Pakko avautua

Sinkkuilissukka

Täytyy kyllä ihmetellä tän palstan miespuolisia.
Millä ihmeen aikakaudella elätte.
Täällä haukutaan naisia kurpaks, spermaviemäriks, kiimavituiks ym.
Olen jutellut useiden miesten kanssa ja kysynyt vasta pitkästä suhteesta erottuani ja seksistä pitävänä naisena että kuinka toimia hankinko ns.vakipanon vai käytäntö irtosuhteita.
Saako huonon maineen tms. Kaikki ovat sanoneet ettei kukaan enää ajattele noin.
Täällä ajatellaan, no olen tullut johtopäätökseen täällä naisia haukkuvat ei oo pillua nähnyt ku kuvissa siinä syy. Olkaa hyvä vässykkämiehet.

176

211

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • at.your.service

Jos tarvitset vakipanon niin voisitko ilmoittaa missä asut ja miltä näytät, kiitos.

• Sinkkuliissukka

No näytän tietysti helvetin hyvältä ja seksikkäältä enkä siks tarvitse täältä apuja. Miehet kun ihan riittävästi lähestyy ihan täällä livenäkin.

• olisinp.syntynyt.naiseks
        Sinkkuliissukka kirjoitti:

No näytän tietysti helvetin hyvältä ja seksikkäältä enkä siks tarvitse täältä apuja. Miehet kun ihan riittävästi lähestyy ihan täällä livenäkin.

Tässä se taas nähdään miten helppoa on naisilla, vastakkainen sukupuoli lähestyy eikä tarvitse mitään ilmoitella..

• Sinkkuliisukka
        olisinp.syntynyt.naiseks kirjoitti:

Tässä se taas nähdään miten helppoa on naisilla, vastakkainen sukupuoli lähestyy eikä tarvitse mitään ilmoitella..

No niin se vaan taitaapi olla.

• verottaja146

Naisia pitäisi verottaa paljon korkeammilla veroprosenteilla kuin miehiä, koska naisilla on niin paljon helpompaa.

• Naisasialooseri1

Sinä et ole kaunis vaan ruma ja vanha lutka. Kuulut siihen 99% naisista, jotka luulevat olevansa kauniita.

Jos olet oikeasti kaunis niin mikä mallitoimisto tarjosi rahakkainta sopimusta kansaninvälisiin näytöksiin ja lehtiin? Moniko formulakuski sinua on lähestynyt?

• dsfgsdsdfdgfs

Nuorilla naisilla.

Eivät kuule paljon lähesty sitten kun ei enää näytä nuorelta ja hemaisevalta.

Jotkut juopot aina välillä hakee seksiseuraa, mutta siitä ei ole paljon iloa.

• Sinkkuliisukka
        dsfgsdsdfdgfs kirjoitti:

Nuorilla naisilla.

Älkää nyt vaipuko katkeruuteen. Kaikki kuule vanhenee.
        Niin sinä kun minäkin

• Nnnaaaaaiiiinen
        dsfgsdsdfdgfs kirjoitti:

Nuorilla naisilla.

Kyl mua lähestytään ihan yhtä lailla vaik oon 37v. En oo ulkoisesti muuttunu millään tapaa siitä kun olin 25v. Samat hiukset sama paino seksikkäät vaatteet aistillinen ihminen. Kävelen kuin barbie Väittäisin että naisen pitää muuttua jos häntä ei enää lähestytä. Jos pistän lippiksen päähän niin kuka vittu edes tietää ikääni.

• Totuus1

Olet raiskaaja

• Älähöpsi
        dsfgsdsdfdgfs kirjoitti:

Nuorilla naisilla.

Naisella on AINA kysyntää keskimäärin enemmän kuin miehellä.

• Ottaisit 1000 kertaa mielummin 18-22v naisen??

No ehkä ottaisit mutta kun ei ne sulle mitään anna niin se on voivoi.

Sitäpaitsi 37v naisissa on paljonkin helmiä, katseenkestäviä ja kokemustakin useimmilla. Sinä jäät niistäkin paitsi tolla merkillisellä asenteellasi.

Ootte kyl sairaita jätkiä, koko expullan opetuslapsikööri.

• Nnnaaaaaiiiinen

Joo olen mitä ikinä tahdot. Puss
        Mua ei varmaan siks näy missään mistä sinä etsit naisia koska minun ei ole ikinä tarvinnut etsiä miehiä mistään ja lähinnä vain valkkailen. :)

• Naisasialooseri1
        miesvm_1967x kirjoitti:

Ottaisit 1000 kertaa mielummin 18-22v naisen??

Sitäpaitsi 37v naisissa on paljonkin helmiä, katseenkestäviä ja kokemustakin useimmilla. Sinä jäät niistäkin paitsi tolla merkillisellä asenteellasi.

Minulla oli täällä reilu kuukausi sitten 22v nainen. Koskaan ei ole vielä tarvinnut tyytyä ikäiseeni haaskaan, nytkin on 7v nuorempi

• Sinkkuliisukka
        Naisasialooseri1 kirjoitti:

Minulla oli täällä reilu kuukausi sitten 22v nainen. Koskaan ei ole vielä tarvinnut tyytyä ikäiseeni haaskaan, nytkin on 7v nuorempi

No uskon ettei ikäisellesi naiselle taitaisi kelvata kaltaisesi mies.

Ikäisesi naiset on jo tottuneet saamaan seksiä joka tyydyttää myös heidät.
        Pikkupimut tyytyy kaltaisiisi nosto, katso ja ravistus miehiin.
        Jatka samalla linjalla.

• 10plus8
        miesvm_1967x kirjoitti:

Ottaisit 1000 kertaa mielummin 18-22v naisen??

Feministi helkan kaksoispersoonan kommentteja ei näihin keskusteluihin kaivata!

• Sinkkuliisukka

Sinä et ole kaunis vaan ruma ja vanha lutka. Kuulut siihen 99% naisista, jotka luulevat olevansa kauniita.

Jos olet oikeasti kaunis niin mikä mallitoimisto tarjosi rahakkainta sopimusta kansaninvälisiin näytöksiin ja lehtiin? Moniko formulakuski sinua on lähestynyt?

Sinä et voi mun ulkonäöstä kommentoida yhtään mitään.
        Osoitat vaan oman tyhmyytes kommenteilla.
        Enkä asu kehä kolmosen sisäpuolella ni eipä tuke paljon silmäätekeviin törmättyä.

• Johyopäätös lähellä totuutta koska onhan palstan ätmeistä monikin ilmoittanut ettei ole naista saanut ja ovat katkeria jännämiehille ja tekijämiehille.

• Ja etenkin naisille joiden vikaa kaikki surkeus elämässä on :D

• voinormaaleja
        miesvm_1967x kirjoitti:

Ja etenkin naisille joiden vikaa kaikki surkeus elämässä on :D

Naisten vikahan se, jos mies ei ole edes sosiaalisuuden perusteita pystynyt opettelemaan niin että saisi sitä maailman helpointa irtopillua baarista.

Ja sekin on naisen vika, että aikuinen mies on niin seksuaalisuudesta ahdistunut että pelkää spermanjäämiä ja siksi miettii ettei vois kuin neitsyen kanssa olla.

• voinormaaleja kirjoitti:

Naisten vikahan se, jos mies ei ole edes sosiaalisuuden perusteita pystynyt opettelemaan niin että saisi sitä maailman helpointa irtopillua baarista.

Ja sekin on naisen vika, että aikuinen mies on niin seksuaalisuudesta ahdistunut että pelkää spermanjäämiä ja siksi miettii ettei vois kuin neitsyen kanssa olla.

"Naisten vikahan se, jos mies ei ole edes sosiaalisuuden perusteita pystynyt opettelemaan niin että saisi sitä maailman helpointa irtopillua baarista."

Ei se naisten vika ole, kun sosiaalisuuden perusteet yleensä opitaan varhaiskasvatusiässä.....puhut nyt jostain ihan muista jutuista.....

Sekä en edelleenkään ymmärrä, että samalla samat jantterit haukkuvat naisia jostain mitä itsekin harrastaisivat, jos saisisivat?????......kaksinaismoralismiä ja "kalifiksi kalifin paikalle" syndrooma.....

Itse en harrasta "kukasta kukkaan" toimintaa, koska se ei ole minun juttuni ja siitä jää vain "miinukselle"......ja uskon, sekä tiedän, että "tapista tappiin" tyyppiseen toimintaan kykenevä ja siitä nauttiva nainen ei ole minua varten ja minä en ole häntä varten, ihan siitä syystä, että meidän persoonat/luonteet/ajatusmaailmat ja arvot eivät ole yhteensopivat.....

Kaikki kukat ja niin edelleen ja jokaiselle omanlaisensa vastinpari...........minä en tuomitse seksisuhteilijoita, mutta heilläkään ei ole oikeutta tuomita ja pilkata heistä poikkeavia, jotka eivät käyttäydy niin kuin he käyttäytyvät.

• ATM-automaatti

"Olen jutellut useiden miesten kanssa ja kysynyt vasta pitkästä suhteesta erottuani ja seksistä pitävänä naisena että kuinka toimia hankinko ns.vakipanon vai käytäntö irtosuhteita."

Huomasitko juuri kuvanneesi miehiä kuin tavaroita? "Hankitko" vakipanon vai "käytätkö" irtosuhteita? Ja nyt ihmettelet miksi me miehet emme arvosta sinua potentiaalisena kumppaniehdokkaana?

En ihmettele vaikka olisit pettänyt edellistä miestäsi :/

• Sinkkuliisukka

No voi helvetti puhun vaan samanlailla kun miehet täällä ja heti kosahtaa johonkin.Autss

• Naisasialooseri1

Taidat olla vähän vajaa nupistasi vai mitä? No harvemmin lutkat älyllä loistavat oikeassa elämässäkään.

• Sinkkuliisukka

Taidat olla vähän vajaa nupistasi vai mitä? No harvemmin lutkat älyllä loistavat oikeassa elämässäkään.

Vitsi ku kosahtaa ja lujaa. Reps

• Mälllllllliiäääääää
        Sinkkuliisukka kirjoitti:

No voi helvetti puhun vaan samanlailla kun miehet täällä ja heti kosahtaa johonkin.Autss

Niinpä,näyttää neitsytsedille ottavan todella koville kun joku "kehtaa" käyttää samakaltaista kieltä miehistä kun he käyttävät naisista.Eihän se toki mälliviemärille sopi ylempiään kritisoida,tai herranjumala kohdella kaltaisenaan.Yrittäkää nyt papparaiset vaan kestää,niinhän mekin teemme.

• Sinkkuliisukka
        Mälllllllliiäääääää kirjoitti:

Niinpä,näyttää neitsytsedille ottavan todella koville kun joku "kehtaa" käyttää samakaltaista kieltä miehistä kun he käyttävät naisista.Eihän se toki mälliviemärille sopi ylempiään kritisoida,tai herranjumala kohdella kaltaisenaan.Yrittäkää nyt papparaiset vaan kestää,niinhän mekin teemme.

Just näin. Tasaarvo on ollut jo kauan sais jo tavoittaa nämä palstalaisetkin.

• Naisasialooseri1

Sellaista tasaarvoa ei tule olemaan vielä 3000-luvullakaan paitsi kuin näennäisesti, että reikäänsä jakavaan naiseen suhtauduttaisiin samalla tavalla kuin panosonniin.

Lutka on lutka ja tulee aina olemaan niin panomiesten kuin neitsytmiestenkin mielestä.

• kolmetoista_

Sellaista tasaarvoa ei tule olemaan vielä 3000-luvullakaan paitsi kuin näennäisesti, että reikäänsä jakavaan naiseen suhtauduttaisiin samalla tavalla kuin panosonniin.

Lutka on lutka ja tulee aina olemaan niin panomiesten kuin neitsytmiestenkin mielestä.

Yllätä ja kerro, että asut kaupungissa
        Taidat olla pesunkestvä punaniska

• Lfksjdid

Haha, et sä edusta kun pientä osaa miehistä, niitä luusereita, joten sulla ei pahemmin ole varaa sanoa mitä mieltä me muut naista saavat miehet olemme.

• Edwardo_yksi_heistä

Täällä ihmiset uskaltaa olla raivotautisen rehellisiä, mitä nyt ei aina tosielämän puolella viitsi olla mahdollisten mielipahojen takia. Minusta se on hyvä, mutta saattaahaan siitä joku mielensäkin pahottaa. Toki turhan karskista kielenkäytöstä voi olla montaa mieltä, osan mielestä värikästä, kun taas osan mielestä moukkamaista.

Miehet ei arvosta naisten runsasta irtosuhteilua, mikä taisi olla varsinainen kysymyksesi. Ja etevimmät sen kyllä aistii vaikka yrittäisit sanoa muuta. Jos siis päädyt juoksuja juoksemaan.

• "Miehet ei arvosta naisten runsasta irtosuhteilua,"

Kyllähän meitä on varmaan moneen junaan ja joka vaunuun......mutta eivät ainakaan kaikki, eivätkä ainakaan mihinkään vakavampaan suhteeseen saati elämänkumppanuuteen, mikä taitaa olla katoava luonnonvara tässä hassussa maailmassa..........eipä sille mitään voi jos "joutsenet" lahdataan sukupuuttoon ja loput harhautuvat petojen ruuaksi, kun ovat erehtyneet kumppaniehdokkaasta.

"Joutsenten" aika taitaa olla ohi.......kun ei ne harvatkaan toisiaan kohtaa......Noh, toivossa on hyvä elää sanos...... ;P

Eipä se ole multa pois.......pitää katsoa minne polku vie. =)

• helgamies

Voisit mennä vaikka pakolaiskeskukseen pullaa jakamaan. Saisit monta vakipanoa kerralla ja myös yhtäaikaa. Kiimavituilla on nyt todella hienot ajat pakolaispoikien keskuudessa.

• Sinkkuliisukka

En oikein tiedä noi ulkomaiset ei oikein ole koskaan kiinnostanut. Sori

• Naisasialooseri1

Jos hankit vakipanon olet ilmaishuora sille miehelle, irtosuhteilla taas olet reikääsi jakava lutka ja yleinen spermaämpäri.

Antaminen halventaa naista ja nainen joka tykkää seksistä miehen kanssa. huom miehen! on ihmisarvoton lutka ja häneltä pitäisi murskata pää tällä laitteella kolmen sentin paksuiseksi murskaksi äärimmäisen hitaasti

http://2.bp.blogspot.com/-4oC6tXjEH8Y/VOW-1jmrDhI/AAAAAAAAOzU/sfzQNBkdWL4/s1600/6.jpeg

Nainen, joka antaa helpostoi on lutka oipa aikakausi 2000-luku tai kivikausi ja nekin miehet, joille reikääsi jaat, pitävät sinua lutkana.

Naista kuuluu kuvottaa miehen rumat sukuelimet eikä naisen kuulu voida kuvitellakkaan antavansa reikää muille kuin omalle miehelleen vakavassa parisuhteessa.

On ihan omaa harhaasi, että vain saamattomat miehet pitävät reikäänsä jakavia naisia lutkina. Myös panomiehet pitävät, olen kuullut sen heidän suustaan jo nuorena poikana.

Ja mitä sen pillun näkemiseen tulee niin näen sen vaikka heti livenä jos haluan, käyn panemassa yhtä naista silloin kun huvittaa. Miehelle se on ok ja se nostaa miehen statusta toisin kun naisella jota se halventaa.

• "Antaminen halventaa naista ja nainen joka tykkää seksistä miehen kanssa."

Paitsi jos antaa sulle vai? Senkin tekopyhä paskakasa :D

• Sinkkuliisukka

Toi on nyt just sellainen kommentti.
        Vai käyt panemassa, en tosiaan usko mut elä siel haavemassas ihan rauhassa. Se on sun ainoo lohtu

• Levin

No jos nyt jotakuta mätisäkkiä käy polkaisemassa kun ei muilta saa, niin eipä siinä statukset kohisten nouse, hehheh. Unta näet, ja uni sen kuin vaan taitaa jatkua.

• Naisasialooseri1

Ei ole mätisäkki vaan 7 vuotta nuorempi nainen, joka on vieläpä varattu, mutta antaa minulle pillua koska olen hänen miestään huomattavasti tasokkaampi

• Naisasialooseri1

Toi on nyt just sellainen kommentti.
        Vai käyt panemassa, en tosiaan usko mut elä siel haavemassas ihan rauhassa. Se on sun ainoo lohtu

Vittu että olet tyhmä, jopa palstan muihin naisiin verrattuna. Myönsti juuri tuolla kommentillasi sen mitä sanoin eli saaminen nostaa miehen statusta.

• miesvm_1967x_out

Vittu että olet tyhmä, jopa palstan muihin naisiin verrattuna. Myönsti juuri tuolla kommentillasi sen mitä sanoin eli saaminen nostaa miehen statusta.

Ja sitten sinä haukut naisia jotka pettävät miestään?!?!? Kyllä se sinun logiikalla mätisäkiltä kuulostaa. Repisit sen naaman irti ja leikkaisit tissit veke että sais horo maistaa lääkettään? Eli Tuo mitä sanoin niin olikin ihan totta. Suhteessa muille jakava nainen on lutka, huora, spermaämpäri yms. yms. PAITSI jos antaa sulle. Kyllä oot säälittävä ketku.

• Sinkkuliisukka
        miesvm_1967x_out kirjoitti:

Ja sitten sinä haukut naisia jotka pettävät miestään?!?!? Kyllä se sinun logiikalla mätisäkiltä kuulostaa. Repisit sen naaman irti ja leikkaisit tissit veke että sais horo maistaa lääkettään? Eli Tuo mitä sanoin niin olikin ihan totta. Suhteessa muille jakava nainen on lutka, huora, spermaämpäri yms. yms. PAITSI jos antaa sulle. Kyllä oot säälittävä ketku.

Kyllä on uskomatonta kaksinaismoralismia. Tosiaan. Mutta menee samaan kastiin sen kanssa että mies voi panna ketä vaan mut naisen oltava neitsyt.

• Levin

Ei ole mätisäkki vaan 7 vuotta nuorempi nainen, joka on vieläpä varattu, mutta antaa minulle pillua koska olen hänen miestään huomattavasti tasokkaampi

Ja uni jatkuu, näköjään. Jätit sentään sen rähjäävän sävyn pois. Nämä märät lapaset uskaltavat aukoa vain naisille.

• Ex----------PUA
        Levin kirjoitti:

Ja uni jatkuu, näköjään. Jätit sentään sen rähjäävän sävyn pois. Nämä märät lapaset uskaltavat aukoa vain naisille.

Tyypillinen femakko "tasa-arvoa, tasa-arvoa - BYÄÄH MIEHET EI SAA SANOO TAKAISIN!!!"

Jos naine ei pärjää edes sanailussa, niin miten hän voisi pärjätä miehelle muuten?

• Sinkkuliisukka
        Ex----------PUA kirjoitti:

Tyypillinen femakko "tasa-arvoa, tasa-arvoa - BYÄÄH MIEHET EI SAA SANOO TAKAISIN!!!"

Jos naine ei pärjää edes sanailussa, niin miten hän voisi pärjätä miehelle muuten?

Voih miten musta tuntuu et sä et nyt oikein pärjää jauhat tota samaa paskaa aina vaan.

• Sinkkuliisukka

Voi voi tuntuu nyt kyllä että oot itse vähän altavastaaja

• Naisasialooseri1

Kyllä on uskomatonta kaksinaismoralismia. Tosiaan. Mutta menee samaan kastiin sen kanssa että mies voi panna ketä vaan mut naisen oltava neitsyt.

Ei ole mitään kaksinaismoralismia. Helppoha sitä pillua on jakaa vaikka tuhannelle meihelle, mutta koitappa saada sitä tuhannelta tai edes sadalta naiselta. Vain äärimmäisen harva mies pystyy siihen ja siksi saaminen nostaa miehen statusta. "Mieshuora"on niin korkea arvonimi, että jos sen mies saa niin sillä pääsee jo kansainväliseen mediaan.

Näytähän minulle yksikin kansainväliseen mediaan pilluaan jakamalla päässyt nainen josta kirjoitetaan positiiviseen ja ihailevaan sävyyn koska on jakanut reikäänsä monelle miehelle.

Koska saan pillua ja vieläpä ilman, että tarvitsee sitoutua ja nuoremmalta varatulta naiselta, niin kyllä se on jo nostanut statustani kaveripiirissäni ja naisetkin suhtautuvat eri tavalla pillua saaneeseen mieheen.

• Sinkkuliisukka

Ei ole mitään kaksinaismoralismia. Helppoha sitä pillua on jakaa vaikka tuhannelle meihelle, mutta koitappa saada sitä tuhannelta tai edes sadalta naiselta. Vain äärimmäisen harva mies pystyy siihen ja siksi saaminen nostaa miehen statusta. "Mieshuora"on niin korkea arvonimi, että jos sen mies saa niin sillä pääsee jo kansainväliseen mediaan.

Näytähän minulle yksikin kansainväliseen mediaan pilluaan jakamalla päässyt nainen josta kirjoitetaan positiiviseen ja ihailevaan sävyyn koska on jakanut reikäänsä monelle miehelle.

Koska saan pillua ja vieläpä ilman, että tarvitsee sitoutua ja nuoremmalta varatulta naiselta, niin kyllä se on jo nostanut statustani kaveripiirissäni ja naisetkin suhtautuvat eri tavalla pillua saaneeseen mieheen.

No juu sun kaverit on samaa luuserikastia kun itsekin oot.En ihmettele. Eri asia muut ihmiset.
        Juu tosiaan katos kun naisilla ei ole tarvetta huoraa käyttää katsos kun saa ihan ilmaiseksi. Siksi on uutinen voi voi.
        Miehen status ei nouse panosta ainoastaan miehet itse luulee niin.

• Ex----------PUA

Voih miten musta tuntuu et sä et nyt oikein pärjää jauhat tota samaa paskaa aina vaan.

"itte oot!!"

• ATM-automaatti

No juu sun kaverit on samaa luuserikastia kun itsekin oot.En ihmettele. Eri asia muut ihmiset.
        Juu tosiaan katos kun naisilla ei ole tarvetta huoraa käyttää katsos kun saa ihan ilmaiseksi. Siksi on uutinen voi voi.
        Miehen status ei nouse panosta ainoastaan miehet itse luulee niin.

Käytännössä miehen status nousee.

Miehelle seksin saaminen on vaikeaa, seksittä jääminen helppoa.
        Naiselle seksin saaminen on helppoa, seksittä jääminen vaikeaa.

Siksi miehen status nousee kumppanien myötä, naisen taas laskee. Etenkin jos nainen on nuori, ei tarvitse olla missi/malli puhumattakaan älykkäästä tai koulutetusta (tässä meillä on hyvä esimerkki, et osaa edes kirjoittaa Suomea oikein), miehiä kyllä riittää. Mutta jos mies haluaa seksiä, jotain taitoja pitää löytyä. Jos haluaa usein seksiä ja useilta naisilta, pitää löytyä melkoisesti taitoja. Ja ne taidot nostavat miehen statusta.

"No hommaan taitavan vakipanon."

Niin, kerrohan millä opitaan taitavammaksi? Kokemuksella...?

• Sinkkuliisukka

No se on vaan niin että enpä tiedä haluanko enää mitään parisuhdetta.
      Seksiä kyllä et ei kai sillä sitten niin väliä.Olen sitten vaan vähänenemmän tasoissa näitten miesten kanssa heh

• Naisasialooseri1

Jos olet yli 30v niin sitten minua ei kiinnosta reikäsi jakamiset tai jakamatta jättämiset. Vanhaa monen miehen nussimaa huoranreikää voi ikääntyvä lutka jakaa huoletta, ketään ei kiinnosta.

• Säälittävää

Kummasti silti näyttää kiinnostavan, varsinkin sinua.

• Sinkkuliisukka
        Säälittävää kirjoitti:

Kummasti silti näyttää kiinnostavan, varsinkin sinua.

No niimpä

• 3w4ytewrgytwe34r5

Siis se mies joka itse haluaa pykälään sanoo ettei naisen tavaran jakaminen häiritse.

• Edwardo_helmitauluja

Plus toki tämä. Ovelia taktikkoja kavereissasi.

• Ex----------PUA

Huorittelu haittaa?

No, mikäs se on sen maailman vanhimman ammatin nimi?

Toiseksi, se että jokin tapahtuu nykyaikana, ei tarkoita että se olisi oikein.

Kolmanneksi, oletko todellakin niin tyhmä, että kanssasi panemaan yrittävät kiimaiset miehet myöntäisivät mitä oikeasti ajattelevat?

Menet sarjaan tyhmät huorat, jotka ihmettelevät että mitä pahaa siinä on kun jakaa persettä ja juoksee kiimavitun piiskaamana.

• Sinkkuliisukka

No sun kommenttia jo odotinkin. Itseasiassa jos juttelen jonkun kanssa en välttämättä pane hänen kanssaan.
        No musta tuntuu että sä et tuu koskaan seksistä nauttivaa naista saamaan. Katsos me seksistä aidosti nautintoo saavat kyllä osataan kiertää sut kaukaa.

• Sinkkuliisukka

Oih sun kommenttia kaipasin jo eniten.Katsos kun me seksistä oikeasti nauttivat naiset osataan kiertää kaukaa sunlaiset paskakasat.
        Oletkohan koskaan onnistunut tyydyttämään yhtään mimmiä. Epäilen

• Ex----------PUA

No sun kommenttia jo odotinkin. Itseasiassa jos juttelen jonkun kanssa en välttämättä pane hänen kanssaan.
        No musta tuntuu että sä et tuu koskaan seksistä nauttivaa naista saamaan. Katsos me seksistä aidosti nautintoo saavat kyllä osataan kiertää sut kaukaa.

Parempi olisikin, en halua että maine menee pilalle jos teitä rumia lutkia alkaa parveilemaan ympäristössä. Se on vähäsen sama kuin kärpäset lentelisivät ympärillä. :D Missä paska, siellä kärpäset, ja kurpat.

• Sinkkuliisukka

Parempi olisikin, en halua että maine menee pilalle jos teitä rumia lutkia alkaa parveilemaan ympäristössä. Se on vähäsen sama kuin kärpäset lentelisivät ympärillä. :D Missä paska, siellä kärpäset, ja kurpat.

Vou kannattas joskus tutustua naisen anatomian ni vois sullekin joskus käydä tuuri.
        Sanoin tuolla yhdessä kommentissa et oon helvetin hyvän näköinen ja muuten vielä kuulemma kauniimpi kun saan orkun taitavan miehen käsittelyssä.
        Noh sä et ole varmaan koskaan moista kokenut

• Ex----------PUA

Vou kannattas joskus tutustua naisen anatomian ni vois sullekin joskus käydä tuuri.
        Sanoin tuolla yhdessä kommentissa et oon helvetin hyvän näköinen ja muuten vielä kuulemma kauniimpi kun saan orkun taitavan miehen käsittelyssä.
        Noh sä et ole varmaan koskaan moista kokenut

Sinä et ole hyvännäköinen, tai kaunis vaan olet ruma lutka jota miehet käyttävät mälliviemärinä, sillä olet niin epätoivoinen, että he tietää että sinulta ainakin saa ja joskus se voittaa oman käden käytön.

Se myös että saat orgasmin tarkoittaa sitä, että olet saastainen huora, ja kiimavittusi viemä elukka. Siinä ei ole mitään kaunista, kuten ei ole alennustilassa olevalla rumalla kiimavittunsa viemällä elukallakaan. Todennäköisesti näytät vielä enemmän apinalta silloin kun yleensä.

• Sinkkuliisukka

Sinä et ole hyvännäköinen, tai kaunis vaan olet ruma lutka jota miehet käyttävät mälliviemärinä, sillä olet niin epätoivoinen, että he tietää että sinulta ainakin saa ja joskus se voittaa oman käden käytön.

Se myös että saat orgasmin tarkoittaa sitä, että olet saastainen huora, ja kiimavittusi viemä elukka. Siinä ei ole mitään kaunista, kuten ei ole alennustilassa olevalla rumalla kiimavittunsa viemällä elukallakaan. Todennäköisesti näytät vielä enemmän apinalta silloin kun yleensä.

Voi luja mikä luuseri oikeesti olet.
        Väitätkö ihan aikuisten oikeasti et oot joskus saanut.epäilen

• epätykkäysnappi

Mutsis on.

• Ex----------PUA kirjoitti:

Olikohan tässä nyt äärimmäinen shaming language ja henkilöhyökkäys kyseessä, mistä itse jaksat vinkua joka toisessa viestissäs? XD

• Ex----------PUA

Voi luja mikä luuseri oikeesti olet.
        Väitätkö ihan aikuisten oikeasti et oot joskus saanut.epäilen

Jos joku on luuseri, se on silloin lutka jota käytetään kylän jätkien kimppapolkupyöränä. Hyvänä kakkosena tulee se valkoritarii, joka puolustaa tinsan toivossa "kunniaasi".

Mikä on haaste naisella seksin saamisessa?

• Ex----------PUA
        miesvm_1967x kirjoitti:

Olikohan tässä nyt äärimmäinen shaming language ja henkilöhyökkäys kyseessä, mistä itse jaksat vinkua joka toisessa viestissäs? XD

Tuokin kommentti todistaa että olet munaton.

• Naisasialooseri1

Tiedätkös, vanha ruma lutka, YTM kaverini on saanut pillua lukemattomilta naisilta ja sanoi erästä kaltaistasi naista yleiseksi polkupyöräksi. Eli YTM halveksuu lutkaa samalla tavalla kuin kaikki muutkin miehet.

• toinenmies

Tiedätkös, vanha ruma lutka, YTM kaverini on saanut pillua lukemattomilta naisilta ja sanoi erästä kaltaistasi naista yleiseksi polkupyöräksi. Eli YTM halveksuu lutkaa samalla tavalla kuin kaikki muutkin miehet.

Se "lukemattomuus" johtuu siitä, ettei se osaa laskea yhtä pidemmälle. Ja syntymistä alakautta ei lasketa pillunsaanti-saldoon. Ihan vaan tiedoks sulleki.

• Sinkkuliisukka
        toinenmies kirjoitti:

Se "lukemattomuus" johtuu siitä, ettei se osaa laskea yhtä pidemmälle. Ja syntymistä alakautta ei lasketa pillunsaanti-saldoon. Ihan vaan tiedoks sulleki.

Reps ja kops heh

• Levin

Minusta nainen joka hommaa irtosuhteita saa useimmiten hyvän naisen maineen. Tee siis sinäkin niin.

• hurskass

On autuaampaa antaa kuin ottaa.

• toinenmies

No näiden palstojen "miehistä" suurin osa on varmaan just niitä ylipainoisia, äitin kulta-paskamahoja, jotka istuu tietokoneen ääressä päivästä toiseen toinen käsi kusisissa verkkareissa puolivelttoa kullia puristellen ja jotain teinipornoa katsellen. Unelmoivat saavansa joskus oikeetakin pillua, mutta kun lähikaupan kassatyttö ei lämpene kaljan, läppäpitsan ja röökin kyllästämälle ismistunkiolle, eikä edes slummiräkälän kurtistunu seinäruusu anna homeista aarrettaan, niin sitten kirotaan täällä koko naissukupuoli helvettiin ja huudetaan jotain Laasasta, kuin pelastavaa messiasta apuun.

• Sinkkuliisukka

Vau täällä on myös oikeita miehiä. Pointsit sulle ja hali

• helgamies

Vau täällä on myös oikeita miehiä. Pointsit sulle ja hali

Ei panomiehet ole lainkaan pahoillaan jos alat jakamaan kiimavittua ilmaiseksi.

• miesvm_1967x_out

Komppaan

• Sinkkuliisukka
        miesvm_1967x_out kirjoitti:

Komppaan

No kyllä ne kivat ja taitavat panomiehet tosiaan kelpaa.

• Ex----------PUA

Ja mitä sai valkoritari tämän "viattoman neitseen" puolustamisesta?

Tuliko mällättyä kurppapillua?

Ei edes sitä, vaan"hali" joltain rumalta panopatjalta.

• Ex----------PUA kirjoitti:

Kato äijähän alkaa menettämään malttinsa.. eikös sun pitänyt tehdä mut hulluksi eikä toisinpäin, tai no eipä sunssa enää mitään tekemistä ookkaan, valmista kamaa olet.

• Sinkkuliisukka

Voi Annala sp ni voin laittaa kuvan. Heh tietty sä laitat mulle sen vitun ruman urponaamas paluupostis. Heh

• helgamies

Valkoritarille tietty riittää palkaksi hali kun ei ole edellyyksiä kunnon kiimavittua litisyttävään panoon.

• toinenmies

Oho... ExPUA iskee kovaa kuin kuiva lämpösukka.. Sori, oon liian kovaa tekoa sun höttöisille loukkausyrityksilles. Mut jatka ihmeessä, se on oikeestaan aika söpöä ;)

• Ex----------PUA
        miesvm_1967x kirjoitti:

Kato äijähän alkaa menettämään malttinsa.. eikös sun pitänyt tehdä mut hulluksi eikä toisinpäin, tai no eipä sunssa enää mitään tekemistä ookkaan, valmista kamaa olet.

Argumentointivirhe. :D

Lisäksi minä sain jo sinut tehtyä hulluksi, kun raivosit kurpparaivoa kaksi viikkoa yötä päivää. Ei tarvinnnut edes yrittää, vaan se tuli ikäänkuin sivutuotteena kun vetelin nuorta naista puistossa - minkä sinä hyvin muistat. =)

• Ex----------PUA

Voi Annala sp ni voin laittaa kuvan. Heh tietty sä laitat mulle sen vitun ruman urponaamas paluupostis. Heh

En anna tuollaisille tautisille lutkille sähköpostiani, mutta kuvan voit laittaa esittelyyn tälle palstalle, niin katsotaan onko puheilla mitään pohjaa.

Vai todistatko palstatotuutta siitä, että rumakin nainen voi olla lutka, joka sen pohjalta tuntee itsensä kauniiksi.

• Ex----------PUA
        toinenmies kirjoitti:

Oho... ExPUA iskee kovaa kuin kuiva lämpösukka.. Sori, oon liian kovaa tekoa sun höttöisille loukkausyrityksilles. Mut jatka ihmeessä, se on oikeestaan aika söpöä ;)

Et vastannut kysymykseeni. ;) Shakki ja matti.

Toivottavasti hali lämmitti. Se on lähin mihin sinä olet tai tulet pääsemään naista.

• toinenmies

Et vastannut kysymykseeni. ;) Shakki ja matti.

Toivottavasti hali lämmitti. Se on lähin mihin sinä olet tai tulet pääsemään naista.

Miksi minun pitäisi saada siitä jotain muuta kuin sinun pörröisen pehmoinen raivosi? Game Over

• Ex----------PUA
        toinenmies kirjoitti:

Miksi minun pitäisi saada siitä jotain muuta kuin sinun pörröisen pehmoinen raivosi? Game Over

Yritätkö kalastella toista halia valkoritari? :D

Hyvä, puolusta jälleen netissä yhden lutkan "kunniaa", niin voit sanoa äiskälle että olit niin kiltti poika, että ihan kaksi halia sinulle annettiin. Virtuaalisena, totta kai.

Hitto, olisi pitänyt ryhtyä valkoritariksi. Joutuu näkemään hirveästi vaivaa, kun on mies joka panee naisia oikeasti.

• toinenmies

Yritätkö kalastella toista halia valkoritari? :D

Hyvä, puolusta jälleen netissä yhden lutkan "kunniaa", niin voit sanoa äiskälle että olit niin kiltti poika, että ihan kaksi halia sinulle annettiin. Virtuaalisena, totta kai.

Hitto, olisi pitänyt ryhtyä valkoritariksi. Joutuu näkemään hirveästi vaivaa, kun on mies joka panee naisia oikeasti.

Exää vieläkään ymmärrä? Sinua minä tässä kalastelin ja hyvin näyt koukussa sätkivän ;) Sä oot niin helppo. Melkein kuin joku mieslutka :) Halit sullekin <3

• Sinkkuliisukka
        toinenmies kirjoitti:

Exää vieläkään ymmärrä? Sinua minä tässä kalastelin ja hyvin näyt koukussa sätkivän ;) Sä oot niin helppo. Melkein kuin joku mieslutka :) Halit sullekin <3

Luuletko sinä Luuseriukko joskus jonkun puhtoisen naisen saavasi. Sanon ei toivoa, naiset on fiksumpia ja kiertää kaukaa tollaset kivikaudella elävät papat. Kyllä se neitsyt nainen ottaa mielummin naisia arvostavan miehen.

• Ex----------PUA
        toinenmies kirjoitti:

Paska selitys.

Vittua sinä kalastelit, ja halin sait.

Osoitit selvän esimerkin siitä, että miten palstatotuudet pitävät paikkansa valkoritarien kohdallaa.

• toinenmies

Paska selitys.

Vittua sinä kalastelit, ja halin sait.

Osoitit selvän esimerkin siitä, että miten palstatotuudet pitävät paikkansa valkoritarien kohdallaa.

Hätäinen kiusallisen totuuden ohitusyritys.. Ei paljo pintaa raavi. Yrittäisit edes.
        Lisäks: saan vittua ilman kalasteluaki ja ihan IRL, toisin kuin sinä. Mut älä masennu, ei kaikki vaan saa. So, keep on dreamin' sucker! :D

• findhere
        toinenmies kirjoitti:

Hätäinen kiusallisen totuuden ohitusyritys.. Ei paljo pintaa raavi. Yrittäisit edes.
        Lisäks: saan vittua ilman kalasteluaki ja ihan IRL, toisin kuin sinä. Mut älä masennu, ei kaikki vaan saa. So, keep on dreamin' sucker! :D

Ex-pua on liikaa palstalla, jotta kukaan uskois sen saavan pildee ikinä. Vieläkin jaksaa naurattaa sen tunnin pitunen treffi jonkun "pilluelukan " kanssa

• Ex----------PUA
        toinenmies kirjoitti:

Että sinä olet yhtä tyhmä kuin ne huorat joita yrität puolustella.

Itte oot-defenssi.

Minähän täällä pillua olen saanut, sinä et. :D

Sinä sait halin! :D Mikä saavutus!

Kuvittele, sinä puolustat jotain tautista lutkaa täällä, jolta jokainen saa mutta sinä saat ainoastaan HALIN. Senkin virtuaalisena!

Et ole edes saanut toista vaikka olet epätoivoisesti yrittänyt kalastella sitä, kun se kiusallinen fakta tuli esiin, että valkoritarointi ei tuo pildeä, vaan nöyryyttä sinua ennemän.

• Ex----------PUA
        findhere kirjoitti:

Ex-pua on liikaa palstalla, jotta kukaan uskois sen saavan pildee ikinä. Vieläkin jaksaa naurattaa sen tunnin pitunen treffi jonkun "pilluelukan " kanssa

Sanoo paskahousutäti jolla on elämä täällä, mutta ei edes vakionimimerkkiä.

Totuus sattuu yhtä paljon kuin ikäkriisi, siksi kieltämisen tila on lujassa.

• toinenmies

Expua: "Minähän täällä pillua olen saanut, sinä et. :D" Niin, virtuaalipillua ;) Mä saankin oikeeta, sinä et.
        Oikeesti; kun noita sun kiukuttelujas lukee, niin sähän tökit muita just siitä mitä itse teet. Sekö tekee sinusta paremman, tai oikeessa olevan? No ei se tee. Lähinnä vähentää sun uskottavuuttas ja aiheuttaa myötähäpeän tunnetta. Miten joku voi oikeesti olla noin kyvytön itsekritiikkiin? No, se kuuluu tiettyihin persoonallisuushäiriöihin. Ehkä sulla onkin jo diagnoosi. Sun ainoa keino itsetuntosi kohottamiseen on muiden solvaaminen ja väheksyminen omaa, vääristynyttä arvomaailmaansa vasten. Se on tyypillistä tietyissä persoonallisuushäiriöissä, kun kipeä ihminen yrittää kompensoida omaa mitättömyyden tunnettaan. Sä tiedät sen itsekin, mutta oot liian pelokas ja arka kohdataksesi ongelmasi. Sulle tuo älämölöäminen ja näppis vaadossa raivoaminen on keino sulkea itsesi pois oikeasta maailmasta. Sun kuvitteellinen maailmasi on sun turvapaikkasi. Tuokin on ihan tyypillistä persoonallisuushäiriöisille. Ainoa, mikä tässä säälittää on se, että sinä et tajua sitä, etkä taida koskaan uskaltautuakaan. Siksi sinä jäät pieneksi, nettipalstoilla raivoavaksi mieheksi, myrskyksi vesilasissa. Mut on sinussa jotain positiivistakin; sinnikkyytesi.
        Ja sori, että loukkasin ;)

• tienaa

mitä aloittaja meinaa?
      How this system works

Promote your referral URL everywhere & ask people to join us.
      When a new member join us using your referral URL, you get 100 Points.
      When he buys points, you will get 60% of points from it (Ex: 300K for 500K points)
      If you get 300K points from someone, you earn 10 USD.
      Also you will get so many Good Votes for that great work.
      And, when your referral earns points, you get 25% share always.
      If your referral runs Autosurf and earns 100 points, you will get 25 points easily.
      http://www.alexamaster.net/index.php?Master=5582

• Kilttiatm

En ole pillua nähnyt livenä. Naiset on pihtareita ja jännämiesten patjoja,

• Sinkkuliisukka

No eikö tässä nyt just ollut se pointti et nainen ei voi antaa mut miehen pidä silti saada.

• Sinkkuliisukka kirjoitti:

No eikö tässä nyt just ollut se pointti et nainen ei voi antaa mut miehen pidä silti saada.

Siitä juuri on kyse. Jos et anna, olet automaagisesti paskan näkönen väsynyt kurppa ja mälliämpäri. Jos annat olet sitä samaa mutta miehen arvo kai nousi?

• helgamies

esim. kylpylän turkkilaisessa saunassa näkee pillua ihan livenä, jos ei muuta keksi.

• toinenmies
        miesvm_1967x kirjoitti:

Siitä juuri on kyse. Jos et anna, olet automaagisesti paskan näkönen väsynyt kurppa ja mälliämpäri. Jos annat olet sitä samaa mutta miehen arvo kai nousi?

Näin kai niiden logiikka "toimii"..

• Sinkkuliisukka
        toinenmies kirjoitti:

Näin kai niiden logiikka "toimii"..

No niin taitaa toimia, mutta uskon tosiaan että vain nämä ns. Vässykkämiehet täällä jaksaa haukkua naisia. Ja ihan omaa katkeruutta itkee.
        Sensiaan vois vähän muuttaa asenteitaan ni vois sen pillunkin sit joskus nähdä livenä ja vois päästä oikeesti koittaa .
        Seksi ei ole mitään likaista vaan parhaimmillaan molemmat nauttii.
        Vois yllättyä ja ääni vois olla toinen kellossa.

• Ex----------PUA

No niin taitaa toimia, mutta uskon tosiaan että vain nämä ns. Vässykkämiehet täällä jaksaa haukkua naisia. Ja ihan omaa katkeruutta itkee.
        Sensiaan vois vähän muuttaa asenteitaan ni vois sen pillunkin sit joskus nähdä livenä ja vois päästä oikeesti koittaa .
        Seksi ei ole mitään likaista vaan parhaimmillaan molemmat nauttii.
        Vois yllättyä ja ääni vois olla toinen kellossa.

Totuus sattuu! :D

• Sinkkuliisikka

Totuus sattuu! :D

Juu on näyttänyt tosi paljon sattua. Apua täytyy täältäkin pyytää. Voin mammaria

• Ex----------PUA
        Sinkkuliisikka kirjoitti:

Juu on näyttänyt tosi paljon sattua. Apua täytyy täältäkin pyytää. Voin mammaria

"Itte oot!"

• Ikis__M

"Saako huonon maineen tms. Kaikki ovat sanoneet ettei kukaan enää ajattele noin. "

Ero onkin siinä että ne vonkaa persettä sinulta niin sanovat ettei haittaa mutta yritäpäs sitouttaa joku niistä. Täällä kuulet totuuden siitä mitä jakarinaisista ajatellaan, omapahan on asiasi jos et siitä ota onkeesi ja jakelet itseäsi holittomasti. Mitä pienempi kylä sen enemmän se tulee vaikuttamaan kaikilla tasoilla elämässäsi vaikka "kukaan ei enää ajattele noin". Jos et ole pahan näköinen niin kyllä panijoita löydät jakajan maineellakin eikä kai siinä jos sitä haluatkin, vakisulhanen voi sitten olla kyllä tiukemmassa.

• Ex----------PUA

En usko että aloittajalla on koskaan ollut miestä.

• Sinkkuliisukka

En usko että aloittajalla on koskaan ollut miestä.

Voi raukkaa yrität nyt tota. Olet kyllä oikea avuton nössykkä. Voi luoja kannattas mennä imee äiti tisuu se vois lohduttaa ku pilluu ei heru.voih

• Naisasialooseri1

Sinulle ei ainakaan tule olemaan miestä jos alat jakamaan pilluasi. Lutkan maine kiirii nopeasti ja silloin et kelpaa parisuhteeseen, spermaämpärinä miehet toki sinua käyttävät.

Kannattaa syntyä mieheksi jos meinaa irtopaneskella, miehelle sitä on tuplahyöty, nautinto itse panosta ja mikä vielä paljon parempaa niin status nousee.

Antaminen halventaa naista ja saaminen nostaa miehen statusta.

• Ex----------PUA

Voi raukkaa yrität nyt tota. Olet kyllä oikea avuton nössykkä. Voi luoja kannattas mennä imee äiti tisuu se vois lohduttaa ku pilluu ei heru.voih

Osu ja uppos! :D

Ja hyvä ystäväni NAL kertoo vielä loput, siitä miksi hävisit niin monella tasolla.

• SexIsDisgreet

OOt ikis kuule tässä ihano ikeessa. Ei mies kestä että naisella on ollut seksiä muiden miesten kanssa, mutta sitä ei sanota ennen uin ollaan saatu siltä naiselta seksiä. ;)

Siksi fiksu nainen ottaa luotettavan vakipanon eikä huutele siitä suhteesta kylillä.

• ATM-automaatti

Juuri noin. Panoja kyllä saa, mutta sitten kun on aika sitouttaa mies joka ei ole pelkkä komea panija vaan myös jollain tapaa elämässä menestynyt ja sen päälle luotettava...ei onnistukaan tuosta vain.

- et selvästikään ole kovin fiksu
        - et osaa kirjoittaa kunnolla
        - et vaikuta mukavalta tai ystävälliseltä
        - taustalla irtosuhteita/panosuhteita

Jos ainoa syy miksi saa miehiä on nuoruus ja kauneus, mitä jää kun ne alkavat rapistua? Ei yhtään mitään. Sitten valittavana on ne pelimiehet jotka eivät pariutuneet, vanhempina, alkoholisoituneina ja kaljamahaisina :D

• Ikis__M
        SexIsDisgreet kirjoitti:

OOt ikis kuule tässä ihano ikeessa. Ei mies kestä että naisella on ollut seksiä muiden miesten kanssa, mutta sitä ei sanota ennen uin ollaan saatu siltä naiselta seksiä. ;)

Siksi fiksu nainen ottaa luotettavan vakipanon eikä huutele siitä suhteesta kylillä.

Noinhan se on. Paljon fiksumpi veto se vakipano on kuin baaripoiminnat mutta senkin vaan pitää sitten olla semmoinen ettei huutele kylillä ja sitähän ei etukäteen välttämättä tiedä ja seuraahan ne naapuritkin pienemmissä pitäjissä ketä missäkin kulkee kyläilemässä. Se nyt kuitenkaan ei vielä ihan horon mainetta saa aikaan jos yksi ja sama jamppa kulkee kahvittelemassa niin jokatapauksessa parempi vaikka olisi puolijulkinenkin se vakihoito.

• tyttönainena
        Ikis__M kirjoitti:

Noinhan se on. Paljon fiksumpi veto se vakipano on kuin baaripoiminnat mutta senkin vaan pitää sitten olla semmoinen ettei huutele kylillä ja sitähän ei etukäteen välttämättä tiedä ja seuraahan ne naapuritkin pienemmissä pitäjissä ketä missäkin kulkee kyläilemässä. Se nyt kuitenkaan ei vielä ihan horon mainetta saa aikaan jos yksi ja sama jamppa kulkee kahvittelemassa niin jokatapauksessa parempi vaikka olisi puolijulkinenkin se vakihoito.

Eipä sitä kannata seksuaalistesti vireän naisen missään pikkukylillä asustella. Siellä on on niin vanhanaikaisia asenteita perämetsät pullollaan, ettei siitä tule kuin hulluksi. Kaupunkiin sieltä, edes pieneen kaupunkiin.

• nikkkkkkiiii

Ensinnäkin, täällä huorittelee ja sekoilee palstatotuuksien parissa 1-2 multinikkiä.

Toiseksi, sulle sanotaan ettei sillä ole väliä, koska sillä ei ole väliä niille joilta kysyt. Tulevalla poikaystävälläsi saattaa olla erilainen tapa ottaa asia.

• Totuus1

Miksi sinun pitäisi harrastaa ollenkaan seksiä? Etkö ole kuullut mitään itsetyydytyksestä.

• Sinkkuliisukka

No tottakai ja harrastankin mutta ei se ole verrattavissa aitoon.

• Naisasialooseri1

Se on naiselle paljon parempaa kuin aito. Seksi on naiselle hyvää vain erittäin taitavan partnerin kanssa ja hänenkin kanssa sitä pitää hioa pitkään.

Nainen, joka haluaa miestä ja munaa pitäisi minun mielestäni polttaa elävältä.

• Totuus1

Se on naiselle paljon parempaa kuin aito. Seksi on naiselle hyvää vain erittäin taitavan partnerin kanssa ja hänenkin kanssa sitä pitää hioa pitkään.

Nainen, joka haluaa miestä ja munaa pitäisi minun mielestäni polttaa elävältä.

Pornorunkkaus on miehille parempaa kuin tavallinen seksi. Ellei sitten pääse panemaan jotain todella kuumaa naista.

• miehetjanaiset

En jaksanut lukea koko paskaläjää lävitse mutta naisena voin sanoa että ota mieluummin vakipano kun liiakseen irtosuhteita. On varmasti fiksu ja kypsä mies kenelle tällainen järjestely sopii. Kaikki on vain sulle kateellisia kun jaksavat haukkua. Ota kuitenkin huomioon että vakipanon kanssa voi ajan myötä syntyä syviäkin tunteita joten olen varuillasi, jos et halua sitoutua ja tämä kumppanisi saa käydä muissa naisissa.

• Ex----------PUA

Kukaan ei ole lutkalle kateellinen, sillä tietää että se on alennustila.

Lisäksi, se ei ole naiselle mikään saavutus jakaa persettä, joten siitä ei myöskään olla kateellisia.

• Sinkkuliisukka

Kukaan ei ole lutkalle kateellinen, sillä tietää että se on alennustila.

Lisäksi, se ei ole naiselle mikään saavutus jakaa persettä, joten siitä ei myöskään olla kateellisia.

Nimpä niin.Tiedätkö on se vaan ihanaa kun on syntynyt naiseksi eikä sinunlaiseksi luuserimieheksiElämä on ihanaa.

• Sinkkuliisukka

Hi hii

• Naisasialooseri1

Nimpä niin.Tiedätkö on se vaan ihanaa kun on syntynyt naiseksi eikä sinunlaiseksi luuserimieheksiElämä on ihanaa.

"ihanaa syntyä naiseksi"

MA:si laskee kuin kivi valtameren pohjaan täytettyäsi 25v eikä mikään määrä rahaa ja statusta sitä nosta milliäkään.

Jos jaat pilluasi sinua pidetään lutkana, sen sijaan miehen status nousee panojen myötä.

Sinun kuuluu huolehtia ulkonäöstäsi ja olla naisellinen, miehen ei tarvitse

Mies saa muutenkin toimia paljon vapaammin ja hänen tekonsa kuitataan sanomalla että pojat on poikia.

Mies saa seksissä helposti orgasmin, naisella se on huomattavasti vaikeampaa. Mies muutenkin nauttii seksistä helpommin.

Jopa työnhaussa kaunis nainen menee ruma edelle aina, empä ole koskaan kuullut että mies olisi saanut työpaikan ulkonäkönsä takia.

Minua ainakin vituttaisi suunnattomasti jos olisin syntynt naiseksi koska olisin jo vanha haaska.

Yli 40v nainen on biojätettä seksuaalisessa mielessä, yli 40 v mies alkaa vasta olemaan mies

• Kai se nyt joutuu loppuillan tai ensi yön keskittymään keksimään uskottavia panojuttuja ettei palstaego täysin koe katastrofirommausta.

• Naisasialooseri1 kirjoitti:

"ihanaa syntyä naiseksi"

MA:si laskee kuin kivi valtameren pohjaan täytettyäsi 25v eikä mikään määrä rahaa ja statusta sitä nosta milliäkään.

Jos jaat pilluasi sinua pidetään lutkana, sen sijaan miehen status nousee panojen myötä.

Mies saa muutenkin toimia paljon vapaammin ja hänen tekonsa kuitataan sanomalla että pojat on poikia.

Mies saa seksissä helposti orgasmin, naisella se on huomattavasti vaikeampaa. Mies muutenkin nauttii seksistä helpommin.

Jopa työnhaussa kaunis nainen menee ruma edelle aina, empä ole koskaan kuullut että mies olisi saanut työpaikan ulkonäkönsä takia.

Minua ainakin vituttaisi suunnattomasti jos olisin syntynt naiseksi koska olisin jo vanha haaska.

Yli 40v nainen on biojätettä seksuaalisessa mielessä, yli 40 v mies alkaa vasta olemaan mies

"miehen status nousee panojen myötä"

Eli sun status on yhä nollissa?

• Naisasialooseri1 kirjoitti:

"ihanaa syntyä naiseksi"

"Yli 40v nainen on biojätettä seksuaalisessa mielessä, yli 40 v mies alkaa vasta olemaan mies"

Sä olet biojätettä iästäsi riippumatta. Huomaahan sen jo tuosta luuserin asenteestakin.

• Sinkkuliisukka

"ihanaa syntyä naiseksi"

Juu tosiaan voin kyllä sanoa teille arvon Luuserit ettei.kuule se status mihinkään miehillä naisen silmissä nouse. Toi on keskenkasvuisten tarkoitan henkisesti keskenkasvuisten miesten harhaluulo.Sama kun luulet et joku nelikymppinen käpy kiinnostaa nuoria naisia oikeasti. Korkeintaan kokeilee jos ois hyötyä omanikäisten kanssa.
        Kyllä se nelikymppinen tais mies on aikas harhainen näillä palstoilla.

• Sinkkuliisukka

Juu tosiaan voin kyllä sanoa teille arvon Luuserit ettei.kuule se status mihinkään miehillä naisen silmissä nouse. Toi on keskenkasvuisten tarkoitan henkisesti keskenkasvuisten miesten harhaluulo.Sama kun luulet et joku nelikymppinen käpy kiinnostaa nuoria naisia oikeasti. Korkeintaan kokeilee jos ois hyötyä omanikäisten kanssa.
        Kyllä se nelikymppinen tais mies on aikas harhainen näillä palstoilla.

Voi luoja ootte kyllä suoraan sanottuna heikoilla jäillä.harhaisia raukkoja

• helgamies

Voi luoja ootte kyllä suoraan sanottuna heikoilla jäillä.harhaisia raukkoja

ja paljonko keski-ikäisellä neidillä on ylipainoa?

• miesvm_1967x
        helgamies kirjoitti:

ja paljonko keski-ikäisellä neidillä on ylipainoa?

Paljonko itelläs?

• Sinkkuliisukka
        miesvm_1967x kirjoitti:

Paljonko itelläs?

Eipä ole tullut. Tänäänkin reilun tunnin salilla ja lenkki päälle

• Sinkkuliisukka

No ehkäpä tän hauskan ketjuni päätteeksi voisin kertoa mihin johtopäätökseen tulin.
        No hommaan taitavan vakipanon.
        No joskus voin käyttää jotain irtonumeroakin.
        Ja voi olla et muutaman joudun testaamaan noin koemielessä.
        Ei välttämättä heti löydy hyvää ja kestävää

• toinenmies

Kuulostaa suunnitelmalta, eikun onnea etsintään ja hyvää seksiä ;)

• Sinkkuliisukka
        toinenmies kirjoitti:

Kuulostaa suunnitelmalta, eikun onnea etsintään ja hyvää seksiä ;)

Kiitos, eiköhän löydy ja on se etsiminenkin kivaa

• Ex----------PUA

Lutka on luuseri.

• Ex----------PUA

"ihanaa syntyä naiseksi"

Juuri näin.

Yksikään ei pystynyt kumoamaan mitään mitä sanoit, vaan ainoastaan ulisemaan.

Osuit ja upotit.

• Ex----------PUA

Osu ja uppos.. Et pystynyt vastaamaan mihinkään viestissäni, sen sijaan haavoittuneen kullilutkun mässytys täytti kommenttirasian. Kuten tavallista. :)

• Ex----------PUA
        miesvm_1967x kirjoitti:

Kai se nyt joutuu loppuillan tai ensi yön keskittymään keksimään uskottavia panojuttuja ettei palstaego täysin koe katastrofirommausta.

"En usko Ex PUA:n juttuihin. Raivoan nyt kolmatta viikkoa putkeen niistä." :D

• Sinkkuliisukka

"En usko Ex PUA:n juttuihin. Raivoan nyt kolmatta viikkoa putkeen niistä." :D

Olet kyllä ihme tyyppi, luojankiitos en yleensä livenä törmää tollasiin ihme hihhulieihin.

• Levin

Osu ja uppos.. Et pystynyt vastaamaan mihinkään viestissäni, sen sijaan haavoittuneen kullilutkun mässytys täytti kommenttirasian. Kuten tavallista. :)

Noinko pirun koville se ottaa, hehheh. Jokos muuten nypit ne haulit 8=====)

• Ex----------PUA

Olet kyllä ihme tyyppi, luojankiitos en yleensä livenä törmää tollasiin ihme hihhulieihin.

Sinä olet saastainen lutka, joten olen mieleissäni että asia on niin.

• Ex----------PUA
        Levin kirjoitti:

Noinko pirun koville se ottaa, hehheh. Jokos muuten nypit ne haulit 8=====)

Osu ja uppos! :D Ja jankutus alkoi, ja kurpparaivo paljastuu passiivis-aggressiivisesta hymiöstää.

Ei vieläkään vastausta mihinkään viestissäni.

Ainoastaan teet itsestäsi idiootin osoittamalla minkälainen patologinen valehtelija olet.

• Ihminen joka muuttaa mielipidettään aikakauden mukaan on sisältä tyhjä.

• Sinkkuliisukka

Tää kommentti ei kyllä avaudu.Mitä mielipiteen muuttamista tarkoitat.

AP:ssa lukee:

"Millä ihmeen aikakaudella elätte."

Tuo viittaa siihen, että nyt uudella aikakaudella ihmisten tulisi automaattisesti omaksua uusi, yleisesti hyväksytty mielipide.

• Ex----------PUA

Tyhmä lutka = tyhmä lutka. :D

Tuota paremmin et olisi voinut todistaa hänen kommenttinsa pointtia.

• Sinkkuliisukka

Tyhmä lutka = tyhmä lutka. :D

Tuota paremmin et olisi voinut todistaa hänen kommenttinsa pointtia.

Tuli mieleen et et toi sun nikkis on osuva. Pua tarkoittaa persettä ja se sä tunnut olevan. Suoraan puasta eli perseestä. Eipä ois paremmin voinu osuu voit ottaa tuon Ex liitteen vaan pois.

• Sinkkuliisukka
        HC-ätmel kirjoitti:

AP:ssa lukee:

"Millä ihmeen aikakaudella elätte."

Tuo viittaa siihen, että nyt uudella aikakaudella ihmisten tulisi automaattisesti omaksua uusi, yleisesti hyväksytty mielipide.

No mä olen elänyt vaan tätä aikakautta. Ei ole tarvinnu muuttaa mielipidettä.
        Te pillua saamattomat luuserit voitte olla siel kivikaudella keskenänne.
        Onneks on fiksujakin miehiä.

No mä olen elänyt vaan tätä aikakautta. Ei ole tarvinnu muuttaa mielipidettä.
        Te pillua saamattomat luuserit voitte olla siel kivikaudella keskenänne.
        Onneks on fiksujakin miehiä.

Ei fiksuus ole mielipiteestä kiinni.

• Sinkkuliisukka
        HC-ätmel kirjoitti:

Ei fiksuus ole mielipiteestä kiinni.

Juu todella fiksusti täällä moni ns.mies lue henkisesti keskenkasvunen puhuu naisista.
        On varmasti tosi fiksuja kun tota törkyä suoltaa.

Juu todella fiksusti täällä moni ns.mies lue henkisesti keskenkasvunen puhuu naisista.
        On varmasti tosi fiksuja kun tota törkyä suoltaa.

Heidän juttunsa ovat suurin piirtein yhtä hyvin perusteltuja kuin omasikin. Voimakas oikeassaolemisen tunne ei tee mielipiteestä fiksua.

• Sinkkuliisukka
        HC-ätmel kirjoitti:

Heidän juttunsa ovat suurin piirtein yhtä hyvin perusteltuja kuin omasikin. Voimakas oikeassaolemisen tunne ei tee mielipiteestä fiksua.

No jos sinusta on on fiksua puhua todella kuvottavasti naisten sukupuolielinten silpomisesta ym.todella kuvottavasta. Ovat kai sitten mielestäsi fiksuja. No onneksi kuitenkin vaan sinun .

• luotettavanainennen

Hanki luotettava vakipano ja pidä se salassa (koska se teidän seksielämä ei muille kuulu, jos ei oo tehty sopimuksia muihin suuntiin), niin ei tuu mitään mahdollisia mainehaittojakaan. Oma asiasi seksielämäsi on, ota siitä kaikki irti, mutta fiksusti.

• Sinkkuliisukka

Juu näin ajattelin tehdä.

• Säälittävää

Ideasta inspiroituneena mäkin haluan tuollaisen miehen!

• kokenutnainen
        Säälittävää kirjoitti:

Jotta löytää hyviä panokaverimiehiä, pitää olla hyvä pooli mistä etsiä. Eli ainakin pari harrastusta, missä pääsee tutustumaan miehiin ensin rennosti kavereina ja ystävystymäänkin, jotta löytää sen sopivan.

Tai sitten pitää olla netissä aktiviinen. OKCupidia voin suositella hakupaikaksi.

• Säälittävää

Kiitos vinkistä! Poolia yritän laajentaa pikkuhiljaa, mutta nettimarkkinat on mulle outoja. Eikä tämä palsta ainakaan rohkaise sinne suuntaan. Mutta kenties joku päivä innostun kokeilemaan...

• Enhän minä....mut...mut... ;D

AP:n kommentista....

"....Olen jutellut useiden miesten kanssa ja kysynyt vasta pitkästä suhteesta erottuani ja seksistä pitävänä naisena että kuinka toimia hankinko ns.vakipanon vai käytäntö irtosuhteita.

Saako huonon maineen tms. Kaikki ovat sanoneet ettei kukaan enää ajattele noin."

Sitten sinun ohjeesi.....

"Hanki luotettava vakipano ja pidä se salassa (koska se teidän seksielämä ei muille kuulu, jos ei oo tehty sopimuksia muihin suuntiin), niin ei tuu mitään mahdollisia mainehaittojakaan."

Voi veljet ja siskot........nyt menee taas puurot ja vellit ihan pitkin seiniä......????

Ei päätä, ei häntää, ei loogisuutta, ei rehellisyyttä, ei avoimuutta, ei totuutta...ei mitään......vain pelkkää tyhjyyttä vailla mitään pointtia ja koko ketju täynnä epärehellisyyttä ja kulissia....

Miksi ei voi rehellisesti, avoimesti ja totuuden mukaisesti olla sitä mitä on, varsinkin jos siinä ei mitään väärää ole ja seisoo ajatustensa, sekä tekojensa takana.......mielestäni vaikka olisi väärääkin, niin sen verran pitää olla selkärankaa, että seisoo asiansa takana.....

Yksilöä voi arvostaa vaikka hän olisi erillainen, kuin itse on, mutta ei näin....ei todellakaan, en arvosta, en yhtään......

EDIT: jostain syystä ei tullut oikeaan paikkaan kommentti ensin....

• Säälittävää

Miten niin? Eiköhän se ole aika rehellistä ja reilua, jos osapuolet tekevät sopimuksen seksisuhteesta keskenään? Eikä se edelleenkään kuulu muille. Kaikki eivät halua parisuhdetta, ja läheisyydestä voi nauttia myös ilman velvoitteita. Tällainen suhde voi olla hyvin tyydyttävä molemmille osapuolille.

• Ex----------PUA
        Säälittävää kirjoitti:

Ainakin tuo nimimerkkisi kuvaa täysin sinunlaista rumaa lutkaa jota kukaan ei enää kelpuuta suhteeseen, vaan ainoastaan kassien tyhjennykseen. ;)

• Säälittävää

Etkö muuhun pystynyt kommentoimaan kuin nimimerkkiin? Olen pettynyt.

• Kilttiatm

Nainen kyllä antaa väkivaltaisille komealle miehelle mielummin vaikka henki menisi kuin turvalliselle rumalle miehelle.

• Enhän minä....mut...mut... ;D

AP:n kommentista....

"....Olen jutellut useiden miesten kanssa ja kysynyt vasta pitkästä suhteesta erottuani ja seksistä pitävänä naisena että kuinka toimia hankinko ns.vakipanon vai käytäntö irtosuhteita.
      Saako huonon maineen tms. Kaikki ovat sanoneet ettei kukaan enää ajattele noin."

Sitten sinun ohjeesi.....

"Hanki luotettava vakipano ja pidä se salassa (koska se teidän seksielämä ei muille kuulu, jos ei oo tehty sopimuksia muihin suuntiin), niin ei tuu mitään mahdollisia mainehaittojakaan."

Voi veljet ja siskot........nyt menee taas puurot ja vellit ihan pitkin seiniä......????

Ei päätä, ei häntää, ei loogisuutta, ei rehellisyyttä, ei avoimuutta, ei totuutta...ei mitään......vain pelkkää tyhjyyttä vailla mitään pointtia ja koko ketju täynnä epärehellisyyttä ja kulissia....

Miksi ei voi rehellisesti, avoimesti ja totuuden mukaisesti olla sitä mitä on, varsinkin jos siinä ei mitään väärää ole ja seisoo ajatustensa, sekä tekojensa takana.......mielestäni vaikka olisi väärääkin, niin sen verran pitää olla selkärankaa, että seisoo asiansa takana.....

Yksilöä voi arvostaa vaikka hän olisi erillainen, kuin itse on, mutta ei näin....ei todellakaan, en arvosta, en yhtään......

• Sinkkuliisukka

Tämäkin on mielenkiintoista kun samantien sain huora leiman.
        Vaikka vasta tämä oli pohdintaa.
        Sanoinhan aloituksessa et vasta pitkästä suhteesta erottuani.

Tämäkin on mielenkiintoista kun samantien sain huora leiman.
        Vaikka vasta tämä oli pohdintaa.
        Sanoinhan aloituksessa et vasta pitkästä suhteesta erottuani.

Mitä sinä välität joidenkin erillaisten mielipiteistä, sekä osa on varmasti trollien provoja, jos sinä ajattelet näistä asioista eri tavalla? - Jos joskus vielä "oikeaan" suhteeseen päädyt, niin eiväthän heidän pitäisi olla sellaisia joiden kanssa aloittaisit suhteen, vaan kaiken järjen mukaan sinä olisit avoin ja rehellinen tulevalle kumppanille ja hän sinulle, sekä hänen ajatusmaailmansa olisi lähellä sinua, eli koska ajattelet näistä asioista niin kuin ajattelet, niin hänellä olisi myös luontaista harrastaa yhdenillan suhteita, pikapanoja, vakipanoja jne...jne...

Jos näin ei ole, niin sitten täytyy taas ihmetellä miksei ole?

• rehtoori

Mistä amiksesta sulla olikaan se restonomin koulutus ahahahahhahaha hororoororororo mee jakamaan persettäs ja jaa samalla lautaset pöytiin laita pöytäliina suoraan horo

• kokokokkok

Laita huora tummelia tisseihin ja pierase perse levällään ku lehmä ja ammu ammuuuuuu niin kyllä joku maatalon spurgu työntää perseesees

tämä siis sinkkuliisukalle

• Sinkkuliisukka

Ja ikä oli

• suki

Ja ikä oli

Laita huora tummelia tisseihin ja pierase perse levällään ku lehmä ja ammu ammuuuuuu niin kyllä joku maatalon spurgu työntää perseesees

• ätminki

Satavarmasti joudun siitä maksamaan että saan nähdä pillun läheltä.

• Sinkkuliisukka

Älä vaiva epätoivoon, sun pillun saanti on kyllä lähempänä kun näiden naisia haukkuvien otusten.
        Naiset tulee kiertää ne kaukaa

• Ex----------PUA

Älä vaiva epätoivoon, sun pillun saanti on kyllä lähempänä kun näiden naisia haukkuvien otusten.
        Naiset tulee kiertää ne kaukaa

Vain epätoivoiset ja muut rumat ämmät ovat lutkia. Ihan kuten sinä.

Ja tuo on säälittävää kuinka et kestä miten sinua kutsutaan sillä nimellä mitä olet, ja yrität johdattaa ätmiä harhaan ettei vain lutkittelisi.

Taitaa mennä tunteisiin. ;)

No, jos yhtään lohduttaa niin ei kukaan mies joka yrittä sulta saada helppoa pesää tietenkään sulle sitä päin naamaa myönnnä, mutta voit olla varma että sulle naureskellaan sun alennustilaa ja tyhmyyttäsi.

• Sinkkuliisukka

Hupsista. Keskustelu jatkukoon, valitettavasti mun pitää nyt poistua.
      Mulla on treffit ja pitää valmistautuu.
      Voi olla vaikka se tuleva vakElämä on aikas kivaa.

• Äläoletyperä

ALOITTAJA:

Kyllä noin ajatellaan.

Olen pahoillani jos joku sulle väittää että ei ajatella.

Miehet kuule puhuvat toistensa kanssa vakipanoista ja naisista jotka ovat vain yhden asian perässä jne. aivan kuten ennenkin.

Se on ihan luontoa eikä nykyaika ole muuttanut mitään muuta kuin että naiset itse kuvittelevat että saavat huorata ympäriinsä ilman että kukaan siitä välittää.

• näin_on_luonnonlait

Nainen joka pitää seksistä on saastaa. Niin se vain on

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      136
      3770
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2924
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1825
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1578
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1059
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      64
      855
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      844
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      744
    9. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      688
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      54
      665
    Aihe