'Vihakirjoittaja on Hellstenin mukaan todennäköisesti arkielämässä arka ihminen, joka räyhää vain turvallisen netin suojasta. Silloin ihminen ei kohtaa itseään, eikä voi muuttua.
"Nettiraivoa levittävien itsetuntemus on heikko. Yrittämällä polkea muita alas ja nousemalla heidän päälleen, he yrittävät kasvaa suuremmiksi. Tosiasiassa he pienenevät entisestään, koska eivät kohtaa itseään"'
http://www.valomerkki.fi/uutiset/nettirayhaajan-minuus-kutistuu
Mites viikonloppu on mennyt noin niin kuin omasta mielestä?
Nettiraivoa levittävien itsetuntemus on heikko
16
<50
Vastaukset
Mitä muuta, noin tiedon haun lisäksi, netti on?
Oma itsensä voi kadottaa/unohtaa...
Itse kirjoitan tänne ainakin tosta syystä... Koska se on enintä mitä pystyn tekemään...Hellsten on teologian maisteri. Hänellä ei ole minkään sortin kompetenssia sanoa tästäkään asiasta yhtikäs mitään.
- hc-ätämi_
Eikä juuri mistään muustakaan asiasta tuolla tittelillä. Koskahan se teologia erotetaan yliopistosta?
- atännä
Äläs ny. Hellstenillä on ihan fiksuja ajatuksia, vaikka vähän liikaa raamattuun painottaakin. Kirjoittaa kuitenkin niin, että sen hihhuloinnin voi erottaa itse asiasta.
Eikä tuon kai pitäisi sinua koskea? Aika asiallisesti täällä kirjoittelet, ainakin tuolla nikilläsi. Tai sitten olen tulkinnut väärin, mutta luen monia sun viestejäsi ihan hyvänä heittona. Vai lasketko itsesi vihakirjoittajaksi? Hmm... >:( atännä kirjoitti:
Äläs ny. Hellstenillä on ihan fiksuja ajatuksia, vaikka vähän liikaa raamattuun painottaakin. Kirjoittaa kuitenkin niin, että sen hihhuloinnin voi erottaa itse asiasta.
Eikä tuon kai pitäisi sinua koskea? Aika asiallisesti täällä kirjoittelet, ainakin tuolla nikilläsi. Tai sitten olen tulkinnut väärin, mutta luen monia sun viestejäsi ihan hyvänä heittona. Vai lasketko itsesi vihakirjoittajaksi? Hmm... >:(Jos en muistuta Hellstenin olevan huuhari, joku saattaa erehtyä luulemaan häntä jonkin sortin asiantuntijaksi. Maallikon mutu on maallikon mutua riippumatta siitä, kuulostaako se fiksulta tai ei.
- P.E.ili.Kuvanen
Sairaalloista äärifeminismiä levittävä ihminen on????? Paas hakien siihenkin tutkimus niin saadaan helkallekin diaknoosi.
- vahva.itsetuntemus
Mun itsetuntemus ainakin on erittäin vahva, tänäänkin just tutkin tarkasti omia ruumiinosia, varsinkin alapäätä.
Hellsten kertoo sinusta. Muuta tapojasi ja opettele elämään.
- trollin_onnenpäivä
Sääliksi käy monia kirjoittajia täällä. Lietsotaan itseä aggressioon sen sijaan että tehtäis jotain kivempaa. Mut ehkä se on kivintä mitä ne osaa, tai sit jääneet siihen niin koukkuun, että ei voi muutakaan.
- hiekointa
On kivintä joo, ellei jopa sorinta.
- Ex----------PUA
Termi kurpparaivo ei siis ole tullut tyhjästä.
Lisäksi on hulvatonta, että helka laittaa tälläisen avauksen.
Hänen taannoinen itsemurhaanyllyttämisensä ja kurpparaivoaminen ätmille, joka kyseisestä yrityksestä toipui, tekee hänestä kyllä palstan virallisen moraalisen kuningattaren, jolla on valta tuomita jokainen täällä epäkorrektista ja ilkeämielisestä käytöksestä.- no.trollollooo
Unohtamatta että monilla palstalaisilla on pahasti vikaa luetun ymärtämisessä.
- Terveys
"Itsetuntemus"?
On tainnut Hellsteniltä (tai toimittajalta) mennä sekaisin itsetuntemus ja itsetunto. No, Hellstenin äidinkieli ei taida ollakaan suomi... - SiinäSelitys
Helka se jaksaa valistaa ätmejä. Mutta eivät ätmit halua tulla valistetuiksi, vaan olla samanmielisten joukossa hyväksyttyjä. Kun on jäänty lapsuudessa kavereiden hyväksyntä uupumaan, sitä haetaan aikusiena keskustelupalstoilta.
"...Yrittämällä polkea muita alas ja nousemalla heidän päälleen, he yrittävät kasvaa suuremmiksi. Tosiasiassa he pienenevät entisestään, koska eivät kohtaa itseään"
Helkaliiniseni....tui...tui.....voisikohan tämä joskus sopia myös sinun juttuihisi? ;D
Eipä mulla muuta....ku...tui...tui... =)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun233987- 613084
Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa813061Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus3002465- 412192
- 542151
Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi211341Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo71270- 431219
Riku Rantala OUT, Matti Rönkä IN - Hengaillaan visailuohjelmaan astuu kova nimi: "Olen kasvanut..."
Matti Rönkä jäi eläkkeelle yli 30 vuoden työuran jälkeen loppuvuodesta 2024. Uutistenlukija-toimittaja-kirjailija ei kui241138