Kompensoivat sukupuolelleen ominaista nirsoutta vaatimalla mieheltä sitten paljon muita ominaisuuksia. Jos naiselle ulkonäkö ei ole tärkeintä niin sitten niitä muita kriteereitä onkin sitten sitä enemmän; Miehen pitää olla älykäs, huumorintajuinen, sosiaalinen, kunnianhimoinen ja itsevarma. Miehellä pitää olla työpaikka, auto, omistusasunto, harrastuksia ja paljon kavereita. Jos ulkonäöllä tarkoitetaan pelkkää naamaa/kroppaa niin ei-ulkonäkökeskeinen nainen vaatii mieheltä kuitenkin tiettyä pukeutumistyyliä.
Naiset jotka eivät ole ulkonäkökeskeisiä
72
<50
Vastaukset
Naisilla on aina joku pinnallinen viitekehys, jonka perusteella he kriteerinsä muodostavat. Miehen pitää olla menestynyt kyseisen viitekehyksen puitteissa. Miehen pitää aina kuulua ylimpään kymmeneen prosenttiin.
- Woman830
Miehilläkin on omat vaatimukset naisten suhteen....Musiikin maku vaihtelee ihmisillä....Jotkut ovat pinnallisia ja materialisteja....ja on niitä, jotka etsivät syvällisempää....
- että.silleen
Hc-ätmel: mitenkä sun nikkes on ymmärrettävä? Niin ette ole kaupallinen tuote, vai olet "erikoispainos"... esim. olet urheilija taustainen, vai....mitä yrität viestittää?
Jos HC sulla tarkoittaa tukatonta huiviporukkaan kuulumista, niin sitä ei kannattais mainostaa. Reilua se kyllä on,mutt kuin moni sen tajuaa...
Naisilla on aina joku pinnallinen viitekehys, jonka perusteella he kriteerinsä muodostavat.Niin on miehilläkin on omat vaatimukset naisista ja pitääkin olla.
Tziius, ei se suhde muuten tule onnistumaan jos pari ei toisiaan miellytä.
Miehen pitää olla älykäs, huumorintajuinen, sosiaalinen, ja asunto; vaikka ns.hellahuone, pitää omata harrasteita, tai pystyä osallistumaan myös naisen harrasteisiin, edes johonkin. Vaikka puolukan poimintaan! Toisin sanoen olla elämässä mukana...ei kiitos sohvaperunaa!
Pukeutumis tyylistä: ehjät puhtaat vaatteet, niitä pukeutumis tyylejä pari voi vaikka yhdessä pohtia joskus myöhemmin...
Tosin ei ole järkevää yrittää pakottaa ketään vaihtaan tyyliään pakosta...
voihan sitä vaihtaa helpommin miestä.
Eikä tämä ollut nyt mikään letkautus. Siinä vaan kumpikin pitää jääräpäisesti kiinni omasta kannastaan, eikä kompromissiin ole päästy! Miks sitten jatkaa, jos kaikki on todella kiinni pelkistä kledjuista? Tai jostain yhtä pienestä muoto seikasta? että.silleen kirjoitti:
Hc-ätmel: mitenkä sun nikkes on ymmärrettävä? Niin ette ole kaupallinen tuote, vai olet "erikoispainos"... esim. olet urheilija taustainen, vai....mitä yrität viestittää?
Jos HC sulla tarkoittaa tukatonta huiviporukkaan kuulumista, niin sitä ei kannattais mainostaa. Reilua se kyllä on,mutt kuin moni sen tajuaa...
Naisilla on aina joku pinnallinen viitekehys, jonka perusteella he kriteerinsä muodostavat.Niin on miehilläkin on omat vaatimukset naisista ja pitääkin olla.
Miehen pitää olla älykäs, huumorintajuinen, sosiaalinen, ja asunto; vaikka ns.hellahuone, pitää omata harrasteita, tai pystyä osallistumaan myös naisen harrasteisiin, edes johonkin. Vaikka puolukan poimintaan! Toisin sanoen olla elämässä mukana...ei kiitos sohvaperunaa!
Pukeutumis tyylistä: ehjät puhtaat vaatteet, niitä pukeutumis tyylejä pari voi vaikka yhdessä pohtia joskus myöhemmin...
Eikä tämä ollut nyt mikään letkautus. Siinä vaan kumpikin pitää jääräpäisesti kiinni omasta kannastaan, eikä kompromissiin ole päästy! Miks sitten jatkaa, jos kaikki on todella kiinni pelkistä kledjuista? Tai jostain yhtä pienestä muoto seikasta?Se on tulkittava siten, että ensin olin ätmel ja täytettyäni kolmekymmentä minusta tuli HC-ätmel ja samalla myös velho.
että.silleen kirjoitti:
Eikä tämä ollut nyt mikään letkautus. Siinä vaan kumpikin pitää jääräpäisesti kiinni omasta kannastaan, eikä kompromissiin ole päästy! Miks sitten jatkaa, jos kaikki on todella kiinni pelkistä kledjuista? Tai jostain yhtä pienestä muoto seikasta?"yhdessä pohtia joskus myöhemmin...
Eikä tämä ollut nyt mikään letkautus. Siinä vaan kumpikin pitää jääräpäisesti kiinni omasta kannastaan, eikä kompromissiin ole päästy!"
On kompromissejä ja sitten "KOMPROMISSEJÄ"......... ;D- että.silleen
MGTOW kirjoitti:
"yhdessä pohtia joskus myöhemmin...
Eikä tämä ollut nyt mikään letkautus. Siinä vaan kumpikin pitää jääräpäisesti kiinni omasta kannastaan, eikä kompromissiin ole päästy!"
On kompromissejä ja sitten "KOMPROMISSEJÄ"......... ;DNo niin, ymmärrän kyllä yskäsi! Nyt kyllä vääristelet asiaa...en tarkoittanut kiristystä!
Sitä juuri yritin välttää et uhkailulla alettaisiin sopimaan asioista!Se on alistamista.
Nyt sä olet itse höntti! että.silleen kirjoitti:
No niin, ymmärrän kyllä yskäsi! Nyt kyllä vääristelet asiaa...en tarkoittanut kiristystä!
Sitä juuri yritin välttää et uhkailulla alettaisiin sopimaan asioista!Se on alistamista.
Nyt sä olet itse höntti!Olen höntti, mutta kuitenkin.....noh, voi olla että minun luetun ymmärtämisessä on tällä hetkellä ongelmia, kun..... =)
- että.silleen
MGTOW kirjoitti:
Olen höntti, mutta kuitenkin.....noh, voi olla että minun luetun ymmärtämisessä on tällä hetkellä ongelmia, kun..... =)
Otetaanpa legopalikat mukaan tähän leikkiin.
Nainen haluaa tiilitalon, mies puutalon. Jos rakennetaan jompikumpi talo tahansa,
toinen voi olla pettynyt ratkaisuun. Erimielisyyden sattuessa vaikka yksinkertaisesti pizzan lisukkeista...jostain hiton syystä se talokin saattaa hypätä vielä siihen samaan pikku nahinaan. Tai asia toisinpäin käännettynä. Lopputulos aina sama.
Siis olis ollut aikoja sitten rakentaa talo tiilestä ja puusta! Vaikka julkisivu tiilestä ja takapihan puoli puusta, päädyt sekä että, alaosa tiiltä, kolmio ylös puusta! jne.
Haenko rautalangan ja väännän mallin?
Mä myöskin kannan menneisyyttä mukanani ja samoja virheitä yritän välttää jo etukäteen. Ymmärrätkö mitä ajan takaa...ja se jankuttaja en ollut minä!
Jos erimielisyydet käydään läpi A-Å minä en ainakaan enää jaksais edes yrittää,
silloin on helpompikin ratkaisu olemassa... että.silleen kirjoitti:
Otetaanpa legopalikat mukaan tähän leikkiin.
Nainen haluaa tiilitalon, mies puutalon. Jos rakennetaan jompikumpi talo tahansa,
toinen voi olla pettynyt ratkaisuun. Erimielisyyden sattuessa vaikka yksinkertaisesti pizzan lisukkeista...jostain hiton syystä se talokin saattaa hypätä vielä siihen samaan pikku nahinaan. Tai asia toisinpäin käännettynä. Lopputulos aina sama.
Siis olis ollut aikoja sitten rakentaa talo tiilestä ja puusta! Vaikka julkisivu tiilestä ja takapihan puoli puusta, päädyt sekä että, alaosa tiiltä, kolmio ylös puusta! jne.
Haenko rautalangan ja väännän mallin?
Mä myöskin kannan menneisyyttä mukanani ja samoja virheitä yritän välttää jo etukäteen. Ymmärrätkö mitä ajan takaa...ja se jankuttaja en ollut minä!
Jos erimielisyydet käydään läpi A-Å minä en ainakaan enää jaksais edes yrittää,
silloin on helpompikin ratkaisu olemassa...Noh.....ymmärsinhän minä, kun kerroit sen niin hienosti rautalankaa apua käyttäen, jolloin ei jää enää tulkinnanvaraa... ;P
Eli näinhän tämä on, mutta tuo aikaisempi versiosi antoi mahdollisuuden ymmärtää asia myös toisella tavalla... ;D- että.silleen
MGTOW kirjoitti:
Noh.....ymmärsinhän minä, kun kerroit sen niin hienosti rautalankaa apua käyttäen, jolloin ei jää enää tulkinnanvaraa... ;P
Eli näinhän tämä on, mutta tuo aikaisempi versiosi antoi mahdollisuuden ymmärtää asia myös toisella tavalla... ;DMä vastasin sulle ja kuvittelin sun jo hieman tuntevan mun ajatuksiani.
Yleensä vedän jutut pitemmän kaavan mukaan, ett kaikki varmaan ymmärtävät mitä oikeastaan ajan takaa... Silti joku kääntää vielä sen jutun päälaelleen, nimeä mainitsematta, etten taas ole kurppa kakkat huosuissa.
Kohta on lähdettävä taas piikomaan veljen sekä sisaren mukulia, systerin luo.
Olen koko mukulakaartin "keinoemona", ja iltapalaksi teen heille pannarin.
Vaikka vanhemmilta en taatusti pisteitä siitä saa. Irtopisteet rapiseekin mukulilta kun tätinsä rikkoo iltapala sääntöä.
Hittoako sillä väliä jos joskus saavat jotain erilaista evästä kupuunsa illalla. Hampaat harjataan kuitenkin puhtaiksi ennen nukkumaan menoa. että.silleen kirjoitti:
Mä vastasin sulle ja kuvittelin sun jo hieman tuntevan mun ajatuksiani.
Yleensä vedän jutut pitemmän kaavan mukaan, ett kaikki varmaan ymmärtävät mitä oikeastaan ajan takaa... Silti joku kääntää vielä sen jutun päälaelleen, nimeä mainitsematta, etten taas ole kurppa kakkat huosuissa.
Kohta on lähdettävä taas piikomaan veljen sekä sisaren mukulia, systerin luo.
Olen koko mukulakaartin "keinoemona", ja iltapalaksi teen heille pannarin.
Vaikka vanhemmilta en taatusti pisteitä siitä saa. Irtopisteet rapiseekin mukulilta kun tätinsä rikkoo iltapala sääntöä.
Hittoako sillä väliä jos joskus saavat jotain erilaista evästä kupuunsa illalla. Hampaat harjataan kuitenkin puhtaiksi ennen nukkumaan menoa.Luulo (kuvittelu) ei ole aina tiedon väärti, eli vaikka toisen tuntisikin jotenkin, niin joskus on hyvä keskustella myös asioista sanoin......itseasiassa useasti, varsinkin uusien asioiden kohdalla. ;)
Tuskimpa sinä emäsyntiin syyllistyt tuon pannarin kohdalla.....ja jotain erillaista kuuluu ollakin, kun lasten vahtina ollaan, eihän se nyt ole lapsillekaan ns. normi aikaa.....- että.silleen
MGTOW kirjoitti:
Luulo (kuvittelu) ei ole aina tiedon väärti, eli vaikka toisen tuntisikin jotenkin, niin joskus on hyvä keskustella myös asioista sanoin......itseasiassa useasti, varsinkin uusien asioiden kohdalla. ;)
Tuskimpa sinä emäsyntiin syyllistyt tuon pannarin kohdalla.....ja jotain erillaista kuuluu ollakin, kun lasten vahtina ollaan, eihän se nyt ole lapsillekaan ns. normi aikaa.....Palasin juuri taxilla kotiin, en halunnut jäädä sinne enää loppu yöksi.
Heillä meni hauskanpito hieman pidempään mitä alunperin ajattelivat,soittavat kyllä mulle ett sopiiko mulle? Mihinkä mulla keskellä yötä olis kiire.
Tietenkin yks muksuista heräs siihen soittoon, en ollut huomannut laittaa kännyä vain värinälle! Oma mokani.
Anna anteeksi olin iltapäivällä taas typerä ja kaadoin pahan oloni sun niskaasi.
Luulin päässeeni tämän vaiheen jo kokonaan yli, vaan en ollutkaan! Se tuskaisuus hyökkäs mun kimppuuni, kun muistelin menneitä...ja mä olen muistellut ihan hiljan, ihan liian paljon...ihan kaikkea en ole tänne oksentanut kuitenkaan.
Ei ollut hyvä päivä olla "keinoemona" tänään, mutt mä selvisin siitä kuitenkin, räpiköiden. Katsottiin piirettyjä, leikittiin oikeilla leegoilla ja laulettiin sekä tehtiin räiskäleitä litran taikinasta iso vino pino! Omenahillopurkki syötiin tyhjäksi ½litr.
Räiskäleitä jäi vielä vanhemmillekin...jos maistuu, mut epäilen.
Muistan kyllä...puhu äänellä jonka kuulen...mutt kun.........olen pahoillani.
Hyvää yötä! että.silleen kirjoitti:
Palasin juuri taxilla kotiin, en halunnut jäädä sinne enää loppu yöksi.
Heillä meni hauskanpito hieman pidempään mitä alunperin ajattelivat,soittavat kyllä mulle ett sopiiko mulle? Mihinkä mulla keskellä yötä olis kiire.
Tietenkin yks muksuista heräs siihen soittoon, en ollut huomannut laittaa kännyä vain värinälle! Oma mokani.
Anna anteeksi olin iltapäivällä taas typerä ja kaadoin pahan oloni sun niskaasi.
Luulin päässeeni tämän vaiheen jo kokonaan yli, vaan en ollutkaan! Se tuskaisuus hyökkäs mun kimppuuni, kun muistelin menneitä...ja mä olen muistellut ihan hiljan, ihan liian paljon...ihan kaikkea en ole tänne oksentanut kuitenkaan.
Ei ollut hyvä päivä olla "keinoemona" tänään, mutt mä selvisin siitä kuitenkin, räpiköiden. Katsottiin piirettyjä, leikittiin oikeilla leegoilla ja laulettiin sekä tehtiin räiskäleitä litran taikinasta iso vino pino! Omenahillopurkki syötiin tyhjäksi ½litr.
Räiskäleitä jäi vielä vanhemmillekin...jos maistuu, mut epäilen.
Muistan kyllä...puhu äänellä jonka kuulen...mutt kun.........olen pahoillani.
Hyvää yötä!No et ollut ainakaan sen typerämpi kuin minä......minähän sinua kiusisin ja härnäsin ensin - olisinhan minä voinut esittää asiani toisinkin, mutta en näin tehnyt, niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan....et pahoittanut mieltäni tälläkään kertaa ja minä olen sinulle anteeksi pyynnön velkaa, kun kerran aiheutin sinulle tahattomasti mielipahaa, kun en osannut aavistaa miten asia vaikuttaa sinuun.
Olen pahoillani siitä ja pyydän anteeksi.....
Ymmärrän hyvinkin nuo tunteet ja ajatukset, jotka elämän karikot/jäävuoret aiheuttavat,........siipiänsä kun ruhjoo tai polttaa, niin kyllä siitä aina arvet jää, vaikka saisi siipensä taas lento kuntoon, niin jäljet jää....- tästä asiasta voisi puhua pitkäänkin, mutta ne ketkä ymmärtävät, niin he ymmärtävät ja myös tuntevat.
Kipu helpottaa, mutta ei koskaan välttämättä täysin katoa ja jotkut asiat voivat laukaista vahvojakin tuntemuksia, mutta niiden kanssa pitää oppia elämään ja käsitellä asioita rauhassa kun näin käy, eikä yrittää padota niitä sisälleen, silloin voi satuttaa itseään vielä pahemmin......kyyneleet eivät ole merkki heikkoudesta, vaan tunteista ja mitä ihminen on ilman tunteita? - Itselleen pitää olla armollinen.......
Jokaisella on omat jutut millä saa olon helpottamaan.......
Nyt mietit kaikkia pieniäkin asioita, mitkä sulla on hyvin, kun huonot jututkin voisi olla monesti vielä huonommin.....liikut, puuhastelet mukavia juttuja tai vaikka vaan käperryt viltin sisään, laitat simmut kiinni ja mietit mukavia asioita tai sitten vain lepäät, jos siltä tuntuu....
Hieman voi teksti kärsiä, sekä ajatukset seilailla, kun ei tullut nukuttua montaa tuntia........katsotaan josko pärjäis ilman päikkäreitä, niin ei tarvitse "pelätä", ettei saa illalla unen päästä kiinni... =)
Taidampa siivoilla tänään, siinä ei tarvii pään olla ihan täysin mukana......taitaa olla parasta tekemistä tälläiseen päivään ja siivouksen tarvetta kyllä on, eli ei tarvitse ihan vaan näytin vuoksi siivoilla..... =D
Jaksoittehan te puuhastella vaikka mitä....... =)
Toivottavasti edes hieman hymyilyttää.....Niih, Hymyilyttääks?! =)
.......katsellaan tuleeko kauheasti palstailtua tänään, kun on väsy olo....
Hyvää päivänjatkoa ja muistakin hymyillä edes hieman......... mää ainakin hymyilen...=)- että.sileen
MGTOW kirjoitti:
No et ollut ainakaan sen typerämpi kuin minä......minähän sinua kiusisin ja härnäsin ensin - olisinhan minä voinut esittää asiani toisinkin, mutta en näin tehnyt, niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan....et pahoittanut mieltäni tälläkään kertaa ja minä olen sinulle anteeksi pyynnön velkaa, kun kerran aiheutin sinulle tahattomasti mielipahaa, kun en osannut aavistaa miten asia vaikuttaa sinuun.
Olen pahoillani siitä ja pyydän anteeksi.....
Ymmärrän hyvinkin nuo tunteet ja ajatukset, jotka elämän karikot/jäävuoret aiheuttavat,........siipiänsä kun ruhjoo tai polttaa, niin kyllä siitä aina arvet jää, vaikka saisi siipensä taas lento kuntoon, niin jäljet jää....- tästä asiasta voisi puhua pitkäänkin, mutta ne ketkä ymmärtävät, niin he ymmärtävät ja myös tuntevat.
Kipu helpottaa, mutta ei koskaan välttämättä täysin katoa ja jotkut asiat voivat laukaista vahvojakin tuntemuksia, mutta niiden kanssa pitää oppia elämään ja käsitellä asioita rauhassa kun näin käy, eikä yrittää padota niitä sisälleen, silloin voi satuttaa itseään vielä pahemmin......kyyneleet eivät ole merkki heikkoudesta, vaan tunteista ja mitä ihminen on ilman tunteita? - Itselleen pitää olla armollinen.......
Jokaisella on omat jutut millä saa olon helpottamaan.......
Nyt mietit kaikkia pieniäkin asioita, mitkä sulla on hyvin, kun huonot jututkin voisi olla monesti vielä huonommin.....liikut, puuhastelet mukavia juttuja tai vaikka vaan käperryt viltin sisään, laitat simmut kiinni ja mietit mukavia asioita tai sitten vain lepäät, jos siltä tuntuu....
Hieman voi teksti kärsiä, sekä ajatukset seilailla, kun ei tullut nukuttua montaa tuntia........katsotaan josko pärjäis ilman päikkäreitä, niin ei tarvitse "pelätä", ettei saa illalla unen päästä kiinni... =)
Taidampa siivoilla tänään, siinä ei tarvii pään olla ihan täysin mukana......taitaa olla parasta tekemistä tälläiseen päivään ja siivouksen tarvetta kyllä on, eli ei tarvitse ihan vaan näytin vuoksi siivoilla..... =D
Jaksoittehan te puuhastella vaikka mitä....... =)
Toivottavasti edes hieman hymyilyttää.....Niih, Hymyilyttääks?! =)
.......katsellaan tuleeko kauheasti palstailtua tänään, kun on väsy olo....
Hyvää päivänjatkoa ja muistakin hymyillä edes hieman......... mää ainakin hymyilen...=)Kiitos sulle ymmärtämyksestä ja ...
Hyvää yötä, nuku rauhallinen yö ja herää aamulla levänneenä, uuteen päivään!
https://www.youtube.com/watch?v=p_cdXNWD1VY&list=RDp_cdXNWD1VY että.sileen kirjoitti:
Kiitos sulle ymmärtämyksestä ja ...
Hyvää yötä, nuku rauhallinen yö ja herää aamulla levänneenä, uuteen päivään!
https://www.youtube.com/watch?v=p_cdXNWD1VY&list=RDp_cdXNWD1VY....Meinasi mennä tämä viesti kokonaan ohi......kiitos, oli "pakko" kuunnella taas tuo laulu loppuun, vaikka päivä onkin.... =*)
Ei ole vaikea ymmärtää kun.....
Hyvää ja aurinkoista päivän jatkoa....täällä ainakin paistaa... =)
- Älykkö1
Hah... Vai nyt siirryttiin toisenlaiseen näkemykseen naisista.
Ulkonäkökeskeisistä varmaan suurin osa on nuoret. Vanhemmiten keskeistä on rakkaus joka yhdistää toisilleen rehelliset ihmiset :)
Rakkaus kuitenkin on se mikä ihmiset yhdistää ja ainoastaan :D
Näin on nännit ;D- Eipiäpaikkansa
Olen kolmekolmosena miehenä roikkunut seitsemän vuotta nettideiteillä saamatta ainoatakaan viestiä hakemiltani 27-40v naisilta. Jos komeat kaverini lähtevät nettiin deittailemaan löytävät he parissa viikossa muijan. Joten tuo vanhemmiten ulkonäkökriteerin löystyminen on täyttä utopiaa naisille.
- Älykkö1
Eipiäpaikkansa kirjoitti:
Olen kolmekolmosena miehenä roikkunut seitsemän vuotta nettideiteillä saamatta ainoatakaan viestiä hakemiltani 27-40v naisilta. Jos komeat kaverini lähtevät nettiin deittailemaan löytävät he parissa viikossa muijan. Joten tuo vanhemmiten ulkonäkökriteerin löystyminen on täyttä utopiaa naisille.
Puhutaanko yhdenyön vai pitkäaiksesta suhteesta ?
Arvot muuttuvat väkisinkin kun ikää karttuu enemmän. "Ulkonäkökeskeisistä varmaan suurin osa on nuoret. Vanhemmiten keskeistä on rakkaus joka yhdistää toisilleen rehelliset ihmiset :)"
Tottakai nuoret naiset ovat ulkonäkökeskeisimpiä, koska heillä ei ole vielä mitään tarvetta perustaa perhettä, eikä välttämättä olla edes parisuhteessa. Myöhemmin naiset vaativat mieheltä rahaa, koska tarvitsevat itselleen ja lapsilleen elättäjän. Usein myös vanhemmat naiset ovat pinnallisia ja ulkonäkökeskeisiä jos ovat päättäneet olla hankkimatta lapsia.
Tuo mitä selität rakkaudesta on pelkkää paskaa. Naiset eivät ymmärrä rakkaudesta yhtään mitään. Naiset vetoavat rakkauteen ollessaan iän myötä rumentuneita ja miehen rahoilla eläviä huonopalkkaisia: "eikö rakkaus ole kuitenkin tärkein, miksi olet ulkonäkökeskeinen, eihän raha ole tärkeintä?" Nainen rakastaa tässä tapauksessa miehen parempaa ulkonäköä ja suurempia tuloja ja luulee "rakkauden" kompensoivan harrastamansa hypergamian.- Älykkö1
super-atm kirjoitti:
"Ulkonäkökeskeisistä varmaan suurin osa on nuoret. Vanhemmiten keskeistä on rakkaus joka yhdistää toisilleen rehelliset ihmiset :)"
Tottakai nuoret naiset ovat ulkonäkökeskeisimpiä, koska heillä ei ole vielä mitään tarvetta perustaa perhettä, eikä välttämättä olla edes parisuhteessa. Myöhemmin naiset vaativat mieheltä rahaa, koska tarvitsevat itselleen ja lapsilleen elättäjän. Usein myös vanhemmat naiset ovat pinnallisia ja ulkonäkökeskeisiä jos ovat päättäneet olla hankkimatta lapsia.
Tuo mitä selität rakkaudesta on pelkkää paskaa. Naiset eivät ymmärrä rakkaudesta yhtään mitään. Naiset vetoavat rakkauteen ollessaan iän myötä rumentuneita ja miehen rahoilla eläviä huonopalkkaisia: "eikö rakkaus ole kuitenkin tärkein, miksi olet ulkonäkökeskeinen, eihän raha ole tärkeintä?" Nainen rakastaa tässä tapauksessa miehen parempaa ulkonäköä ja suurempia tuloja ja luulee "rakkauden" kompensoivan harrastamansa hypergamian.Tuo on varmaan totta joidenkin osalta, mutta itse en pysty olemaan kenenkään kanssa ellen ole rakastunut :)
Kaikki parisuhteeni ovat perustuneet ihastumiseen, rakastumiseen .
On meitä normaaleja ihmisiä olemassa paljonkin, vaikka sinä näet vain negatiivisen puolen pariutumisessa.
Ilmeisesti sinulta puuttuu rakastumis kokemus? Vai mistä olen saanut tuollaisen käsityksen ja leimaat kaikki samanlaisiksi ?
Ei me ihmiset olla veistetty samasta puusta :)
Onhan se nykyään nuorempana sallittua haaveilla paremmasta, rahasta, rikkauksista, komeista miehistä. En kuitenkaan näe siinä mitään väärää.
Täytyyhän ihmisellä olla jotain visioita siitä mitä haluaa, jotta jotain edes saisi.
Kaskun jos ei mitään tahdo niin ilman jääpi näppejä nuolemaan ;D
Itse olen elättänyt työllä itseni, en voisi kuvitellakaan kenenkään miehen elättävän minua , no vei :)
Olenkin pärjännyt erittäin hyvin työelämässä ja saanut nauttia sen hedelmistä.
Olisi nöyryyttävää elää miehen rahoilla.
Et sillei ;D
Mitä rakkauteen tulee , niin monilla ihmisillä on suljettu sydän josta jokainen kärsii hiljaa mielessään. Mutta me elämme rakkaudesta kuitenkin, ilman sitä ei olisi mitään eikä ketään maanpäällä.
Uskon näin :)
Jotta voi rakastaa toista pitää ensin rakastaa itseänsä ja se on suuri onni joka siihen kykenee. Älykkö1 kirjoitti:
Tuo on varmaan totta joidenkin osalta, mutta itse en pysty olemaan kenenkään kanssa ellen ole rakastunut :)
Kaikki parisuhteeni ovat perustuneet ihastumiseen, rakastumiseen .
On meitä normaaleja ihmisiä olemassa paljonkin, vaikka sinä näet vain negatiivisen puolen pariutumisessa.
Ilmeisesti sinulta puuttuu rakastumis kokemus? Vai mistä olen saanut tuollaisen käsityksen ja leimaat kaikki samanlaisiksi ?
Ei me ihmiset olla veistetty samasta puusta :)
Onhan se nykyään nuorempana sallittua haaveilla paremmasta, rahasta, rikkauksista, komeista miehistä. En kuitenkaan näe siinä mitään väärää.
Täytyyhän ihmisellä olla jotain visioita siitä mitä haluaa, jotta jotain edes saisi.
Kaskun jos ei mitään tahdo niin ilman jääpi näppejä nuolemaan ;D
Itse olen elättänyt työllä itseni, en voisi kuvitellakaan kenenkään miehen elättävän minua , no vei :)
Olenkin pärjännyt erittäin hyvin työelämässä ja saanut nauttia sen hedelmistä.
Olisi nöyryyttävää elää miehen rahoilla.
Et sillei ;D
Mitä rakkauteen tulee , niin monilla ihmisillä on suljettu sydän josta jokainen kärsii hiljaa mielessään. Mutta me elämme rakkaudesta kuitenkin, ilman sitä ei olisi mitään eikä ketään maanpäällä.
Uskon näin :)
Jotta voi rakastaa toista pitää ensin rakastaa itseänsä ja se on suuri onni joka siihen kykenee."On meitä normaaleja ihmisiä olemassa paljonkin, vaikka sinä näet vain negatiivisen puolen pariutumisessa."
Ei ihmisten "normaalius" ja naisten harrastava hypergamia liity erityisen paljon toisiinsa.
"Ilmeisesti sinulta puuttuu rakastumis kokemus? Vai mistä olen saanut tuollaisen käsityksen ja leimaat kaikki samanlaisiksi ?"
En kaikkia leimaa. Koska naisista vain noin 95 % on hypergamisia ja hyödyntää miehiä taloudellisesti, niin en todellakaan tarkoita että kaikki naiset olisivat samanlaisia. Älä nyt liioittele.
"Onhan se nykyään nuorempana sallittua haaveilla paremmasta, rahasta, rikkauksista, komeista miehistä. En kuitenkaan näe siinä mitään väärää."
Hyväksyt siis naisten hypergamian.
"Täytyyhän ihmisellä olla jotain visioita siitä mitä haluaa, jotta jotain edes saisi."
Naiset voisivat yrittää saavuttaa asioita myös ihan itse eikä miesten avulla.- Älykkö1
super-atm kirjoitti:
"On meitä normaaleja ihmisiä olemassa paljonkin, vaikka sinä näet vain negatiivisen puolen pariutumisessa."
Ei ihmisten "normaalius" ja naisten harrastava hypergamia liity erityisen paljon toisiinsa.
"Ilmeisesti sinulta puuttuu rakastumis kokemus? Vai mistä olen saanut tuollaisen käsityksen ja leimaat kaikki samanlaisiksi ?"
En kaikkia leimaa. Koska naisista vain noin 95 % on hypergamisia ja hyödyntää miehiä taloudellisesti, niin en todellakaan tarkoita että kaikki naiset olisivat samanlaisia. Älä nyt liioittele.
"Onhan se nykyään nuorempana sallittua haaveilla paremmasta, rahasta, rikkauksista, komeista miehistä. En kuitenkaan näe siinä mitään väärää."
Hyväksyt siis naisten hypergamian.
"Täytyyhän ihmisellä olla jotain visioita siitä mitä haluaa, jotta jotain edes saisi."
Naiset voisivat yrittää saavuttaa asioita myös ihan itse eikä miesten avulla."Naiset voisivat yrittää saavuttaa asioita myös ihan itse eikä miesten avulla."
Hah, miten teille miehille sitten kävisi jos naisista tulisi itsenäisiä hyvin koulutettuja ja hyvin ansaitsevia , hyvän itsetunnon omaavia supernaisia.
Itse kuulun tähän katekoriaan, enkä tarvise miestä kohentamaan talouttani tai itsetuntoani. Olenkin erinlainen kuin moni muu nainen.
Millainen sinun ihannenainen sitten on? Ja mitä vaatimuksia itse vaadit naiselta, onko sellaista edes olemassa todellisuudessa, vaanko haaveissasi.
Miksi edes haluat naista jos et ole nykytasoon tyytyväinen?
Kannataisiko keskittyä omaan hyvinvointiin ja kehittämään omaa henkisyyttä, luovuutta ja nauttia siitä mitä sinulla on nyt? Unohtaisit ne naiset etkä vaivaisi päätäsi heillä.
Olisiko elämä silloin helpompaa, nautittavampaa ja huolen häivästä tietoakaan.
Opettele hyväksymään itsesti sellaisena kuin olet jotta voi hyväksyä muut ihmiset sellaisina kuin ovat, koska et ole jumala joka määrää kuinka se nainen makaa ja kenen kanssa makaa ja mitä se tekee!!!
Hulluksihan tässä tulee kun pitää mietti kokoajan naiset sitä naiset tätä , äääääääää! Sori hermot meni :( En jaksa vääntää asiaa enempää, mulle riitti, kiitti. Älykkö1 kirjoitti:
"Naiset voisivat yrittää saavuttaa asioita myös ihan itse eikä miesten avulla."
Hah, miten teille miehille sitten kävisi jos naisista tulisi itsenäisiä hyvin koulutettuja ja hyvin ansaitsevia , hyvän itsetunnon omaavia supernaisia.
Itse kuulun tähän katekoriaan, enkä tarvise miestä kohentamaan talouttani tai itsetuntoani. Olenkin erinlainen kuin moni muu nainen.
Millainen sinun ihannenainen sitten on? Ja mitä vaatimuksia itse vaadit naiselta, onko sellaista edes olemassa todellisuudessa, vaanko haaveissasi.
Kannataisiko keskittyä omaan hyvinvointiin ja kehittämään omaa henkisyyttä, luovuutta ja nauttia siitä mitä sinulla on nyt? Unohtaisit ne naiset etkä vaivaisi päätäsi heillä.
Opettele hyväksymään itsesti sellaisena kuin olet jotta voi hyväksyä muut ihmiset sellaisina kuin ovat, koska et ole jumala joka määrää kuinka se nainen makaa ja kenen kanssa makaa ja mitä se tekee!!!
Hulluksihan tässä tulee kun pitää mietti kokoajan naiset sitä naiset tätä , äääääääää! Sori hermot meni :( En jaksa vääntää asiaa enempää, mulle riitti, kiitti."Hah, miten teille miehille sitten kävisi jos naisista tulisi itsenäisiä hyvin koulutettuja ja hyvin ansaitsevia , hyvän itsetunnon omaavia supernaisia."
Ei minun tilanteeni ainakaan muuttuisi yhtään mitenkään. Hyvää itsetuntoa suosittelen sinulle. Ja miksi naisten pitäisi olla supernaisia? Tekeekö hyvä koulutus, hyvä palkka ja hyvä itsetunto naisista jotenkin parempia miehiin nähden?
"Millainen sinun ihannenainen sitten on?"
Sellainen joka on minun tasoinen eikä hypergaminen.
"Ja mitä vaatimuksia itse vaadit naiselta, onko sellaista edes olemassa todellisuudessa, vaanko haaveissasi. Miksi edes haluat naista jos et ole nykytasoon tyytyväinen?"
En etsi tällä hetkellä naista, joten ei ole vaatimuksiakaan.
"Kannataisiko keskittyä omaan hyvinvointiin ja kehittämään omaa henkisyyttä, luovuutta ja nauttia siitä mitä sinulla on nyt?"
Olenko väittänyt etten keskittyisi mainitsemiisi asioihin?
"Opettele hyväksymään itsesti sellaisena kuin olet jotta voi hyväksyä muut ihmiset sellaisina kuin ovat, koska et ole jumala joka määrää kuinka se nainen makaa ja kenen kanssa makaa ja mitä se tekee!!!"
Tiedätkö että jos oma tilanne on melko hyvä eikä koe erityistä vääryyttä, niin voi silti puolustaa yleistä oikeudenmukaisuutta ja muiden asioita? Sitä kutsutaan epäitsekkyydeksi ja se ominaisuus olisi suositeltava myös naisille.
"Hulluksihan tässä tulee kun pitää mietti kokoajan naiset sitä naiset tätä , äääääääää! Sori hermot meni :( En jaksa vääntää asiaa enempää, mulle riitti, kiitti."
Huono yritys saada sanottua viimeinen sana ja jättää oma mielipide elämään totuutena.- 1345135135
Älykkö1 kirjoitti:
"Naiset voisivat yrittää saavuttaa asioita myös ihan itse eikä miesten avulla."
Hulluksihan tässä tulee kun pitää mietti kokoajan naiset sitä naiset tätä , äääääääää! Sori hermot meni :( En jaksa vääntää asiaa enempää, mulle riitti, kiitti."Hulluksihan tässä tulee kun pitää mietti kokoajan naiset sitä naiset tätä , äääääääää! Sori hermot meni :( En jaksa vääntää asiaa enempää, mulle riitti, kiitti"
Semmonen juttu että ei tällä palstalla ole pakko käydä ylipäätään jos reaktio on tuo... - Älykkö1
1345135135 kirjoitti:
"Hulluksihan tässä tulee kun pitää mietti kokoajan naiset sitä naiset tätä , äääääääää! Sori hermot meni :( En jaksa vääntää asiaa enempää, mulle riitti, kiitti"
Semmonen juttu että ei tällä palstalla ole pakko käydä ylipäätään jos reaktio on tuo...Saan minä hermostua jos siltä tuntuu! Tunteet ovat sallittuja minun maailmassani, mutta suomalaisten maailmassa niitä ei pidä näyttää...eikä kuulua.
Tunteettomuus on sairautta! - Älykkö1
super-atm kirjoitti:
"Hah, miten teille miehille sitten kävisi jos naisista tulisi itsenäisiä hyvin koulutettuja ja hyvin ansaitsevia , hyvän itsetunnon omaavia supernaisia."
Ei minun tilanteeni ainakaan muuttuisi yhtään mitenkään. Hyvää itsetuntoa suosittelen sinulle. Ja miksi naisten pitäisi olla supernaisia? Tekeekö hyvä koulutus, hyvä palkka ja hyvä itsetunto naisista jotenkin parempia miehiin nähden?
"Millainen sinun ihannenainen sitten on?"
Sellainen joka on minun tasoinen eikä hypergaminen.
"Ja mitä vaatimuksia itse vaadit naiselta, onko sellaista edes olemassa todellisuudessa, vaanko haaveissasi. Miksi edes haluat naista jos et ole nykytasoon tyytyväinen?"
En etsi tällä hetkellä naista, joten ei ole vaatimuksiakaan.
"Kannataisiko keskittyä omaan hyvinvointiin ja kehittämään omaa henkisyyttä, luovuutta ja nauttia siitä mitä sinulla on nyt?"
Olenko väittänyt etten keskittyisi mainitsemiisi asioihin?
"Opettele hyväksymään itsesti sellaisena kuin olet jotta voi hyväksyä muut ihmiset sellaisina kuin ovat, koska et ole jumala joka määrää kuinka se nainen makaa ja kenen kanssa makaa ja mitä se tekee!!!"
Tiedätkö että jos oma tilanne on melko hyvä eikä koe erityistä vääryyttä, niin voi silti puolustaa yleistä oikeudenmukaisuutta ja muiden asioita? Sitä kutsutaan epäitsekkyydeksi ja se ominaisuus olisi suositeltava myös naisille.
"Hulluksihan tässä tulee kun pitää mietti kokoajan naiset sitä naiset tätä , äääääääää! Sori hermot meni :( En jaksa vääntää asiaa enempää, mulle riitti, kiitti."
Huono yritys saada sanottua viimeinen sana ja jättää oma mielipide elämään totuutena.Sinulle se viimeinen sana on kaikkein tärkein mitä,olen sun keskusteluja seurannut, joten älä syytä minua siitä mitä itse teet :(
Sinun kanssa keskustelu ei ole hedelmällistä vaan väittelyä, väittelyn päälle!
Itse haluaisin keskustella rakentavasti, mut se on mahdotonta täällä, välilllä.
Varsinkin nämä nais-asiat ovat herkkua toisille väitellä.
Täällä nähdään helposti vääristyneestä näkökannasta naiset, miksi?
Suomessa on ihan normaaleja naisia pilvinpimein! Älykkö1 kirjoitti:
Sinulle se viimeinen sana on kaikkein tärkein mitä,olen sun keskusteluja seurannut, joten älä syytä minua siitä mitä itse teet :(
Sinun kanssa keskustelu ei ole hedelmällistä vaan väittelyä, väittelyn päälle!
Itse haluaisin keskustella rakentavasti, mut se on mahdotonta täällä, välilllä.
Varsinkin nämä nais-asiat ovat herkkua toisille väitellä.
Täällä nähdään helposti vääristyneestä näkökannasta naiset, miksi?
Suomessa on ihan normaaleja naisia pilvinpimein!Lopetan väittelyn heti kun naiset lopettavat hypergamian, luopuvat etuoikeuksista ja suostuvat miesten kanssa tasa-arvoon.
Älykkö1 kirjoitti:
Saan minä hermostua jos siltä tuntuu! Tunteet ovat sallittuja minun maailmassani, mutta suomalaisten maailmassa niitä ei pidä näyttää...eikä kuulua.
Tunteettomuus on sairautta!"Saan minä hermostua jos siltä tuntuu! Tunteet ovat sallittuja minun maailmassani, mutta suomalaisten maailmassa niitä ei pidä näyttää...eikä kuulua. Tunteettomuus on sairautta!"
Tuokin asia nähdään täysin eri tavoin onko tunteellinen/tunteeton mies vai nainen. Tunteellista miestä pidetään yleisesti ottaen heikkona eikä naiset sellaista tahdo. Lukuun ottamatta tietysti komeimpia miehiä ja ulkomaalaisia miehiä.
Tunteellisuudella ja harkituilla mielialanmuutoksilla naiset puolestaan yrittävät manipuolida miehiä ja saada tahtonsa läpi kuten itkevät pikkulapset. Tunteelisuus on tässä yhteiskunnassa yleisesti ottaen sallittu vain naisille ja lapsille.- Älykkö1
super-atm kirjoitti:
Lopetan väittelyn heti kun naiset lopettavat hypergamian, luopuvat etuoikeuksista ja suostuvat miesten kanssa tasa-arvoon.
No, sittenhän meidän ei tarvitse väitellä, koska en ole hypergaminen :D
Huhuh mikä helpotus !!! Jihaaa!!!!! Älykkö1 kirjoitti:
No, sittenhän meidän ei tarvitse väitellä, koska en ole hypergaminen :D
Huhuh mikä helpotus !!! Jihaaa!!!!!Ei se hypergamiaa paljon vähennä jos sinä et ole hypergaminen. Voimme väitellä asiasta vaikka sinä et sellainen olisikaan. Jihaa !!!
- Älykkö1
super-atm kirjoitti:
"Saan minä hermostua jos siltä tuntuu! Tunteet ovat sallittuja minun maailmassani, mutta suomalaisten maailmassa niitä ei pidä näyttää...eikä kuulua. Tunteettomuus on sairautta!"
Tuokin asia nähdään täysin eri tavoin onko tunteellinen/tunteeton mies vai nainen. Tunteellista miestä pidetään yleisesti ottaen heikkona eikä naiset sellaista tahdo. Lukuun ottamatta tietysti komeimpia miehiä ja ulkomaalaisia miehiä.
Tunteellisuudella ja harkituilla mielialanmuutoksilla naiset puolestaan yrittävät manipuolida miehiä ja saada tahtonsa läpi kuten itkevät pikkulapset. Tunteelisuus on tässä yhteiskunnassa yleisesti ottaen sallittu vain naisille ja lapsille.Valitettavasti olet oikeassa tunteellisuuden puutteesta toisilla ja toisilla manipuloinnin välineenä.
Itse olen nuorempana ollut tunnevammainen, mutta myöhemmin olen tämän tiedostanut ja hakenut itselleni apua.
Olen myös herkkä tunne ihminen , niin tunnevammaisuuteni oli vaikea asia.
Olen joskus käynyt edesmenneen Marja Korhosen itseilmaisu kurssilla hesassa.
Se kummasti vapautti minun estoisuuttani ilmaista itseäni.
Koti kasvatuksessa meillä ei paljon saanut näyttää tunteita ja varsinkin, kun tuli vieraita, niin piti olla kunnolla ja hiljaa!!!
- Naishenkilö
Mitäpä jos miehet vihdoinkin alkaisivat vaatia niitä miehen oikeuksiaan ja jättäisivät sen suorittamisen ja kulissit? Kovin huomaa halveksuntaa kun mainitaan elämän koulun käyneistä tai sydämen sivistyksen omaavista. Nämähän eivät ole alkuunkaan synonyymi vain jännämiehille tai naisettomille miehille.
Itse arvostan elämän kokemusten rikkautta, juurikin miten ne tuntee syvällä sisimmässään. Niihin kuuluu hyvät ja myös rankatkin hetket. Isot ja pienet.
Tämä asia eli tunnetasolla lähelle päästäminen ei taida olla miehille alkuunkaan helppoa.Miehen ei kannata päästää naista tunnetasolla lähelle. 80 % eroista on naisen alullepanemia, joten nainen todennäköisesti tulee jossain välissä pettämään miehen luottamuksen.
- että.silleen
HC-ätmel kirjoitti:
Miehen ei kannata päästää naista tunnetasolla lähelle. 80 % eroista on naisen alullepanemia, joten nainen todennäköisesti tulee jossain välissä pettämään miehen luottamuksen.
Usko pois se tekee naisella yhtä kipeää, kun mies pettää. Puhun nyt kokemuksesta!
Ja me naiset ollaan aina tunnetasolla enemmän eläviä kuin miehet, keskimääräisesti.
Ajattele sitä syytä miksi nainen hakee eron ja jättää? Minäkin jätin miehen,en kiellä sitä asiaa. Syystä että mies petti mua...vai onko miehellä todellakin oikeus pettää? HC-ätmel kirjoitti:
Miehen ei kannata päästää naista tunnetasolla lähelle. 80 % eroista on naisen alullepanemia, joten nainen todennäköisesti tulee jossain välissä pettämään miehen luottamuksen.
Olet oikeassa. Olen huomannut monen miehen olevan täysin hajalla kun nainen pettää ja jättää. Eron jälkeen nainen vie lapset ja omaisuuden ja löytää kaiken lisäksi jonkun aisurin, jolta saa lisää rahaa.
Hyviä mietteitä......mutta....
"Tämä asia eli tunnetasolla lähelle päästäminen ei taida olla miehille alkuunkaan helppoa."
Vääränlaista ei kannata päästää, sehän on sanomattakin selvä....ainakaan liiaksi - toisekseen, jos tunnetasolla yhdistyminen ei onnistu vastavuoroisesti aidosti ja oikeasti naiselta tai ei ainakaan siltä tunnu, niin silloin on pakko yrittää pitää vahvemmat tunteet "karsinassa"......että.silleen kirjoitti:
Usko pois se tekee naisella yhtä kipeää, kun mies pettää. Puhun nyt kokemuksesta!
Ja me naiset ollaan aina tunnetasolla enemmän eläviä kuin miehet, keskimääräisesti.
Ajattele sitä syytä miksi nainen hakee eron ja jättää? Minäkin jätin miehen,en kiellä sitä asiaa. Syystä että mies petti mua...vai onko miehellä todellakin oikeus pettää?"Ja me naiset ollaan aina tunnetasolla enemmän eläviä kuin miehet"
En usko....ainakaan niin kuin itse tuon koen.......sekä miehissä ja naisissa on yhtä paljon laidasta laitaan erillaisia yksilöitä.
Aito yhteenkuuluvuus ja sitoutuminen toiseen henkisesti on hakusessa yhdellä jos toisella yksilöllä...........tunteita yms. jotka kuuluisi saada ja antaa kumppaniltaan/kumppanilleen.....haetaan monesti suurimmaksi osaksi ihan muualta ja muilta.- sydänpaljaanaolevamies
HC-ätmel kirjoitti:
Ne erothan voivat juuri johtua siitä, että mies ei päästä naista lähelleen. Siinä mielessä ajattelen juuri toisin päin, että aina kannattaa nainen päästää lähelle itseään, koska vain niin liitolla on paremmat mahdollisuudet säilyä erottomana. Sitten jos ero tulee kuitenkin voi ajatella, että itse on tehnyt parhaansa ja päästänyt naisen lähelleen. Voi olla ainakin tyytyväinen omaan osuuteensa. Minusta se on arvo sinänsä. Paljon todennäköisemmin tulee ero, jos ei toista päästä lähelleen.
- xrisat
Jokainen saa etsiä juuri sellaista kumppania kuin itse tahtoo ja vaikka kilometrin pituisen kriteerilistan avulla. Siihen valintaan ei ole muilla nokan koputtamista.
- 11plus16
Vastaavasti kilometrisen kriteerilistan omaavalla ei ole mielestäni oikeutta valittaa, jos sitä omaa kumppania ei löydy vaikka ei-kriteerit-täyttäviä tarjokkaita tulvisi ovista ja ikkunoista.
- xrisat
11plus16 kirjoitti:
Vastaavasti kilometrisen kriteerilistan omaavalla ei ole mielestäni oikeutta valittaa, jos sitä omaa kumppania ei löydy vaikka ei-kriteerit-täyttäviä tarjokkaita tulvisi ovista ja ikkunoista.
Kukapa ihmisiä valittamasta voisi estää? Kaikki valittavat jostain, milloin säästä, milloin naapureista, toisinaan myös rakkauselämästään.
- 3plus14
xrisat kirjoitti:
Kukapa ihmisiä valittamasta voisi estää? Kaikki valittavat jostain, milloin säästä, milloin naapureista, toisinaan myös rakkauselämästään.
Valittaa saa ja pitääkin aiheesta, mutta jos on vuosikausia katkera siitä ettei löydy sitä kympin miestä vaan on tullut aloitteita pelkästään ysin miehiltä niin on mielestäni paikallaan pohtia tilanteen todellista vakavuutta suhteessa siihen omaan valituksen määrään. On näet ihmisiä, jotka eivät saa koskaan huomiota vastakkaiselta sukupuolelta vaikka kriteereitä ei juurikaan olisi.
Sama kun valittaisi että 2000 euron kuukausipalkka on liian pieni, eikä meinaa saada kunnon ruokaa vaan pitää syödä halvinta moskaa. 2 tonnin kuukausipalkkalainen haaveilee hienosta ravintolaillallisesta joka päivä koska hänellä on oikeus haaveilla ja valittaa. Samaan aikaan Afrikassa kuolee joka päivä lapsia nälkään.
- fdfsfasdf
Mutta ne naisten vaatimuslistat lentävät kuitenkin roskiin sillä hetkellä, kun tulee vastaan se, johon he rakastuvat. Oletteko te rakastettavia? Keskittykää siihen, älkääkä tuohon katkeraan listaamiseen. Olkaa parhaita versioita itsestänne, jättäkää katkeruus ja asioita alkaa tapahtua. Ja unohtakaa ne omat listanne ja kriteerinne, jotka rajaavat monta hyvää naista pois elämästänne. Helppoa se ei ole, tiedän, mutta mikään arvokas ei ole.
"Mutta ne naisten vaatimuslistat lentävät kuitenkin roskiin sillä hetkellä, kun tulee vastaan se, johon he rakastuvat."
Naisen vaatimuslistassa ei välttämättä ole kaikkea mitä todellisuudessa nainen mieheltä vaatii. Esimerkiksi nainen vaatii että mies on kiltti, mutta tuhma ja dominoiva mies sytyttää. Nainen väittää että koolla ei ole väliä vaan sillä miten sitä käyttää, mutta rakastuu kuitenkin isoon melaan. Nainen väittää ettei miehen kansalaisuudella ole väliä, mutta ihastuu heti ulkomaalaiseen. Nainen väittää ettei tulot ja maallinen omaisuus ole tärkeitä, mutta rakastuu hetkessä rikkaaseen mieheen. Nainen väittää arvostavansa tasa-arvoa, mutta silti on hypergaminen ja vaatii mieheltä paljon enemmän joka suhteessa verrattuna siihen mitä itse on.- 12413513513
super-atm kirjoitti:
"Mutta ne naisten vaatimuslistat lentävät kuitenkin roskiin sillä hetkellä, kun tulee vastaan se, johon he rakastuvat."
Naisen vaatimuslistassa ei välttämättä ole kaikkea mitä todellisuudessa nainen mieheltä vaatii. Esimerkiksi nainen vaatii että mies on kiltti, mutta tuhma ja dominoiva mies sytyttää. Nainen väittää että koolla ei ole väliä vaan sillä miten sitä käyttää, mutta rakastuu kuitenkin isoon melaan. Nainen väittää ettei miehen kansalaisuudella ole väliä, mutta ihastuu heti ulkomaalaiseen. Nainen väittää ettei tulot ja maallinen omaisuus ole tärkeitä, mutta rakastuu hetkessä rikkaaseen mieheen. Nainen väittää arvostavansa tasa-arvoa, mutta silti on hypergaminen ja vaatii mieheltä paljon enemmän joka suhteessa verrattuna siihen mitä itse on."Nainen väittää ettei miehen kansalaisuudella ole väliä, mutta ihastuu heti ulkomaalaiseen"
Jos nainen ihastuu ulkomaalaiseen niin tällöinhän hän on vain todistanut sanansa siitä ettei kansalaisuudella ole väliä. - että.silleen
Niin...tuon kyllä voisin allekirjoittaa!
Ihastuneella on vielä vaistojakin tallella varoittamassa...empien seuraavia siirtoja.
Kun rakastuneella naisella ei ole järjen hiventäkään tallella, se on menoa silloin.... - höpsis
super-atm kirjoitti:
Naisen vaatimuslistassa ei välttämättä ole kaikkea mitä todellisuudessa nainen mieheltä vaatii. Esimerkiksi nainen vaatii että mies on kiltti, mutta tuhma ja dominoiva mies sytyttää. Nainen väittää että koolla ei ole väliä vaan sillä miten sitä käyttää, mutta rakastuu kuitenkin isoon melaan. Nainen väittää ettei miehen kansalaisuudella ole väliä, mutta ihastuu heti ulkomaalaiseen. Nainen väittää ettei tulot ja maallinen omaisuus ole tärkeitä, mutta rakastuu hetkessä rikkaaseen mieheen. Nainen väittää arvostavansa tasa-arvoa, mutta silti on hypergaminen ja vaatii mieheltä paljon enemmän joka suhteessa verrattuna siihen mitä itse on.Nainen muka rakastuu isoon melaan. Miehet eivät kerta kaikkiaan tiedä naisista yhtään mitään. Se kurttunakki siellä jalkovälissä on viimeinen asia mitä nainen miettii.
12413513513 kirjoitti:
"Nainen väittää ettei miehen kansalaisuudella ole väliä, mutta ihastuu heti ulkomaalaiseen"
Jos nainen ihastuu ulkomaalaiseen niin tällöinhän hän on vain todistanut sanansa siitä ettei kansalaisuudella ole väliä.Ei ole todistanut, jos ei ole koskana ihastunut eikä ihastu suomalaiseen. Harva nainen suoraan haluaa sanoa, että miehen pitää olla ulkomaalainen ja ulkomaalaiset miehet saa pillun kostumaan.
höpsis kirjoitti:
Nainen muka rakastuu isoon melaan. Miehet eivät kerta kaikkiaan tiedä naisista yhtään mitään. Se kurttunakki siellä jalkovälissä on viimeinen asia mitä nainen miettii.
Missä mielikuvitusmaailmassa elät? Kuka nainen muka ottaisi mielummin miehen jolla on kurttunakki kuin iso mela. No ehkä sellainen jolla ei ole varaa valita, ja jolle pelkästään miehen rahat ovat tärkeintä.
- mythbuster
Jättäkää katkeruus ja asioita alkaa tapahtua? Kuinkahan niitä käytännössä tapahtuu? Siitähän se katkeruus juuri syntyykin kun mitään ei tapahdu. Mitähän pitäisi tapahtua että naisetkin ymmärtäisivät pariutumis- ja treffailukulttuurin olevan aivan järjettömän epäreilu miesten kannalta?
- atännä
Aikalailla samoilla linjoilla. Ehkä vaatimuslistat on niitä varten, jotka eivät tunne kemiaa? Totta kai järki jonkin verran on mukana, eihän kukaan halua liian suuria ongelmia elämäänsä.
- höpsis
super-atm kirjoitti:
Missä mielikuvitusmaailmassa elät? Kuka nainen muka ottaisi mielummin miehen jolla on kurttunakki kuin iso mela. No ehkä sellainen jolla ei ole varaa valita, ja jolle pelkästään miehen rahat ovat tärkeintä.
Mies on valittu jo paljon ennen melan näkemistä, joten melan koko ei merkitse mitään naisen rakastumisessa.
höpsis kirjoitti:
Mies on valittu jo paljon ennen melan näkemistä, joten melan koko ei merkitse mitään naisen rakastumisessa.
Melan koko vaikuttaa siihen loppuuko naisen rakkaus yllättäen vai rakastuuko nainen lisää.
- nimimerkitönj
No täytyyhän miehen omaa silmää miellyttää, muttei se suinkaan tarkoita mitään kansikuvapoikaa joka olisi valtaosan naisten makuun tai mukainen. Vain omaa silmää miellyttävyys jättää paljon mahdollisuuksia eri näköisille miehille. Suppea marginaali on viehtynyt vain kansikuvaan käyvistä kiiltokuvista. Tai vain yhdenlaisista.
Ei miehen tuloillakaan ole suurtakaan merkitystä, jos ei aleta elämään ökyillen. Normi palkka riittää, kun on normaalit menot eikä mitään luxus hömpötyksiä. Unohtamatta, että myös me naiset osaamme tienata rahaa joka edesauttaa yhteisen pesän perustamista ja ylläpitoa. Suuresta kaveripiiristä on vain haittaa, minusta parempi mitä vähemmän ja parempia ne kaverit on. Eikä suinkaan ramppaa alvariinsa kavereilla tai harrastuksissa. Omistusasuntokin on aina ollut itsellä, joten miehen omistusasunto on miehen oma asia. Hommaa jos haluaa sellaisen tai on hommaamatta. Meillä se on niin, että on asuttu mun omistamassa asunnossa ja perheen kasvaessa mies on halunnut hankkia talon ja koska asuntovelallisena ei toista asuntovelkaa saa (kotiäiti) on se pitänyt hommata miehen. Sitten myyty mun kämppä pois. Rahat kannan miehen omistamaan asuntoon, enkä saa mitään itselleni jos ero tulee. Niin se menee. :) Hänkin on huolehtinut mun omistamasta asunnosta kuten omastaan, miksi en minäkin toimisi samoin?
Auto on 80-luvulta, miehellä. Ei siis mikään hurmausbiili. :)
Luulen, että ne naiset joille nuo kirjoittamasi asiat ovat vaatimus ovat niitä jotka itse ei saa mitään irti tai muuten vaan ahneita statukselle, ei niinkään rakkaudelle. Kunhan näyttää kaikki hyvältä ulospäin. - yksinäinen-raksamies
Nainen jätti minut koska en tienannut tarpeeksi. Vaihdoin työpaikkaa ja palkka oli 300 vähemmän, tienaan kuitenkin 2200 verojen jälkeen ja minusta se on ihan sopivasti raksatöistä.
Hyvä osoitus naisten hypergamiasta. Mielestäni tuo on melko pieni ero palkoissa ja tasa-arvo toteutuu jos molemmat maksavat yhteisistä menoista puolet.
- Säälittävää
Musta tuntuu, että näiden impotenttien palstamiesten suurin ongelma asiassa on se, että naisella nyt ylipäätään on jotain vaatimuksia miehelle. Mitään ei saisi odottaa tai vaatia, vaan se hielle haiseva työtön peräkammarin poika pitäisi vaan huolia naisen holhoukseen, kun onhan hän mies. Ja miehillä on vain oikeuksia.
- Säälittävää
Ketä vastaan hyökkäsin?
Totuus sattuu. Säälin sinua. Säälittävää kirjoitti:
Ketä vastaan hyökkäsin?
Totuus sattuu. Säälin sinua."impotenttien palstamiesten"
Palstamiehiä vastaan. Ja syytät vielä impotentiksi. Oletko tosiaan niin yksinkertainen ettet ymmärrä edes mitä olet kirjoittanut?- Säälittävää
Minun "impotentti palstamies" on siis henkilöhyökkäys mutta sinun "hypergaminen huora" vain kevyt tokaisu? Olet heiveröistä tekoa, kun et kestä omaasi vastaavaa kommentointia. On väistämätöntä, että kaltaisillesi räksyttäjille haukutaan takaisin, joten et voi kuin elää sen kanssa.
Pysyn alkuperäisessä väitteessäni. Säälittävää kirjoitti:
Minun "impotentti palstamies" on siis henkilöhyökkäys mutta sinun "hypergaminen huora" vain kevyt tokaisu? Olet heiveröistä tekoa, kun et kestä omaasi vastaavaa kommentointia. On väistämätöntä, että kaltaisillesi räksyttäjille haukutaan takaisin, joten et voi kuin elää sen kanssa.
Pysyn alkuperäisessä väitteessäni.Ime munaas, homo.
Ja kun itse sanon etten aseta miehelle kriteerejä, sanotaan, että se meinaa etten ole parisuhdemarkkinoilla.
- tavallinen.mies
Aika outoa, ettei kumppanilta saisi vaatia mitään. Itse olen mies, mutta silti minulla on monia vaatimuksia kumppanilleni. Vaadin että kumppanilla ei ole päihde- tai vakavia mielenterveysongelmia, on töissä/opiskelee, huoltaa hygieniaansa, pitää itsestään fyysisesti huolta, on samanlaisia mielenkiinnon kohteita, älykäs, huumorintajuinen, viehättää silmääni jne. Pystyn itsekin täyttämään nuo kaikki kriteerit (toki ulkonäkö ja huumorintaju ovat mieltymyskysymyksiä) joten miksi en voisi vaatia niitä myös naiselta?
Pakko tuttuun tapaan protestoida alkuun tuota "vaatia"-ilmaisua. Kukaanhan ei voi kulkea esimerkiksi tuolla kadulla vaatimassa miehiltä, että "sinulla pitää olla työpaikka, auto, omistusasunto, harrastuksia ja paljon kavereita". Sen sijaan jokaisella on oikeus _valita_ millaisiin ihmisiin kiinnittää huomionsa, millaisten seurassa liikkuu ja millaisten aloitteisiin vastaa.
Minulla on vain yksi kysymys: Millaisia ne asiat sitten saisivat palstamiesten mielestä olla, joiden perusteella naisen mielenkiinto herää?
Entä millaisten asioiden perusteella mies saa tehdä päätöksen siitä, millaisille naisille hän tekee aloitteita tai vastaa heidän aloitteisiinsa?
Mielellään sekä netti- että livekonteksteissa. Itse en esimerkiksi baarissa ole koskaan nähnyt miehen ulkonäöstä onko hänellä työpaikka, auto, omistusasunto tai harrastuksia.- Säälittävää
Luultavasti naisen valintakriteerinä pitäisi näiden lässyttäjien mielestä olla maksimaalinen määrä sääliä ja inhoa miestä kohtaan. Fyysinen vastenmielisyys kuorruttaa kakun. Joten naiset nyt kipin kapin etsimään sitä surkeinta ja mielisairainta kullinkannatinta sänkyyn ja ehkä jopa parisuhteeseen. Tietysti vain jos korkea-arvoinen kullinkannatin armossaan suostuu.
- helgamies
Säälittävää kirjoitti:
Luultavasti naisen valintakriteerinä pitäisi näiden lässyttäjien mielestä olla maksimaalinen määrä sääliä ja inhoa miestä kohtaan. Fyysinen vastenmielisyys kuorruttaa kakun. Joten naiset nyt kipin kapin etsimään sitä surkeinta ja mielisairainta kullinkannatinta sänkyyn ja ehkä jopa parisuhteeseen. Tietysti vain jos korkea-arvoinen kullinkannatin armossaan suostuu.
Nyt suomalaiset kiimavitut kostuvat uljaista maahansaapuvista taistelijamiehistä. Nainen valitsee kiimavitullaan joten moralisointi on turhaa.
- Säälittävää
On se rankkaa, että naisen saadakseen pitäisi kasvaa aikuiseksi ja miehistyä sieltä mamin helmoista. Palstamiehille olisikin parempi vain jäädä mamin helmoihin, niin muiden naisten elämä helpottuisi kummasti. Saavat sitten valita rauhassa mieleisensä miehen ilman katkerien pikkupoikien ruikutusta.
Säälittävää kirjoitti:
On se rankkaa, että naisen saadakseen pitäisi kasvaa aikuiseksi ja miehistyä sieltä mamin helmoista. Palstamiehille olisikin parempi vain jäädä mamin helmoihin, niin muiden naisten elämä helpottuisi kummasti. Saavat sitten valita rauhassa mieleisensä miehen ilman katkerien pikkupoikien ruikutusta.
Mikä sua vaivaa?
- tätä.ätmeille
Ätmiltä ei saisi vaatia, tai edes toivoa yhtään mitään.
Nainen ei saa toivoa että mies olisi itse itsensä elättävä, aikuismaisesti asiansa hoitava mies, jonka tukeen voi luottaa myös vaikeina aikoina. Ei saa toivoa että mies osaisi pitää huolen omasta taloudestaan, tai että mies haluaisi tehdä elämässään muutakin kuin maata kotona ja valittaa.
Naisen pitäisi olla mielellään 18-22v, hoikka ja kaunis neitsyt. Ammatiltaan jotain naisellisen höpsöä, eikä ainakaan mikään korkeasti koulutettu tai menestyvä. Laittaisi ruokaa, siivoaisi, pesisi pyykit, hoitaisi kodin ja laskut, paijaisi ja kehuisi miestä. Sellainen varaäiti, jolta saisi myös seksiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1604215Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri4163196Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt142108Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa141770Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja51168- 741013
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691005Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat24921- 54896
- 71869