääh mä en kestä että Ex PUA on täällä suurempi pomo kuin mä ja että se saa ja mä en!!!! Vääääh, ajakaa se pois!!!!!"
(Ja nyt on taas ennustettavissa, että lähdet nolostuneena ja häntä koipien välissä karkuun).En ole lähdössä mihinkään karkuun.
Enkä ole raivonnut, kunhan tein ehdotuksen että sinun ja rakkaan haaremisi turpaa hieman tukitaan koska pilaat palstan paskanjauhannalla. Ehdotuksella ja raivoamisella on vissi ero, mutta sinähän et halua sitä nähdä tai ymmärtää vaan jatkat omaa riekkumistasi kiljuen shaming tongueta ja henkilörääppimistäsi. juuri samaa mitä itse teet jatkuvasti vaikka et halua sitä nähdä tai tunnustaa. Totta se silti on. Pelkästään kurpittelu ja paskahousutädittely riittää todistamaan tämän.
Enkä ole sinua mitään yötä päivää stalkannut, aloitin pikku stalkkaamiseni koska joku toinen aloitti sen ensin ja syytit siitä minua vaikka olin puhdas ja syytön. Eli ihan vain omaa skitsoiluasi. Tuon tapauksen jälkeen piruillessani stalkkasin hieman. Koska teit sen henkilöhyökkäyksen ja käytit shaving tongueta.
Kun teet aloituksen jossa esität väittämiä niin todistustaakka on edelleen sinulla. Joten kerro mikä viikonpäivä, kellonajat likimain ja baarin nimi ja näin olet todistanut omasta puolestasi ja taakka siirtyy muille. Kiitos.
Olet tainnut lukea liikaa Ahmed Ahnea?- 11p6
Miksi sitten kommentoit tätä ketjua, jos kerran kirjoitat vain kahdella nickillä?
(Ja nyt on taas ennustettavissa, että lähdet nolostuneena ja häntä koipien välissä karkuun).Mielestäni joissakin tapauksissa tuo "itte oot" -defenssin käyttön on sallittua, jopa aiheellista. Jos Venäjä hyökkää Ukrainaan niin Ukraina puolustautuu tappamalla puolestaan venäläisiä. Tämän jälkeen Venäjä syyttää ukrainalaisia venäläisten tappamisesta. Tämän jälkeen Ukraina muistuttaa, että Venäjäkin on tappanut ukrainalaisia. Tästä syystä Putin huutaa kovaan ääneen "ITTE OOT -DEFENSSI!!!!!" - kuulostaako järkevältä.
11p6 kirjoitti:
Mielestäni joissakin tapauksissa tuo "itte oot" -defenssin käyttön on sallittua, jopa aiheellista. Jos Venäjä hyökkää Ukrainaan niin Ukraina puolustautuu tappamalla puolestaan venäläisiä. Tämän jälkeen Venäjä syyttää ukrainalaisia venäläisten tappamisesta. Tämän jälkeen Ukraina muistuttaa, että Venäjäkin on tappanut ukrainalaisia. Tästä syystä Putin huutaa kovaan ääneen "ITTE OOT -DEFENSSI!!!!!" - kuulostaako järkevältä.
No se nyt on ihan sama mitä defenssiä itsekukin haluaa käyttää. Expua kiljuu tuota "itte oot -defenssiä" ihan samoin kuin käyttää sujuvasti ikiomaa paskahousutäti-defenssiään. Yhtälaillahan nuo ovat defenssejä (puskista huutelija, kurpparaivo, paskahousutäti etc.).
- Ex----------PUA
11p6 kirjoitti:
Mielestäni joissakin tapauksissa tuo "itte oot" -defenssin käyttön on sallittua, jopa aiheellista. Jos Venäjä hyökkää Ukrainaan niin Ukraina puolustautuu tappamalla puolestaan venäläisiä. Tämän jälkeen Venäjä syyttää ukrainalaisia venäläisten tappamisesta. Tämän jälkeen Ukraina muistuttaa, että Venäjäkin on tappanut ukrainalaisia. Tästä syystä Putin huutaa kovaan ääneen "ITTE OOT -DEFENSSI!!!!!" - kuulostaako järkevältä.
No sinunlaisen tyhmän kurpan mielestä se totta kai onn sallittua, sillä älyllinen tasosi keskusteluissa on juuri tuota hiekkalaatikkotasoa.
Mutta todellisuudessa se on erittäin heikko vastaus, mikä osoittaa vaiin sen, että se on osunut ja uponnut.
Minkä ikäinen olet ja miten moni mies on käyttänyt sinua?
Haluan tietää, että onko kaikki kurpat ja valkoritarit jälkeenjääneitä. Vai saanko minä heidät regressoitumaan noin pahasti. - Ex----------PUA
miesvm_1967x kirjoitti:
En ole lähdössä mihinkään karkuun.
Enkä ole raivonnut, kunhan tein ehdotuksen että sinun ja rakkaan haaremisi turpaa hieman tukitaan koska pilaat palstan paskanjauhannalla. Ehdotuksella ja raivoamisella on vissi ero, mutta sinähän et halua sitä nähdä tai ymmärtää vaan jatkat omaa riekkumistasi kiljuen shaming tongueta ja henkilörääppimistäsi. juuri samaa mitä itse teet jatkuvasti vaikka et halua sitä nähdä tai tunnustaa. Totta se silti on. Pelkästään kurpittelu ja paskahousutädittely riittää todistamaan tämän.
Enkä ole sinua mitään yötä päivää stalkannut, aloitin pikku stalkkaamiseni koska joku toinen aloitti sen ensin ja syytit siitä minua vaikka olin puhdas ja syytön. Eli ihan vain omaa skitsoiluasi. Tuon tapauksen jälkeen piruillessani stalkkasin hieman. Koska teit sen henkilöhyökkäyksen ja käytit shaving tongueta.
Kun teet aloituksen jossa esität väittämiä niin todistustaakka on edelleen sinulla. Joten kerro mikä viikonpäivä, kellonajat likimain ja baarin nimi ja näin olet todistanut omasta puolestasi ja taakka siirtyy muille. Kiitos.
Olet tainnut lukea liikaa Ahmed Ahnea?Miksi valehtelet taas kerran? Ehkä asiaa ei pitäisi patologiselta valehtelijalta kysyä, mutta koska kohtalosi on todistaa minun voittamattomuus palstalla, kysyn silti, ja katson kiemurtelua.
Samoin, oletko sinä kenties vähän tyhmä kun et ymmärrä miten todistustaakka menee, vaikka sen sinulle selittää?
"Olet tainnut lukea liikaa Ahmed Ahnea?"
Oh the irony.
Syytät taas minua siitä, mistä sinua on syytetty. :D - kurpparaivoeiksnii
No sinunlaisen tyhmän kurpan mielestä se totta kai onn sallittua, sillä älyllinen tasosi keskusteluissa on juuri tuota hiekkalaatikkotasoa.
Mutta todellisuudessa se on erittäin heikko vastaus, mikä osoittaa vaiin sen, että se on osunut ja uponnut.
Minkä ikäinen olet ja miten moni mies on käyttänyt sinua?
Haluan tietää, että onko kaikki kurpat ja valkoritarit jälkeenjääneitä. Vai saanko minä heidät regressoitumaan noin pahasti.Älyllisestä tasosta ei kannata puhua yhtään mitään, jos oma älykkyys ei riitä kuin hokemaan samoja sanoja ja juttuja uudestaan ja uudestaan, eikä osaa kuunnella ja havainnoida muita. Sellainen liitetään yleensä lähinnä jonkinlaiseen kehitysvammaisuuteen. Et pysty kehittymään ajattelussasi eteenpäin vaan pidät itsepintaisesti kiinni tuosta pienestä maailmastasi missä elät. Olet päättänyt, että "asiat ovat näin ja noin" ja jos muut yrittävät kertoa sinulle muuta, jyräät ne heti allesi ja väität että ei ole vaan SINUN mielipiteesi on se ainoa oikea. Koska sinullahan on ne ainoat oikeat hyväksyttävät perustelut, ne sinun pienen maailmasi säännöt.
Et edes ymmärrä sulle annettuja vastauksia useinkaan, vaan väännät ne tarkoittamaan sitä, mitä itse haluat niiden tarkoittavan. Sellainen on huolestuttavaa ja jopa vähän pelottavaakin..
Vaikka kyseessä olisikin pelkkä provoaminen, se on kohdallasi riistäytynyt käsistä ja olet ainoa joka tässä kärsii, sulla menee koko elämä tässä tyhjän jankuttamisessa ja oikeassa olemisen pakkomielteessä haaskuun.
Pelottavaa ajatella, että kaltaisiasi ihmisiä on olemassa, olisi kauheaa joutua tekemisiin kanssasi. Mutta tuskinpa sinun luonteella mitään läheisiä suhteita solmitaankaan.. - Ex----------PUA
kurpparaivoeiksnii kirjoitti:
Älyllisestä tasosta ei kannata puhua yhtään mitään, jos oma älykkyys ei riitä kuin hokemaan samoja sanoja ja juttuja uudestaan ja uudestaan, eikä osaa kuunnella ja havainnoida muita. Sellainen liitetään yleensä lähinnä jonkinlaiseen kehitysvammaisuuteen. Et pysty kehittymään ajattelussasi eteenpäin vaan pidät itsepintaisesti kiinni tuosta pienestä maailmastasi missä elät. Olet päättänyt, että "asiat ovat näin ja noin" ja jos muut yrittävät kertoa sinulle muuta, jyräät ne heti allesi ja väität että ei ole vaan SINUN mielipiteesi on se ainoa oikea. Koska sinullahan on ne ainoat oikeat hyväksyttävät perustelut, ne sinun pienen maailmasi säännöt.
Et edes ymmärrä sulle annettuja vastauksia useinkaan, vaan väännät ne tarkoittamaan sitä, mitä itse haluat niiden tarkoittavan. Sellainen on huolestuttavaa ja jopa vähän pelottavaakin..
Vaikka kyseessä olisikin pelkkä provoaminen, se on kohdallasi riistäytynyt käsistä ja olet ainoa joka tässä kärsii, sulla menee koko elämä tässä tyhjän jankuttamisessa ja oikeassa olemisen pakkomielteessä haaskuun.
Pelottavaa ajatella, että kaltaisiasi ihmisiä on olemassa, olisi kauheaa joutua tekemisiin kanssasi. Mutta tuskinpa sinun luonteella mitään läheisiä suhteita solmitaankaan.."Älyllisestä tasosta ei kannata puhua yhtään mitään, jos oma älykkyys ei riitä kuin hokemaan samoja sanoja ja juttuja uudestaan ja uudestaan, eikä osaa kuunnella ja havainnoida muita. Sellainen liitetään yleensä lähinnä jonkinlaiseen kehitysvammaisuuteen. "
Kuvailit täydellisesti miten kurpat ja kurpanmieliset täällä käyttäytyvät.
Tai oikeastaan lainasit minua.
"Et pysty kehittymään ajattelussasi eteenpäin vaan pidät itsepintaisesti kiinni tuosta pienestä maailmastasi missä elät. Olet päättänyt, että "asiat ovat näin ja noin" ja jos muut yrittävät kertoa sinulle muuta, jyräät ne heti allesi ja väität että ei ole vaan SINUN mielipiteesi on se ainoa oikea. Koska sinullahan on ne ainoat oikeat hyväksyttävät perustelut, ne sinun pienen maailmasi säännöt."
Sinähän tässä noin teet.
Sinä juuri julistat, että koska olen eri mieltä kuin, niin olen erästä kirjoittajaa lainatakseni "ahddasmielinen persujuntti" - tämä siksi, että sinä joka et ole pystynyt kumoamaan mitään mitä sanon, nyt uliset sitä etten muuta mieltäni.
En muuta sitä jatkossakaan. SInä et ole mikään totuuden tuomari, oi mielipideidikaattori.
Tuollaista muuten ei liitetä kehitysvammaisuuteen ainoastaan, vaan tyhmyyteen ja luonnevikaisuuteen.
Minun kantani ovat pikemminkin mietittyjä ja jopa radikaaleja, sinä puskista ampuvana kurppana todennäköisesti edustat sinisen pillerin hölynpölyä, ja nyt uliset kun sitä ei suostu jokainen nielemään.
"Et edes ymmärrä sulle annettuja vastauksia useinkaan, vaan väännät ne tarkoittamaan sitä, mitä itse haluat niiden tarkoittavan. Sellainen on huolestuttavaa ja jopa vähän pelottavaakin.."
Voi pelottaakko toista kun en niele paskaa jota tyrkytät minulle.
Noilla eväillä ja kypsyydellä keskustelusta ei tule mitään.
Siksi tarvitset feminismiä (nehän juuri jäi pois paneelista, kun sinne tuli heitä jotka ovat heidän kanssaan eri mieltä, sitä vastoin yleensä heidän tilaisuuksissa jokainen on samaa mieltä :D - sinun diktatuuriajatusmaaiilman mukaisesti).
"Vaikka kyseessä olisikin pelkkä provoaminen, se on kohdallasi riistäytynyt käsistä ja olet ainoa joka tässä kärsii, sulla menee koko elämä tässä tyhjän jankuttamisessa ja oikeassa olemisen pakkomielteessä haaskuun."
Todellisuustarkistus.
Lähes jokainen ExPUA-aiheinen ketju saa valtavat osallistujamäärät ja luultavasti kymmeniä tuhansia lukukertoja.
Noin puolet näistä on muiden aloittamia.
Joten kuka on pakkomielteinen ja huudattaa ketä? ;)
"Pelottavaa ajatella, että kaltaisiasi ihmisiä on olemassa, olisi kauheaa joutua tekemisiin kanssasi. Mutta tuskinpa sinun luonteella mitään läheisiä suhteita solmitaankaan.."
Niin, kamalaa että kaikki eivät ole kanssasi samaa mieltä ja alistu sinulle, vaan pitävät puolensa, oi narsu.
Vaan kuten eräs valtiomies sen snaoi: Pelätköön, kunhan kunnioittavat. - 14plus3
"Älyllisestä tasosta ei kannata puhua yhtään mitään, jos oma älykkyys ei riitä kuin hokemaan samoja sanoja ja juttuja uudestaan ja uudestaan, eikä osaa kuunnella ja havainnoida muita. Sellainen liitetään yleensä lähinnä jonkinlaiseen kehitysvammaisuuteen. "
Kuvailit täydellisesti miten kurpat ja kurpanmieliset täällä käyttäytyvät.
Tai oikeastaan lainasit minua.
"Et pysty kehittymään ajattelussasi eteenpäin vaan pidät itsepintaisesti kiinni tuosta pienestä maailmastasi missä elät. Olet päättänyt, että "asiat ovat näin ja noin" ja jos muut yrittävät kertoa sinulle muuta, jyräät ne heti allesi ja väität että ei ole vaan SINUN mielipiteesi on se ainoa oikea. Koska sinullahan on ne ainoat oikeat hyväksyttävät perustelut, ne sinun pienen maailmasi säännöt."
Sinähän tässä noin teet.
Sinä juuri julistat, että koska olen eri mieltä kuin, niin olen erästä kirjoittajaa lainatakseni "ahddasmielinen persujuntti" - tämä siksi, että sinä joka et ole pystynyt kumoamaan mitään mitä sanon, nyt uliset sitä etten muuta mieltäni.
En muuta sitä jatkossakaan. SInä et ole mikään totuuden tuomari, oi mielipideidikaattori.
Tuollaista muuten ei liitetä kehitysvammaisuuteen ainoastaan, vaan tyhmyyteen ja luonnevikaisuuteen.
Minun kantani ovat pikemminkin mietittyjä ja jopa radikaaleja, sinä puskista ampuvana kurppana todennäköisesti edustat sinisen pillerin hölynpölyä, ja nyt uliset kun sitä ei suostu jokainen nielemään.
"Et edes ymmärrä sulle annettuja vastauksia useinkaan, vaan väännät ne tarkoittamaan sitä, mitä itse haluat niiden tarkoittavan. Sellainen on huolestuttavaa ja jopa vähän pelottavaakin.."
Voi pelottaakko toista kun en niele paskaa jota tyrkytät minulle.
Noilla eväillä ja kypsyydellä keskustelusta ei tule mitään.
Siksi tarvitset feminismiä (nehän juuri jäi pois paneelista, kun sinne tuli heitä jotka ovat heidän kanssaan eri mieltä, sitä vastoin yleensä heidän tilaisuuksissa jokainen on samaa mieltä :D - sinun diktatuuriajatusmaaiilman mukaisesti).
"Vaikka kyseessä olisikin pelkkä provoaminen, se on kohdallasi riistäytynyt käsistä ja olet ainoa joka tässä kärsii, sulla menee koko elämä tässä tyhjän jankuttamisessa ja oikeassa olemisen pakkomielteessä haaskuun."
Todellisuustarkistus.
Lähes jokainen ExPUA-aiheinen ketju saa valtavat osallistujamäärät ja luultavasti kymmeniä tuhansia lukukertoja.
Noin puolet näistä on muiden aloittamia.
Joten kuka on pakkomielteinen ja huudattaa ketä? ;)
"Pelottavaa ajatella, että kaltaisiasi ihmisiä on olemassa, olisi kauheaa joutua tekemisiin kanssasi. Mutta tuskinpa sinun luonteella mitään läheisiä suhteita solmitaankaan.."
Niin, kamalaa että kaikki eivät ole kanssasi samaa mieltä ja alistu sinulle, vaan pitävät puolensa, oi narsu.
Vaan kuten eräs valtiomies sen snaoi: Pelätköön, kunhan kunnioittavat."Sinähän tässä noin teet."
"Itte oot" -defenssi. - Ex----------PUA
14plus3 kirjoitti:
"Sinähän tässä noin teet."
"Itte oot" -defenssi.Että sinä olet tyhmä.
Se, että syytät toista siitä mitä teet itse, on käytännössä sama kuin itte oot-defenssi.
Matkinen taas on suurinta ihailua, jota niiltäkin osin tuo meni reisille. Et pysty keksimään mitään itse, joten käytät epätoivoisesti minun lausuamiani, koska ne ovat osuneet ja uponneet sinuun. Samoin, matkiminen myös on itte oot-defenssille sukua. :D - 13p10
Että sinä olet tyhmä.
Se, että syytät toista siitä mitä teet itse, on käytännössä sama kuin itte oot-defenssi.
Matkinen taas on suurinta ihailua, jota niiltäkin osin tuo meni reisille. Et pysty keksimään mitään itse, joten käytät epätoivoisesti minun lausuamiani, koska ne ovat osuneet ja uponneet sinuun. Samoin, matkiminen myös on itte oot-defenssille sukua. :DAlennuit meidän kurppien tasolle kun käytit itte oot-defenssiä.
- Ex----------PUA
13p10 kirjoitti:
Alennuit meidän kurppien tasolle kun käytit itte oot-defenssiä.
"Olen tyhmä huora, jankkaan lausuntoa jolla tein itsestäni idiootin. Se näyttää sille!!"
Mutta hyvä että myönnät kurppien tason. Ex----------PUA kirjoitti:
"Olen tyhmä huora, jankkaan lausuntoa jolla tein itsestäni idiootin. Se näyttää sille!!"
Mutta hyvä että myönnät kurppien tason."Olen tyhmä huora, jankkaan lausuntoa jolla tein itsestäni idiootin. Se näyttää sille!!"
Hienoa että lopulta löysit itsesi :Dmiesvm_1967x kirjoitti:
Hienoa että lopulta löysit itsesi :DPitäsköhän taas vähän stalkata ja laskeskella kuinka monta kertaa olet hokenut ja jankuttanut samaa paskaa? olet sä aika sairas tapaus. Ilmeisesti jonkin sortin palstanarsisti koska mielistelet niitä joilta saat tukea ja jankutat paskalitaniaasi jotka kyseenalaistavat sinut. Selvää palstanarsismia.
- Ex----------PUA
miesvm_1967x kirjoitti:
Hienoa että lopulta löysit itsesi :D"Itte oot!!!" ja passiivis-aggressiivinen hymiö.
Hyvä, kunnon valkoritari ihan näyttää ja kuulostaakin kurpalta. - Ex----------PUA
miesvm_1967x kirjoitti:
Pitäsköhän taas vähän stalkata ja laskeskella kuinka monta kertaa olet hokenut ja jankuttanut samaa paskaa? olet sä aika sairas tapaus. Ilmeisesti jonkin sortin palstanarsisti koska mielistelet niitä joilta saat tukea ja jankutat paskalitaniaasi jotka kyseenalaistavat sinut. Selvää palstanarsismia.
Taisit tehdä uuden ennätyksen:
Ensiksi puhuit stalkkaamisesta, ja heti perään sanoit minua sairaaksi tapaukseksi.
Ilmeisestii siksi palstalaisten huolestuneet puuttumiset sinun sairaaseen riehumiseen eivät ole saaneet sinua hakemaan apua, koska olet jo tottunut niihin?
- trollolloolaa
Koska pulla on trolli ja trollit tykkää trollata
https://www.youtube.com/watch?v=oavMtUWDBTM- TrollitKehittyy
Voihan se olla niinkin , et harjoittelee trollaamista täällä huvikseen.
Pitää yllä kehittymistään :) Taitaa olla trolli-sanan väärinkäyttöä. Trolli ei itse usko juttuihinsa, vaan yrittää vain aikaansaada reaktion. Ex-PUA on selvästi useimmiten ihan tosissaan.
- Kassablondi
Totuus taitaa olla tämä. Ei kukaan täysjärkinen kakskymppinen tosissaan puan kans ole joskus testaa panomielessä jos nyt testaa. Kukaan ei kuitenkaan omaks huolisi moista setämiestä et sellanen markkinaarvo. Setämies ja puuma yks ja sama panokset kelpaa joskus paremman puutteessa
- 11plus16
varo vaan tai saat täyslaidallisen kunnianloukkauksia kurpparaivosta.
- Kassablondi
11plus16 kirjoitti:
varo vaan tai saat täyslaidallisen kunnianloukkauksia kurpparaivosta.
Hi hii päätin ottaa sen riskin.
- 1plus17
Kassablondi kirjoitti:
Hi hii päätin ottaa sen riskin.
Hienoa että olit riskista tietoinen. ExPUA kun on niin ennalta-arvattava, että riski oli varmaankin helppo tiedostaa.
- Ex----------PUA
1plus17 kirjoitti:
Hienoa että olit riskista tietoinen. ExPUA kun on niin ennalta-arvattava, että riski oli varmaankin helppo tiedostaa.
"Itte oot!!!111!!"
"Olen tyhmä huora, toimin ennalta-arvattavasti, mutta syytän siiitä toisia." - Ex----------PUA
Mitä se ikäkriisiään siirtävä, valehteleva kurppa siellä taas leikkii "kassablondia"?
Seniilinä tätinä unohdat, että jäit kiinni edellisenkin kerran säälittävästä valehtelustasi.
Minkä ikäinen olet oikeasti ja miten moni mies on käyttänyt sinua? Ex----------PUA kirjoitti:
Mitä se ikäkriisiään siirtävä, valehteleva kurppa siellä taas leikkii "kassablondia"?
Seniilinä tätinä unohdat, että jäit kiinni edellisenkin kerran säälittävästä valehtelustasi.
Minkä ikäinen olet oikeasti ja miten moni mies on käyttänyt sinua?Mistä tämä katkeruus kumpuaa? Kuinka moni on jättänyt käyttämättä sinua? Ilmeisesti kaikki, apinahuudosta päätellen.
- Kassablondi
Minkä ikäinen olet oikeasti ja miten moni mies on käyttänyt sinua?Vastaan kyssäriin vasta kun sä ensin vastaat oman ikäs koskevaan kyssään. !!!!!!
- Ex----------PUA
miesvm_1967x kirjoitti:
Mistä tämä katkeruus kumpuaa? Kuinka moni on jättänyt käyttämättä sinua? Ilmeisesti kaikki, apinahuudosta päätellen.
Shaming language ja henkilöhyökkäys.
Lisäksi hauska että kyselet katkeruudesta ja saamisesta, kun itse olet raivonnut minusta täällä nyt reilu puoltoista kuukautta - kaikki sen triggeröimänä, että sain 22 vuotiasta puistossa.
Joten voimme todeta tuon olleen "itte oot"-hyökkäys myös. Nolo sellainen, kuten tavallista. - Ex----------PUA
Kassablondi kirjoitti:
Vastaan kyssäriin vasta kun sä ensin vastaat oman ikäs koskevaan kyssään. !!!!!!
Patologisesti valehteleva paskahousutäti nyt ei kuvittele että sillä olisi jotenkin veto-oikeus.
Joten: Vastaa kysymykseen. - Kassablondi
Setämies vastaa vaa ensin sulta sitä eka on kysyttykin. Et näin..Ei setämiehen kantti taida kestää. Satuilee vaan puskista ja syytteen muita.
Ottaa se kipeetä ku pitää satuilla ja lukee kaikki ketjut ettei tuu vahinko. Hups...se tais tulla jo taannoin hi hiii - Ex----------PUA
Kassablondi kirjoitti:
Setämies vastaa vaa ensin sulta sitä eka on kysyttykin. Et näin..Ei setämiehen kantti taida kestää. Satuilee vaan puskista ja syytteen muita.
Ottaa se kipeetä ku pitää satuilla ja lukee kaikki ketjut ettei tuu vahinko. Hups...se tais tulla jo taannoin hi hiiiJa taas paskahousutäti valehtelee.
Minä kysyin sitä sinulta ensin.
Joten vastaa kysymykseen: minkä ikäinen olet ja miten moni mies on käyttänyt sinua? - Kassablondi
Ja taas paskahousutäti valehtelee.
Minä kysyin sitä sinulta ensin.
Joten vastaa kysymykseen: minkä ikäinen olet ja miten moni mies on käyttänyt sinua?Kuuleppa multa et vastausta saa setämies ihanpirruuttanikaan en vastaa moiselle setämiehelle.
Eikä mua kiinnosta sun kurpparaivo höpinä pätkän vertaa.
Ja mun pano ei kuulu sulle pätkän vertaa, mut sen voin sanoa et tottahan pantu on > ei tarvii tääl alkaa keksii panojuttuja.
Katsos ku mulla on toi sun mainostama markkinaarvo huipussaan, toisin ku sulla elähtänyt , satuileva setämies. - Ex----------PUA
Kassablondi kirjoitti:
Kuuleppa multa et vastausta saa setämies ihanpirruuttanikaan en vastaa moiselle setämiehelle.
Eikä mua kiinnosta sun kurpparaivo höpinä pätkän vertaa.
Ja mun pano ei kuulu sulle pätkän vertaa, mut sen voin sanoa et tottahan pantu on > ei tarvii tääl alkaa keksii panojuttuja.
Katsos ku mulla on toi sun mainostama markkinaarvo huipussaan, toisin ku sulla elähtänyt , satuileva setämies.Sinun Ma ei ole missään huipussa ja sinä et ole mikään kassablondi - et ennen kun vastaat kysymykseeni.
Se että sinulla on panojuttuja, myös todistaa ettet ole vain valehtelija vaan myös saastainen lutka. - Kassablondi
Sinun Ma ei ole missään huipussa ja sinä et ole mikään kassablondi - et ennen kun vastaat kysymykseeni.
Se että sinulla on panojuttuja, myös todistaa ettet ole vain valehtelija vaan myös saastainen lutka.Juu kyllähän seurustelusuhteeseen kuuluu myös panna. Sähän et sitä tajuu ku oot vaa parikertaa saanu säälipilluu. Se on vanhan äijänkävyn kohtalo. Menee pari vuotta et saa sitäkään.nyyyhh
- Ex----------PUA
Kassablondi kirjoitti:
Juu kyllähän seurustelusuhteeseen kuuluu myös panna. Sähän et sitä tajuu ku oot vaa parikertaa saanu säälipilluu. Se on vanhan äijänkävyn kohtalo. Menee pari vuotta et saa sitäkään.nyyyhh
Älä kiemurtele: Miten moni mies oon käyttänyt sinua ja minkä ikäinen olet?
- Kassablondi
Älä kiemurtele: Miten moni mies oon käyttänyt sinua ja minkä ikäinen olet?
Sitä kun en tuu sulle koskaan kertomaan ja sekös sua vituttaa. ..He hee
- Ex----------PUA
Kassablondi kirjoitti:
Sitä kun en tuu sulle koskaan kertomaan ja sekös sua vituttaa. ..He hee
Miksi minua vituttaisi se, että et selvästikään kehtaa myöntää olevasi käytetty kurppa?
Miten moni mies oon käyttänyt sinua ja minkä ikäinen olet? - Kassablondi
Miksi minua vituttaisi se, että et selvästikään kehtaa myöntää olevasi käytetty kurppa?
Miten moni mies oon käyttänyt sinua ja minkä ikäinen olet?No selvästi sua vituttaa ku jankkaat samaa. ....no luultavasti sä voisit olla ikäs puolesta mun isä.
Luojan kiitos et ole. - Ex----------PUA
Kassablondi kirjoitti:
No selvästi sua vituttaa ku jankkaat samaa. ....no luultavasti sä voisit olla ikäs puolesta mun isä.
Luojan kiitos et ole.Kurpan logiikkaa.
Vastaa:
Miten moni mies oon käyttänyt sinua ja minkä ikäinen olet? - Kassablondi
Kurpan logiikkaa.
Vastaa:
Miten moni mies oon käyttänyt sinua ja minkä ikäinen olet?Huoh. .
. - Ex----------PUA
Kassablondi kirjoitti:
Huoh. .
.Älä hengästy, vaan vastaa kysymykseen.
- Kassablondi
Älä hengästy, vaan vastaa kysymykseen.
Väkisin kuule hengästyin tän hetkinen "poikkis"tuli melkein samalla ovenavauksella ku tulin kotiin.
En edes takkia kerinnyt riisua kun mut johdatettiin sängylle.
Lopun varmaan arvaat. ..aah - Ex----------PUA
Kassablondi kirjoitti:
Väkisin kuule hengästyin tän hetkinen "poikkis"tuli melkein samalla ovenavauksella ku tulin kotiin.
En edes takkia kerinnyt riisua kun mut johdatettiin sängylle.
Lopun varmaan arvaat. ..aahMinkä ikäinen olet? Ja miten moni mies on käyttänyt sinua? Etkö kehtaa vastata. ;)
- 6plus16
Minkä ikäinen olet? Ja miten moni mies on käyttänyt sinua? Etkö kehtaa vastata. ;)
Miksi kassablondin ikä ja mieskokemukset ovat sinulle noin ylivoimaisen tärkeitä tietoja että pitää väkisin puristaa?
Ja siltä varalta että kysyt samat minulta: 27 ja 0 - Ex----------PUA
6plus16 kirjoitti:
Miksi kassablondin ikä ja mieskokemukset ovat sinulle noin ylivoimaisen tärkeitä tietoja että pitää väkisin puristaa?
Ja siltä varalta että kysyt samat minulta: 27 ja 0Miksi kassablondi haluaa hyökätä henkilötäni kohtaan, mutta aloittaa paskahousuilun kun hänen vuoronsa tulee?
27 ja 0? Valkoritari siis. :D Kiva että tuo pariutumisstrategia toimii sinulla. Älä vain ota minusta mallia. ;) Ex----------PUA kirjoitti:
Miksi kassablondi haluaa hyökätä henkilötäni kohtaan, mutta aloittaa paskahousuilun kun hänen vuoronsa tulee?
27 ja 0? Valkoritari siis. :D Kiva että tuo pariutumisstrategia toimii sinulla. Älä vain ota minusta mallia. ;)Mallia sinusta? Kuka nyt haluaisi vajota omiin unelmiinsa ja raportoida unensa tänne? Ehkä oikeassa elämässä on mukavampaakin tekemistä myös sen kumppanin kanssa :D
- 10plus10
Miksi kassablondi haluaa hyökätä henkilötäni kohtaan, mutta aloittaa paskahousuilun kun hänen vuoronsa tulee?
27 ja 0? Valkoritari siis. :D Kiva että tuo pariutumisstrategia toimii sinulla. Älä vain ota minusta mallia. ;)Nollassa saa pysyä ja en otakaan mallia sinusta koska miehet eivät seksimielessä kiinnosta.
- Kassablondi
Siis panoksi
- offtherecord
Siitä todistustaakasta: (engl. burden of proof). Todistustaakalla tarkoitetaan väitteen esittäjän velvollisuutta esittää väitteensä perustelut. Todistustaakka on siis väitteen esittäjällä, ei väitteen kyseenalaistavalla henkilöllä. ”Probatio incumbet ei, quod affirmat, non ei, quid negat”; todistustaakka on sillä, joka myöntää, ei sillä, joka kiistää. Jonkin todistaminen olemassaolemattomaksi ei ole mahdollista.
Ex Puan tarinat voi rinnastaa vaikkapa kansantaruihin tai vaikka raamattuun. Se, että ne on kerrottu ja kirjoitettu, ei tee niistä kategorisesti todelllisia, ts totuuden mukaisia. siispä onkin jokaisen oma asia uskooko niihin vai ei. Jos Ex Pua olettaa, että pelkkä kertominen (ilman mitään todisteita) riittää todisteeksi, niin se osoittaa aika naiivia käsitystä todellisuudesta. Samoin hänen solvauksensa toisia palstalaisia kohtaan asettavat hänet itsensä ns. käänteisen todistustaakan alle. Vertaapa vaikka kunnianloukkaus-oikeudenkäynteihin.
Mutta kuten narsisteille tyypillistä; häntähän eivät sido samat säännöt kuin muita. Narsistien maailmassa on vain heidän sääntönsä, jotka muuttuvat aina tilanteen mukaan narsistin eduksi.
Joku kyseli aiemmin miten Ex Puan saisi vaikenemaan? Vaikenemalla. Narsisti elää konflikteista. Kehut ja myötäileminen riittävät tiettyyn pisteeseen, mutta konflikti on narsistin voimavara ja elämän lähde. Kaikki vastaväitteet ovat vain bensaa hänen liekkeihinsä. Siis, jos haluatte Ex Puan hiljaiseksi - älkää kommentoiko, älkää väittäkö vastaan, sillä juuri siitä hän elää. Ainoa keino on kuoliaaksi vaikeneminen.- Ex----------PUA
" Todistustaakalla tarkoitetaan väitteen esittäjän velvollisuutta esittää väitteensä perustelut. Todistustaakka on siis väitteen esittäjällä, ei väitteen kyseenalaistavalla henkilöllä."
Tätähän olen sanonutkin.
Mutta he jotka esittävät väitteen, jonka mukaan olen valehtelija tai valehdellut, ovat heitä joilla on myös velvollisuus todistaa tuo väite.
Samoin, todista että se mitä kerroin on valhetta, ja että olen narsisti että valehtelija, tai tule joutuneeksi tilanteeseen missä olen OIKEUTETTU sanomaan sen, mitä niin moni teistä paskahousutädeistä toivoisivat voivansa sanoa:
ITTE OOT!
Olen syytön niin kauan, kun joku todistaa minut syylliseksi.
Jos valehtelet tietäväsi asiani paremmin kuin minä, mikä on ilmeistä että tietoisesti esität silloin olettamuksen, olet silloin sinä valehtelija. En minä.
Minä, puolestani olen se, joka olen kerta toisensa jälkeen motittanut ja todistanut minun vastaustajien syyllisyyden.
Lisäksi, jos te todella tiedätte että valehtelen, niin miksi teitä häiritsee noin uskomattoman raskaasti se että kerron niistä?
Eikö kannattaisi oman mielenterveyden säilyttämiseksi hankkia oma tahto, niin ei mene elämä pilalle, kun on "pakko" lukea raporttejani? - Ex----------PUA
Ja voi tämän ironiaa:
"Samoin hänen solvauksensa toisia palstalaisia kohtaan asettavat hänet itsensä ns. käänteisen todistustaakan alle. Vertaapa vaikka kunnianloukkaus-oikeudenkäynteihin.
Mutta kuten narsisteille tyypillistä; häntähän eivät sido samat säännöt kuin muita. Narsistien maailmassa on vain heidän sääntönsä, jotka muuttuvat aina tilanteen mukaan narsistin eduksi."
Sinä olet tässä se joka olet puolueellinen.
Samoin, sivuutat täysin sen, että 1. minulla on 100% oikeus kirjoittaa tänne, kun taas 2. mikään ei oikeuta henkilökohtaiseen vainoon tai "hyökätään kaikki Ex PUA:n kimppuun, kun mä en yksin pärjää"-paskahousuiluun sekä henkilöhyökkäyksiin.
Se en ole minä joka solvaa, minä annan kylläkin takaisin.
Sinun puolueellisella pätemisellä et tee minusta muuta kuin kiistattoman martyyrin ja voittajan. Samalla tuhoat kaiken uskottavuuden itseltäsi.
Joten tämän keskustelun pöytäkirjoihin merkitään, sinun olevan valehtelija itse, ja mahdollisesti narsisti, joka vain syyttää minua siitä mitä tekee itse - kts. sinun sanat tuplastandardeista. Tai sitten olet liian tyhmä näkemään mitä teet.
Kumpi se on? - offtherecord
Primitiivireaktio, marttyyriutta, kehäpäätelmiä ja käänteislogiikkaa.. Mä todella säälin sinua Ex Pua, säälin todella.
- Ex----------PUA
offtherecord kirjoitti:
Primitiivireaktio, marttyyriutta, kehäpäätelmiä ja käänteislogiikkaa.. Mä todella säälin sinua Ex Pua, säälin todella.
Shaming language ja henkilöhyökkkäys, koska vastaukseni osu ja uppos. Unohtamatta nimimerkin vaihtoa.
Tuon säälin voit siiis säästää itsellesi, lähdit ylivoimaista vastustajaa vastaan ja lopputlos oli sen mukainen.
- Dktj
Nyk---- Pierupulla :D.
Onko täällä joku ilkeä sulle, oi oi...
Kannattaisko sun lopettaa törkyinen nimittely?- Ex----------PUA
Sitä saa mitä tilaa, paskahousutäti.
Tämä on teidän kurppien luoma keskustelukulttuuri, missä faktat ja asiakeskustelu on korvattu primitiiviselllä raivoamisella ja lapsellisilla henkilöhyökkäyksillä. - voipientä
Sitä saa mitä tilaa, paskahousutäti.
Tämä on teidän kurppien luoma keskustelukulttuuri, missä faktat ja asiakeskustelu on korvattu primitiiviselllä raivoamisella ja lapsellisilla henkilöhyökkäyksillä.Kukaan muu täällä raivoa kun sinä. Etkö tollo tajua, että sulle vaan nauretaan ja hellämielisemmät säälivät sinua? SHAMINGLANGUAGE. Noin, säästin sulta vastaamisen vaivan. Ole hyvä.
- Ex----------PUA
voipientä kirjoitti:
Kukaan muu täällä raivoa kun sinä. Etkö tollo tajua, että sulle vaan nauretaan ja hellämielisemmät säälivät sinua? SHAMINGLANGUAGE. Noin, säästin sulta vastaamisen vaivan. Ole hyvä.
"Itte oot!!"
Onko kyllä paskahousutäti harvinaisen tyhmä, kun tuollaisen kurpparaivoamisensa jälkeen, ja vielä multinikin takaa tuollaista sanoo.
Ja kyllä, se oli shamign language, eli todistat pointtini.
- joku10
Kirjota kirja saat aika paksun kirjan aikaan kun asioita ei osaa sanoa lyhyesti ja ytimekäästi
- Ex----------PUA
Jos asiat meinaa perustella, tehdä muutakin kun heittää väsyneitä onlinereita ja henkilöhyökkäyksiä pusksita, tulee niille helpommin pituudeksi yli yksi lause.
Älä huoli, en kehota sinua sellaisiin ponnistuksiin.
- candiZ
Se on narsistinen kirjailija Hännikäinen joka symppaa natseja ja on esittäny naisille pakolliseksi palvelusta ilotalossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m483592Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163555Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3983341Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o793154Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362949Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582438- 502215
- 962105
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141979Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181959