Mitä väärinkäsityksiä sinulla on ollut vastakkaisesta sukupuolesta? Minulle tulee mieleen ainakin nämä:
- komea naama on tärkeintä ulkonäössä
-- fyysinen koko on tärkeintä, sitten vasta naama
- lihava mies on alinta tasoa
-- pieni ja hoikka mies on alinta tasoa
- tärkeintä miehen statuksessa on naisten suosio
- ulkonäkö ratkaisee
-- status ratkaisee vielä enemmän
-- tärkeintä miehessä on asema muihin miehiin verrattuna
- naiset ovat romanttisempia kuin miehet
-- väärin, miehet ovat niitä jotka haluaisivat romantiikkaa, mutta naiset haluavat miehen olevan vahva ja kykenevä eikä mikään romantikko
- naiset haluavat miehen joka huomioi heidät
-- naiset haluavat tasokkaan miehen joka ei huomioi heitä liikaa, koska silloin mies vaikuttaa heikolta ja epätoivoiselta
- naiset haluavat tasa-arvoisen suhteen
-- naiset haluavat samat oikeudet, mutta toisaalta haluavat miehen olevan "isäntä", se jolla on auktoriteettia (ja mielellään isommat tulot)
- naiset haluavat hellää seksiä
-- naiset haluavat rajua ja irstasta seksiä, sellaista jossa mies viskoo naista ympäriinsä ja ottaa tämän rajusti jyystäen ja äänekkäästi mölisten
- naiset haluavat rauhallisen miehen
-- naiset haluavat miehen joka "näyttää tunteensa" eli karjuu ja sitten kun nainen on alistunut, antaa kuumaa sovintoseksiä
Omat väärinkäsityksesi naisista/miehistä?
9
<50
Vastaukset
En yksilöi mitä väärinkäsityksiä on ollut mutta paljon niitä on ollut ja monia väärinkäsityksiä on joutunut elämän aikana korjaamaan kun on tutustunut ihmiseen paremmin. Eiköhän se ole kaikilla sama juttu?
Sen takia nykyään yritän olla tekemättä mitään ennakkokäsitystä ihmisestä koska tiedän että totuus on jotain muuta kuin ennakkokäsitys.
- ent.vaimo
Miehistä suurin väärinkäsitykseni ikinä oli tämä:
Työtön mies on hyvä rakastaja. - Naaaaaimem
Haha....ei noi oo väärinkäsityksiä kaikki. Muutama faktakin joukos. ;)
Ite ihmettelen eniten sitä et mies ei halua aina seksiä. En vaan tajuu. Kyllä se lupaa sit toisen kerran ja niin toki tapahtuu mut ilmeisesti ymmärrän miehiä väärin ku luulen et ne haluaa aina seksiä. Kuten itse haluan. - nimimerkitönj
En kauheasti ole koskaan rajannut asioita sukupuolen mukaan. Minusta kun ihmiset on yksilöitä ja tekee yksilöllisiä valintoja sen mukaan, ei sukupuolen sanelemana. Mutta toki esimerkiksi ikä on asia, jonka suhteen olen rajuimmin muuttanut käsityksiäni. Mikään ikä ei automaattisesti sanele miten kypsä ja fiksu joku on. Ei voi yleistää nuoret miehet ovat lapsellisia ja sitä tai tota, vanhat kypsiä jne. He ovat yksilöitä ja hyvin usein nuo luulot on kumoutuneet, kun vanha mies on ikiteini kakaramainen penikka kronologisesta isätään huolimatta ja taas nuori parikymppinen on vastuuntuntoinen ja fiksu. Ei mikään rinkiä pyörivä kusipää joka ajattelee vaan omaa napaansa. Että sen suhteen olen avannut silmäni.
Ei kannata yleistää. Vituiks menee kun siihen ryhtyy. :)Komppaan, koska näinhän tämä ihan oikeasti on..... moni voi ajatella ihan omalta kohdaltaan millainen on ollut ja millainen on nyt......itse olen ollut "kivijalalta" aina samanlainen.....
- 5727w7247
Kun olin totaalikokematon naisten kanssa, luulin että naiset eivät tykkää kilteistä miehistä vaan väkivaltaisista kusipäistä. Seurustelusuhteen kokemisen jälkeen taas voin sanoa, että myös kiltit miehet kelpaavat naisille :)
- dfsfsafsdf
Sama :) Yritin vielä nykyiselle emännälle alussa esittää vähän vaarallista, mutta jälkeenpäin selvisi että se oli vain miinusta minulle :D Olen mikä olen ja hän pitää siitä mikä olen, siitähän tässä on kysymys.
- laskuntulos
Luulin pitkään, että miehillä ei ole tunteita. Olin joutunut kuuntelemaan tota mantraa lapsuudenkodissani liikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asiakkaalle ei myyty energiajuomaa - tuomio tuli syrjinnästä
Vaikka oli ilmeisesti täysi-ikäinen. Tosin ei lapsiakaan saisi syrjiä, koska oppivat helposti itsekin syrjimään, jos koh413153Miksi aina pitää kilpailla parhaudesta?
Mua ärsyttää se, että kaikki kilpailut ja visailut keskittyvöt aina siihen, kuka on paras missäkin. Tänäkin aamuna tuli702509Pakkoruotsista luopumalla kymmenien miljoonien säästöt
Pakkoruotsin opiskelun kustannuksista ei ole juurikaan tehty kustannusselvityksiä, mutta joidenkin arvioiden mukaan siit602329- 942184
Luterilaisen kirkon koko kastekaava on väärä
Uudessa testamentissa on kaksi täysin ristiriidassa olevaa kastekäskyä Matt 28:19 ja Ap. t. 2:38. Matteuksen evankeluimi411954Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö661595Seksuaalinen ahdistelu, naisten vähättely ja törkeä käytös naisia kohtaan kukkii rakennustyömailla
Tällainen lienee ihan tavallisista kaikilla "äijävaltaisilla" työpaikoilla. Kaikki miesvaltaiset alat eivät ole toksise1291547Miten Yxäri iskettiin?
Voisin tässä unta odotellessani kertoa, miten mieheni lähestyi minua. Tunsimme entuudestaan. Hän kyseli minulta aina j1701495Rakkaalle J miehelle.
Hitto mulla on sua ikävä. Haluisin heti nyt tulla sun syliin ja suudella sua.ja, ja ja... Hirveä ikävä.891475Kristinuskossa Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimessä
Jeesuksen kehoitus kastamiseksi Isän ja Pojan ja PH:n nimeen. Matt 28:19: "Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun3781435