Vapaa kuvaus

Musta on kutkuttavaa keskustella asioista, jotka on ihmisillä mielessä, mutta joista ei puhuta.. ;P

Aloituksia

68

Kommenttia

4279

1. Enhän minä....mut...mut... ;D

AP:n kommentista....

"....Olen jutellut useiden miesten kanssa ja kysynyt vasta pitkästä suhteesta erottuani ja seksistä pitävänä naisena että kuinka toimia hankinko ns.vakipanon vai käytäntö irtosuhteita.
    Saako huonon maineen tms. Kaikki ovat sanoneet ettei kukaan enää ajattele noin."

Sitten sinun ohjeesi.....

"Hanki luotettava vakipano ja pidä se salassa (koska se teidän seksielämä ei muille kuulu, jos ei oo tehty sopimuksia muihin suuntiin), niin ei tuu mitään mahdollisia mainehaittojakaan."

Voi veljet ja siskot........nyt menee taas puurot ja vellit ihan pitkin seiniä......????

Ei päätä, ei häntää, ei loogisuutta, ei rehellisyyttä, ei avoimuutta, ei totuutta...ei mitään......vain pelkkää tyhjyyttä vailla mitään pointtia ja koko ketju täynnä epärehellisyyttä ja kulissia....

Miksi ei voi rehellisesti, avoimesti ja totuuden mukaisesti olla sitä mitä on, varsinkin jos siinä ei mitään väärää ole ja seisoo ajatustensa, sekä tekojensa takana.......mielestäni vaikka olisi väärääkin, niin sen verran pitää olla selkärankaa, että seisoo asiansa takana.....

Yksilöä voi arvostaa vaikka hän olisi erillainen, kuin itse on, mutta ei näin....ei todellakaan, en arvosta, en yhtään......