Mistä te "kunnon miehet" oikein etsitte naisia,

MsWho

kun teidän termein "kunnollisia" eli kilttejä ja suht' kokemattomia naisia on nörttiharrastukset pullollaan?

Ainiin, eihän teille kelpaa ylipainoiset eikä yli 25v. No ei sit mitään.

10

114

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No ei ainakaan noiden naisten kotoa, missä he kyyhöttää kaiket päivät.

• MsWho

Aina silloin kun eivät käy coneissa tai scifitapaamisissa tai fanikerhoissa.

• MsWho

... roolipelaamassa, lukupiiteissä...

• MsWho kirjoitti:

Aina silloin kun eivät käy coneissa tai scifitapaamisissa tai fanikerhoissa.

Noissa on aina kymmenen miestä yhtä naista kohti.

• MsWho

Silloin 90-luvulla tosiaan oli noin kun mäkin aloitin nörtteilyn, mut nykyään enemmän naisia kuin miehiä tai noin 50-50, tapahtumasta ja paikasta riippuen.

Miesnörti hengaa netissä kotonaan, naisnörtit tapaa toisia nörttejä.

• MsWho kirjoitti:

Silloin 90-luvulla tosiaan oli noin kun mäkin aloitin nörtteilyn, mut nykyään enemmän naisia kuin miehiä tai noin 50-50, tapahtumasta ja paikasta riippuen.

Miesnörti hengaa netissä kotonaan, naisnörtit tapaa toisia nörttejä.

Eli ainoa syy, miksi noissa on sukupuolijakauma tasoittunut, on se, että valtaosa nörttimiehistä on ymmärtänyt luovuttaa.

• Kilttiatm

me emme kelpaa ylipainoisille.

• Vastakysymyksiä

Vastatkaa nyt siihen kysymykseen mitä jo toisessa keskustelussakin esitin kun aina vastapallona tulee "eihän teille kelpaa ruma läski ylipainoinen nainen"
      a. Miksi ruma läski nainen kelpuuttaisi sitten sen ruman miehen koska häntä ei kelpuuta kaunis hoikkakaan?
      b. Onko ruman läskin naisen aivokapasiteetti erilainen jos hän muka kostuu rumasta miehestä josta taas ei kostu kaunis hoikka nainen?
      c. Jos ruma mies saisi sitten sen ruman ja läskin naisen niin jättäisikö läski nainen hänet laihdutettuaan itsensä hoikkaan kuntoon jolloin hän vetää laumoittain miehiä puoleensa ja haluaisi näin todistella myös muille että on mahkuja komeisiin miehiinkin uudistuneella kropallaan?
      Niin miesten ja salakavalasti etenkin naisten kommenteista näkyy täällä hyvin kuten ihan ulkomaailmassakin että vain ja ainoastaan ulkonäkö on peruste parisuhteen syntymiselle. Kaikki tietää että tauski hakkaa mutta silti hänelle sataa naisia koska on maskuliinisen komea. Froikkareiden laulaja taas on kiltti ja kunnollinen jos otetaan pois hänen alkoholi ongelmansa mutta eivätpä naiset hänen ympärillään parveile. Onhan hän epämiellyttävän näköinen.

• NäinMeillä

"Kaikki tietää että tauski hakkaa mutta silti hänelle sataa naisia koska on maskuliinisen komea. Froikkareiden laulaja taas on kiltti ja kunnollinen jos otetaan pois hänen alkoholi ongelmansa mutta eivätpä naiset hänen ympärillään parveile. Onhan hän epämiellyttävän näköinen."

Tämä harha seuraa siitä että katsotaan vain näkyvää, ei sitä joka ei näy. Jos Suomessa on 100.000 aivotonta naista jotka pörräävät tietynlaisten julkkis- ja menestyjämiesten ympärillä, tämä mahdollistaa noille miehille käytännössä loputtoman naisen saannin. Piiloon jäävät vain ne 2.400.000 naista joita eivät Tauskit ja vastaavat kiinnosta pätkääkään. Silti nuo 4% kaikista naisista leimaavat kaikki naiset, tai siis ainakin täällä joidenkin ajatusmaailmassa.
        Ei kilttien miesten ympärillä naisia parveile koska tuollaisista miehistä kiinnostunut naisten enemmistö ei muutenkaan "parveile" julkisesti vaan tutustuu miehiin ihan muilla tavoilla, ystävien kautta, harrastuksissa, koulussa jne.
        Ja alkoholiongelma muuten ON iso miinus miehelle ja yksin jo karkottaa valtaosan kunnollisista naisista.

• Pitäisi perustaa Sinkuille omia tiloja ja alueita, johon ei pääse, kuin virallisella "SinkkuPassi:lla", eli se olisi sellainen läpyskä, jonka saa vain virallisesti todistettu sinkku.....

Voisi olla vaikka, SinkkujenKansallispuisto jne.....vain mielikuvitus olisi rajana.....laitoin tuon nyt esimerkiksi, kun itse voisin käydä ainakin tuolla...voisinhan minä jossain ap:n mainitsemissa paikoissakin käydä ja muissakin..... ;D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Asiakkaalle ei myyty energiajuomaa - tuomio tuli syrjinnästä

Vaikka oli ilmeisesti täysi-ikäinen. Tosin ei lapsiakaan saisi syrjiä, koska oppivat helposti itsekin syrjimään, jos koh
      Maailman menoa
      67
      3877
    2. Miksi aina pitää kilpailla parhaudesta?

Mua ärsyttää se, että kaikki kilpailut ja visailut keskittyvöt aina siihen, kuka on paras missäkin. Tänäkin aamuna tuli
      Sinkut
      81
      3172
    3. Pakkoruotsista luopumalla kymmenien miljoonien säästöt

Pakkoruotsin opiskelun kustannuksista ei ole juurikaan tehty kustannusselvityksiä, mutta joidenkin arvioiden mukaan siit
      Maailman menoa
      80
      2955
    4. Mitä muutoksia tekisit

kaivatullesi? Miten on? Muista olla REHELLINEN 📸
      Ikävä
      96
      2777
    5. Luterilaisen kirkon koko kastekaava on väärä

Uudessa testamentissa on kaksi täysin ristiriidassa olevaa kastekäskyä Matt 28:19 ja Ap. t. 2:38. Matteuksen evankeluimi
      Kaste
      41
      2514
    6. Seksuaalinen ahdistelu, naisten vähättely ja törkeä käytös naisia kohtaan kukkii rakennustyömailla

Tällainen lienee ihan tavallisista kaikilla "äijävaltaisilla" työpaikoilla. Kaikki miesvaltaiset alat eivät ole toksise
      Maailman menoa
      175
      2248
    7. Miten Yxäri iskettiin?

Voisin tässä unta odotellessani kertoa, miten mieheni lähestyi minua. Tunsimme entuudestaan. Hän kyseli minulta aina j
      Sinkut
      208
      2220
    8. Kerro minulle

Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö
      Ikävä
      66
      2145
    9. Rakkaalle J miehelle.

Hitto mulla on sua ikävä. Haluisin heti nyt tulla sun syliin ja suudella sua.ja, ja ja... Hirveä ikävä.
      Ikävä
      90
      2100
    10. Kristinuskossa Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimessä

Jeesuksen kehoitus kastamiseksi Isän ja Pojan ja PH:n nimeen. Matt 28:19: "Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun
      Kaste
      402
      2068
    Aihe