marianeitsyt ja eräkettu..
Toinen on luotu naisille kun on raavas kaksimetrinen erämies ja toinen (pedari)miehille on oikein siveä neitseellinen pikkutyttö :)
Mutta mitä kiksejä itse Puo noista hahmoistaan oikeen saa??
ExPuon luomat hahmot
31
<50
Vastaukset
- Ex-----------PUA
Voi tätä ironiaa, paskahousutäti syyttää muita siitä mitä tekee itse, valehdellen avoimesti kaikille palstalaisille.
http://keskustelu.suomi24.fi/t/13837559/monikohan-kirjoittelee-tanne#comment-80912259- vai.maria
Eräkettu hiljaa.
- Ex-----------PUA
vai.maria kirjoitti:
Eräkettu hiljaa.
Osu ja uppos! :D
Mikä on oikea nimimerkkisi ja miten monta nikkkiä sinulla on täällä? - Mariana.vai.kettuna
Ex-----------PUA kirjoitti:
Osu ja uppos! :D
Mikä on oikea nimimerkkisi ja miten monta nikkkiä sinulla on täällä?Eräkettu vai Maria ilmestyy illalla toimestasi?
- Ex----------PUA
Mariana.vai.kettuna kirjoitti:
Eräkettu vai Maria ilmestyy illalla toimestasi?
Mikä on oikea nimimerkkisi ja miten monta nikkkiä sinulla on täällä?
- Ikis__M
Ex----------PUA kirjoitti:
Mikä on oikea nimimerkkisi ja miten monta nikkkiä sinulla on täällä?
IkisinkkuM.
- Ex-----------PUA
Ikis__M kirjoitti:
IkisinkkuM.
Sinä siis olit paskahousutäti, joka varastelet ylivoimaisesti eniten juuri ikiksen nimimerkkiä.
Näin, näittekö miten helppoa tämä on? - Ikis__M
Sinä siis olit paskahousutäti, joka varastelet ylivoimaisesti eniten juuri ikiksen nimimerkkiä.
Näin, näittekö miten helppoa tämä on?Aivan. Terve vaan. ;)
- Ex-----------PUA
Ikis__M kirjoitti:
Aivan. Terve vaan. ;)
Aina yhtä ennalta-arvattava ja selkärangaton.
Ja passiivis-aggressiivisesta hymiöstä päätellen, myös hyvin harmissaan asiasta.
- Vakiokirjottajat
Kyllä kirjoitustyyli paljastaa täällä monet anonyymitkin kirjoittajat. Esimerkiksi toi itkevä roilerirasvanaama on sama ihminen kun toi "rumamiesseikkailee" joka kävi baarissa eilen.
Ei voi olla kahta ihan samallalailla ajattelevaa ja samaa tyhmän huvittavaa traagista huumoriaan kirjoittavaa ihmistä. Voisiko olla myös ätmel tää sama tyyppi??- Ex-----------PUA
Minä jopa luulin että ne ovat sama tyyppi. :D Kunnes eri nimimerkit paljastivat "ettei kyseessä ole sama henkilö".
Ei siinä mitään, tuo kyseinen nimimerkki on hauska ja sen juttuja on kiva lukea.
Joten sikäli ei ole väliä millä nimimerkillä se meitä viihdyttää. Joskus tosin käy sellaista, että yksilöt imevät toisiltaan käytösmalleja jne.......inhimillistä.......eli ottavat toisiltaan vaikutteita - varsinkin...noh, kyllä te tiiätte, Vai tiiättekö?
- BörjeHåkan
MGTOW kirjoitti:
Joskus tosin käy sellaista, että yksilöt imevät toisiltaan käytösmalleja jne.......inhimillistä.......eli ottavat toisiltaan vaikutteita - varsinkin...noh, kyllä te tiiätte, Vai tiiättekö?
Vihjailllaanko täällä jotain homoeroottiseen sävyyn?
BörjeHåkan kirjoitti:
=DD......https://www.youtube.com/watch?v=pw3e64sosEg.....no ei vaiskaan....
Ei mutta se on nyt vaan inhimillistä, että ihmiset vuorovaikutuksessa saavat toisiltaan vaikutteita esim. kirjoitusasuun, puheeseen jne.
Sitten on lisäksi vielä tunnepohjaisia mekanismejä, jotka voivat saada yksilöitä hieman enemmän "samiksiksi", esim. kahden ihmisen kokiessa ihastusta toisiaan kohtaan.- Ennoohomo
MGTOW kirjoitti:
Joskus tosin käy sellaista, että yksilöt imevät toisiltaan käytösmalleja jne.......inhimillistä.......eli ottavat toisiltaan vaikutteita - varsinkin...noh, kyllä te tiiätte, Vai tiiättekö?
Minen ainakaa oo imenyt yhtään mitään.
Ennoohomo kirjoitti:
Minen ainakaa oo imenyt yhtään mitään.
Voi vitsi sun kanssas trolliseni.... ;D
Taitaa taas olla kuppi tyhjä, noh......tai ei sittenkään, en jaksa antaa sulle tyhmiä esimerkkejä, kun kaikki nämä nyt tajuaa muutenkin, myös sinä trolliseni.....- Ex-----------PUA
BörjeHåkan kirjoitti:
:D Tämä oli aika hyvä.
- valkia_neitsyt
BörjeHåkan kirjoitti:
Ei tarvi mitään vihjailla koska kyllähän täällä on miesrakkautta ilmassa Ex-Puan ja hänen "hyvien ystäviensä" välillä.
- Rumamiestiedottaa
Ja sinulle tiedoksi että minä rumamies kirjoitan aina jollain omaan rumuuteeni viittaavalla nikillä. Esim rumamies, rumamiesseikkailee, rumamieslomailee, rumis, rumamiesikuisesti jne. Joten jos joku tuntee itsensä myös rumaksi naisten hylkimisen perusteella niin se ei ole automaattisesti mun kirjoitus ellei nikki ole joku mainitsemani tyylinen.
- Ex------------PUA
valkia_neitsyt kirjoitti:
Ei tarvi mitään vihjailla koska kyllähän täällä on miesrakkautta ilmassa Ex-Puan ja hänen "hyvien ystäviensä" välillä.
Shaming language ja henkilöhyökkäys.
Tuota homottelua käyttävät ne pelokkaat femakkohuorat, jotka tuntevat olonsa uhatuiksi kun miehet liittoutuvat keskenään. - SamatFraasitJankkaukses
Ex------------PUA kirjoitti:
Shaming language ja henkilöhyökkäys.
Tuota homottelua käyttävät ne pelokkaat femakkohuorat, jotka tuntevat olonsa uhatuiksi kun miehet liittoutuvat keskenään.Ihanaa miesrakkautta <3 Alatte ätmit jo muistuttaa toisianne kuten vanhat parit, kun imette toisianne... Toisiltanne niitä vaikutttimia! :D
- Ex-----PUA
SamatFraasitJankkaukses kirjoitti:
Ihanaa miesrakkautta <3 Alatte ätmit jo muistuttaa toisianne kuten vanhat parit, kun imette toisianne... Toisiltanne niitä vaikutttimia! :D
Koska et pystynyt kieltämään mitä sanoin, aloit jankkaamaan sitä mitä sanoit edellä.
Joten taas on kurppaan osunut ja uponnut, kun huora vaikeroi hirnuen tekonauruaan. Ennalta-arvattavan varmasti.
- 876
Kaikki ne hyvät ystävät
- Voltaren
Kaikki hyvät "ystävät" lähtöisin samalta koneelta.
- Ex-----------PUA
Kumpikaan näistä ei kuulu, ainakaan vielä toistaiseksi hyviin ystäviini.
Mutta he vaikuttavat poikkeukselllisen fiksuilta, ja esim. Neitsytmariasta on paljon opittavaa kurpilla, vaikka tosin nuoruutta ja kauneutta ei voikaan opettaa.
Valkoritarille puolestaan paras vastalääke lienee eräketon otsaan kajahtava nyrkki. - Voltaren
Kumpikaan näistä ei kuulu, ainakaan vielä toistaiseksi hyviin ystäviini.
Mutta he vaikuttavat poikkeukselllisen fiksuilta, ja esim. Neitsytmariasta on paljon opittavaa kurpilla, vaikka tosin nuoruutta ja kauneutta ei voikaan opettaa.
Valkoritarille puolestaan paras vastalääke lienee eräketon otsaan kajahtava nyrkki.Tarkoitin bemia, ikistä, super-ätmiä, ätmeliä ym "hyviä ystäviä".
- bsbajakjaaj
Neitsytmaria oli kyl hyvä.. Kukaa nainen ei kirjota sanaa neitsyt nimimerkkiinsä
- NeitsyetJaNeMuut
Voihan ihka oikeat neitsyet kirjoittaakin. Tietysti ne, jotka ovat jotain muuta, haluavat kirjoittaa nimimerkkinsä toisin.
Ah, jälleen kerran yksi keskustelu minusta <3! Anteeksi vain mutta ei, en ole teidän ihailemanne expua, vaikka varmaan sitä toivottekin.
Enkä kyllä vieläkään ymmärrä miksi kaikkien mielestä olen oikeasti mies..... Kai sitten olen vain "väärän ikäinen" ja "väärää sukupuolta" tälle palstalle.- miesvm_1967x_out
No nää nyt sekoilee paranoideina täällä ja epäilee kaikkia kaikesta :D Ehkä minä olen nyt sinä, kukapa tietää mitä ex-pua taas kehittelee. Sen logiikka vaan hieman ontuu. Ja loppuun passiivis-aggressiivinen hymiö :) Ja nyt autotalliin, mars! ja heippa :D
- 5plus14
Ja miesvm_1967x millä lie liitteineen on helkan luoma hahmo. Sama kirjoitustyyli ja naisten puolesta puhuminen feministiseen sävyyn paljastaa sen heti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asiakkaalle ei myyty energiajuomaa - tuomio tuli syrjinnästä
Vaikka oli ilmeisesti täysi-ikäinen. Tosin ei lapsiakaan saisi syrjiä, koska oppivat helposti itsekin syrjimään, jos koh673877Miksi aina pitää kilpailla parhaudesta?
Mua ärsyttää se, että kaikki kilpailut ja visailut keskittyvöt aina siihen, kuka on paras missäkin. Tänäkin aamuna tuli813172Pakkoruotsista luopumalla kymmenien miljoonien säästöt
Pakkoruotsin opiskelun kustannuksista ei ole juurikaan tehty kustannusselvityksiä, mutta joidenkin arvioiden mukaan siit802955- 962777
Luterilaisen kirkon koko kastekaava on väärä
Uudessa testamentissa on kaksi täysin ristiriidassa olevaa kastekäskyä Matt 28:19 ja Ap. t. 2:38. Matteuksen evankeluimi412514Seksuaalinen ahdistelu, naisten vähättely ja törkeä käytös naisia kohtaan kukkii rakennustyömailla
Tällainen lienee ihan tavallisista kaikilla "äijävaltaisilla" työpaikoilla. Kaikki miesvaltaiset alat eivät ole toksise1752248Miten Yxäri iskettiin?
Voisin tässä unta odotellessani kertoa, miten mieheni lähestyi minua. Tunsimme entuudestaan. Hän kyseli minulta aina j2082220Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö662145Rakkaalle J miehelle.
Hitto mulla on sua ikävä. Haluisin heti nyt tulla sun syliin ja suudella sua.ja, ja ja... Hirveä ikävä.902100Kristinuskossa Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimessä
Jeesuksen kehoitus kastamiseksi Isän ja Pojan ja PH:n nimeen. Matt 28:19: "Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun4022068