Tämän viikon nais-saldoni on seuraavanlainen:
- AS (alaston suomi) säätöni, noin vuoden takaa otti taas yhteyttä ja kyseli kun minusta ei ole kuulunut. Viikolla tuntuu kepeä uus-säätö lähteneen käyntiin.
Mutta entiset ovat entisiä, lisäksi jotenkin ajatus siitä että naiseni tissit, muodokkaan perseen, seksikkäät vaatteet ja totta kai paljaan tinsan ovat nähneet sadat ellei tuhannet ihmiset internetissä, tuo hieman aisurimaisen tunnelman.
- Tinder-typy pyysi treffeille minua. Kieltämättä ei pahan näköinen, sillä kyseessä on sporttitypy. On ollut jopa lähellä etten ole ratkennut masturboimaan hänen kuvilleen, joissa litteävatsainen ja treenatut kintut omaavat hyvässä kuosissa oleva neito eesittelee sulojaan.
Pienoine ongelma, ulkoisesta muodosta huolimatta hän tuntuu aavistuksen burgerilta/huumorintajuttomalta. Tietysti se, että kommunikoidaan vain luurien välityksellä, voi tuoda väärinkäsityksiä, mutta herää pienoinen fiilis että mitäköhän tästä mahtaa oikein vielä tulla. Olen jopa epäillyt että mahdanko jaksaa sitä, etenkin kun ei ole takeita saanko vietyä sen "ekoilta treffeiltä sänkyyn"-taktiikkani mukaan "tiedätte kyllä mihin" (se mahku toki on, mutta asetelmat hieman ovat sitä vastaan).
Se mistä olen tyytyväinen on siitä, että nämä ovat käytännössä täysin passive income-tyylistä naisen saantia.
Se siis roikkuu edelleenkin ilmassa, ja kausi on märkänä.
Mutta kysyisin teiltä palstalaiset, että voinko pyrkiä näiden tyttöjen kanssa vällyihin tai muuten omata hävyttömiä taka-ajatuksia?
Menen siis huomenna treffeille
58
91
Vastaukset
- porotalous
Kuinka vanha olet? Ja monenko käyttämä paskahoususetä? Vai oletko jotenkin erehtynyt setäraivossasi ja kirjoittanut tänne päiväkirjan sijaan,ketään ei joka tapauksessa kiinnosta..Ei kai kukaan tervejärkinen mies tänne kirjottele älyttömän säälittäviä(kaikille muille normaaleja)kohtaamisia ihmisten kanssa tyyliin"näin kassatädin tänään ja se haluu mua kun anto kuitin ja hymyili"..vittu kun olet säälittävä,etkä edes lähellä YKTM,vai ootko saanu tälläkin viikolla?Viime kerrasra kun on aikaa..Onko vakipanoa?..Jos ei alat taas lipsumaan..luuseri-pullaksi,miksi edes yrität,selkeesti kohtalosi on olla hc-ATM.
- Puusilmien_palsta
Miten tuo yrjötys voisi elää saastuneen lerssinsä kanssa naituaan spermaviemäri lutkaa? Oliohan syvästi halveksii naisia.
Avohoito on retuperällä. Pakkohoitolakiin on saatava pikaisia muutoksia. - Ex-----------PUA
Osu ja uppos! :D
Vai oletko tyhmä vai etkö osaa lukea?
Vai oletko sittenkin vilpittömästi kateellinen burger?
Ja nyt kun tasosta aloimme puhua, niin minkä ikäinen olet ja miten moni mies on käyttänyt sinua? - Ex-----------PUA
Puusilmien_palsta kirjoitti:
Miten tuo yrjötys voisi elää saastuneen lerssinsä kanssa naituaan spermaviemäri lutkaa? Oliohan syvästi halveksii naisia.
Avohoito on retuperällä. Pakkohoitolakiin on saatava pikaisia muutoksia.Jos pakkohoitolakiin tulee muutoksia, ja avohoitoa muutetaan, niin te kilahtaneet kurpat tuskin olette vapaalla jalalla kurpparaivomassa palstalla tai missään muuallakaan mikkä triggeröi teidät.
- Ettäolettyhmä
Ex-----------PUA kirjoitti:
Osu ja uppos! :D
Vai oletko tyhmä vai etkö osaa lukea?
Vai oletko sittenkin vilpittömästi kateellinen burger?
Ja nyt kun tasosta aloimme puhua, niin minkä ikäinen olet ja miten moni mies on käyttänyt sinua?Mä kysyin ensin,joten vastaapa itse,jos uskallat? En ole tyhmä ja osaan lukea,kiitos kysymästä,mites sun luetun ymmärrys?..en vaan halua uskoa että aikuinen ihminen olisi näin säälittävä,että kuvailisi jokaisen kohtaamisen naisen kanssa,koska useimmille juttelu ihmisten kanssa on jokapäivästä elämää..ja jos sulle olis kateellinen olia asiat liiankin huonosti.Kuka haluaa olla mielenterveyspotilas?
- diipadaapaduuu
Että aikuinen mies voi ollakin lapsellinen.
- Ex-----------PUA
Ettäolettyhmä kirjoitti:
Mä kysyin ensin,joten vastaapa itse,jos uskallat? En ole tyhmä ja osaan lukea,kiitos kysymästä,mites sun luetun ymmärrys?..en vaan halua uskoa että aikuinen ihminen olisi näin säälittävä,että kuvailisi jokaisen kohtaamisen naisen kanssa,koska useimmille juttelu ihmisten kanssa on jokapäivästä elämää..ja jos sulle olis kateellinen olia asiat liiankin huonosti.Kuka haluaa olla mielenterveyspotilas?
Et vastannut kysymyksiini, taisivat mennä ihon alle, mitä tuo sinun kurpparaivosikin enteilee.
Ja tyhmähän sinun täytyy olla, jos et näe mikä on tämän keskustelun oikea aihe.
Mitä säälittävään tulee, niin se olet sinä joka tulet ulisemaan kurpparaivosi kourissa muiden aloittamiin ketjuihin, joissa on taustalla oikea, sosiaalinen elämä. Puutettasi ulvot. Niin kauan kun minä minulle virtaa naista, ja sinä kurpparaivoat, on tämä jako ilmeinen. - Ex-----------PUA
diipadaapaduuu kirjoitti:
Että aikuinen mies voi ollakin lapsellinen.
Minkä ikäinen olet ja miten moni mies on käyttänyt sinua?
Se olet sinä joka kurpparaivoat ketjussa, koska et kestä ikäkriisiäsi ja sitä että muilla on sosiaalista elämää, joten kuka on lapsellinen? - Komeavoittojälleen
Minkä ikäinen olet ja miten moni mies on käyttänyt sinua?
Se olet sinä joka kurpparaivoat ketjussa, koska et kestä ikäkriisiäsi ja sitä että muilla on sosiaalista elämää, joten kuka on lapsellinen?Eipä minun tarvitse vastata kun kysyin sinulta ensin kysymyksen johon et uskaltanut vastata.
Voitto on minun ja merkitsen tämän pöytäkirjaan. Ja näin on expua TAAS lyöty.
Muhahaha
Muhahaha
MUHAHAHHAHHAAAA! - Ex-----------PUA
Komeavoittojälleen kirjoitti:
Eipä minun tarvitse vastata kun kysyin sinulta ensin kysymyksen johon et uskaltanut vastata.
Voitto on minun ja merkitsen tämän pöytäkirjaan. Ja näin on expua TAAS lyöty.
Muhahaha
Muhahaha
MUHAHAHHAHHAAAA!Matkiminen on suurinta ihailua, tekonaurua, paskahousutäteilyä puskista, kurpparaivoa joka johtuu kateellisuudesta = Voitto on minun.
Tuo todistaa myös että olen kysynyt tuota sinulta ennen, ja yrität nyt säälittävästi kostaa sitä, ja tästä johtuen sinä olet myös se joka et siihen ole voinut vastata.
Joten voitin jo ennen ensimmäistä siirtoasi. Joten piere mummo ikeniisi. :D - Komeavoittojälleen
Matkiminen on suurinta ihailua, tekonaurua, paskahousutäteilyä puskista, kurpparaivoa joka johtuu kateellisuudesta = Voitto on minun.
Tuo todistaa myös että olen kysynyt tuota sinulta ennen, ja yrität nyt säälittävästi kostaa sitä, ja tästä johtuen sinä olet myös se joka et siihen ole voinut vastata.
Joten voitin jo ennen ensimmäistä siirtoasi. Joten piere mummo ikeniisi. :DPöytäkirjaan kirjattua voittoa ei voida enää kumota, joten tämä oli nyt sitten tässä. Käyn ostamassa itselleni täytekakun ja skumppapullon voiton kunniaksi.
Heitän sinulle vielä loppuun kysymyksen:
Miltä tuntuu hakata päätä seinään? - Ex----------PUA
Komeavoittojälleen kirjoitti:
Pöytäkirjaan kirjattua voittoa ei voida enää kumota, joten tämä oli nyt sitten tässä. Käyn ostamassa itselleni täytekakun ja skumppapullon voiton kunniaksi.
Heitän sinulle vielä loppuun kysymyksen:
Miltä tuntuu hakata päätä seinään?Lisää matkimista, eli ihailua, eli voitto on minun.
Ja se olet sinä joka taot päätäsi kanssani seinään, sillä kuten näet, et voi voittaa minua.
Shaming language ja henkilöhyökkäys vastauksena on automaattinen tappio, ja merkki siitä että osu ja uppos. - Vidiootti
Ex----------PUA kirjoitti:
Lisää matkimista, eli ihailua, eli voitto on minun.
Ja se olet sinä joka taot päätäsi kanssani seinään, sillä kuten näet, et voi voittaa minua.
Shaming language ja henkilöhyökkäys vastauksena on automaattinen tappio, ja merkki siitä että osu ja uppos.Säpä häviät sitten todella usein..melkein joka ketjussa mihin kommentoit.Yleensähän itse alotat ton idioottimaisen vinkumisen shaming languegesta ja henkiköhyökkäyksistä,ja kaikkiin vastaan sanomisiin tulee ite oot-vastaus. Miksi sinua koskee eri säännöt kun muita?
- Pullla
Vidiootti kirjoitti:
Säpä häviät sitten todella usein..melkein joka ketjussa mihin kommentoit.Yleensähän itse alotat ton idioottimaisen vinkumisen shaming languegesta ja henkiköhyökkäyksistä,ja kaikkiin vastaan sanomisiin tulee ite oot-vastaus. Miksi sinua koskee eri säännöt kun muita?
Ja luulon esittäminen faktana ei ole vakuuttavaa. On se ExPUA melkoinen velho kun tunnistaa kirjoituksesta naisen. Lol
- lottamari-ia
Uskon, että sinulla on 100% mahdollisuus ihan mihin vaan :D
- Ex-----------PUA
Kiitos. :) Luulen että tuo säätö jälleen aktivoituu jos on aktivoituakseen, kun taas tuo toinen on kyllä koekierroksella, jos sen luonne tosiaan on sellainen mitä myrskynmerkit varoittaa, voi olla ettei kyllä kauaa jaksa. Parempi olisi tinsaa tulla!
- Kilttiatm
Jos välttämättä haluat panna niin ota se alaston suomi nainen joka ei ole niin innokas seksiin vaan tutustumaan. Mutta tietenkin ol joku pelimis joka haluaa monta naista kerralla.
- Omatupaomalupa
Miksi sun tarvii kysellä täältä lupia? Jokainen tekee tai yrittää tehdä mitä itse päättää. Nuo naiset myös.
"AS (alaston suomi) säätöni,"
8-0.......harrastaako porukka näitä paljonkin....OiVoi, kyllä maailma on hassu.....tai sitten minä olen vain liian hassu, eikä maailma....hmmmmmm...täytyneepä pohdiskella. ;D- Ex------------PUA
Se tuli sen sivulauseessa ja sattumalta tietoooni. :D
Se muuten vain tokaisi, että on sillä siellä kuvia.
Ja niissä esiteltiin tinsasta alkaen kaikkia herkkkuja.
Kyseessä muuten ei ole suomalaisperäinen nainen, joten ei ole mikään persvarvas, vaan aikamoinen rotunainen. Hoikka runko, ja tissit ovat mainiot kannut! :D Ex------------PUA kirjoitti:
Kyseessä muuten ei ole suomalaisperäinen nainen, joten ei ole mikään persvarvas, vaan aikamoinen rotunainen. Hoikka runko, ja tissit ovat mainiot kannut! :DEli siis et sentään itse siellä pyörinyt ja sitä kautta ole ottanut kontaktia........
- Ex-----------PUA
MGTOW kirjoitti:
Eli siis et sentään itse siellä pyörinyt ja sitä kautta ole ottanut kontaktia........
En.
- Kuvaaaaa
Ex------------PUA kirjoitti:
Kyseessä muuten ei ole suomalaisperäinen nainen, joten ei ole mikään persvarvas, vaan aikamoinen rotunainen. Hoikka runko, ja tissit ovat mainiot kannut! :DLinkitä sen kuva, että päästään arvioimaan me muutkin.
- Ex----------PUA
Kuvaaaaa kirjoitti:
Linkitä sen kuva, että päästään arvioimaan me muutkin.
En kuule viitsi.
Näistä molemmista on kuvat kyllä netissä.
Tietysti jos käänteisen kuvahaun voi jotenkin varmistaa pois, ja peittää tuntomerkit, niin toki se saisi harkitsemaan, mutta ihan niin mulkku mieheksi en ole minäkään että ketään naista suolaamaan. Etenkin kun teistä hörökorvista voi arvata, että menette antamaan linkin tähän keskusteluun, mikä voi kostautua kummasti minun saamispuuhieni suhteen. Ex----------PUA kirjoitti:
En kuule viitsi.
Näistä molemmista on kuvat kyllä netissä.
Tietysti jos käänteisen kuvahaun voi jotenkin varmistaa pois, ja peittää tuntomerkit, niin toki se saisi harkitsemaan, mutta ihan niin mulkku mieheksi en ole minäkään että ketään naista suolaamaan. Etenkin kun teistä hörökorvista voi arvata, että menette antamaan linkin tähän keskusteluun, mikä voi kostautua kummasti minun saamispuuhieni suhteen." Etenkin kun teistä hörökorvista voi arvata, että menette antamaan linkin tähän keskusteluun, mikä voi kostautua kummasti minun saamispuuhieni suhteen."
=DDDDD......niinkö meinaat, että palstalaiset olisi sellaisia??? 8-0
Kippis....hörps... =)
- ätminki
Ota Tinder typy koska sillä kiire saara mies. Pettyneet naiset kelpuuttavat usein miehiä joilla on mahis elättää nainen.
- Ex-----------PUA
Hyvä pointti! :D
Tosiaan, kyllä molemmat ovat jokseenkin sen oloisia että haluavat miehen.
AS-muija myös liikkuu, ja on hyvässä kuosissa, mutta näistä se ehkä vähäsen tasaisempi on se tinder-muija.
Se vaan että en usko että nämä kahvilatreffit suoranaisesti ajautuvat pöyhimiseen.
Se AS-muija meidän säätömme aikana oli hyvinkin, tai jopa yllättävän rakastavaa materiaalia. Liekö tosiaan johtunut sen ulkomaalaistataustasta.
Taasko näitä raportteja? Jos tässä nyt on siementäkään totuudeksi niin kyllä sun nyt täytyy taipua aisuriksi ja valita AS-säätö mikäli tinsaa haluat. Tinsa? Ootko sä joku manne vai? Sportti-typy tuskin antaa ekana iltana.
Tosin epäilen taas tätäkin raportointia, kuka aikuinen mies tulee tällaisia kyselemään tänne jos niissä on jokin totuuspohja? Mitä helvettiä taas. Taitaa olla pelkkää itsetunnon kohotusta anonyymin profiilin avulla ja pelkkää mielikuvitusta.
Ja ei, en ole kateellinen enkä kurpparaivoa, kunhan nyt sanoin mielipiteeni :)- Ex-----------PUA
Kyllä, taas näitä raportteja. Niitä tulet näkemään myös jatkossakin.
Sporttitypy vaatinee pidemmän reitin, se on totta, sillä se ei juopottelekaan (kai) ainakaan paljoa, joten pitää edetä kahvilan kautta, intiimimpiin tunnelmiin. Lähinnä nyt katsotaan että jaksanko sen persoonallisuutta tai että minkälainen se on yliipäänsä livenä. Kroppa on kyllä sellainen että olen selässä oitis!
Oletko sinä maalaisemäntä vai mikä jos et tinsasta ole kuullut? Se on se naisen herkku siellä navan alla.
Ja kyllä sinä olet kateellinen ja kurpparaivosit. Sinä et muuten ahdistuisi minun raporteistani. - Ikis__M
Sporttitypy vaatinee pidemmän reitin, se on totta, sillä se ei juopottelekaan (kai) ainakaan paljoa, joten pitää edetä kahvilan kautta, intiimimpiin tunnelmiin. Lähinnä nyt katsotaan että jaksanko sen persoonallisuutta tai että minkälainen se on yliipäänsä livenä. Kroppa on kyllä sellainen että olen selässä oitis!
Oletko sinä maalaisemäntä vai mikä jos et tinsasta ole kuullut? Se on se naisen herkku siellä navan alla.
Ja kyllä sinä olet kateellinen ja kurpparaivosit. Sinä et muuten ahdistuisi minun raporteistani.Pillua tiedossa. Onneksi olkoon!
- Ex-----------PUA
Ikis__M kirjoitti:
Pillua tiedossa. Onneksi olkoon!
Kiitos. Nussin suoraan pilluun! Like a boss!
- Ikis__M
Kiitos. Nussin suoraan pilluun! Like a boss!
Nussi minunkin puolestani.
Eilinen baareilu meni penkin alle. - miesvm_1967x_out
Ja kyllä sinä olet kateellinen ja kurpparaivosit. Sinä et muuten ahdistuisi minun raporteistani.tinsa on romaanikieltä, jos nyt et sattunut tietämään. Mie meen nyt saunaan pesemään jopon :D Jaa joo oon kuule ihan perus-kaajo. Sukujuuret johtaa 1700-luvun saksaan. Mutta ketä on eläny niin tietää varmasti kaaleita. Heillä on tinsa. joka sakissa on monta. Ryhtiä sulle.
- miesvm_1967x_out
miesvm_1967x_out kirjoitti:
tinsa on romaanikieltä, jos nyt et sattunut tietämään. Mie meen nyt saunaan pesemään jopon :D Jaa joo oon kuule ihan perus-kaajo. Sukujuuret johtaa 1700-luvun saksaan. Mutta ketä on eläny niin tietää varmasti kaaleita. Heillä on tinsa. joka sakissa on monta. Ryhtiä sulle.
romanikieltä siis..
- Ex----------PUA
miesvm_1967x_out kirjoitti:
tinsa on romaanikieltä, jos nyt et sattunut tietämään. Mie meen nyt saunaan pesemään jopon :D Jaa joo oon kuule ihan perus-kaajo. Sukujuuret johtaa 1700-luvun saksaan. Mutta ketä on eläny niin tietää varmasti kaaleita. Heillä on tinsa. joka sakissa on monta. Ryhtiä sulle.
Tuo on nesimmäinen kerta kun kuulen tuon.
Tosin, tiedän erään "normaalin" mustalaistytön, joka siis ei elä romanikulttuurissa, eikä käytä niitä naamiaisvaatteita ja on eräs kauneimpia naisia jonka tiedän. Säätöni katsos, mutta edes se ei koskaan puhunut tuollaisesta yhtäläisyydestä.
Joten patologinen valehtelija lienee iskenyt jälleen. Ex----------PUA kirjoitti:
Tuo on nesimmäinen kerta kun kuulen tuon.
Tosin, tiedän erään "normaalin" mustalaistytön, joka siis ei elä romanikulttuurissa, eikä käytä niitä naamiaisvaatteita ja on eräs kauneimpia naisia jonka tiedän. Säätöni katsos, mutta edes se ei koskaan puhunut tuollaisesta yhtäläisyydestä.
Joten patologinen valehtelija lienee iskenyt jälleen.No ilmankos kun se onkin "rinsa" eikä tinsa, muistin väärin. Sait pisteen :D
miesvm_1967x kirjoitti:
No ilmankos kun se onkin "rinsa" eikä tinsa, muistin väärin. Sait pisteen :D
Eiku rainsa taitaa ollakin persereikä ja minhu olis vagina.. paskat olkoon, minä noita niin tarkkaan tiä tosin on niilläkin omat murresanansa.
- Cjkl
Tällaisista sekopäistä naisia varoitellaan.
- Ex-----------PUA
Shaming language ja henkilöhyökkäys.
- Champion
Shaming language ja henkilöhyökkäys.
Osui ja upposi! :D
Mihin jäi vasta-argumentti tai väitteen vääräksi todistelu - Ex----------PUA
Champion kirjoitti:
Osui ja upposi! :D
Mihin jäi vasta-argumentti tai väitteen vääräksi todisteluSIitä huolimatta että matkiminen on suurin ihailun muoto, ja verraton voitto minulle, on kysyttävä, että oletko vähän tyhmä?
- Naishenkilö
Olet varsin selkeästi kertonut täällä mielipiteesi naisista kuten tiedät eli se niistä taka- ajatuksista.
Sulla menee kirjoitustesi mukaan todella lujaa..eikä se välttämättä tarkoita hyvää lopputulosta. Onko sun touhut oikeasti riskittömiä? Kannattaako antaa vehkeen viedä noin paljon?- Ex-----------PUA
En tiedä vielä.
Nyt otetaan se ilo irti mikä saadaan. :)
Tosin, en tietenkään ketään johda harhaan, joten sikäli kaikki on ok.
Nämäkin ovat niitä jotka itse halusivat seuraani, joten olisin julma, enkä ollenkaan sellainen kiltti ja kunnollinen mies jollaisena minut täällä tunnetaan, jos en menisi.
- mies49v
Mä panin eilen 19 vuotiasta nuorta naista, huomenna ois tiedossa 23 v. Onko muita panomiehiä?
- Voi_veljet-sanos_muuta
On, on... Toki, toki... Mutta ei ne täällä palstalla pyöri, ne panee:
https://www.youtube.com/watch?v=19RwSlZaxxo
- Ex-----------PUA
Treffit hoidettu.
Tulin juuri kotiin, ja voi sanoa että hyvin meni!
Jokunen tunti siellä suttaantui, mutta putkeen meni.
Juttu ei katkennut kertaakaan, ja puheenaiheet karkasivat seksiin, kuin itsestään.
On nähkääs niin, että kyseinen sporttitypy ei lainkaan juo, ja vihjasi että kärsii puutteesta, sillä onhan hänen elämänsä työtä ja kuntoilua jne. samalla kun hänen naiskaverinsa ramppaavat viihteellä ja panettavat itseään kullirinkelissä (hän ei käyttänyt näitä sanoja ihan, hahah).
Palstatotuus tähän väliin: nainen otti puheeksi kemiat! :D Ei käyttänyt sitä sanaa, mutta sanoi sen juuri kuten palstalla on puhuttu, että kun vaan näkee toisen, niin voi huomata että siinä on se jokin, ja treffit vain venyvät ja venyvät kun tuntee löytäneensä sellaisen miehen. (Tällöin treffit olivat jo venyneet - vihjaten että niitä on). Minä tietysti lietsoin kemioita parhaani mukaan!
Loppua kohden minä karkasin naiseen, ja siellä oli jo kädestä pitelyä, samalla kun nainen alkoi antamaan ei-vapaaehtoisia kiinnostuksen merkkejä (joka muistaa ne tänne laittamani kehonkielen viestit, voi sanoa, että tuli noin 5/5 kiinnostuksen merkeistä).
Lopulta ei enää voitu pidätellä, vaan homma meni tietysti suuteloksi, ja tietysti syleilyksi. Jopa niin, että nainen vielä lähtiessään nappasi minusta kiinni, hyppäsi kaulaan ja se jatkui, vaikka meidän piti nimenomaan mennä jo. Sovimme että tuttavuus jatkuu, ja luultavasti seuraavan kerran jomman kumman asunnolla - palstalaiset tietää mitä se meinaa!
En voi sanoa miten tekikään oikein sellaisen treenatun naisen kanssa muhinointi poikaa. Painoin hänet itseäni vasten, siinä pääsi tunnustelemaan kiinteää persettä, vatsa oli oikea littana jne. Huomasin että kiihotuin pahan päiväisesti! Puhutaan kuitenkin siitä naisesta, jonka kuville lähes ryhdyin runkkimaan!
Joten arvon palstalaiset. Meni ihan mukavasti. Jäämme odottamaan seuraavaa osaa.
Nyt otin hieman viskiä. Laitoin viinin kylmään.
Maistan pari lasillista, ja jos maistuu, niin ties vaikka tässä vielä tulisi lähteneeksi johonkin.
HUOM: Eräs mikä muijassa on, juoksujen juoksemisen kysymyksessä, on se että on kuulemma ollut pitkässä suhteessa, joka kesti vuosia, joten niitä ei juurikaan ole ilmeisesti ole. Samoin, kuten sanoin puute ja se ettei käytä alkoholia meinaa sitä, että luultavimmin sitä ei joudu arvaileen että monetkohan mällit siellä lilluvat minua odottamassa.- Kilttiatm
Noinhan niiden treffien pitäis mennä mutta olit kuitenkin kotona koko illan haaveilemassa romanttisista treffeistä kuten minä.
- Ex----------PUA
Kilttiatm kirjoitti:
Noinhan niiden treffien pitäis mennä mutta olit kuitenkin kotona koko illan haaveilemassa romanttisista treffeistä kuten minä.
En kuule ollut.
Vaan märät kaudet ja se kallisarvoinen kokemus treffien hoitamisesta otti taas kerran homman haltuun.
Mietn miten paljon tuossa oli ns. tunteen siirtoa. Olen ollut taas hetken nofapilla, ja annoin fiilikseni vain kasvaa. Nainen vihjaili, että ei ole saanut pitkään aikaan, ja äkkiseltään vaan seksi suorastaan puski läpi jutuistamme. Tunne itsesi kiihottuneeksi naisen seurassa. Siitä on etua.
Mieti itse tilannetta, kun sellainen korkea korkoisisssa saappaissa ja lyhyessä hameessa oleva nainen pyörittelee hiuksiaan, kostuttelee huuliaan ja ottaa keikistelevää asentoa edessäsi, ja tuijottaa sinua nälkäisesti suoraan silmiisi. - Ex----------PUA
- Naisen kiinnostuksen merkit, ja niiden mukaan suunnistaminen. Nainen kerran valitsee. Treffit on jo vakava valinnan merkki.
- Tietty rentous. Minua kyllä jännitti, mutta heti kun törmäsin häneen, se vain katosi ja jo heti ensialkuun halasimme. Kuitenkin kannattaa muistaa, ettei ole mitään pelättävää. Mielesi vaan harhauttaa sinua.
- Mistä pääsemme oikeaan fyysiseen koskettamiseen. Tämä on uhkapeliä, sillä väärä koskettelu merkitsee sitä, että olet limainen ahdistelija, oikea sitä että nainen kietoo kätensä ympärillesi ja painaa itsensä sinua vasten.
- Eräs pelko on puheenaiheiden loppuminen. Mutta kuten sanottua, jos nainen on kiinnostunut, hän auttaa sinua. itse asiassa tilanne meni niin että nainen hoiti puhumisen pitkälti. Vaikka molemmat puhuivat lähes yhtä paljon. Joten, älkää ottako liikaa paineita siitä miehet. Itse lähdin näillekin treffeile ns. luontaiselta pohjalta "keksin sitten sitä mukaan kun tarvitsee keksiä", joten älkää hermoilko turhaan puheenaiheista. (Myönnän, että vähäsen jännäsin, kun minulla ei ollut mitään PUA:maista laskemoivaa kaavaketta mielessä, mutta uusi tie on uusi tie, ja sille on pakko omistautua) Naisten tehtävänä on punaisen pillerin mukaan tulla puoleen väliin vastaan. (Nainen valitsee, joten jos hän ei ole valinnut sinua, hän ei tule vastaan ja yritys on turha joten siirry seuraavaan).
Lisäksi, mikä mielenkiintoista. Tuo nainen tuntuu vihaavan naisen logiikalla toimivia naisia, tästä voisin kertoa lisääkin. Samoin meitä yhdisti se, että vihasimme samoja asioita. Ja joistakin samoista pidimme. Sanoin suoraan jos en pitänyt.
Tämä yhdistettynä siihen, että kerroin ehkä uhkarohkean, radikaalin rehellisesti eri puolistani, tuntui aiheuttaneen efektin, jossa hän selvästi rupesi kiinnittämään huomiota enemmän minuun ja aajautumaan tilaan, johon vain kiimainen nainen ajjautuu.
Lisäksi, mikä parasta, hän olikin kohtalaisen huumorintajuinen. Hän vain sanoi että viestissä ei saa selville sitä, minkä saa livenä.
- Enuskosanaakaan
Elät kyllä aikamoisessa mielikuvitusmaailmassasi.
Jos saisit oikeasti yhtään muijaa niin täällä palstoilla et pyörisi.
Joten olet edelleen joku neitsytsetä.- Ex----------PUA
En voi elää päivääkään ilman tätä palstaa!
Lisäksi narsistinen puoleni kasvaa täällä kuin rikkaruohot. Tunnen pakottavaa tarvetta kertoilla teille näitä asioita.
- atm25
En tunne tindereitä mutta yks nainen salilta pyysi kahville. Kertoi että oli jo useammaan kuukauden vilkuillut minua ja etsinyt rohkeutta lähestyä, olin kuulemma ollut vihaisen näköinen aina treenatessa joten ei ollut uskaltanut lähestyä. Melkein loukkaus se että olen vihaisen näköinen koska en ole vihainen ollut koskaan kenellekkään ja sanoin siitä naiselle että en ole mikään jännämies. Loppujen lopuksi naurettiin asialle ja pyysin että mentäsi kaljalle ja tänään oltiinkin kaljalla yhdessä. Ihan mukavaa juttelua ja sovittiin että tapaillaan säännöllisesti ilman että seurustellaan vielä.
- Ex----------PUA
Mahtavaa!
Ehkä tuo ATM-nimike kannattaa alkaa hylkäillä pikku hiljaa, viimeistään kun olette tehneet hommista virallisia?
Rehellisyys, erona PUa-juttuihin, voi olla uskomattoman tehokasta, kunhan on vain pokkaa sitten seistä sanojensa takana.
Esim. tuo kun sanoit ettet ole jännämies. Itse kanssa myönsin suoraan jos en pitänyt jostain asiasta mistä nainen piti. Se oli jopa tavallaan tyytyväinen kun annoin hänen kuulla siitä.
- Kilttiatm
Salilla on yks nainen jota katselen aina. Sillä taitaa olla aina sama aikataulu kuin minulla. Jos menen maanantaina 9.30 salille niin se tulee suunnilleen saman aikaan sinne, jos menen keskiviikkona 11.20 salille niin se on siellä ja treenaa yhtä kauan kuin minäkin, jos menen torstaina 9.00 salille niin se on siellä. Jos menen penkkipunnerrusta treenaamaan niin se tulee siihen viereen nostelee käsipainoja vaikka oli just salin toisella puolella. Tätä on jatkunut monta kuukautta että se on salilla aina samaan aikaan. Itse ne sunnittele millon mene salille vaan herään kun herään, syön jotain ja lähden salille ja se nainen on aina siellä.
- Kilttiatm
En mä osaa tehdä asialle mitään kun en usko että joku vois musta kiinnostua joten maamani on aina peruslukemilla kun se nainen tulee näkyviin. Se naine on minusta ihan tavis,kroppa tosi hoikka, varmaan joku kaupan myyjä.
- Ex----------PUA
Ensimmäisenä ala puhumaan ihan viattomista asioista.
Jostain mistä sinua ei voida syyttää iskemisestä..
Sitten, LOPETA se juttu ennen kun se loppuu itsestään.
Tämä on ensimmäinen askel.
Eräs salimuija, jolle aloin jutella kun se oli viereisellä laitteella, alkoi seurata minua ympäri salia tuon jälkeen.
Aloitin taas puheenaiheen, ja se lähti mukaan.
Jos tämä alkaa toistua, on minulla sinulle hyviä uutisia.
Samoin, jos saat hänet nauramaan jotain juttua, kuten vaikka itseironista, niin se on hyvä juttu.
- nvbhnty
Ei kai nyt noinkaan. En allekirjoita mitään!!!
http://tinyurl.com/Kuumiskisu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asiakkaalle ei myyty energiajuomaa - tuomio tuli syrjinnästä
Vaikka oli ilmeisesti täysi-ikäinen. Tosin ei lapsiakaan saisi syrjiä, koska oppivat helposti itsekin syrjimään, jos koh413153Miksi aina pitää kilpailla parhaudesta?
Mua ärsyttää se, että kaikki kilpailut ja visailut keskittyvöt aina siihen, kuka on paras missäkin. Tänäkin aamuna tuli702509Pakkoruotsista luopumalla kymmenien miljoonien säästöt
Pakkoruotsin opiskelun kustannuksista ei ole juurikaan tehty kustannusselvityksiä, mutta joidenkin arvioiden mukaan siit602329- 942184
Luterilaisen kirkon koko kastekaava on väärä
Uudessa testamentissa on kaksi täysin ristiriidassa olevaa kastekäskyä Matt 28:19 ja Ap. t. 2:38. Matteuksen evankeluimi411954Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö661595Seksuaalinen ahdistelu, naisten vähättely ja törkeä käytös naisia kohtaan kukkii rakennustyömailla
Tällainen lienee ihan tavallisista kaikilla "äijävaltaisilla" työpaikoilla. Kaikki miesvaltaiset alat eivät ole toksise1291547Miten Yxäri iskettiin?
Voisin tässä unta odotellessani kertoa, miten mieheni lähestyi minua. Tunsimme entuudestaan. Hän kyseli minulta aina j1701495Rakkaalle J miehelle.
Hitto mulla on sua ikävä. Haluisin heti nyt tulla sun syliin ja suudella sua.ja, ja ja... Hirveä ikävä.891475Kristinuskossa Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimessä
Jeesuksen kehoitus kastamiseksi Isän ja Pojan ja PH:n nimeen. Matt 28:19: "Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun3781435