Viikon yksittäistapaukset

Ex------PUA

http://internetnewsdaily.org/3923831-13954390

Ja nyt odotamme ikäkriisistä johtuvan kurpparaivon pursuavan esiin kurpista, kuin visvan juuri puristetusta finnistä.

"kiusataan nyt kaikki expuaa koska olen vanha femakkohuora joka en kestä sitä ettei kukaan halua mun rumaa, ryppyistä ja velhonhihana roikkuvaa karvatoosaa enää!"

57

84

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ex------PUA

Otsikkoon korjaus: PÄIVÄN yksittäistapaukset.

• Joo hyvää päivää vaan :)
      Kauniisti alkaa tämäkin ketju.
      Kauniit ajatukset vetävät puoleensa hyviä, kauniita asioita ettäs tiedät sä ;DDD
      Muista sitä saa mitä tilaa :O

• Miksi en pysty avaamaan näit linkkejä suomi24n päivityksen jälkeen?
        Voitko valaista :(

• pienipiiripyörii

Totta. Ihmeellistä vastataan pahalla pahaan meininkiä. Sitten ihmetellään että tulee vastakommetteja. Mutta toisaalta, jotkut voivat juuri tätä halutakkin.

• pienipiiripyörii kirjoitti:

Totta. Ihmeellistä vastataan pahalla pahaan meininkiä. Sitten ihmetellään että tulee vastakommetteja. Mutta toisaalta, jotkut voivat juuri tätä halutakkin.

Totta, ExPUA rakastaa vastakkainasettelua. Ja on siinä huippu hyvä ;D

• Ex---PUA

• Ex-----PUA

• Ex-----PUA
        Ex-----PUA kirjoitti:

Troll alert!

Tuliko kusi pöksyyn?

• Ex-----PUA

• Ex-----PUA
        Ex-----PUA kirjoitti:

Tuliko kusi pöksyyn?

Tuliko tädillä paska housuun kun puskaan piti mennä?

• Ex-----PUA

• hömelöhassu

• 20828
        Älykkö1 kirjoitti:

Miksi en pysty avaamaan näit linkkejä suomi24n päivityksen jälkeen?
        Voitko valaista :(

Kannattaa lukea tiedote palstaa.

• Ex---------PUA

• 20828 kirjoitti:

Kannattaa lukea tiedote palstaa.

Kiitti vinkistä :)
        En ole Einstein näissä jutuissa.
        Nytkin surffaan älypuh.

• Ex------PUA
        hömelöhassu kirjoitti:

Sinä voisit kyllä pikkuisen miettiä tuota miten nimmittelet ihmisiä. Vaikka kuinka yrittäisit muka vain vastata ihmisille samalla mitalla.

En. Jos minua vastaan hyökkää niin on täysin hyökkääjän vastuulla kestää seuraukset.

• Ex------PUA
        Älykkö1 kirjoitti:

Kiitti vinkistä :)
        En ole Einstein näissä jutuissa.
        Nytkin surffaan älypuh.

Niin mäkin. Meillä on ihanasti yhteistä. ;)

• Ex-----PUA kirjoitti:

Hassua että sanoit noin, sillä "sitä saa mitä tilaa" on minunkin mottoni:
        HTTP://keskustelu.suomi24.fi/t/13847716/kiusataan-joukolla-expuaa

Niih... En yleensä käytä tuota sanontaa , koska se on aivan liian negatiivinen ja aiheuttaa ihmisissä vain turhaa vihaa :(
        Mielestäni syyllistämällä ei pitkälle pötkitä kuitenkaan loppupelissä.
        Joissain asioissa se voi toimia, kun huomaa toisen tekevän vääryyttä toisille pahuuttaan.

• Ex------PUA kirjoitti:

Niin mäkin. Meillä on ihanasti yhteistä. ;)

Voi kuinka ihanaa, oon niin onnellinen susta <3 ;D

• hömelöhassu
        Ex------PUA kirjoitti:

En. Jos minua vastaan hyökkää niin on täysin hyökkääjän vastuulla kestää seuraukset.

Ehkä seuraukset kestää aika helpostikin. Mutta keskustelua ei synny, jos sitä haluat. Väittely ei johda mihinkään.

• Hhhjkkkk

Itsehän sinä vihaa lietsot kokoajan.

• Ex-----PUA

• Silmää.tekevä

• tottajokasanaminusta
        Ex-----PUA kirjoitti:

Minä lietson?

http://keskustelu.suomi24.fi/t/13847716/kiusataan-joukolla-expuaa

Kyllä sinuakin vastaan hyökätään ja se on väärin, mutta tavallaan olet itse luonut tuon tilanteen. Vihaan vastaaminen vihalla lietsoo vain lisää vihaa. Et voi ainakaan sanoa olevasi ihan viaton tuohon että kimppusi on hyökätty.

• Ex----PUA
        Silmää.tekevä kirjoitti:

Olet jo vuoden lietsonut ja kun yksi kiusausketju tulee, niin pitää linkittää.

Haista nyt paska. Se oli suora osoitus siitä mistä syytät minua, joten, olet siis puolueellinen toimija.

Tuo linkki oli suora todiste siitä, että jos joku lietsoo täällä henkilöhyökkäyksiä, sotaa ja jopa joukolla muiden kiusaamista, on kyseessä kurppa.

Miten monta tuollaista avausta olen tehnyt yksittäisestä kurpasta? Aivan. Joten naama kiinni.

Ne ovat kurpat jotka täällä tekee asioista henkilökohtaista, ja ne ansaitsevat sen minkä saavat.

• Ex-----PUa
        tottajokasanaminusta kirjoitti:

Kyllä sinuakin vastaan hyökätään ja se on väärin, mutta tavallaan olet itse luonut tuon tilanteen. Vihaan vastaaminen vihalla lietsoo vain lisää vihaa. Et voi ainakaan sanoa olevasi ihan viaton tuohon että kimppusi on hyökätty.

Hahahaha. :D

Ja taas ämmien tuplastandardit käyttöön: Se että sua vastaan hyökätään, on sun oma vikas.

Ei se ole minun vikani.

Jos joku kurppa esim. Kokee piston sydämessään tästä aloituksesta, todistaa se aloituksen osuvan ja uponneen.

Samoin ne ovat aina kurpat jotka asiavastauksen sijaan, faktojen loputtua siirtyvät kurpparaivoon, kuten shaming languageeen ja,henkilöhyökkäyksiin, joihin on täysi oikeus vastata samaan sävyyn. Minkä olen tehnyt ja tulen tekemään myös jatkossakin (tämä tiedoksi palstalaisille ja ylläpidolle, että näin tulen vastaamaan näille kusiaivoille jatkossakin).

Kertoo muuten jotain henkilön tyhmyydestä, että vuodessa ei ole vielä oppinut sitä, että sitä saa mitä tilaa.

• Panorinkeli
        Ex----PUA kirjoitti:

Haista nyt paska. Se oli suora osoitus siitä mistä syytät minua, joten, olet siis puolueellinen toimija.

Tuo linkki oli suora todiste siitä, että jos joku lietsoo täällä henkilöhyökkäyksiä, sotaa ja jopa joukolla muiden kiusaamista, on kyseessä kurppa.

Miten monta tuollaista avausta olen tehnyt yksittäisestä kurpasta? Aivan. Joten naama kiinni.

Ne ovat kurpat jotka täällä tekee asioista henkilökohtaista, ja ne ansaitsevat sen minkä saavat.

Ai, ja itsekö et ole tehnyt kenestäkään palstalaisesta solvaamis -aloituksia koskaan? Eikö muistu mieleen? Mietipä vähän tarkemmin, vai joko paapalla pukkaa muistisairautta?

Niin, muuten - minkä ikäinen olet ja monenko naisen nussima? Joko olet päässyt poikuudestasi, ja kehtaat kertoa vai vieläkinkö on kirsikka tallella ja ikäkriisiä pukkaa?

Aloitukseen liittyen sen verran, että joka ikisestä miehestä voisin sanoa hyi saatana... Nuokaan ukot eivät tavallisina duunareina kelpaisi todennäköisesti edes ikäisilleen naisille... Ja miten se sun asemaa edes parantaa, jos jollakin rikkaalla vanhuksella on varaa ostaa nainen? Sulla ei tule olemaan varaa tuollaiseen kuitenkaan.

• 353531513

• VanhuksistaTykkäänKyllä

Katsoin linkin kuvat ja niissä oli ryppyinen vanha mies ja nuori nainen. Haluan vastauksen miksi ei ryppyselle vanhalle miehelle kelpaa ryppyinen nainen?

Minulla on asperger ja en käsitä oikeesti tätä asiaa oikein mitenkään päin. En halua pahaa kunhan ihmettelen tätä.

• Ex-----PUA

Koska tutkimuksen mukaan (biologiasta johtuen) mies iästä huolimatta suosii nuorta naista. Olikohan ikähaarukka nyt sen 18-22.

Naisen MA siis laskee iän myötä, mutta miehellä se nousee. Naiset näin ollen suosivat vanhempia miehiä.

• Panorinkeli
        Ex-----PUA kirjoitti:

Koska tutkimuksen mukaan (biologiasta johtuen) mies iästä huolimatta suosii nuorta naista. Olikohan ikähaarukka nyt sen 18-22.

Naisen MA siis laskee iän myötä, mutta miehellä se nousee. Naiset näin ollen suosivat vanhempia miehiä.

Höpö, höpö. Tutkimusten mukaan naiset suosivat itsensä ikäisiä miehiä.

• 9plus13
        Panorinkeli kirjoitti:

Höpö, höpö. Tutkimusten mukaan naiset suosivat itsensä ikäisiä miehiä.

Anna olla. Tuota ExPUA ei usko kirveelläkään vaikka kuinka linkittäisi hänelle tutkimuksia aiheesta.

• Panorinkeli
        9plus13 kirjoitti:

Anna olla. Tuota ExPUA ei usko kirveelläkään vaikka kuinka linkittäisi hänelle tutkimuksia aiheesta.

Kyllä se uskoo ja tietää miten asia oikeasti on, mutta valehtelee mustankin valkoiseksi edistääkseen omaa asiaansa.

• epäilevätuomas
        Panorinkeli kirjoitti:

Kyllä se uskoo ja tietää miten asia oikeasti on, mutta valehtelee mustankin valkoiseksi edistääkseen omaa asiaansa.

Juuri näin. Se että hän korostaa itseään brutaalisen rehellisenä, saa hälytyskellot soimaan.

• annetaananteeksisilti4

Sulla on kyllä hieman erikoinen miesmaku.

• en_tajua_tätä

Mitä tuosta kuvasta pitäis ajatella? Liittyykö tämä johonkin toiseen ketjukeskusteluun? Olen 40 nainen jolla on seksikkäämpi kroppa kuin tuolla kulahtaneella, ryppyisellä, ikäiselläni naisella ja mieheni, 50v. on paljon seksikkäämpi myös kuin tuo vanhus.

• Rose23

Mistä pitäisi suuttua? Hyvä jos ovat onnellisia :)

Ei naisen tarvitse tuosta alemmuutta tuntea. Suurin osa 30- ja 40-vuotiaista naisista löytää itselleen kumppanin. Jos puhutaan markkina-arvosta niin ei sen tarvitse olla huipussaan, että kykenee löytämään kumppanin.

• Niin ja lisäksi unohtamatta sitä rakkautta :)
        Joka on oleellisen tärkeä asia syntyykö suhde ylipäänsä ikää katsomatta.

• Rose23
        Älykkö1 kirjoitti:

Niin ja lisäksi unohtamatta sitä rakkautta :)
        Joka on oleellisen tärkeä asia syntyykö suhde ylipäänsä ikää katsomatta.

Totta.

Sehän MA-teoriassa on ongelma, että se on täysin kylmän laskelmoiva. Varmaan suurina linjoina se pitää paikaansa esim. sen suhteen millaisista ulkoisista ominaisuuksista ihmiset yleisesti viehättyvät. Ei tietenkään voi väittää, että ulkoisilla ominaisuuksilla ei ole yhtään mitään merkitystä, koska ihminen on kokonaisuus sisäisiä ja ulkoisia asioita. Mutta MA-teoria laittaa suhteen helposti pelkäksi resurssien vaihdoksi.

Ainakin itselleni parisuhteessa tärkeintä on rakkaus ja kumppanuus. En osaa ihastua esim. tilipussin suuruuteen. Se on yhdentekevä, koska en etsinyt itselleni elättäjää tai näyttelyesinettä vaan elämänkumppania. Minulle parisuhteessa ihanaa on se rakas ihminen, jonka kanssa voi jakaa kaiken. Se tunne, ettei ole enää "yksin maailmaa vastaan". Ja rakkauden syntymiseen ainakin itselleni tarvittiin yhteenkuuluvuuden tunne ja se, että koen voivani olla oma itseni toisen kanssa ja voin kertoa ja jakaa hänelle kaikki asiat.

• Rose23 kirjoitti:

Totta.

Sehän MA-teoriassa on ongelma, että se on täysin kylmän laskelmoiva. Varmaan suurina linjoina se pitää paikaansa esim. sen suhteen millaisista ulkoisista ominaisuuksista ihmiset yleisesti viehättyvät. Ei tietenkään voi väittää, että ulkoisilla ominaisuuksilla ei ole yhtään mitään merkitystä, koska ihminen on kokonaisuus sisäisiä ja ulkoisia asioita. Mutta MA-teoria laittaa suhteen helposti pelkäksi resurssien vaihdoksi.

Ainakin itselleni parisuhteessa tärkeintä on rakkaus ja kumppanuus. En osaa ihastua esim. tilipussin suuruuteen. Se on yhdentekevä, koska en etsinyt itselleni elättäjää tai näyttelyesinettä vaan elämänkumppania. Minulle parisuhteessa ihanaa on se rakas ihminen, jonka kanssa voi jakaa kaiken. Se tunne, ettei ole enää "yksin maailmaa vastaan". Ja rakkauden syntymiseen ainakin itselleni tarvittiin yhteenkuuluvuuden tunne ja se, että koen voivani olla oma itseni toisen kanssa ja voin kertoa ja jakaa hänelle kaikki asiat.

Hienoa kuulla että sinulla on arvot kohdillaan suhteessa miehiin.
        Kyllä sekin on mahdollista nuorempana että ulkonäkö vaikuttaa valintaan joka ei sitten pidemmän päälle kanna sen syvällisempään suhteeseen, mutt toki on poikkeuksiakin jossa suhde kehittyy pikkuhiljaa rakkaudeksi.
        Itse kuitenkin rakastun mieluummin heti enkä myöhemmin. Kait sekin on yksilöllistä.
        Nykypäivän suhteet taitaa olla pikemminkin yhdenyönjuttuja monillekin. Tai ainakin niille jotka etsivät baarista seuraa.

• Rose23 kirjoitti:

Totta.

=).....eipä mulla taas muuta....... ;)

• Älykkö1 kirjoitti:

Hienoa kuulla että sinulla on arvot kohdillaan suhteessa miehiin.
        Kyllä sekin on mahdollista nuorempana että ulkonäkö vaikuttaa valintaan joka ei sitten pidemmän päälle kanna sen syvällisempään suhteeseen, mutt toki on poikkeuksiakin jossa suhde kehittyy pikkuhiljaa rakkaudeksi.
        Itse kuitenkin rakastun mieluummin heti enkä myöhemmin. Kait sekin on yksilöllistä.
        Nykypäivän suhteet taitaa olla pikemminkin yhdenyönjuttuja monillekin. Tai ainakin niille jotka etsivät baarista seuraa.

Kyllähän se ulkonäkö nyt puolin ja toisin vaikuttaa, kun toisesta kiinnostuu, mutta se ei nyt tarkoita taas mitään muuta kuin, että toisessa on jotain sellaista, josta pitää ja sekin muodostuu siitä kokonaisuudesta, mikä saa ihastumaan......eli eleet, liikkeet, persoona, luonne yms....

Näin ainakin joillakin......

Se sekoitus tulee molemmista, eli sisäisistä ja ulkoisista piirteistä......jotkut asiat kaunistaa ja jotkut rumentaa....ainakin joillakin... ;P

• MGTOW kirjoitti:

Kyllähän se ulkonäkö nyt puolin ja toisin vaikuttaa, kun toisesta kiinnostuu, mutta se ei nyt tarkoita taas mitään muuta kuin, että toisessa on jotain sellaista, josta pitää ja sekin muodostuu siitä kokonaisuudesta, mikä saa ihastumaan......eli eleet, liikkeet, persoona, luonne yms....

Näin ainakin joillakin......

Se sekoitus tulee molemmista, eli sisäisistä ja ulkoisista piirteistä......jotkut asiat kaunistaa ja jotkut rumentaa....ainakin joillakin... ;P

Aivan ;)
        Tietty kokonaisuudella on merkitystä.
        Joku voi hyvinkin ihastua esim. Käsiin, mut meneekö se jo fetissin puolelle ? ;p

• Älykkö1 kirjoitti:

Aivan ;)
        Tietty kokonaisuudella on merkitystä.
        Joku voi hyvinkin ihastua esim. Käsiin, mut meneekö se jo fetissin puolelle ? ;p

.....viestiyhteyksissä näyttää olevan häiriötä tai sitten ilmaisin itseäni TAAS kerran epäselvästi... ;D

Kyllä ne tajuu, ketkä tajuu ja ketkä eivät tajua, niin he ovat sitten vain erillaisia, kun kuitenkin ollaan yksilöitä, niin ei voi olettaa, että kaikki ajattelisivat/tuntisivat/toimisivat samoin....eipä siinä sen kummenpaa ole...

• MGTOW kirjoitti:

.....viestiyhteyksissä näyttää olevan häiriötä tai sitten ilmaisin itseäni TAAS kerran epäselvästi... ;D

Kyllä ne tajuu, ketkä tajuu ja ketkä eivät tajua, niin he ovat sitten vain erillaisia, kun kuitenkin ollaan yksilöitä, niin ei voi olettaa, että kaikki ajattelisivat/tuntisivat/toimisivat samoin....eipä siinä sen kummenpaa ole...

Hyvä miäs, kyllä minä ymmärsin täysin sun ajatukset :)
        Sinua vaan ei miellyttänyt minun vastaus ilmeisesti, mutta samoilla linjoilla ollan kuitenkin ;D
        Vastasin lyhyesti ku läksin metsään sieniä ehtimään. Ja löysinkin haaparouskuja.
        Just paistoin niitä sipulin kera, nam !

• Älykkö1 kirjoitti:

Hyvä miäs, kyllä minä ymmärsin täysin sun ajatukset :)
        Sinua vaan ei miellyttänyt minun vastaus ilmeisesti, mutta samoilla linjoilla ollan kuitenkin ;D
        Vastasin lyhyesti ku läksin metsään sieniä ehtimään. Ja löysinkin haaparouskuja.
        Just paistoin niitä sipulin kera, nam !

Ahhhh.....niin ihanaa tuntea itsensä ymmärretyksi....naatiskelen nyt hetken tästä tunteesta, Sekun Voi Kestää Vain Pienen....Pienen Hetken.... ;P

• MGTOW kirjoitti:

Ahhhh.....niin ihanaa tuntea itsensä ymmärretyksi....naatiskelen nyt hetken tästä tunteesta, Sekun Voi Kestää Vain Pienen....Pienen Hetken.... ;P

Hahahaa..... Voi että sun kanssa ;p
        Nauti nyt joka sekunnista ;D

• tiesin_tämän

Kuva osoittaa, että naiset ei tuijota ulkonäköä eivätkä siis ole pinnallisia :) Rumakin vanhus kelpaa.

• 9087

ÄLÄ RUOKI TROLLIA. Tai Trolleja tässä tapauksessa.

• rakkaus.on.sokea

Tämähän kumoaa naisten hypergamian täysin. Kauniimmalle osapuolelle on kelvannut kulahtanut äijänrahjus.

• eiapuaolenkurppaprnsessa

Eikun tälle aloitukselle nimeksi Ex_puan kurppasaarna :D

Ex_pua on kuin joku kiihkohihhuli pastori.. Syntiä on vanheneminen. Kylän muorit kahlittuina häpepaaluun aamusta iltaan. ex_pua viohtoen pitkinen kauhtanoineen saarnaamassa kurppaantumisen synnistä, joka iskee nuoriin neitsykäisiin heidän ajatellessakaan miehiä jms.

Eikä tää ole kaukaa haettua. Miettikääs miten lähehellä ex_puan jutut liippaa näiden kiihkohihhulien juttuja!

• Sikander

Sitä miettii miten paljon hän mahtaa oikeasti vihata naisia, meinaan luulisi että tuollaisen naisvihan jauhaminen päivästä toiseen pelkän vitsin vuoksi kävisi henkisesti ennen pitkää raskaaksi..

• Panorinkeli
        Sikander kirjoitti:

Sitä miettii miten paljon hän mahtaa oikeasti vihata naisia, meinaan luulisi että tuollaisen naisvihan jauhaminen päivästä toiseen pelkän vitsin vuoksi kävisi henkisesti ennen pitkää raskaaksi..

Todellisuudessa expua on rakastunut kiihkeän epätoivoisesti johonkin äitinsä ystävään, todennäköisesti noin 80 -ikäiseen mummeliin, koska onhan expuakin oikeasti jotain 50 -v neitsytsetä. Tätä mummelia expua on rakastanut epätoivoisella vimmalla teini-ikäisestä lähtien. Mumma näkee expuan kuitenkin ystävänsä pikku -poikana ikuisesti, eikä seksuaalisesti haluttavana miehenä, joten expua on katkeroitunut kovasti tästä. Huutaa epätoivoaan ja tuskaansa täällä sitten päivittäisinä itkupotkuraivari -kohtauksina.

• Ex------PUA
        Panorinkeli kirjoitti:

Todellisuudessa expua on rakastunut kiihkeän epätoivoisesti johonkin äitinsä ystävään, todennäköisesti noin 80 -ikäiseen mummeliin, koska onhan expuakin oikeasti jotain 50 -v neitsytsetä. Tätä mummelia expua on rakastanut epätoivoisella vimmalla teini-ikäisestä lähtien. Mumma näkee expuan kuitenkin ystävänsä pikku -poikana ikuisesti, eikä seksuaalisesti haluttavana miehenä, joten expua on katkeroitunut kovasti tästä. Huutaa epätoivoaan ja tuskaansa täällä sitten päivittäisinä itkupotkuraivari -kohtauksina.

Kai se sitten on tunnustettava tosiasiat. Olen 45-vuotias neitsytsetä ja olen aina ollut kiinnostunut niistä vanhemmista naisista koska nainen on kuin viini, paranee vanhetessaan. Koskaan en ole kuitenkaan pitänyt naista edes kädestä kiinni, en halannut, en suudellut enkä pannut. En halua kuolla neitsyenä :(

• deadcalm
        Sikander kirjoitti:

Itseään se vihaa. Ja äitiään. Sieltä se naisviha yleensä juontaa. Mutta kun on vielä raukka, niin ei uskalla edes apua itselleen hakea. Säälisin, jos ois sen arvoinen. Hyönteisistä vertautuu lähinnä punkkiin.

• Ex----------PUA

Ketjun multinikkailusta, paskahousuisesta puska-ammuskelusta ja yleisestä kurpparaivosta voimme kirjoittaa seuraavan lopputuloksen pöytäkirjaan:

Kurppiin osui ja upposi, sillä he ovat hyvin vanhoja ja erittäin käytettyjä, eivätkä jännämiesten piekseminä, entisinä koko kylän miehiä vihaavina polkupyörinä pysty piilottamaan kurpparaivoaan.

Ikäkriisi onkin yleisin hermoromahduksen ja virtsankarkailun syy palstakurpilla.

• Kilttiatm

On varmaan mukavaa vanhasta äijästä kun saa rahalla ostettua tuollaista nuorta seuraa. Varmaa jokainen miljonääri ätmi tekisi samalla lailla jos lotosta voittaa 19 milliä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      136
      3770
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2924
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1825
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1578
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1059
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      64
      855
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      844
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      744
    9. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      688
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      54
      665
    Aihe