Vapaa kuvaus

Musta on kutkuttavaa keskustella asioista, jotka on ihmisillä mielessä, mutta joista ei puhuta.. ;P

Aloituksia

68

Kommenttia

4279

1. "Oma vika kun olen niin miellyttävä persoona."......Niih, senkin pikku sika.... ;D

No sitten ihan asiaan, eli tuolla ylhäällä luontokutsuu selitti asian jo, rautalankaa voin tarvittaessa käyttää, mutta nyt ei ehdi/jaksa.....eli myöhemmin, jos sille on tarvetta......toki on tilanteita, että voidaan käyttäytyä toisinkin, mutta se riippuu monesta asiasta.....tilanteesta, vuorovaikutuksesta jne.

Olisihan se hassua, jos kaikki olisisvat kokoajan hassuja höpönassuja ja antaisivat vääränlaisia "flirtti" signaaleja jokaiselle kohtaamalleen yksilölle.

Tämäkään asia ei ole sukupuolisidonnainen, eli myös miehet käyttäytyvät eri tavalla eri tilanteissa ja kohtaamisissa........tai ainakin jotkut... ;P
  2. Älä sinä yritä laittaa minua mihinkään "lahkon" laatikkoon....tästä on jo keskusteltu jo useasti täällä.....minun polkuni on aidosti minun polkuni.....eli nimimerkki ei tee minusta lahkolaista.....nimimerkin rekkasin "palstasiskoni" jälkeen, eikä hänkään kuulu mihinkään lahkoon, vaan hänellekin se edustaa vain hänen omaa polkuaan....

"Väliäkö sillä on yrittääkö mies iskeä naisen vain onko se vain "kevyttä kommunikaatiota" jossa se naisen löytäminen on kuitenkin taustalla"

Joillekin on, joillekin ei ole......minä ainakin tykkään vaihtaa "signaaleja" ja ajatuksia ihan siltä pohjalta, ettei se tähtää suhteeseen, eri asia taas on jos joskus tapaa jotain useammin, niin silloin voi olla mahdollisuus tutustua toiseen paremmin, mutta toki joku kaupassa oleva asiakas tai kassantäti todella harvoin kuuluu tähän kategoriaan, muualla kuin elokuvissa......

Huono lähestymistyyli tuo on, jos toimii noin kuin ilmoitit, että kommunikointi naiseen/naisiin pohjautuu tuohon "naisen löytämiseen"........eli ei ole mikään ihme, ettei sitten naiset uskalla/halua ottaa kontaktia tai kommunikoida, jos pyrkimys on päästä iholle.....ja kyllä se näkyy, vaikka muuta oletatkin ja kuvittelet.....

Turhaa sinä naisia syyllistät, jos noin käyttäydyt, silloinhan heillä on ihan täysi syy käyttäytyä torjuvasti.....varsinkin jos/kun ovat saaneet tarpeekseen tuolla tavalla ajattelevista miehistä....