Tälläkin hetkellä monen jännämiehen karvainen perse nousee ja laskee naisen haarojen välissä ja te menette nukkumaan puutteessa.
Ajatelkaas nyt miehet
18
87
Vastaukset
- ätminki
Ei vittu teitä naisia. Miksi nussitte niitä jännämiehiä?
- hc-ätämi_
Ja taas se karvaperse täytyi mainita. Mikä ihme siinä kiinnostaa?
- Lyyrikko
Kyllähän se nyt kiinnostaa!!!! :D :D
Huomenna on ketmimiesten vuoro! Ätmit odotelkoon vuorojansa.
- hc-ätämi_
Taitaa käydä odottaessa näin: https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTnKFAdmGT9A38i-pQWXi5NxvjfEdPW9YlZuCzbfQV6ymJsESVM
- kokenutmies--
Miltä naiset tuntuu herätä nussittuna patjana?
- tarralenkkari666
Ihan tosi nyt ne osoitteet kehiin mistä näitä biseksuaaleja karvaisia jännämiehiä, joilla on alle 70 äo, löytyy????!!!!! Kelpaisi mullekin
- tarralenkkari666
Mistä löytyisi rasisminvastaisia karvaisia biseksuaali jännämiehiä?????!!!
tarralenkkari666 kirjoitti:
Mistä löytyisi rasisminvastaisia karvaisia biseksuaali jännämiehiä?????!!!
Mitä sä sillä ajattelit tehdä? ;P
- Lyyrikko
Olisi kyllä sangen mielenkiintoista tietää onkohan moni ätmi yksinäisyyteensä seonneena kääntynyt HOMOKSI ja haaveilee jo karvaisista miehistä??
- Palstaätämi
Oon ajatellut kokeilla. Mutta karvattoman miehen kanssa, mieluiten CD-tyttö niin voi kuvitella olevansa naisen kanssa.
- Lyyrikko
Palstaätämi kirjoitti:
Oon ajatellut kokeilla. Mutta karvattoman miehen kanssa, mieluiten CD-tyttö niin voi kuvitella olevansa naisen kanssa.
Mä taas haluisin ehdottomasti karvaisen ;)
- uloskaapistavaan
Ajatelkaa miehet vaan rauhassa niitä toisten miesten karvaisia perseitä. Ei siinä ole mitään pahaa, että tykkää miesten perseistä. Jos voi hyväksyä oman homoutensa, voi olla iloisen fabulöösisti gei eikä tarvii haukkua naisia spermaviemäreiksi yms.
- Lyyrikko
Sellanen puhkinussittu homon karvaperse se vasta onki ällöttävä valtava ammottava pohjaton spermaviemäri.
- Palstaätämi
Perseissä alkaa tosiaan näkyä ainakin kuvien perusteella se käyttöaste toisin kuin pilluissa koska niitä ei ole tarkoitettu pamputettaviksi.
- Lyyrikko
Palstaätämi kirjoitti:
Perseissä alkaa tosiaan näkyä ainakin kuvien perusteella se käyttöaste toisin kuin pilluissa koska niitä ei ole tarkoitettu pamputettaviksi.
Onni on korkkaamaton perssilmä!!
Mutta onko oikeesti se asia niin kuin sanotaan, että se joka nussii EI OLE HOMO vaan se jota nussitaan? Mietityttää vaan onko se näin? Asiahan ei minulle kuulu eikä minua milläänlailla kosketa!! - Palstaätämi
Lyyrikko kirjoitti:
Onni on korkkaamaton perssilmä!!
Mutta onko oikeesti se asia niin kuin sanotaan, että se joka nussii EI OLE HOMO vaan se jota nussitaan? Mietityttää vaan onko se näin? Asiahan ei minulle kuulu eikä minua milläänlailla kosketa!!Jaa-a. Jos kokeilee miestä puhtaasta kokeilemisen ilosta ilman himoa niin onko homo. Mutta kyllähän siinä ainakin sillä joka pökkii täytyy kovettua eli hänen täytyy kiihottua. Eli väittäisin että homman täytyy olla juuri toistepäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1635015Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa233632Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1663437Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss382937Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1082689Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie282068Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy191905Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky121844Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1551522Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo111512