Vapaa kuvaus

Musta on kutkuttavaa keskustella asioista, jotka on ihmisillä mielessä, mutta joista ei puhuta.. ;P

Aloituksia

68

Kommenttia

4279

1. Up ihan siistä syystä kun taas samoja asioita......
  2. Olen kirjoituksestasi puolesta ja vastaan, monia hyviä näkökantoja mutta myös sellaisia mistä en ole samaa mieltä ainakaan noin suoraviivaisesti.....

Esim. monet arvioit ja luokittelut ovat voineet tulla toisilta pitkänkin ajanjakson aikana, etkä ole itse edes niistä sen enempää noteeraanut, ehkä ennemminkin voinut olla hämmentynyt tai jopa hieman nolona, koska itsestä ei ole tuntunut siltä, että olisi jotenkin enemmän jotain kuin moni muukaan, koska aidosti kuvittelet ettei toiminnassa ole mitään erillaista ja suurin osa varmasti toimii vastaavasti........kunnes tulee päivä, kun tajuat ettei asiat olleetkaan niin, kuin olet kuvitellut ja luullut......

Nice guy termille oli tässä aloituksessa hienosti annettu sulkeet, joka voisi ollakin se mitä tarvitaan suomessa määrittelemään ja erottelemaan oikeasti kiltti ja teko kiltti, eli "kiltti".....

Samoin nuo maininnat muistakin asioista kuten esim. jos joku sanoo olevansa panosonni niin hän ei sitä ole on ihan pelkkää satua.......kyllähän näitä on nähty ja pahimmat mies porukassa kyllä jaksavat mainostaa asioista......onhan niitä toisenlaisiakin, mutta ei se tee jostain vähempää kuin toisestakaan....

Se että osaa ja oppii jossain vaiheessa huomaamaan eroavaisuuksiaan muista tai ainakin monesta muusta ei tee hänestä ainakaan sen huonompaa kuin muista.............miksi itsessään ei saisi arvostaa ns. hyviä ja pehmeitä asioita.......onko se sitä että "egoilijat" eivät itse jotain oikeasti ole, niin niitä asioita ei saa tuoda esille tai niitä ei saa arvostaa, jos joku on aidosti ja oikeasti jotain mitä he eivät ole........he kun nostavat itseään pilviin kaikenmaailman itse kehuillaan kylmistä ja pinnallisista asioista, sekä saavutuksistaan, joista voi olla montaa mieltä siitä onko niiden saavutusten aikaansaamiseksi monestikaan toimittu rehellisesti, moraalisesti ja eettisesti, sekä muita yksilöitä kunnioittaen, eli ketään varsinkaan hyvää persoonaa ei olla tämän "matkan" aikana loukattu tai satutettu, kun itse ollaan kiihkoissa toteuttu omia tarpeitaan ja mielihalujaan....
  3. Heh....käsitit mut väärin.....

Ymmärsin näkökantasi ja ihmettelysi naisen kommenttiin, jonka johdosta sitten kommentoin sinulle.........eli sinä et ollut se, joka tarjosi diagnooseja tai haukkumisia....