Oletteko naiset pelänneet miestänne?
24
210
Vastaukset
- arkatyttöpelokas
Pelkään kaikkia miehiä. Se, miten miehet puhuvat naisista netissä ja mitä joka päivä saa lukea uutisista vain vahvistavat sitä uskoa, että haluan kuolla neitsyys tallella. Eikä se voi olla vain propagandaa, miehet ovat kaikkialla maailmassa väkivallan pääasiallisia käyttäjiä ja naisen kuoleminen väkivaltaisesti johtuu yleensä aina siitä, että oma mies/poikaystävä tappaa.
Vähän sama asia kai tämä, kun monet länsimaiset inhoavat muslimeja, kun saa joka päivä kuulla, kuinka ne suunnittelevat ja tekevät terroritekoja. Yhtä rationaalinen pelko kai.
En luota yhteenkään mieheen. Sanon vain "ei kiitos", kun joku tulee tutustumaan. Mitenhän tänne edes eksyin? Hiivin pois. Olen pelännyt lähes kaikkia miehiä joiden kansa olen ollut. Minua on hakattu todella pahasti monessa suhteessa.
- uuuuuuhhh
mut eiks net olleetki ihania jännämiehiä? ;)
No ei todellakaan. Onko ihanaa kun "rakas" melkein tappaa toisen kerta toisensa jälkeen?
Hulttiotyttö kirjoitti:
No ei todellakaan. Onko ihanaa kun "rakas" melkein tappaa toisen kerta toisensa jälkeen?
En tiedä kuinka moni tuollaiseen syyllistyy, mutta tiedän kyllä tapauksia, joissa jopa sellainen mies on siihen syyllistynyt, kenestä en olisi osannut sitä odottaa......tilanteissa on voinut olla enemmän tai vähemmän provosointia, mutta en voi ymmärtää muuten kuin viimeisenä puolustuskeinona voiman käyttöä naista kohtaan.
En miten se selittyy, että sinä olet kohdannut monta noin huonoa tapausta, mutta jossain vaiheessa pitäisi ehkä jo miettiä omia käytösmalleja......myös suhteiden osalta, eli jotain nyt teet pakostakin "väärin", koska päädyt samanlaisiin suhteisiin....- ArvotonIhminen
Hulttiotyttö kirjoitti:
En halua syyllistää. Mutta oman itsen arvostuksen puute aiheuttaa väkivaltaa suhteessasi.
Niin se vain menee :(
Se Arvottomuus !!!!!!!!!
Arvoton ihminen vetää puoleensa huonoja ihmissuhteita.
- katkera.atm
Taas yksi Suomi-lutka ihastunut eksoottiseen jännämieheen, saanut pataansa ja sitten valittaa miesten väkivaltaisuudesta. Ei heru sympatiaa.
Ajattelepa asiaa omalle kohdalle. Tuskin täällä kukaan sympatiaa kaipaa, vaan haluaa jakaa kokemuksensa kohtalotovereille.
- Mia29
Kyllä olen. Exäni oli humalassa ihan toinen mies ja minä otin äkkiä eron ja muutin pois salaiseen osoitteeseen.
- EnOle
En ole koskaan joutunut pelkäämään ketään seurustelukumppaniani. Isäni oli väkivaltainen alkoholisti joten ehkä siitä syystä olen päätynyt valinnoissani niin kauas siitä kuin pääsee, eli olen halunnut tasaisia, turvallisia, luotettavia miehiä. Ns. jännämies ei ole minun koskaan vedonnut millään lailla, näin sitä lajia ihan tarpeeksi lapsena ja nuorena.. Jos olen havainnut pienintäkään merkkiä viinan liikakäytöstä, aggressiivisuudesta ja vaikeudsta kontrolloida itseään niin olen lopettanut suhteen heti.
- kilttiatm
Minun äiti otti jännämiehen kun olin lapsi. Se oli yhtä helvettiä, se ryyppäsi koko ajan ja elämä oli paskaa. Ei ole ajat muuttuneet 15-20 vuodessa, naiset yhä rakastuu jännämiehiin.
- kilttiatm
En ole kuitenkaan jännämiehen lapsi. Oma isäni oli ihan hyvä mutta erosivat äidin kanssa kun oli kakara ja en ole sitten isää nähnyt sen jälkeen. Äiti sitten kelpuutti jonkun paskan asumaan myöhemmin meille.
- IkisM
"Mies tuli täysin toisesta maailmasta Se eksoottisuus viehätti minua. Koukutuin erilaisuuteen, jännittävältä tuntuneen miehen huomiosta nauttinut Liski sanoo Me Naisille."
Siinähän se Kaisa hienosti tiivisti kauken mitä sinkkunainen mieheltä haluaa, eksootisuus, erilaisuus, jännnittävyys, huomio. Tuommoinen mies vie jalata alta kun taas pertti perusinssi ei tasan pääse ekatreffien jälkeen jatkoon.- äädämi
:( ei mulla muuta
- Rose23
En pelkää kumppaniani vaan nimenomaan poikaystäväni kanssa on turvallinen ja hyvä olo. En kaipaa jännitystä vaan harmoonista ja rakastavaa yhteiseloa.
Jos joissain ihmisissä huomaan aggressiivisuutta, liikaa päihteiden käyttöä tai halua kontrolloida muita niin pyrin mahdollisimman nopeasti poistumaan paikalta. En tahdo joutua vaikeuksiin.=) .......hyviä mietteitä sulla.......mitä tarkoitat agressiivisuudella ja kontrolloinnilla......ovat aika laajoja käsitteitä.....on mietoa ja väkevää.
Mutta perusajatuksena ymmärrän kyllä, mutta noihin nyt pystyy liittämään ihan kohtuu normaalejakin asioita esim. suutahtaminen yms....
- tarralenkkari666
En ole pelännyt miehiä joita olen tapaillut. Miehiä ylipäätään kylläkin.
- Nnnnaiinennnn
En todellaan. Ei se seurustelu kestäisi kahta sekuntia pidempään jos alkaisin pelkäämään. Ei rakkaussuhteeseeni kuulu pelko vaan turvallisuudentunne.
Juttelimme hieman tuosta miehen yksipuolisesta määrätietoisuudesta jota sinäkin niin vahvasti peräänkuulutit toisessa ketjussa.....
Liskin haastattatelusta pieni pätkä tuosta määrätietoisesta jantterista.....
"Suhteen piti olla alun perin vain yhden illan juttu. Mies oli kuitenkin määrätietoinen ja halusi pidempää suhdetta."
Niimpä.....- Älyhoii
MGTOW kirjoitti:
Juttelimme hieman tuosta miehen yksipuolisesta määrätietoisuudesta jota sinäkin niin vahvasti peräänkuulutit toisessa ketjussa.....
Liskin haastattatelusta pieni pätkä tuosta määrätietoisesta jantterista.....
"Suhteen piti olla alun perin vain yhden illan juttu. Mies oli kuitenkin määrätietoinen ja halusi pidempää suhdetta."
Niimpä.....Sinullekin tiedoksi: määrätietoinen ei ole = väkivainen.
Yleensä väkivaltaiset ovat sekopäisiä psykopaatteja jollen väärin veikkaa. Lyövät katuvat lyövät katuvat. Siitä on määrätietoisuus kaukana. Älyhoii kirjoitti:
Sinullekin tiedoksi: määrätietoinen ei ole = väkivainen.
Yleensä väkivaltaiset ovat sekopäisiä psykopaatteja jollen väärin veikkaa. Lyövät katuvat lyövät katuvat. Siitä on määrätietoisuus kaukana.Sullekin tiedoksi, että et tiedä mistä edes puhuimme aikaisemmassa ketjussa, johon myös viittasin selvästi kommentissani......
Mutta muuten olen kyllä samaa mieltä tuosta loppukirjoituksestasi....- Nnnnaiinennnn
Tottakai minun miehen on oltava määrätietoinen mies joka tietää tasan tarkkaan mitä haluaa muttei väkivalta saa tulla hänelle mieleen niinkuin tuskimpa sinulle tai minulle tulee mieleen olla väkivalta. :)
Ihan nollatoleranssi kaiken väkivallan suhteen vaikka miehisen Miehen tarvitsenkin.
- atännä
Ei ole koskaan tarvinnut pelätä, kumppanini ovat olleet luotettavia siinä suhteessa. Joskus jonkun persoona on muuttunut alkoholin vuoksi, se on erittäin epämiellyttävää. Mutta en jaksa juoppoja katsella muutenkaan. Jos pitää juoda, on ongelma -> heippa.
Jotain mustasukkaisuutta, manipulointia ja kontrollointia on joskus joku yrittänyt harjoittaa. Hetken ehkä onnistunutkin, ei kauaa. Eriasteisia narsisteja ja luonneongelmaisia on hurjan paljon, etenkin noissa jotka mainostavat itseään kunnollisiksi ja kilteiksi. He eivät usein näe vikoja itsessään, vain muissa.- atännä
Lisään, että jotkut tapailemani miehet ovat osoittautuneet jo alkuun kelvottomiksi, mutta suhteeseen en ole kelvottomien kanssa joutunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi735002Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1194721- 804203
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak1074179Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa33318Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1223124- 352838
- 282787
- 402773
- 372762