Vapaa kuvaus

Musta on kutkuttavaa keskustella asioista, jotka on ihmisillä mielessä, mutta joista ei puhuta.. ;P

Aloituksia

68

Kommenttia

4279

1. Yhtä hyvin voitaisiin ajatella, että miksi ei olisi? ;D

Tälläkin ketjulla on oma päämääränsä ja tarkoituksensa........ap ajaa ihan samalla tavalla omaa asiaansa, niin kuin moni muukin, mutta se paistaa läpi....niin kuin aina.....@876 voisi olla myös ap, mutta voi olla myös olematta, mutta hänenkin päämääränsä on selkeästi luettavissa.
  2. =DDDD
  3. Jargonia, Helkan totuus ei ole minun totuus, ainakaan täysin.....etkä sinä voi luetella, ketkä edustavat minun mielestäni ns. "fiksuja" miehiä tai naisia, enkä minä fanita luettelemiasi nimimerkkejä......vaikka en myöskään sano, ettei heillä olisi myös joissain teksteissä/kommenteissa ihan asiaakin.....ihan niin kuin Helkallakin on....

Minulla ei ole itseasiassa yhtään tiettyä nimimerkkiä mielessä ketä "fanittaisin", joidenkin kanssa olen useammin samaa mieltä, kuin toisten, mutta en "fanita" ketään edes oikeassa elämässä.......joitakin arvostan enemmän kuin toisia, mutta en "fanita".

Antamiesi nimimerkkien lisäksi on muitakin yksilöitä, jopa sellaisia, jotka vaihtelevat nimimerkkiä, sekä satunnaisia "matkaajia".........välillä niiden joukossa on helmiä, jos et ole huomannut, ainakin minun mielestäni.

Sinä nyt ainakin olet sellainen yksilö, ettei me kaksi nähtävästi ymmärretä toisiamme - syystä tai toisesta......eikä se väärin ole.

Minä yritän valita kenen kanssa keskustelen ja koska......jos huomaan roskaa, niin ei minun tarvitse siitä välittää, jos en jaksa tai halua - siihen minulla on oikeus.

Tämä sinun kanssa käyty keskustelu vie vain voimia ja on ihan yhtä tyhjän kanssa, koska olet täynnä kiukkua, raivoa ja turhautumista kun asiat ei mene niin kuin haluaisit.......niinhän minäkin haluaisin, että ihan jokainen käyttää vain yhtä nick:kiä, mutta asia ei nyt vain näin ole, eikä sille mitään voi.........moni asia olisi silloin helpompaa monestakin syystä.....