Saisiko asiallista neuvoa, kiitos?

Eijakorasia

Kävin treffeillä miehen kanssa. Jälkeen päin tuli viesti että miettii muutaman päivän haluaako vielä tavata. Asia ok(joopa joo).
Vastaus tuli. Seksiin kyllä olisi halukas, ei vakavampaan.
On se perkele kun näitä saman vinkumisen toistajia aina löytyy!
En etsi seksiseuraa ja se on ollut tapaamillani miehillä tiedossa heti alusta asti.
Kertokaa miehet miten teille menee tämä asia perille. Mulle naisena ei on ei, sanoi sen sitten kuka tahansa.

62

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tiedän jo, millaisen vastauksen tulet saamaan:

Tasosi ei riittänyt parisuhteeseen, vain seksiin. Yrität liian korkeatasoisia miehiä. Laske rimaa.

Lisätään vielä, että jos olisit suostunut hoidoksi, olisit halpa lutka. Koska et suostu niin olet hypergaminen huora.

• fsdfasfasdfa

Näin! Kaikki on jo sanottu eli tämän ketjun, ja toivon mukaan koko palstan, voi sulkea.

• miesvm_1967x_out

Hehe, hyvin tiivistetty :D

• 1212

"Tasosi ei riittänyt parisuhteeseen, vain seksiin. Yrität liian korkeatasoisia miehiä. Laske rimaa."

Hyvä neuvo.

• Eijakorasia
        1212 kirjoitti:

"Tasosi ei riittänyt parisuhteeseen, vain seksiin. Yrität liian korkeatasoisia miehiä. Laske rimaa."

Hyvä neuvo.

Mutta tuon lauseen perusteellahan arvoni olisi aika korkea niiden viriilien miesten silmissä. Eikös hyvä seksi pidä miehen tyytyväisenä ja lähellä?
        Tosi asiassa he itse luulivat itsestään liikoja eivätkä uskoneet etten hae seksiseuraa.

• 1212
        Eijakorasia kirjoitti:

Mutta tuon lauseen perusteellahan arvoni olisi aika korkea niiden viriilien miesten silmissä. Eikös hyvä seksi pidä miehen tyytyväisenä ja lähellä?
        Tosi asiassa he itse luulivat itsestään liikoja eivätkä uskoneet etten hae seksiseuraa.

Ei. SeksiMA on eri asia kuin suhdeMA.

Nainen saa huomattavasti tasokkaamman miehen seksiin kuin suhteeseen. Seksiin kelpaa riittävän hyvä, suhteeseen halutaan se paras mihin paukut riittää kun hakee tosissaan ja tekee parhaansa.

Minäkin tunnen seinäruusuja jotka ovat saaneet seksiä jopa tunnetuilta rock-muusikoilta, mutta suhteeseen nämä naiset saisivat korkeintaan taviksen.

• Eijakorasia
        1212 kirjoitti:

Nainen saa huomattavasti tasokkaamman miehen seksiin kuin suhteeseen. Seksiin kelpaa riittävän hyvä, suhteeseen halutaan se paras mihin paukut riittää kun hakee tosissaan ja tekee parhaansa.

Minäkin tunnen seinäruusuja jotka ovat saaneet seksiä jopa tunnetuilta rock-muusikoilta, mutta suhteeseen nämä naiset saisivat korkeintaan taviksen.

Voi rähmä..mulle kun sopisi vallan hyvin just sellainen tavis.
        Onko taviksissakin jotakin tasoeroja ;)?

• 1212
        Eijakorasia kirjoitti:

Voi rähmä..mulle kun sopisi vallan hyvin just sellainen tavis.
        Onko taviksissakin jotakin tasoeroja ;)?

Toki. Tasoon vaikuttavat mm seuraavat asiat:

- pitkä mies > lyhyt mies
        - fyysisesti iso mies > pieni ja hintelä mies
        - komea naama > ruma naama
        - hyvä palkka > huono palkka
        - paljon ystäviä > vähän ystäviä
        - itsevarma > epävarma
        - kokenut > kokematon

Listaa voisi jatkaa loputtomiin.

• 1212

• Eijakorasia
        1212 kirjoitti:

- itsevarma > epävarma
        - kokenut > kokematon

Ei mulla ole tuollaista listaa tehtynä. Onhan noita naisia joilla lista on jo alussa pitkä ja se vain pitenee.
        Jospa mä haenkin samaa ajatusmaailmaa miehestä eli sitä "kemiaa"?

• 8plus7
        1212 kirjoitti:

- itsevarma > epävarma
        - kokenut > kokematon

"- kokenut > kokematon"

Tarkoittaako tämä, että mitä kokeneempi mies (eli mitä enemmän naisia miehellä on ollut) niin sitä parempi hän on?

• Eijakorasia
        8plus7 kirjoitti:

"- kokenut > kokematon"

Tarkoittaako tämä, että mitä kokeneempi mies (eli mitä enemmän naisia miehellä on ollut) niin sitä parempi hän on?

Moi. On iäkkäämpiä miehiäkin joille se rakkaus on tullut ensikertaa. Ihan mukavia miehiä ovat. Sanoneet ettei hyvää naista ole aiemmin vain tullut eivätkä ole halunneet "helmojen" perässä juosta. Arvostan järjen käyttöä heillä, laadukasta seksielämää ehtii kunnon suhteessa touhuamaan yllin kyllin. Tuttu ja rakas kumppani on parhain rakastaja.

• nainen-suomi-sanakirja
        Eijakorasia kirjoitti:

Moi. On iäkkäämpiä miehiäkin joille se rakkaus on tullut ensikertaa. Ihan mukavia miehiä ovat. Sanoneet ettei hyvää naista ole aiemmin vain tullut eivätkä ole halunneet "helmojen" perässä juosta. Arvostan järjen käyttöä heillä, laadukasta seksielämää ehtii kunnon suhteessa touhuamaan yllin kyllin. Tuttu ja rakas kumppani on parhain rakastaja.

"Mies on mukava"
        = hyvä mies jollekin muulle naiselle, mutta ei minulle
        "Arvostan miestä"
        = ei ikinä panisi tätä miestä

• Fkhj
        1212 kirjoitti:

Mitä jos nuo rokkistaran kanssa naineet naiset halusivat vain munaa? On mille naureskella muijaporukassa, ties vaikka ovat ringissä testanneet.
        Tommosilla kukoilla ei ole paras maine kunnon suhteissa. Jos ollaan niin tähtiä niin eikö silloin ole varaa muuhun kuin seinäruusuun?

• Naishenkilö
        nainen-suomi-sanakirja kirjoitti:

"Mies on mukava"
        = hyvä mies jollekin muulle naiselle, mutta ei minulle
        "Arvostan miestä"
        = ei ikinä panisi tätä miestä

Varattuja miehiä ovat olleet nämä mukavat miehet jotka tunnen. Vaikka olisin itse miehen mielestä mukava niin eihän sen tarvitse tarkoittaa mitään sen enempää, ei seksiä eikä suhdettakaan. Ei yhdessä pidä olla ilman tahtoa.
        Eikö fiksujen miesten ajatuksia ole lupa arvostaa?

• Kilttiatm

Hahha, pelimies jännämiehen oot tavannut. En olisi vonkannut seksiä ja ehkä sitten 4 kk päästä seksiä.

• Kilttiatm

Me kunnolliset miehet emme halua mitään panoa vaan romanttisen parisuhteen jossa ensin tutustutaan kunnolla ennen seksiä mutta naiset haluaa tapailla tuollaisia jännämiehiä jotka haluaa nussia heti.

• Juuri tuollaisten kanssa naisilla on aina sitä kemiaa.

• Eijakorasia

Kiitti vastanneille, ihan tuttuja vastauksia "jostakin syystä" ;D.
      No voin tietty olla edes siitä huojentunut etteivät miehet karkuun ole juosseet, vielä.
      Myönnän ettei yksikään näistä miehistä herättänyt samaa mielenkiintoa, mitä itse heiltä sain. Siltikin olisin voinut tavata uudemman kerran ja tutustua.
      Kun tätäkin palstaa selaa niin saa vahvan kuvan että ensin taitaakin tulla seksi ja sen jälkeen juuri tietty nainen, jos tulee.
      En pidä alkuunkaan tasokkaina miehiä jotka ovat valmiita seksiin ensimmäisen tapaamisen jälkeen.

• miesvm_1967x_out

Voi ei, nyt mää rommasin :D Ei mua ainakaan haittaa jos on sopiva ihminen vastassa. No enää sillä ei ole merkitystä kun en deittaile. Ja en, en saanut seksiä eka treffeillä vaimoltani enkä kinunutkaan. Muutaman kerran ainakin tavattiin ennen "eka" kertaa. Mutta periaatteessa en arvostele ihmistä vaikka seksiä olisi ekallakin kertaa, jokaisen oma asia.

• Eijakorasia
        miesvm_1967x_out kirjoitti:

Voi ei, nyt mää rommasin :D Ei mua ainakaan haittaa jos on sopiva ihminen vastassa. No enää sillä ei ole merkitystä kun en deittaile. Ja en, en saanut seksiä eka treffeillä vaimoltani enkä kinunutkaan. Muutaman kerran ainakin tavattiin ennen "eka" kertaa. Mutta periaatteessa en arvostele ihmistä vaikka seksiä olisi ekallakin kertaa, jokaisen oma asia.

Juu jokainen tietty kyntäköön tyylillään, mä koen oman tapani itselleni parhaimmaksi.
        Kun täällä näistä tasoista kovin kirjoitellaan niin musta se miten kohtelee muita, määrittelee selkeimmin ihmisen.
        Nämä tapaamani miehet ovat olleet hyvin erilaisia elämältään eli se "tasokkuus" tms on ollut hyvin vaihteleva.
        Taidat olla lähes ainoita asiallisia miehiä täällä. Kaikkea hyvää sun suhteeseen :).

• Kilttiatm

Kelpaako ätmit jotka ei vonkaa pillua heti?

• Kilttiatm
        Kilttiatm kirjoitti:

Kelpaako ätmit jotka ei vonkaa pillua heti?

en minä kehtaisi ehdotella seksiä joten jättäisin sen naisen tehtäväksi.

• Eijakorasia
        Kilttiatm kirjoitti:

en minä kehtaisi ehdotella seksiä joten jättäisin sen naisen tehtäväksi.

Miksi ei kelpaisi :). Mulle mies on kokonaisuus ja sellaisena pidän itseänikin.
        Voisit vallan hyvin käyttää muuta nimimerkkiä. Olen ymmärtänyt että ätmi sana mielletään vain negatiiviseksi. Poikamiehiä ja vanhojapiikoja on ollut aina. Jo pelkästään niminä nämä positiivisempia.

• Eijakorasia kirjoitti:

Juu jokainen tietty kyntäköön tyylillään, mä koen oman tapani itselleni parhaimmaksi.
        Kun täällä näistä tasoista kovin kirjoitellaan niin musta se miten kohtelee muita, määrittelee selkeimmin ihmisen.
        Nämä tapaamani miehet ovat olleet hyvin erilaisia elämältään eli se "tasokkuus" tms on ollut hyvin vaihteleva.
        Taidat olla lähes ainoita asiallisia miehiä täällä. Kaikkea hyvää sun suhteeseen :).

"Juu jokainen tietty kyntäköön tyylillään, mä koen oman tapani itselleni parhaimmaksi."

=).....Juuri näin......luin myös nuo muut kommenttisi ja vaikutat minusta "fiksulta", toivottavasti löydät sen sinulle oikean, jonka kanssa kemiat kohtaa.

Olisipa helppoa, kun huomaisi helpommin/nopeammin kenen kanssa on samalla "taajuudella"......kun vaikka ei mitään ihmissuhdetta syntyisikään, niin silti - eipähän tarvitsisi varoa ja pelätä yms., eikä kohdata mitään mitä ei haluaisi.....

• kahvimittatäynnä

Tuollaisille miehille harvoin asia menee mitenkään perille. Tälläkin palstalla näkee, että miehille harvoin mitään menee perille. Ihme jankkausta on tämäkin palsta täynnä päivästä toiseen. Eikä auta vaikka mitä sanoisi, niin jatkuu vaan sama paskan jauhanta.

• tasonmittaaja

Klassinen ongelma.

Miehet jotka sytyttävät, haluavat vain seksiä.

Miehet jotka haluavat muutakin kuin vain seksiä, eivät sytytä.

Naisen markkina-arvo seksiin > naisen markkina-arvo suhteeseen.

• onneaetsintään

Kuule on niitä vielä miehiä joita ei mulkku vie 10-0. Sinulla on ollut vain tosi huonoa tuuria etsiessäsi. Älä luovuta .

• 13plus15

Niin jos homot kiinnostaa.

• Naishenkilö

En luovuta :). Totta kyllä on että yksi mies on itse ottanut kovin kontaktia kun satumme samaan paikkaan. Mielenkiintoinen hän on. Ikävä kyllä kyse on ravintolasta ja se on viimeisin paikka missä toivoisin tapaani jonkun.
        Olen ollut töissä ravintoloissa pitkään ja nähnyt jos jonkinlaista seuran etsijää. Muissa paikoissa missä käyn ei hyvänä pidetä kumppanin etsintää, niissä on muut asiat ykkösinä.

• 76yuijg5u

Vinkumista on valittaa tuollaista täällä.

• Kaveri lähti tapaamaan sinua avoimin mielin, mutta totesi, että parisuhteeseen ei ole, joten katsoi myös toisen kortin. No ei ollut siihenkään.

• Tosin kaverilla aika heikko pelisilmä..Käsittäähän tuon, et kohtuu nöyryyttävää naiselle tuollainen:D
        -No parisuhdetta en tarjoa, mut voin toki käydä panemassa....Ei ihan toimi tämä tapa.

• Naishenkilö
        CamelBoots kirjoitti:

Tosin kaverilla aika heikko pelisilmä..Käsittäähän tuon, et kohtuu nöyryyttävää naiselle tuollainen:D
        -No parisuhdetta en tarjoa, mut voin toki käydä panemassa....Ei ihan toimi tämä tapa.

Erittäin huonoa pelisilmää kun tietää jo ennen tapaista periaatteeni.
        Yksi mies paljastuikin lestadiolaiseksi ja tapaamisessa kertoi arvostavansa parisuhdetta. Hyvin ristiriitaista ajattelua.
        Sekin että kommentoidaan ulkonäköä juurikin seksistisesti, on yök. En edes sen kummemmin panosta ulkoiseen olemukseeni treffeillä, tarkoituksella.
        Jotkut saattavat olla otettuja saatuaan kuulla olevansa pantavan näköisiä mutta mä en.
        Jep..tunnustan ja anteeksi kaikille.. Olen yleensä nimimerkki Naishenkilö kun harvoin täällä pyörähdän. Yllättäen olen saanut asiallisia vastauksia.
        Kiitän ja niiaan :).

• simppelijuttuhei

Se nyt vaan ap on selviö, että miehille vaaassa painaa eniten naisen ulkonäkö. Sehän oli luettavissa tuossa uudessa tutkimuksessa. Ei naisen tekemisillä, ölykkyydellä, pärjäämisellä ym. ole oikeasti merkitystä se on vain sanahelinää. Mielenkiintoiseksi homma menee siinä, että naiset arvostavat miehessä enemmänkin statusta, koulutustasoa, varakkuutta ja työnkuvaa. Kun näitä asioita vertaa keskenään voi helposti havaita, että naisten ja miesten toisilleen asettamat vaatimukset eivät kohtaa. Eli komeat miehet haluavat kauniita naisia, jotka puolestaan haluavat koulutetun ja korkea-asemaisen miehen. Eli vaatimukset eivät kohtaa ja kaunis nainen ja komea mies jäävät ilman kumppania. Erityistapauksina ovat melko komeat, koulutetut miehet, jotka löytävät melko kauniin koulutetun naisen ja toisaalta komeat miehet, jotka löytävät missin.

• Tuo on kyllä osittain paskaa, eli kyllä naiset vaan sen komean miehen mielellään ottavat ja sitten se status ja muu on plussaa siinä.
        Nettitreffeillä tuo mihen komeus on kaikki kaikessa.

• Naishenkilö
        CamelBoots kirjoitti:

Tuo on kyllä osittain paskaa, eli kyllä naiset vaan sen komean miehen mielellään ottavat ja sitten se status ja muu on plussaa siinä.
        Nettitreffeillä tuo mihen komeus on kaikki kaikessa.

Mua itseäni kylmää jos mies tuo näitä "menestyksen" merkkejä esiin tietoisesti.
        Vuosia sitten tapailin silloin tällöin miestä joka oli hyvin jalat maassa oleva menestyvä yrittäjä. En tiennyt pitkään aikaan hänen "statustaan" eikä se näkynyt päälle päin. Jostakin kumman syystä ajatuksemme kohtasivat, hän jopa kyseli naisnäkökulmia työhönsä liittyen ja ajoittain pyysi mukaan työkohteisiin.
        Meidän ero oli juurikin koulutus- ja tulotaso. Itse koin sen ahdistavana mutta hän ei.
        Otin etäisyyttä ja ikävä kyllä hän kuoli sairauskohtaukseen.
        Hän oli herrasmies joka tiesi etten ole hänen omaisuutensa perään.

• Naishenkilö kirjoitti:

Vuosia sitten tapailin silloin tällöin miestä joka oli hyvin jalat maassa oleva menestyvä yrittäjä. En tiennyt pitkään aikaan hänen "statustaan" eikä se näkynyt päälle päin. Jostakin kumman syystä ajatuksemme kohtasivat, hän jopa kyseli naisnäkökulmia työhönsä liittyen ja ajoittain pyysi mukaan työkohteisiin.
        Meidän ero oli juurikin koulutus- ja tulotaso. Itse koin sen ahdistavana mutta hän ei.

Harmin paikka ja tarkoitan tuota kuolemaa, mutta en minä ymmärrä, että miksi pitäisi kokea ahdistavana toisen koulutus tai tulotaso? Se voi tosin johtua siitä, että minulle raha ei ole koskaan merkinnyt mitään. Sillä on merkitystä sen verran, että tulee toimeen kohtuu mukavasti, mutta että sitä pitäisi olla kasapäin tilillä, niin mitä sillä tekee.
        Ja koulutus..Sehän on vaan kirjojen lukua ja asioiden opiskelua, joilla ei ole käytännön elämän kans juurikaan mitään tekemistä. Joku luulee, että lukemalla saa älykkyyttä, muttä totuus on, että se oikea älykkyys mikä ihmisellä on, on se mikä saadaan syntymälahjana. Joillain naisillahan on kuvitelma, et jos he opiskelee, niin heidän ja ns tavis duunarin välille syntyy ns. kuilu..:D

• miesvm_1967x_out
        Naishenkilö kirjoitti:

Viisas mies ymmärtää kysyä myös naisen näkemyksiä asioihin. Olen erittäin pahoillani että hän menehtyi, virtuaalinen osanottoni :(

Mua kutsutaan joksikin helkkarin valkoritariksi, ihan tarkkaan en tiedä nimityksen merkityksiä mutta kait se jotain naiselle alistuvaa miestä, lepertelijää ja joojoo-miestä tarkoittaa. Ei, meidän liitossa teen ehkä 75% päätöksistä eli mulla on langat käsissä ja "johdan puljua" mutta otan silti aina huomioon vaimoni mielipiteet ja ajatukset koska hän on erittäin älykäs ihminen. Monesti hän onkin saanut minut näkemään jotkin asiat ihan eri kantilta ja olen todennut että hänen metodinsa on huomattavasti parempi kuin omani joten päädyn sitten hänen kannalleen.

Mulla kun ei ole mitään sovinistisia pakkomielteitä että mies olisi aina ja kaikessa oikeassa ja muijan on turha vikistä :D

"Kaapin takana on nainen" ;)

• Naishenkilö
        miesvm_1967x_out kirjoitti:

Viisas mies ymmärtää kysyä myös naisen näkemyksiä asioihin. Olen erittäin pahoillani että hän menehtyi, virtuaalinen osanottoni :(

Mua kutsutaan joksikin helkkarin valkoritariksi, ihan tarkkaan en tiedä nimityksen merkityksiä mutta kait se jotain naiselle alistuvaa miestä, lepertelijää ja joojoo-miestä tarkoittaa. Ei, meidän liitossa teen ehkä 75% päätöksistä eli mulla on langat käsissä ja "johdan puljua" mutta otan silti aina huomioon vaimoni mielipiteet ja ajatukset koska hän on erittäin älykäs ihminen. Monesti hän onkin saanut minut näkemään jotkin asiat ihan eri kantilta ja olen todennut että hänen metodinsa on huomattavasti parempi kuin omani joten päädyn sitten hänen kannalleen.

Mulla kun ei ole mitään sovinistisia pakkomielteitä että mies olisi aina ja kaikessa oikeassa ja muijan on turha vikistä :D

"Kaapin takana on nainen" ;)

Jäi hänen vanhasta äidistäänkin niin mukava muisto. Halusi tehdä meille makkarakeiton kun miehen kanssa talvinakkeja autoon vaihdettiin. Miehen lapset kyselivät mummoltaan musta.
        Sehän tässä harmittaa koska en nyt sitten taida olla aivoton, hyötyjä enkä "kammottava kummitus".
        Olen kyllä koulutettu ja viimeisimmän tutkintoni valitsin kutsumuksesta en palkan takia. Täällä kirjoitellaan naisten hypergamiasta mutta esim mun kohdalla se ei päde. Ikävä kyllä tuloerot ovat parisuhteessa useinkin se erottava tekijä. Rahasta riidellään enkä lähde siitä vääntämään.
        Kyllä mies on isäntä suhteessa kunhan muistaa että yhtä köyttä vedetään ;).
        Olisi niiiin ihana halia ja helliä mies ihan ruttuun, se oikeasti rakas.
        Onpas tähän ketjuun tullut upeita ajatuksia paljon :).

• 1212
        Naishenkilö kirjoitti:

Jäi hänen vanhasta äidistäänkin niin mukava muisto. Halusi tehdä meille makkarakeiton kun miehen kanssa talvinakkeja autoon vaihdettiin. Miehen lapset kyselivät mummoltaan musta.
        Sehän tässä harmittaa koska en nyt sitten taida olla aivoton, hyötyjä enkä "kammottava kummitus".
        Olen kyllä koulutettu ja viimeisimmän tutkintoni valitsin kutsumuksesta en palkan takia. Täällä kirjoitellaan naisten hypergamiasta mutta esim mun kohdalla se ei päde. Ikävä kyllä tuloerot ovat parisuhteessa useinkin se erottava tekijä. Rahasta riidellään enkä lähde siitä vääntämään.
        Kyllä mies on isäntä suhteessa kunhan muistaa että yhtä köyttä vedetään ;).
        Olisi niiiin ihana halia ja helliä mies ihan ruttuun, se oikeasti rakas.
        Onpas tähän ketjuun tullut upeita ajatuksia paljon :).

No tuossahan se tuli, kiertotietä.

Et välitä ominaisuuksista A, mutta haluat asioita B, joita ei olekaan ilman ominaisuuksia A.

Eli ollakseen "isäntä suhteessa", miehen onkin tienattava vähintään yhtä paljon kuin sinä jotta hän olisi isäntä taloudellisesti, miehen onkin oltava riittävän pitkä ja iso jotta voisit tuntea olevasi isännän kanssa turvassa...ja tietysti isännän pitää olla seksuaalisesti kokenut, koska niin kuin kaikki maailman naiset, haluat että isäntä vie sängyssä ja ottaa sinut.

Eli haluat saman miehen kuin kaikki mutkin naiset, tasokkaan miehen.

• Naishenkilö
        1212 kirjoitti:

No tuossahan se tuli, kiertotietä.

Et välitä ominaisuuksista A, mutta haluat asioita B, joita ei olekaan ilman ominaisuuksia A.

Eli ollakseen "isäntä suhteessa", miehen onkin tienattava vähintään yhtä paljon kuin sinä jotta hän olisi isäntä taloudellisesti, miehen onkin oltava riittävän pitkä ja iso jotta voisit tuntea olevasi isännän kanssa turvassa...ja tietysti isännän pitää olla seksuaalisesti kokenut, koska niin kuin kaikki maailman naiset, haluat että isäntä vie sängyssä ja ottaa sinut.

Eli haluat saman miehen kuin kaikki mutkin naiset, tasokkaan miehen.

Tiedätkö että ei isännyys tarkoita isompia tuloja kuin itselläni. Mies on mies, isäntä. Nainen emätä. Olen todella, todella pienituloinen että tervetuloa seuraan yhtä rahattomat :). Eikä miehen pituus ja leveys ole joka naiselle samanlainen mitta miehisyydestä.
        Se mikä tulee seksiin niin oletko aivan varma että toivomani miehen pitää vain ottaa mut ja viedä? On niin monenlaisia tapoja kokea sitä intiimiä rakkautta.

• 1212
        Naishenkilö kirjoitti:

Tiedätkö että ei isännyys tarkoita isompia tuloja kuin itselläni. Mies on mies, isäntä. Nainen emätä. Olen todella, todella pienituloinen että tervetuloa seuraan yhtä rahattomat :). Eikä miehen pituus ja leveys ole joka naiselle samanlainen mitta miehisyydestä.
        Se mikä tulee seksiin niin oletko aivan varma että toivomani miehen pitää vain ottaa mut ja viedä? On niin monenlaisia tapoja kokea sitä intiimiä rakkautta.

Eli sinä voisit kuvitella pitäväsi esim. itseäsi lyhyemmästä ja hintelämmästä miehestä jonka palkka on vaikkapa 1 300 eur/kk?

Kysyn sinun mieltymyksistäsi, koska aina on joku nainen jossain joka pitää juuri siitä lyhyestä, hintelästä ja pienituloisesta miehestä. Mutta kaikki naiset sattuvat itse pitämään siitä pidemmästä ja isommasta miehestä.

• 1212

Ps. ja luonnollisesti tarkoitin 1 300 eurolla bruttopalkkaa.

Nyt siis puhutaan miehestä joka on tasoon liittyvillä mittareilla sinua pienituloisempi, lyhyempi ja pienempi.

Miten on?

• Naishenkilö
        1212 kirjoitti:

Ps. ja luonnollisesti tarkoitin 1 300 eurolla bruttopalkkaa.

Nyt siis puhutaan miehestä joka on tasoon liittyvillä mittareilla sinua pienituloisempi, lyhyempi ja pienempi.

Miten on?

Vastaukseni ovat kyllä, kyllä ja kyllä.
        Mun arvot vain taitavat poiketa massasta. Eikä mun tarvitse muiden hyväksyntää hakea suhteelleni. Osaan ajatella varsin järkevästi ja mulla on myös lämmin sydän.
        Yhtälailla voin kysyä missä voi tavata niitä oikeasti fiksuja miehiä? Oletko sä sellainen?

• 1212
        Naishenkilö kirjoitti:

Vastaukseni ovat kyllä, kyllä ja kyllä.
        Mun arvot vain taitavat poiketa massasta. Eikä mun tarvitse muiden hyväksyntää hakea suhteelleni. Osaan ajatella varsin järkevästi ja mulla on myös lämmin sydän.
        Yhtälailla voin kysyä missä voi tavata niitä oikeasti fiksuja miehiä? Oletko sä sellainen?

Olen tietysti :D

Vastaus riippunee vähän ikäluokasta...

• Naishenkilö
        1212 kirjoitti:

Olen tietysti :D

Vastaus riippunee vähän ikäluokasta...

"Riippunee vähän ikäluokasta".
        No mitäpä jos pikkuisen valaisisit asiaa?

• 1212
        Naishenkilö kirjoitti:

"Riippunee vähän ikäluokasta".
        No mitäpä jos pikkuisen valaisisit asiaa?

Eri ikäisillä ihmisillä on taipumusta käydä eri paikoissa. 20 ikäisistä valtaosa käy baareissa säännöllisesti, 50 ikäisistä vähemmistö. Noin esimerkiksi.

• helgamies

Mies joko saa kiimavittua tai sitten ei saa. Suhde ei kuulu tähän kuvioon.

• Kilttiatm

95% treffeille pääsevistä miehistä haluaa seksiä heti ja ne loput 5% onkin liian rumia että eivät pääse treffeille kuten minä

• Naishenkilö

Hyvin suuri osa miehistä ainakin itseni kohdalla on halunnut juuri seksiä mutta sen seuran hakekoot muualta.
        En mä vaadi miehiltä kuvaa nähtäväkseni ennen tapaamista. Kuva on vain yksi pysähtynyt hetki eikä se kerro kovin mitään.
        Olin erään kerran järkätyillä sokkotreffeillä ja mies kertoi jännittävänsä tilannetta kovasti. Niin jännitti muakin mutta tuo hänen ääneen sanottu rehellisyytensä oli just upeaa.

• Naishenkilö kirjoitti:

Hyvin suuri osa miehistä ainakin itseni kohdalla on halunnut juuri seksiä mutta sen seuran hakekoot muualta.
        En mä vaadi miehiltä kuvaa nähtäväkseni ennen tapaamista. Kuva on vain yksi pysähtynyt hetki eikä se kerro kovin mitään.
        Olin erään kerran järkätyillä sokkotreffeillä ja mies kertoi jännittävänsä tilannetta kovasti. Niin jännitti muakin mutta tuo hänen ääneen sanottu rehellisyytensä oli just upeaa.

Kuva kylläkin kertoo äärimmäisen paljon asioita.
        En ikinä lähtisi sokkotreffeille.

• Totuus1
        Naishenkilö kirjoitti:

Kenen kanssa sitten haluat seksiä vai haluatko kenenkään kanssa?

• Naishenkilö
        Totuus1 kirjoitti:

Kenen kanssa sitten haluat seksiä vai haluatko kenenkään kanssa?

Tutun miehen kanssa joka haluaa olla kanssani kumppanina eikä seksiseurana.
        Tietenkin seksi kuuluu yhdessäoloon. Hyvä seksielämä on hyvin tärkeää, se on parisuhteen liima.

• Totuus1
        Naishenkilö kirjoitti:

Tutun miehen kanssa joka haluaa olla kanssani kumppanina eikä seksiseurana.
        Tietenkin seksi kuuluu yhdessäoloon. Hyvä seksielämä on hyvin tärkeää, se on parisuhteen liima.

Eli siis et etsi näistä tapaamistasi miehistä kumppania.

• en-osaa-neuvoa

Neuvoa mihin? Ainahan on miehiä jotka eivät ole vastuullisia. Seksisuhteen ehdottajat ovat jo itse paljastaneet itsensä. Eivät halua suhdetta. Mihin kaipaat neuvoa? Jokaisesta miehestä ei vaan ole suhteeseen. Osa on päästään sekasin ja seksisairaita. Epäröitkö vaistoasi? Ei kannattaisi. Luota itseesi. Tarjolla ollut mies ei ole mies vaan hyväksikäyttäjä. Karta häntä. Vertauksena kuin koira. Koirien käytöstavat.

• ADONIA

NoMeansNo muijat on yököttäviä Femakko homevittuja jotka eivät käytä rintaliivejä (poltettu femakko kokossa) eivätkä terveys suojia (käyttävät jotain kuu kupppia). Näiltä voisi kysyä että mitäs KUUluuu, koliseeko vintillä lepakot ja tuuli kulkee toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos!!

• Kiusanhenkäys

Kauanko olet puutettasi joutunut kestämään? Laske rimaasi entisestään ja rukoile pelastajaa.
        Kyllä laadukkaita alushepeneitä löytyy pitsillä. Kuukuppi on käytön helppoudesta ja mukavuudesta kehuttu tuote. Oletko itse kokeillut menkkojesi aikana :)?

• Käyttäjätutkimus

Monenko miehen nussima olet? Minusta voisit ainakin arvostaa miehen rehellisyyttä, kun kertoi suoraan että et kelpaa muuhun kuin panopilluksi, eikä ruvennut valehtelemaan että joo joo, kohta on häät, annapa nyt sitä pillua, vaikka sillä konstilla ilmeisesti olisit levittänyt letun levälleen.

• 544yyhytgg

Usealta naiselta olen kuullut päinvastaista valitusta, miten miehet joko jahkailevat tai ruikuttavat heti suhteeseen.

• no.trollolloo

Saitko?

• Fiksu-ja-kunnollinen

Monenko jännämiehen alla olet huokaillut. Jos et yhdenkään niin sulla on toivoa saada fiksu ja kunnollinen mies kuten minä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Asiakkaalle ei myyty energiajuomaa - tuomio tuli syrjinnästä

Vaikka oli ilmeisesti täysi-ikäinen. Tosin ei lapsiakaan saisi syrjiä, koska oppivat helposti itsekin syrjimään, jos koh
      Maailman menoa
      67
      3877
    2. Miksi aina pitää kilpailla parhaudesta?

Mua ärsyttää se, että kaikki kilpailut ja visailut keskittyvöt aina siihen, kuka on paras missäkin. Tänäkin aamuna tuli
      Sinkut
      81
      3172
    3. Pakkoruotsista luopumalla kymmenien miljoonien säästöt

Pakkoruotsin opiskelun kustannuksista ei ole juurikaan tehty kustannusselvityksiä, mutta joidenkin arvioiden mukaan siit
      Maailman menoa
      80
      2955
    4. Mitä muutoksia tekisit

kaivatullesi? Miten on? Muista olla REHELLINEN 📸
      Ikävä
      96
      2777
    5. Luterilaisen kirkon koko kastekaava on väärä

Uudessa testamentissa on kaksi täysin ristiriidassa olevaa kastekäskyä Matt 28:19 ja Ap. t. 2:38. Matteuksen evankeluimi
      Kaste
      41
      2514
    6. Seksuaalinen ahdistelu, naisten vähättely ja törkeä käytös naisia kohtaan kukkii rakennustyömailla

Tällainen lienee ihan tavallisista kaikilla "äijävaltaisilla" työpaikoilla. Kaikki miesvaltaiset alat eivät ole toksise
      Maailman menoa
      175
      2248
    7. Miten Yxäri iskettiin?

Voisin tässä unta odotellessani kertoa, miten mieheni lähestyi minua. Tunsimme entuudestaan. Hän kyseli minulta aina j
      Sinkut
      208
      2220
    8. Kerro minulle

Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö
      Ikävä
      66
      2145
    9. Rakkaalle J miehelle.

Hitto mulla on sua ikävä. Haluisin heti nyt tulla sun syliin ja suudella sua.ja, ja ja... Hirveä ikävä.
      Ikävä
      90
      2100
    10. Kristinuskossa Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimessä

Jeesuksen kehoitus kastamiseksi Isän ja Pojan ja PH:n nimeen. Matt 28:19: "Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun
      Kaste
      402
      2068
    Aihe