hassuja höpönassuja? Miksi he ovat aina niin vakavia?
Miksi naiset eivät ole
29
<50
Vastaukset
Naiset ovat mukavia ja hassuja höpönassuja komeille miehille. Rumille miehille naiset ovat vakavia.
- Luontokutsuuu
@ Totta , se on täysin luonnollista :)
Luontokutsuuu kirjoitti:
@ Totta , se on täysin luonnollista :)
Sanoisin enemmänkin että se on huonoa käytöstä. Tässä feminismin pilaamassa maassa naisilta ei vaadita hyvää käytöstä vaan he saavat rääkyä kaikenlaista paskaa mediassa ja joka paikassa.
- Luontokutsuuu
super-atm kirjoitti:
Sanoisin enemmänkin että se on huonoa käytöstä. Tässä feminismin pilaamassa maassa naisilta ei vaadita hyvää käytöstä vaan he saavat rääkyä kaikenlaista paskaa mediassa ja joka paikassa.
Miksi pitäisi antaa väärä sinknaali sellaiselle jota ei halua miellyttää tai antaa väärä kuva muka kiinnostuksesta.
On olemassa ihan luonnolliset syyt käyttäytymisissä. Luontomäärää niin, et edes sinä voi sitä määrätä.
Puhutaan myös evoluutiosta. Luontokutsuuu kirjoitti:
Miksi pitäisi antaa väärä sinknaali sellaiselle jota ei halua miellyttää tai antaa väärä kuva muka kiinnostuksesta.
On olemassa ihan luonnolliset syyt käyttäytymisissä. Luontomäärää niin, et edes sinä voi sitä määrätä.
Puhutaan myös evoluutiosta.Entä jos lyön kadulla vastaan tulevaa naista turpaan? Silloin annan selkeän signaalin että en tykkää hänestä. Onko ok?
En voi sille mitään kun luonto määrää minut niin tekemään. Edes sinä et voi tekojani estää ;) Sellaista on evoluutio. Heikommat saa turpaan.- unohdasuosiolla
Siitä vaan kokeilemaan turpaan vetämistä. Voit itse saada pahemmin turpaan kuin arvaatkaan. On sellaisia porukoita takana, että tekevät omia puolustaakseen saman takaisin.
unohdasuosiolla kirjoitti:
Siitä vaan kokeilemaan turpaan vetämistä. Voit itse saada pahemmin turpaan kuin arvaatkaan. On sellaisia porukoita takana, että tekevät omia puolustaakseen saman takaisin.
Oho :D Jotenkin arvasin että valkoritari tulee heti puolustamaan ritarillisesti naista. Saatko nyt pillua?
Kirjoitukseni oli pelkkää periaatteellista pohdintaa siitä mitä kaikkia järjettömiä tekoja voi perustella evoluutiolla ja luonnollisella käyttäytymisellä mihin ei voi muka itse vaikuttaa.- Voipojuparkaa
super-atm kirjoitti:
Entä jos lyön kadulla vastaan tulevaa naista turpaan? Silloin annan selkeän signaalin että en tykkää hänestä. Onko ok?
En voi sille mitään kun luonto määrää minut niin tekemään. Edes sinä et voi tekojani estää ;) Sellaista on evoluutio. Heikommat saa turpaan.Kato poju hermostu :)
Voipojuparkaa kirjoitti:
Kato poju hermostu :)
Lue edellinen kommenttini ja ymmärrä enemmän. Vai onko liikaa vaadittu?
- Naisasialooseri1
Luontokutsuuu kirjoitti:
Puhutaan myös evoluutiosta.Entä jos työnnän naiselle aseenpiipun kurkkuun ja vedän liipasimesta. Sehän on aivan selvä singnaali siitä ,että en tykkää hänestä? Täysin luonnollista siis. Myös muut naiset tajuavat silloin minkälaisista naisista en tykkää ja minkälaiset naiset haluan tappaa.
Naisasialooseri1 kirjoitti:
Entä jos työnnän naiselle aseenpiipun kurkkuun ja vedän liipasimesta. Sehän on aivan selvä singnaali siitä ,että en tykkää hänestä? Täysin luonnollista siis. Myös muut naiset tajuavat silloin minkälaisista naisista en tykkää ja minkälaiset naiset haluan tappaa.
Yhteiskunta tuomitsee tuollaisen heti ja siitä rankaistaan. Naiset puolestaan saavat käyttää henkistä väkivaltaa miehiä kohtaan täysin vastuuttomasti. Onko tämä sitten oikeudenmukaista? Ei ole.
- Naisasialooseri1
super-atm kirjoitti:
Lue edellinen kommenttini ja ymmärrä enemmän. Vai onko liikaa vaadittu?
Hän on vajaa-älyinen kiimavittuinen lutka, häneltä on turha odottaa järkeviä vastauksia. Haluaisin kovasti hieman kutitella häntä kirurgiveitsellä.
- kunhanlöytyy
Ne on ilosia höpönassuja sille oikealle.
- Ei_kauaa__
Ja hetken päästä motkottavia Justiinoita.
- Älykkö1
Hmmm. Olen ystävällinen ja hymyilen herkästi ihmisille, miehille, niin he lähentyvät minua heti ja pyytävät kylään.
Ja tätä tapahtuu aina mihin menenkin jossa kohtaan miehiä :)
Olen antanut monet pakit miehille.
Oma vika kun olen niin miellyttävä persoona."Oma vika kun olen niin miellyttävä persoona."......Niih, senkin pikku sika.... ;D
No sitten ihan asiaan, eli tuolla ylhäällä luontokutsuu selitti asian jo, rautalankaa voin tarvittaessa käyttää, mutta nyt ei ehdi/jaksa.....eli myöhemmin, jos sille on tarvetta......toki on tilanteita, että voidaan käyttäytyä toisinkin, mutta se riippuu monesta asiasta.....tilanteesta, vuorovaikutuksesta jne.
Olisihan se hassua, jos kaikki olisisvat kokoajan hassuja höpönassuja ja antaisivat vääränlaisia "flirtti" signaaleja jokaiselle kohtaamalleen yksilölle.
Tämäkään asia ei ole sukupuolisidonnainen, eli myös miehet käyttäytyvät eri tavalla eri tilanteissa ja kohtaamisissa........tai ainakin jotkut... ;PMGTOW kirjoitti:
"Oma vika kun olen niin miellyttävä persoona."......Niih, senkin pikku sika.... ;D
No sitten ihan asiaan, eli tuolla ylhäällä luontokutsuu selitti asian jo, rautalankaa voin tarvittaessa käyttää, mutta nyt ei ehdi/jaksa.....eli myöhemmin, jos sille on tarvetta......toki on tilanteita, että voidaan käyttäytyä toisinkin, mutta se riippuu monesta asiasta.....tilanteesta, vuorovaikutuksesta jne.
Olisihan se hassua, jos kaikki olisisvat kokoajan hassuja höpönassuja ja antaisivat vääränlaisia "flirtti" signaaleja jokaiselle kohtaamalleen yksilölle.
Tämäkään asia ei ole sukupuolisidonnainen, eli myös miehet käyttäytyvät eri tavalla eri tilanteissa ja kohtaamisissa........tai ainakin jotkut... ;PMGTOW sinä kutsua minua siaksi :( nyyh.
Osaan kyllä käyttäytyä kuin suomalainen , sillai ilmeetön katse kasvoilla. Heh.
Mutta minkäs teet kun luonto on antanut minulle kauneutta ja ystävällisen, sydämellisen luonteen, kuten varmaa olet huomannut?
Osaa kylä olla paha suustani tarvittaessa, mut todella harvoin lankean siihen.
Rekkasin taas itseni :)
Uudet kujeet mielessä.Älykkö1 kirjoitti:
MGTOW sinä kutsua minua siaksi :( nyyh.
Osaan kyllä käyttäytyä kuin suomalainen , sillai ilmeetön katse kasvoilla. Heh.
Mutta minkäs teet kun luonto on antanut minulle kauneutta ja ystävällisen, sydämellisen luonteen, kuten varmaa olet huomannut?
Osaa kylä olla paha suustani tarvittaessa, mut todella harvoin lankean siihen.
Rekkasin taas itseni :)
Uudet kujeet mielessä.Naks...Tsiih...Kipp....hörps....hörps....no niiiiiiiih..... ;)
Noh, se sopis niin hyvin tuon sinun lauseen jatkeeksi ja sen voi vielä käsittää kahdella tapaa, eli sinä olet pikku sika tai sitten sinä lällätät tuon lauseen jatkeeksi, että "senkin pikku siat".... ;P
"Mutta minkäs teet kun luonto on antanut minulle kauneutta ja ystävällisen, sydämellisen luonteen, kuten varmaa olet huomannut?"
No niih.....eipäs sille mitään voi, jos on Niiiin Ihana.....vähän niin kuin se Chisukin laulaa....niih, eipä sille mitään voi ei... ;D
Unohditko jo vanhan nick:in salasanan?....hmmmmm =P
Eikä mitään kujeilla......huomasin kyllä, kun kujeilit viitassasi, mutta en viitsinyt paljastaa.... ;)MGTOW kirjoitti:
Naks...Tsiih...Kipp....hörps....hörps....no niiiiiiiih..... ;)
Noh, se sopis niin hyvin tuon sinun lauseen jatkeeksi ja sen voi vielä käsittää kahdella tapaa, eli sinä olet pikku sika tai sitten sinä lällätät tuon lauseen jatkeeksi, että "senkin pikku siat".... ;P
"Mutta minkäs teet kun luonto on antanut minulle kauneutta ja ystävällisen, sydämellisen luonteen, kuten varmaa olet huomannut?"
No niih.....eipäs sille mitään voi, jos on Niiiin Ihana.....vähän niin kuin se Chisukin laulaa....niih, eipä sille mitään voi ei... ;D
Unohditko jo vanhan nick:in salasanan?....hmmmmm =P
Eikä mitään kujeilla......huomasin kyllä, kun kujeilit viitassasi, mutta en viitsinyt paljastaa.... ;)Huomenta! Tänään on uusi päivä ja aurinko paistaa, ulkona on 5 astetta.
Tsiipatsiipa daidaidaidaa....
En ole unohtanut salasanaa ? Mun piti vähentää täällä käyntiä, mut en pystynyt olemaan poissa :)
Minulla on uusi harrastus, Mindfulness värityskirja on vienyt minut mukanaan.
Väritän jokapäivä pari kuvaa ja ihailen kätteni tulosta :)
Siathan ovat älykkäitä ja sisäsiistejä olentoja ;D hähää..
Pieni tuhmuus tarttuu täällä kun lukee näitä ketjuja, niin alkaa elämään palstaelämää ja helposti se vie mukanaan näin herkän ihmisen, valitattavasti :(
Yritän ryhdistäytyä !!!
Oletko itse puhdas pulmunen ;D poju?Älykkö1 kirjoitti:
Huomenta! Tänään on uusi päivä ja aurinko paistaa, ulkona on 5 astetta.
Tsiipatsiipa daidaidaidaa....
En ole unohtanut salasanaa ? Mun piti vähentää täällä käyntiä, mut en pystynyt olemaan poissa :)
Minulla on uusi harrastus, Mindfulness värityskirja on vienyt minut mukanaan.
Väritän jokapäivä pari kuvaa ja ihailen kätteni tulosta :)
Siathan ovat älykkäitä ja sisäsiistejä olentoja ;D hähää..
Pieni tuhmuus tarttuu täällä kun lukee näitä ketjuja, niin alkaa elämään palstaelämää ja helposti se vie mukanaan näin herkän ihmisen, valitattavasti :(
Yritän ryhdistäytyä !!!
Oletko itse puhdas pulmunen ;D poju?Päiviä....
Kysyin siksi tuota salasanan unohtamista, kun ihmettelin kun et käytä jo aikaisemmin rekkaamiasi nickkejä vaan teit kokonaan uuden taas........
Piti oikein käydä kurkkaamassa mikä tuo tuollainen värityskirja on.......no ainahan se hyvä on, kun saa uutta mielekästä tekemistä. =)
Näin väsyneenä ei oikein ajatus kulje, joten otan vapauden ohittaa ja olla vastaamatta kysymykseen ainakaan sen laajemmin kuin tämän verran.........yritän ja teen parhaani..... ;P.......vaikka kun oikein ajattelee, niin taidan olla aika väsy kun en oikeasti oikein sisäistänyt edes omaa vastaustani saati kysymystä....nyt ei vain jaksa ajatella ja pohtia.... ;D
Tänään taidan viettää leppoisaa "aivot narikassa päivää".... =)MGTOW kirjoitti:
Päiviä....
Kysyin siksi tuota salasanan unohtamista, kun ihmettelin kun et käytä jo aikaisemmin rekkaamiasi nickkejä vaan teit kokonaan uuden taas........
Piti oikein käydä kurkkaamassa mikä tuo tuollainen värityskirja on.......no ainahan se hyvä on, kun saa uutta mielekästä tekemistä. =)
Näin väsyneenä ei oikein ajatus kulje, joten otan vapauden ohittaa ja olla vastaamatta kysymykseen ainakaan sen laajemmin kuin tämän verran.........yritän ja teen parhaani..... ;P.......vaikka kun oikein ajattelee, niin taidan olla aika väsy kun en oikeasti oikein sisäistänyt edes omaa vastaustani saati kysymystä....nyt ei vain jaksa ajatella ja pohtia.... ;D
Tänään taidan viettää leppoisaa "aivot narikassa päivää".... =)Okrait !
Jostain syystä en saanut käyttööni uudestaan vanhaa nikkeäni ?Kun mä poistin sen.
Tuli ilmoitus, että se on jo käytössä.
Vai eikö mun olisi tarvinnut välittää siitä viestistä, joten en sitten ottanut sitä käyttöön :(
Silloin kun poistin nikkeni , niin siihen tuli ilmoitus, etten voi enää käyttää nikkeäni.
Oletko huomannut saman asian vai onko sinulla ollut aina käytössä sama nikke.Älykkö1 kirjoitti:
Okrait !
Jostain syystä en saanut käyttööni uudestaan vanhaa nikkeäni ?Kun mä poistin sen.
Tuli ilmoitus, että se on jo käytössä.
Vai eikö mun olisi tarvinnut välittää siitä viestistä, joten en sitten ottanut sitä käyttöön :(
Silloin kun poistin nikkeni , niin siihen tuli ilmoitus, etten voi enää käyttää nikkeäni.
Oletko huomannut saman asian vai onko sinulla ollut aina käytössä sama nikke.Nyt ymmärrän......olisiko joku sitten napannut sen, kun se oli vapaana tai sitten se ei ollut ehtinyt vapautumaan vielä poiston jälkeen....
En ole poistellut nikkeä ja yrittänyt ottaa uudelleen käyttöön, joten en tiedä miten nuo menee......hetken aikaa käytin toista, kun palstalle tulin, mutta sitäkin käytin ihan vastaavasti, eli ajatustenvaihtoon aina sen hetkisen olotilan ja mielialan mukaan, tosin se aika oli myös itselle oppimista palstan tavoille ja en itsekään välttynyt silloin niin hyvin pastan "huonoista" jutuista, jota palstalla oli/on, koska niitä on aluksi hieman vaikea huomata, sekä ne pääsevät vaikuttamaan monella eri tavalla, jos/kun et ole vielä tavoille oppinut, etkä tiedä/näe niin hyvin, mikä on joissain jutuissa homman nimi......eikä vaikutuksilta tällöin voi helposti välttyä....sen lisäksi vielä se, etten ollut ikinä oikeastaan käyttänyt tämän tapaisia palveluita ajatuksien vaihtoon ja kommunikointiin.....
......taitaa olla sellainen juttu, että tämä poju menee ottamaan sittenkin pienet nokkaunet.....ei tunnu muuten nuo jutut oikein etenevän...... =)MGTOW kirjoitti:
Nyt ymmärrän......olisiko joku sitten napannut sen, kun se oli vapaana tai sitten se ei ollut ehtinyt vapautumaan vielä poiston jälkeen....
En ole poistellut nikkeä ja yrittänyt ottaa uudelleen käyttöön, joten en tiedä miten nuo menee......hetken aikaa käytin toista, kun palstalle tulin, mutta sitäkin käytin ihan vastaavasti, eli ajatustenvaihtoon aina sen hetkisen olotilan ja mielialan mukaan, tosin se aika oli myös itselle oppimista palstan tavoille ja en itsekään välttynyt silloin niin hyvin pastan "huonoista" jutuista, jota palstalla oli/on, koska niitä on aluksi hieman vaikea huomata, sekä ne pääsevät vaikuttamaan monella eri tavalla, jos/kun et ole vielä tavoille oppinut, etkä tiedä/näe niin hyvin, mikä on joissain jutuissa homman nimi......eikä vaikutuksilta tällöin voi helposti välttyä....sen lisäksi vielä se, etten ollut ikinä oikeastaan käyttänyt tämän tapaisia palveluita ajatuksien vaihtoon ja kommunikointiin.....
......taitaa olla sellainen juttu, että tämä poju menee ottamaan sittenkin pienet nokkaunet.....ei tunnu muuten nuo jutut oikein etenevän...... =)Kauniita unia ja enkelin kuvia, nuku nuku nurmi lintu, herää terävinmielin iltaan kuutamon :D
Älykkö1 kirjoitti:
Kauniita unia ja enkelin kuvia, nuku nuku nurmi lintu, herää terävinmielin iltaan kuutamon :D
MGTOW ootko hereillä ?Herää höpsö ;D
Arvaa mikä leffa tulee tänään : o
TÄHTIEN SOTA vuodelta -77 jeee!!!!- Ishiputwo
Te kaksi olisitte söpö pari. MGTOW ja Älykkö siis :)
- Ballade4
Sehän siinä just on, että miehet ottavat väärän signaalin mistä vaan vaikka väkisin. Höpönassut on kivoja, kun sen voi muna pystyssä kuvitella leikkimieliseksi flirtiksi. Joten ennakkotorjunta käyttöön, jos nainen ei halua olla torjunnassa taas sitä seuraavaa väärinymmärtäjää.
Entä esimerkiksi työpaikoilla, joissa naiset eivät voi suhtautua ylimielisen happamasti miehiin, koska se on huonoa käytöstä? Työhaastattelussa "ennakkotorjuva" nainen tulee torjutuksi työpaikan saannin suhteen. Töistä epäasiallinen ja kylmä nainen voi saada ensimmäisenä potkut kun yt-neuvottelut alkavat. Töissä rumiin miehiin etäisesti suhteutuva nainen ei välttämättä etene urallaan vaan pysyy siinä kopiovastaavan hommassa ikuisesti.
Enkä nyt tarkoita että pitäisi pillua jakaa ja suihin ottaa työpaikalla, vaan käyttäytyä kohteliaasti ja asiallisesti, niin kuin normaalit ihmiset toisiaan kohtaan.- Ballade4
super-atm kirjoitti:
Entä esimerkiksi työpaikoilla, joissa naiset eivät voi suhtautua ylimielisen happamasti miehiin, koska se on huonoa käytöstä? Työhaastattelussa "ennakkotorjuva" nainen tulee torjutuksi työpaikan saannin suhteen. Töistä epäasiallinen ja kylmä nainen voi saada ensimmäisenä potkut kun yt-neuvottelut alkavat. Töissä rumiin miehiin etäisesti suhteutuva nainen ei välttämättä etene urallaan vaan pysyy siinä kopiovastaavan hommassa ikuisesti.
Enkä nyt tarkoita että pitäisi pillua jakaa ja suihin ottaa työpaikalla, vaan käyttäytyä kohteliaasti ja asiallisesti, niin kuin normaalit ihmiset toisiaan kohtaan.Työssä käyttäydytään kohteliaasti ja asiallisesti, niin kuin normaalit ihmiset toisiaan kohtaan. Olisiko niin päin, että töissä niiden "rumienkin miesten" on pikemminkin syytä hogata, ettei normaalit käytöstavat tarkoita yhtään mitään muuta. Töiden ulkopuolella voi sitten väärinymmärtää sielunsa kyllyydestä.
Ballade4 kirjoitti:
Työssä käyttäydytään kohteliaasti ja asiallisesti, niin kuin normaalit ihmiset toisiaan kohtaan. Olisiko niin päin, että töissä niiden "rumienkin miesten" on pikemminkin syytä hogata, ettei normaalit käytöstavat tarkoita yhtään mitään muuta. Töiden ulkopuolella voi sitten väärinymmärtää sielunsa kyllyydestä.
Sinunlaisia naisia pitäisi kiduttaa ja polttaa roviolla. Et ymmärrä hyvästä käytöksestä yhtään mitään. Toivottavasti elintasopakolaiset näyttävät sinulle naisen paikan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asiakkaalle ei myyty energiajuomaa - tuomio tuli syrjinnästä
Vaikka oli ilmeisesti täysi-ikäinen. Tosin ei lapsiakaan saisi syrjiä, koska oppivat helposti itsekin syrjimään, jos koh683997Miksi aina pitää kilpailla parhaudesta?
Mua ärsyttää se, että kaikki kilpailut ja visailut keskittyvöt aina siihen, kuka on paras missäkin. Tänäkin aamuna tuli833296Pakkoruotsista luopumalla kymmenien miljoonien säästöt
Pakkoruotsin opiskelun kustannuksista ei ole juurikaan tehty kustannusselvityksiä, mutta joidenkin arvioiden mukaan siit873077- 962903
Luterilaisen kirkon koko kastekaava on väärä
Uudessa testamentissa on kaksi täysin ristiriidassa olevaa kastekäskyä Matt 28:19 ja Ap. t. 2:38. Matteuksen evankeluimi412614Seksuaalinen ahdistelu, naisten vähättely ja törkeä käytös naisia kohtaan kukkii rakennustyömailla
Tällainen lienee ihan tavallisista kaikilla "äijävaltaisilla" työpaikoilla. Kaikki miesvaltaiset alat eivät ole toksise2232432Miten Yxäri iskettiin?
Voisin tässä unta odotellessani kertoa, miten mieheni lähestyi minua. Tunsimme entuudestaan. Hän kyseli minulta aina j2102335Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö672282Rakkaalle J miehelle.
Hitto mulla on sua ikävä. Haluisin heti nyt tulla sun syliin ja suudella sua.ja, ja ja... Hirveä ikävä.912211Kristinuskossa Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimessä
Jeesuksen kehoitus kastamiseksi Isän ja Pojan ja PH:n nimeen. Matt 28:19: "Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun4022158