Punaisen pillerin klassikko

Ex------------PUA

http://m.youtube.com/watch?v=krsNcFQwsbc&feature=youtu.be

Hyvä ystäväni Nal aikoinaan tämän postasi, ja nyt kun löysin tämän anti-sinisen pillerin, halusin heti jakaa sen kanssanne arvon palstalaiset.

Se mm.
- Kumoaa PUA-opit (sis. Itsevarma, ei-niin-komea mies vs. komea mies joka oli pikemminkin epäitsevarma - arvatkaa kumpaa onnisti?)
- Naisten valheet ja pinnallisuus tulee myös ilmi armotta.

Joten, kyseessä on aito ja 100% punaisen pillerin klassikko.

24

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4p9

Totta kai ulkonäöllä etc ominaisuuksilla on paljonkin väliä.
      Mutta, alunkin komistus totaalisilla beta-elkeillä, epäitsevarmuudella, arkuudella ja pälyilemisellä varustettuna etc etc heikkouden manifestaatioilla, olemalla surkein mahdollinen versio itsestään, tuskin olisi saanut naisen numeroa.
      Ulkonäkö ei itsessään riitä, tai sanotaan näin, että ruumiinkieli on osa sitä.

• Ex----------PUA

No tuohan nimenoman käyttäytyi hyvinkin epävarmalla ja jopa aralla tavalla, kun taas tuo ns. ulkonäkörajoitteinen oli sinnikäs ja itsevarma.

Punainen pilleri koostuu kolmesta varmasta faktorista: ulkonäkö, raha ja status.

Muilla kuin näillä naisen saaminen on tuuria. Erittäin hyvää sellaista.

• 18p18
        Ex----------PUA kirjoitti:

No tuohan nimenoman käyttäytyi hyvinkin epävarmalla ja jopa aralla tavalla, kun taas tuo ns. ulkonäkörajoitteinen oli sinnikäs ja itsevarma.

Punainen pilleri koostuu kolmesta varmasta faktorista: ulkonäkö, raha ja status.

Muilla kuin näillä naisen saaminen on tuuria. Erittäin hyvää sellaista.

Kuitenkin suurimmalla osalla miehistä on nainen, joten aika hyvin sitä tuuria on jaeltu.

Ja toisekseen, ei tosiaan se alkupuolen mies ollut millään lailla epävarma tai arka - ei sen habitus, äänenkäyttö tai muukaan viestinyt epävarmuudesta.
        Ja se todella raakasti ulkonäkörajoitteinen taas.. juu, pitäisi olla miljonäärijulkkis, että saisi minkään näköistä naista. (vittu mikä esimerkki)
        Tosin silläkin on paljon parempi omata itsevarma olemus ja hyvä itsetunto kuin olla arka ja anteeksipyytelevä, jo ihan muutakin elämää ajatellen.

• Ex------------PUA
        18p18 kirjoitti:

Kuitenkin suurimmalla osalla miehistä on nainen, joten aika hyvin sitä tuuria on jaeltu.

Ja toisekseen, ei tosiaan se alkupuolen mies ollut millään lailla epävarma tai arka - ei sen habitus, äänenkäyttö tai muukaan viestinyt epävarmuudesta.
        Ja se todella raakasti ulkonäkörajoitteinen taas.. juu, pitäisi olla miljonäärijulkkis, että saisi minkään näköistä naista. (vittu mikä esimerkki)
        Tosin silläkin on paljon parempi omata itsevarma olemus ja hyvä itsetunto kuin olla arka ja anteeksipyytelevä, jo ihan muutakin elämää ajatellen.

No se, että niin monella miehellä on nainen, selittyy myös palstatotuuksilla. Kyseessä on näet yksipuolinen, tyytymissuhde, tai sitten hypergminen suhde. Murto-osa on rakkaus-suhteita.

Ja edelleenkin olen eri mieltä kanssasi tuosta tulkinnasta, sinä yrität nyt pakottaa tuota itsevarmuus-dogmia tähän mukaan, vaikka nimenomaan tässä osoitettiin että sillä ei ole väliä kkun puhe on ulkonäöstä - siitä mikä kostuttaa kiimavitun.

Tuo viimeinen lause taas on lukunsa erikseen.

Itse sanoisin, että eihän se arkana ole kiva olla, mutta aito itsevarmuus aina perustuu johonkin, ja feikattuna se todellinen minä tulee aina ilmi. Olen itse mennyt nykyisin fiiliksen mukaan, näin testailu pysyy minimissä ja kanssakäyminen luontaisena.

• NäinMeillä
        Ex------------PUA kirjoitti:

No se, että niin monella miehellä on nainen, selittyy myös palstatotuuksilla. Kyseessä on näet yksipuolinen, tyytymissuhde, tai sitten hypergminen suhde. Murto-osa on rakkaus-suhteita.

Ja edelleenkin olen eri mieltä kanssasi tuosta tulkinnasta, sinä yrität nyt pakottaa tuota itsevarmuus-dogmia tähän mukaan, vaikka nimenomaan tässä osoitettiin että sillä ei ole väliä kkun puhe on ulkonäöstä - siitä mikä kostuttaa kiimavitun.

Itse sanoisin, että eihän se arkana ole kiva olla, mutta aito itsevarmuus aina perustuu johonkin, ja feikattuna se todellinen minä tulee aina ilmi. Olen itse mennyt nykyisin fiiliksen mukaan, näin testailu pysyy minimissä ja kanssakäyminen luontaisena.

"Kyseessä on näet yksipuolinen, tyytymissuhde, tai sitten hypergminen suhde. Murto-osa on rakkaus-suhteita."

Vaatii melkoista pokkaa ja jopa lapsellista itsevarmuutta kehdata väittää tätä kaikkien muiden miesten puolesta.

• 8p12
        Ex------------PUA kirjoitti:

Ei itsevarmuutta voikaan näytellä uskottavasti, mutta sen eteen voi kyllä tehdä työtä ja harjaantua.
        Enkä yritä pakottaa yhtään mitään vaan mielestäni kirjoitan ihan itsestäänselvyyksiä, eikä kaveri ollut tippaakaan arka tai epävarma tai vastaavaa siinä alussa.
        Mutta tää taiskin vaan olla joku tärähtänyt provo sulta jo ton ekan lauseesi perusteella?

• Ex-----------PUA
        8p12 kirjoitti:

Ei itsevarmuutta voikaan näytellä uskottavasti, mutta sen eteen voi kyllä tehdä työtä ja harjaantua.
        Enkä yritä pakottaa yhtään mitään vaan mielestäni kirjoitan ihan itsestäänselvyyksiä, eikä kaveri ollut tippaakaan arka tai epävarma tai vastaavaa siinä alussa.
        Mutta tää taiskin vaan olla joku tärähtänyt provo sulta jo ton ekan lauseesi perusteella?

Se mies oli epävarma, etenkin verrattuna tuohon itsevarmaan PUA-tyyppiin. Jopa tapa jolla se kysyi sen numeroa oli aneleva, ja äärimmäisen heikko.

Tätä samaa ppunaista pilleriä muuten todistaa se taannoinen tinder-koe.

Siinä esim. mitä tahansa oli se röyhkeää tai epäitsevarmaa, sai mies sanoa jos ulkonäkö piisasi.

Eräs oli: "Anna numerosi tai raiskaan sinut"

Ja toinen oli sellainen missä poika sanoi tytölle, että sillä on asbergerin syndrooma, ja tyttö oli täysillä mukana ja sanoi ettei se haittaa.

Ja arvaa mitä?

Molemmat toimi.

Etenkin tuo raiskaus-avari, joka testattiin kokeessa monta kertaa.

Siinä näkee sinisen pilleriin luotettavuuden.

• Ex-----------PUA
        NäinMeillä kirjoitti:

"Kyseessä on näet yksipuolinen, tyytymissuhde, tai sitten hypergminen suhde. Murto-osa on rakkaus-suhteita."

Vaatii melkoista pokkaa ja jopa lapsellista itsevarmuutta kehdata väittää tätä kaikkien muiden miesten puolesta.

Mutta näinhän se on.

KTM:t ottelevat naisiksiseen AT-naisia tai ketnejä, jotka ovat juoksunsa juosseita, tai ovat muista "käytännön syistä" näiden miesten kanssa. Vaikka siinä pohjimmiltaan molemmat tyytyvät; mies haluaisi edes tasoistsaan, nainen taas ei voi naida ylöspäin koska MA on romahtanut, joten siinä sitä sitten ollaan ja näytellään onnellista perhettä. Olet kai sinä aisureista ja parisuhdehuorista palstalta lukenut?

Suurimpana voittajan YTM:t joiden MA nousee ikääntyessä, mahdollisesti myöskin status ja rahallinen arvokin, joten he voivat vaihtaa pari kolme kertaa YTN:nsä uudempaan.

• NäinMeillä kirjoitti:

Ei tuossa sanottu kaikkien....vaan....."Murto-osa on rakkaus-suhteita."

Liian useassa ei ole rakkaudesta kyse, niin kuin itse termin käsitän.......ja voidaan monesti puhua ihan "tyytymis" suhteesta......

Miksi niin monesti tulee tunne......"pitäisivät toisistaan huolta", "miksi olette noin etäisiä toisillenne" jne...jne..., jos näin ei olisi.

Miksi olen itsekin "joutunut" sen ääneen jollekin sanomaan.....no siksi kun tekee pahaa katsoa vierestä....eipä mulla muuta.

• 6p9
        Ex-----------PUA kirjoitti:

Se mies oli epävarma, etenkin verrattuna tuohon itsevarmaan PUA-tyyppiin. Jopa tapa jolla se kysyi sen numeroa oli aneleva, ja äärimmäisen heikko.

Tätä samaa ppunaista pilleriä muuten todistaa se taannoinen tinder-koe.

Siinä esim. mitä tahansa oli se röyhkeää tai epäitsevarmaa, sai mies sanoa jos ulkonäkö piisasi.

Eräs oli: "Anna numerosi tai raiskaan sinut"

Ja toinen oli sellainen missä poika sanoi tytölle, että sillä on asbergerin syndrooma, ja tyttö oli täysillä mukana ja sanoi ettei se haittaa.

Ja arvaa mitä?

Molemmat toimi.

Etenkin tuo raiskaus-avari, joka testattiin kokeessa monta kertaa.

Siinä näkee sinisen pilleriin luotettavuuden.

No jokainen voi itse todeta oliko itsevarma vai eikö. Toiset eivät vain jostain syystä osaa lukea ruumiinkieltä..
        Totta on kyllä, että paljon katsotaan sormien läpi jos ulkonäköä löytyy, siltikin tuo Tinder-koe oli täynnänsä näennäisyyksiä, joita ei analysoitu missään.

• NäinMeillä

Mutta näinhän se on.

KTM:t ottelevat naisiksiseen AT-naisia tai ketnejä, jotka ovat juoksunsa juosseita, tai ovat muista "käytännön syistä" näiden miesten kanssa. Vaikka siinä pohjimmiltaan molemmat tyytyvät; mies haluaisi edes tasoistsaan, nainen taas ei voi naida ylöspäin koska MA on romahtanut, joten siinä sitä sitten ollaan ja näytellään onnellista perhettä. Olet kai sinä aisureista ja parisuhdehuorista palstalta lukenut?

Suurimpana voittajan YTM:t joiden MA nousee ikääntyessä, mahdollisesti myöskin status ja rahallinen arvokin, joten he voivat vaihtaa pari kolme kertaa YTN:nsä uudempaan.

"Vaikka siinä pohjimmiltaan molemmat tyytyvät; mies haluaisi edes tasoistsaan, nainen taas ei voi naida ylöspäin koska MA on romahtanut, joten siinä sitä sitten ollaan ja näytellään onnellista perhettä."

Voit sinä luulla tietäväsi muiden elämän ja mitä he näyttelevät mutta todellisuudessa luot teoriasi ihan hatusta.

" Olet kai sinä aisureista ja parisuhdehuorista palstalta lukenut?"

Noita kuvitelmia täällä on tosiaan piisannut. Totta niissä on iltasadun verran. Suurin osa aikuisista ihmisistä elää ihan tyytyväisenä parisuhteessaan ihan ilman mitään tyytymisiä tai markkina-arvoja.

• Ex-----------PUA
        6p9 kirjoitti:

No jokainen voi itse todeta oliko itsevarma vai eikö. Toiset eivät vain jostain syystä osaa lukea ruumiinkieltä..
        Totta on kyllä, että paljon katsotaan sormien läpi jos ulkonäköä löytyy, siltikin tuo Tinder-koe oli täynnänsä näennäisyyksiä, joita ei analysoitu missään.

Sitten sinun kannattaa tarkistaa laittelemiani kehonkieliartikkeleita.

Mitään sen kummempaa hänen kehonkielessään ei ollut, kuin se, että hän "peggassi", mitä esim. PUA-jutuissa kehotetaan välttämään. Joten se nyt ei ihan riitä asian selitykseksi.

Lisäksi mitä tulee Tinder-kokeeseen, niin et voi olla tosissasi.

Mitä ihmeen analyysia se enää vaatii, kun käytäntö ja "pattern" on ilmeinen?

Tarinan opetus: Ole hyvännäköinen, saat kaiken anteeksi naiselta. Ja vähän muutakin. ;)

• Ex-----------PUA
        NäinMeillä kirjoitti:

"Vaikka siinä pohjimmiltaan molemmat tyytyvät; mies haluaisi edes tasoistsaan, nainen taas ei voi naida ylöspäin koska MA on romahtanut, joten siinä sitä sitten ollaan ja näytellään onnellista perhettä."

Voit sinä luulla tietäväsi muiden elämän ja mitä he näyttelevät mutta todellisuudessa luot teoriasi ihan hatusta.

" Olet kai sinä aisureista ja parisuhdehuorista palstalta lukenut?"

Noita kuvitelmia täällä on tosiaan piisannut. Totta niissä on iltasadun verran. Suurin osa aikuisista ihmisistä elää ihan tyytyväisenä parisuhteessaan ihan ilman mitään tyytymisiä tai markkina-arvoja.

Tässä nyt on sinun mutu vastaan faktat.

Täällä on useita kertoja osoitettu ja todistettu nämä seikat, aina naisten hypergamiasta siihen tyytymis-suhteeseen. Ettekä te naiset ole koskaan voineet kumota asiaa, vain länkyttää vastaan, jotain irrelevanttia.

Esim. se on eräs selitys miksi naiset hakevat niin usein eroa.

• 10p4

Sitten sinun kannattaa tarkistaa laittelemiani kehonkieliartikkeleita.

Mitään sen kummempaa hänen kehonkielessään ei ollut, kuin se, että hän "peggassi", mitä esim. PUA-jutuissa kehotetaan välttämään. Joten se nyt ei ihan riitä asian selitykseksi.

Lisäksi mitä tulee Tinder-kokeeseen, niin et voi olla tosissasi.

Mitä ihmeen analyysia se enää vaatii, kun käytäntö ja "pattern" on ilmeinen?

Tarinan opetus: Ole hyvännäköinen, saat kaiken anteeksi naiselta. Ja vähän muutakin. ;)

Niissä artikkeleissa ei ole toistaiseksi ollut juurikaan mitään hyödyllistä.. mutta jatka postittamista, ehkä sieltä vielä löytyy..

Se mitään "paggannut"(kerjäsi?)..mitvit?

En jaksaisi runoilla sivukaupalla, mutta esim. kun komea mies heittää, että aikoo raiskata sut tai että olen asperger, niin ekan likka ottaa huumorilla ja tokan kohdalla sillä ei ole hajua mitä se aspergeri käytännössä on.. koska mies on komea niin. Mutta älytöntä olisi väittää etteikö surkea, vetäytyvä ja arka käytös ja todella tyhmät heitot pistäisi komeankin miehen kuvioita vituiksi livenä, itsekin kun olen nähnyt niin käyvän monta kertaa.

• aseksuaalimies
      • FartBear

No näinhän se just on, mutta kun ei tämä palstan kusiaivo suostu tätä asiaa ymmärtämään

• Pulsage

Veikkaan ettei se juurikaan nakkaa naisista. Vihaa ja inhoaa niitä, ja mitkään puatkaan eivät, ontuvasti asian ilmaisten, kuulema toimi - taitaa olla homopropagandaa.

• Ex--------------PUA

Tämä vitsi alkaaa olla jo vanha, lisäksi olemme molemmat vastanneet siihen.

Eikä se liity ketjun aiheeseenkaan, joten kiitos ja näkemiin.

• Ikis__M
        Ex--------------PUA kirjoitti:

Tämä vitsi alkaaa olla jo vanha, lisäksi olemme molemmat vastanneet siihen.

Eikä se liity ketjun aiheeseenkaan, joten kiitos ja näkemiin.

Linkkiä?

• Ex------------PUA
        Ikis__M kirjoitti:

Linkkiä?

Omaa nimimerkkiä?

• aseksuaalimies

Expua siis voitettu jälleen kerran.

Muhahaha

Muhahaha

MUHAHAHAHAHAA!!!

• Ex-----------PUA
        aseksuaalimies kirjoitti:

Expua siis voitettu jälleen kerran.

Muhahaha

Muhahaha

MUHAHAHAHAHAA!!!

Osu ja uppos! :D

Paskahousutäti joutui käyttämään tyhmän huoran viimeisen oljenkorren.

• Ikis__M

Osu ja uppos! :D

Paskahousutäti joutui käyttämään tyhmän huoran viimeisen oljenkorren.

Vastaa nyt kiinnostaako naiset.

• Ex----------PUA
        Ikis__M kirjoitti:

Vastaa nyt kiinnostaako naiset.

Kerro kurppa raivoamisesi oheen, että miten moni mies on käyttänyt sinua ja minkä ikäinen olet?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Asiakkaalle ei myyty energiajuomaa - tuomio tuli syrjinnästä

Vaikka oli ilmeisesti täysi-ikäinen. Tosin ei lapsiakaan saisi syrjiä, koska oppivat helposti itsekin syrjimään, jos koh
      Maailman menoa
      67
      3877
    2. Miksi aina pitää kilpailla parhaudesta?

Mua ärsyttää se, että kaikki kilpailut ja visailut keskittyvöt aina siihen, kuka on paras missäkin. Tänäkin aamuna tuli
      Sinkut
      81
      3172
    3. Pakkoruotsista luopumalla kymmenien miljoonien säästöt

Pakkoruotsin opiskelun kustannuksista ei ole juurikaan tehty kustannusselvityksiä, mutta joidenkin arvioiden mukaan siit
      Maailman menoa
      80
      2955
    4. Mitä muutoksia tekisit

kaivatullesi? Miten on? Muista olla REHELLINEN 📸
      Ikävä
      96
      2777
    5. Luterilaisen kirkon koko kastekaava on väärä

Uudessa testamentissa on kaksi täysin ristiriidassa olevaa kastekäskyä Matt 28:19 ja Ap. t. 2:38. Matteuksen evankeluimi
      Kaste
      41
      2514
    6. Seksuaalinen ahdistelu, naisten vähättely ja törkeä käytös naisia kohtaan kukkii rakennustyömailla

Tällainen lienee ihan tavallisista kaikilla "äijävaltaisilla" työpaikoilla. Kaikki miesvaltaiset alat eivät ole toksise
      Maailman menoa
      175
      2248
    7. Miten Yxäri iskettiin?

Voisin tässä unta odotellessani kertoa, miten mieheni lähestyi minua. Tunsimme entuudestaan. Hän kyseli minulta aina j
      Sinkut
      208
      2220
    8. Kerro minulle

Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö
      Ikävä
      66
      2145
    9. Rakkaalle J miehelle.

Hitto mulla on sua ikävä. Haluisin heti nyt tulla sun syliin ja suudella sua.ja, ja ja... Hirveä ikävä.
      Ikävä
      90
      2100
    10. Kristinuskossa Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimessä

Jeesuksen kehoitus kastamiseksi Isän ja Pojan ja PH:n nimeen. Matt 28:19: "Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun
      Kaste
      402
      2068
    Aihe