Vapaa kuvaus

Musta on kutkuttavaa keskustella asioista, jotka on ihmisillä mielessä, mutta joista ei puhuta.. ;P

Aloituksia

68

Kommenttia

4279

1. Noh, tuo nyt toimii molempiin suuntiin, eli joskus noin ja joskus taas toisinpäin....

Molemmat osapuolet syyllistyvät monesti ala-arvoiseen käytökseen ja mainitsemiisi asioihin.

Avoimesti, rehellisesti ja totuudenmukaisesti voi puhua niin monella tavalla.......

Esimerkiksi käyttämällä ala-arvoisia nimityksiä vastakkaisesta sukupuolesta tai keskustelu kumppanista johtaa siihen, ettei yleensä synny sellaista keskustelua, kuin olisi toivottavaa.......tähän syyllistyy niin miehet, kuin naisetkin.

Sinulla on monesti ihan asiaakin, eli ajatuksen tasolla ihan samoja mielipiteitä ja näkemyksiä, kuin monella muullakin, mutta sitten se miten ne tuot julki on välillä sellaista, että sanomasi peittyy liiallisen "kuran" alle........mutta toki tunnustan myös, että "vastapuoli" syyllistyy ihan samoihin asioihin.....

Joskus jopa se voi olla ihan "palstatrolli", joka päättä provota ja trollata sinua ihan vain tyydyttääkseen jonkun sairaan tarpeensa jne, jolloin koko sanoma voi olla pilattu sen jälkeen, kun alkaa se loan heitto, sekä hutkiminen joka suuntaan.

Yksilöt ovat mitä ovat ja kaikkien pitäisi sallia erillaisuutta, niin naisten, kuin miestenkin.......mutta se ei toki tarkoita sitä, ettei saisi toimia omalla tavalla ja arvostaa niitä asioita joita arvostaa.

Esimerkiksi minä olen samaa mieltä siitä, että en voisi ajatella ainakaan mitään todella vakavaa suhdetta "tapista tappiin" suhteilijan kanssa, koska "taajuutemme" olisi liian kaukana toisistaan ja se on vaan hyvä ihan molempien kannalta, siitä ei pitäisi naisten loukkaantua, jos tätä mieltä olen, jos loukkaantuu, niin silloin täytyy kysyä, Miksi?

Jokaiselle omanlaisensa on mun motto......sitä noudatan ainakin itse.