Miksi? Ei se nyt noin voi mennä että miehet on näin sanoinkuvaamattoman typeriä? Naiset täällä tuntuvat fiksusti ja rauhallisesti jaksavan selittää, kun miehet jankkaavat tyhjää ja hermostuvat nopeasti alkaen suoltamaan entistä kauheampaa paskaa. Olisko niin että sinkkumiehistä suurin osa on vähän koulutettuja, kun taas sinkkunaisissa on paljon korkean koulutuksen saaneita. Heijastuu se tännekin.
Älykkäit naisia ja tyhmiä miehiä Sinkut-palstalla?
72
<50
Vastaukset
- m-i-e-s
Onko toi nyt mikään ihme? Miehiä palstalla on todennäköisesti 95% ja naisia 5%. Mitä tuohon korkeakoulutukseen tulee niin sillä ei ole mitään tekemistä asian kanssa. Mikäli olisi, pitäisi korkeakoulutetun olla riittävän fiksu, että ymmärtäisi loistaa poissaolollaan. Riittävän fiksu osaa myös olla hiljaa ja huomaamaton, ennen kaikkea, vähiten saattaa näillä olla kotimainen domain käytössä ja vielä harvemmin sen domainin edessä on suomi24. =)
- Kyseliäg
Mikä on domain? Ja mistä näkee rekkaamattomien domainit?
t. Yksi palstan tyhmistä miehistä - tyhmääää
Riittävän fiksut tosiaan kommentoi muualla kuin täällä.
Jeps, aloitus on asia virheitä täynnä ja vailla totuus pohjaa.......
Kaikki ketkä puhuvat avoimesti, rehellisesti ja totuuden mukaisesti, vaikka olisivat eri mieltä kuin vaikkapa minä, luokittelen fiksuiksi, jos osaavat ymmärtää myös erillaisuutta....mutta sitten taas "sumuttamiset", "suhmuroinnit", suorat valheelliset kommentit, totuuden vastaiset kommentoinnit jne..jne... ovat juuri sitä turhaa "tyhmää" jargonia minkä lasken ihan täysin "suolistamiseksi".
Mielipiteet on mielipiteitä, mutta sitten taas on asioita, joista pitäisi puhua juuri niin kuin ne oikeasti ovat, eikä alkaa keksimään mitään "satuja" tai puhumaan asioiden vierestä, se ei ole minun arvostamani "fiksun" ihmisen käytöstä, vaikka tässäkin ketjussa taas toinen mies näyttäisi olevan ihan täysin päinvastaista mieltä....- 876
Kirjoitustaito ei tee ketään älykkääksi.
876 kirjoitti:
Kirjoitustaito ei tee ketään älykkääksi.
Puhuinkin fiksuudesta...enkä puhunut kirjoitustaidosta, vaan avoimuudesta, rehellisyydestä ja totuudesta.....en mistään jargonista tai satuilusta.......ennemmin olisi osallistumatta, jos ei siihen pysty......se ei ole fiksua käytöstä, että ei puhu asiasta, niin kuin se oikeasti on, vaan TAHALLISESTI yrittää keksiä valheita, satuja ja puhuu asian vierestä.
- 876
Silloin aloittajan asia ei voi olla täynnä asia virheitä ja totuus pohjaa, tai lueppa avaukset uudelleen ja kerro kumpi sukupuoli sen on kirjoittanut.
876 kirjoitti:
Silloin aloittajan asia ei voi olla täynnä asia virheitä ja totuus pohjaa, tai lueppa avaukset uudelleen ja kerro kumpi sukupuoli sen on kirjoittanut.
"Naiset täällä tuntuvat fiksusti ja rauhallisesti jaksavan selittää"
Vain silloin, kun kommenttini vaatimukset täyttyvät......
AP voi olla kumpi vain, mutta tosin hänen ajatuksensa ja käsityksensä aukenee ihan avauksesta.....eikä se ole kuin vain ja ainoastaan AP:n totuus ja mielipide - ei yhtään mitään muuta.- 876
MGTOW kirjoitti:
"Naiset täällä tuntuvat fiksusti ja rauhallisesti jaksavan selittää"
Vain silloin, kun kommenttini vaatimukset täyttyvät......
AP voi olla kumpi vain, mutta tosin hänen ajatuksensa ja käsityksensä aukenee ihan avauksesta.....eikä se ole kuin vain ja ainoastaan AP:n totuus ja mielipide - ei yhtään mitään muuta.Ei se ole ainoastaan Aloittajan mielipide ja totuus. Siinä on se totuuspohja, että kun joku on toista mieltä tai kyseenalaistaa on lutka tai kurppa. Monilta nimimerkeiltä, jotka edustavat palstan kokonaisantia tulee viestejä, monenko miehen käyttämä olet. Minä, niin kuin näköjään joku muukin kallistuu aloittajan näkemykseen ja totuuteen, niin ei se silloin ole vain aloittajan. Aloittajalla on monta sanaa mitkä osuu ja uppoaa, sen nyt vahvistaa palstan vakikirjoittajat 24/7. Helka edustaa ainoaa naista ja hän kyllä jaksaa useimmiten selittää fiksusti ja rauhallisesti, tiettyyn pisteeseen asti ja se piste on sanoinkuvaamattoman typerät miehet jotka antavat palaa ja Helka tekee aivain oikein.
876 kirjoitti:
Ei se ole ainoastaan Aloittajan mielipide ja totuus. Siinä on se totuuspohja, että kun joku on toista mieltä tai kyseenalaistaa on lutka tai kurppa. Monilta nimimerkeiltä, jotka edustavat palstan kokonaisantia tulee viestejä, monenko miehen käyttämä olet. Minä, niin kuin näköjään joku muukin kallistuu aloittajan näkemykseen ja totuuteen, niin ei se silloin ole vain aloittajan. Aloittajalla on monta sanaa mitkä osuu ja uppoaa, sen nyt vahvistaa palstan vakikirjoittajat 24/7. Helka edustaa ainoaa naista ja hän kyllä jaksaa useimmiten selittää fiksusti ja rauhallisesti, tiettyyn pisteeseen asti ja se piste on sanoinkuvaamattoman typerät miehet jotka antavat palaa ja Helka tekee aivain oikein.
"Helka edustaa ainoaa naista ja hän kyllä jaksaa useimmiten selittää fiksusti ja rauhallisesti, tiettyyn pisteeseen asti ja se piste on sanoinkuvaamattoman typerät miehet jotka antavat palaa ja Helka tekee aivain oikein."
Noh, nyt huomaan mikä on homman nimi.......hän on vain yksi yksilö, eikä ole mikään "viisauden ja totuuden torvi", niin kuin nyt annat ymmärtää......hänellä on välillä ihan asiaa ja välillä ei, sekä hän myös itse syyllistyy ala-arvoiseen käytökseen siinä missä moni muukin....
Hänellä on itsellään myös vahva ideologia, joka estää häntä välillä puhumasta asiasta asiana, eikä hän ole läheskään aina aidon tasa-arvon puolesta puhuja.....mutta ruusuja hänelle siitä, että olen huomannut hänen myös välillä astuvan sieltä ideologian takaa "väljemmille vesille" paljon useammin, kuin aikoinaan.
Vaikka fanitatkin Helkaa, niin voin sanoa, että hän ei ole mikään "ainoa nainen" täällä.......täällä on fiksuja miehiä ja naisia, sekä jotain muuta ja kaikkea siltä väliltä.....
Minun kriteerini "fiksulle" löytyy keskusteluistamme, joten se siitä........."satuilu" ja sonnan jauhaminen ei ole fiksua, silloin kun on tarkoitus keskustella asioista aidosti - se on vain ajan tuhlaamista....
Yksilöt ovat yksilöitä, jotkut lähempänä toisiensa "taajuutta", kuin toiset....- 876
MGTOW kirjoitti:
"Helka edustaa ainoaa naista ja hän kyllä jaksaa useimmiten selittää fiksusti ja rauhallisesti, tiettyyn pisteeseen asti ja se piste on sanoinkuvaamattoman typerät miehet jotka antavat palaa ja Helka tekee aivain oikein."
Noh, nyt huomaan mikä on homman nimi.......hän on vain yksi yksilö, eikä ole mikään "viisauden ja totuuden torvi", niin kuin nyt annat ymmärtää......hänellä on välillä ihan asiaa ja välillä ei, sekä hän myös itse syyllistyy ala-arvoiseen käytökseen siinä missä moni muukin....
Hänellä on itsellään myös vahva ideologia, joka estää häntä välillä puhumasta asiasta asiana, eikä hän ole läheskään aina aidon tasa-arvon puolesta puhuja.....mutta ruusuja hänelle siitä, että olen huomannut hänen myös välillä astuvan sieltä ideologian takaa "väljemmille vesille" paljon useammin, kuin aikoinaan.
Vaikka fanitatkin Helkaa, niin voin sanoa, että hän ei ole mikään "ainoa nainen" täällä.......täällä on fiksuja miehiä ja naisia, sekä jotain muuta ja kaikkea siltä väliltä.....
Minun kriteerini "fiksulle" löytyy keskusteluistamme, joten se siitä........."satuilu" ja sonnan jauhaminen ei ole fiksua, silloin kun on tarkoitus keskustella asioista aidosti - se on vain ajan tuhlaamista....
Yksilöt ovat yksilöitä, jotkut lähempänä toisiensa "taajuutta", kuin toiset....Ätännä ja vihatipunen, tulipas paljon niitä naisia listaan. Lue huviksesi Helkan viestejä vuosien takaa ja se mitä näihin viesteihin on vastattu, eli ei ole ihme mikäli antaa takaisin. Turha katsoa mitä Helka nyt on, kun voisi katsoa mitä Helka oli ja ketkä ns. Sinun fiksut palstan miehet ovat suora syy vallitsevaan olotilaan. Sitten minä en fanita Helkaa, tuon täysin aidon havainnon ilmi. Mm. Helka on antanut älyttömän paljon hyviä neuvoja ja vinkkejä, mihin on annettu älyttömästi kuraa. Nämä sinun fiksut eivät ole muuta antanutkaan kuin kuraa.
Tarviiko kenenkään puhua tasa-arvoisesti? Haluat lytätä Helkan ja minun näkemykseni, jolloin jää se toinen puoli lukuisine nimimerkkeineen, mitä näin ollen näytät puolustavan. Luetellaan näitä fiksuja nimimerkkejä, ex-pua, hc-ätmel, naisasialuuseri, ujoatm26. Tässä nämä muutamat, ehkä selkeästi sinun "fanittamasi" henkilöt, jotka loistaa verbaalisella älykkyydellään päivästä toiseen.
Se että sinulla on sinun kriteerisi, ei tarkoita sitä että se olisi millään tavalla määriteltyjen standardien mukainen, saati edes millään muotoa käypä/saati kelpaava argumentti. Sinun mielipiteesi fiksuista, ei edusta niitä laatukriteereitä joita jo neuvolassa testataan. Käyttäytyä fiksusti ja olemalla fiksu on eri asia ja varsinkin mikäli molemmat poikkeavat keskitason alapuolelle, ei voi mitenkään määritellä ketään fiksusti.
Lähempänä toisen taajuutta on sama kuin kykenemätön ymmärtämään ja sisäistämään annettua viestiä. Samaa hengenvelttoutta edustamat automaattisesti pääsee samalle taajuudelle, vain jos ei halua, pysty tai kykene ymmärtämään? 876 kirjoitti:
Ätännä ja vihatipunen, tulipas paljon niitä naisia listaan. Lue huviksesi Helkan viestejä vuosien takaa ja se mitä näihin viesteihin on vastattu, eli ei ole ihme mikäli antaa takaisin. Turha katsoa mitä Helka nyt on, kun voisi katsoa mitä Helka oli ja ketkä ns. Sinun fiksut palstan miehet ovat suora syy vallitsevaan olotilaan. Sitten minä en fanita Helkaa, tuon täysin aidon havainnon ilmi. Mm. Helka on antanut älyttömän paljon hyviä neuvoja ja vinkkejä, mihin on annettu älyttömästi kuraa. Nämä sinun fiksut eivät ole muuta antanutkaan kuin kuraa.
Tarviiko kenenkään puhua tasa-arvoisesti? Haluat lytätä Helkan ja minun näkemykseni, jolloin jää se toinen puoli lukuisine nimimerkkeineen, mitä näin ollen näytät puolustavan. Luetellaan näitä fiksuja nimimerkkejä, ex-pua, hc-ätmel, naisasialuuseri, ujoatm26. Tässä nämä muutamat, ehkä selkeästi sinun "fanittamasi" henkilöt, jotka loistaa verbaalisella älykkyydellään päivästä toiseen.
Se että sinulla on sinun kriteerisi, ei tarkoita sitä että se olisi millään tavalla määriteltyjen standardien mukainen, saati edes millään muotoa käypä/saati kelpaava argumentti. Sinun mielipiteesi fiksuista, ei edusta niitä laatukriteereitä joita jo neuvolassa testataan. Käyttäytyä fiksusti ja olemalla fiksu on eri asia ja varsinkin mikäli molemmat poikkeavat keskitason alapuolelle, ei voi mitenkään määritellä ketään fiksusti.
Lähempänä toisen taajuutta on sama kuin kykenemätön ymmärtämään ja sisäistämään annettua viestiä. Samaa hengenvelttoutta edustamat automaattisesti pääsee samalle taajuudelle, vain jos ei halua, pysty tai kykene ymmärtämään?Jargonia, Helkan totuus ei ole minun totuus, ainakaan täysin.....etkä sinä voi luetella, ketkä edustavat minun mielestäni ns. "fiksuja" miehiä tai naisia, enkä minä fanita luettelemiasi nimimerkkejä......vaikka en myöskään sano, ettei heillä olisi myös joissain teksteissä/kommenteissa ihan asiaakin.....ihan niin kuin Helkallakin on....
Minulla ei ole itseasiassa yhtään tiettyä nimimerkkiä mielessä ketä "fanittaisin", joidenkin kanssa olen useammin samaa mieltä, kuin toisten, mutta en "fanita" ketään edes oikeassa elämässä.......joitakin arvostan enemmän kuin toisia, mutta en "fanita".
Antamiesi nimimerkkien lisäksi on muitakin yksilöitä, jopa sellaisia, jotka vaihtelevat nimimerkkiä, sekä satunnaisia "matkaajia".........välillä niiden joukossa on helmiä, jos et ole huomannut, ainakin minun mielestäni.
Sinä nyt ainakin olet sellainen yksilö, ettei me kaksi nähtävästi ymmärretä toisiamme - syystä tai toisesta......eikä se väärin ole.
Minä yritän valita kenen kanssa keskustelen ja koska......jos huomaan roskaa, niin ei minun tarvitse siitä välittää, jos en jaksa tai halua - siihen minulla on oikeus.
Tämä sinun kanssa käyty keskustelu vie vain voimia ja on ihan yhtä tyhjän kanssa, koska olet täynnä kiukkua, raivoa ja turhautumista kun asiat ei mene niin kuin haluaisit.......niinhän minäkin haluaisin, että ihan jokainen käyttää vain yhtä nick:kiä, mutta asia ei nyt vain näin ole, eikä sille mitään voi.........moni asia olisi silloin helpompaa monestakin syystä.....- 876
MGTOW kirjoitti:
Jargonia, Helkan totuus ei ole minun totuus, ainakaan täysin.....etkä sinä voi luetella, ketkä edustavat minun mielestäni ns. "fiksuja" miehiä tai naisia, enkä minä fanita luettelemiasi nimimerkkejä......vaikka en myöskään sano, ettei heillä olisi myös joissain teksteissä/kommenteissa ihan asiaakin.....ihan niin kuin Helkallakin on....
Minulla ei ole itseasiassa yhtään tiettyä nimimerkkiä mielessä ketä "fanittaisin", joidenkin kanssa olen useammin samaa mieltä, kuin toisten, mutta en "fanita" ketään edes oikeassa elämässä.......joitakin arvostan enemmän kuin toisia, mutta en "fanita".
Antamiesi nimimerkkien lisäksi on muitakin yksilöitä, jopa sellaisia, jotka vaihtelevat nimimerkkiä, sekä satunnaisia "matkaajia".........välillä niiden joukossa on helmiä, jos et ole huomannut, ainakin minun mielestäni.
Sinä nyt ainakin olet sellainen yksilö, ettei me kaksi nähtävästi ymmärretä toisiamme - syystä tai toisesta......eikä se väärin ole.
Minä yritän valita kenen kanssa keskustelen ja koska......jos huomaan roskaa, niin ei minun tarvitse siitä välittää, jos en jaksa tai halua - siihen minulla on oikeus.
Tämä sinun kanssa käyty keskustelu vie vain voimia ja on ihan yhtä tyhjän kanssa, koska olet täynnä kiukkua, raivoa ja turhautumista kun asiat ei mene niin kuin haluaisit.......niinhän minäkin haluaisin, että ihan jokainen käyttää vain yhtä nick:kiä, mutta asia ei nyt vain näin ole, eikä sille mitään voi.........moni asia olisi silloin helpompaa monestakin syystä.....Ei se ole jargonia, mikäli on selvät perustelut ja viitteet. Siinä tuodaan käsitteitä ja asioita esiin vahvistamaan annettus viestiä. Helkan totuus ei ole Helkan totuus, siinä on paljon ihan elävästä elämästä ja monien totuuksia, joita on tutkittu ja määritelty tuhansien toimesta.
Miten niin en voi? Lapsellista kaksinaismoralia. Sinäkö voit määritellä toiselle fanit tai kiukun? Jos väität minua kiukkuiseksi ja että raivoisin tai turhautuisin. :D Nuo sinun sanavalintasi kyllä kertoo, että et kykene keskustelemaan, se ei ole minun ongelmani jos sinulta menee voimat ja keskustelu on yhtä tyhjän kanssa. Sinä et keskustelua yritä tai pysty edistämään, joten sinä olet yhtä tyhjän kanssa.
Sinä todistelet näitä muita nimimerkkejä, mutta et ole yhtään nimennyt, joten täysin turhaa todistelua ilman todisteita. Lista niistä nimimerkeistä puuttuu ja se että jos on jotenkin helmi viesti, niin sekään ei vielä fiksuudesta kerro.
Mitä tuohon ymmärtämiseen tulee, niin minä ymmärrän ihan loistavasti, esitän myös väittämiä ja aineistoa siihen väittämään, sinä laitat samaa jargonia kyllä, missä ei ole mitään pohjaa, ei mitään näyttöä. Tyhjiä sanoja vailla merkitystä. Se on sitä keskustelua, kun tuo siihen lisätietoa, antaa aineistoa ja kunnollisia perusteluja. Se että ilmentää jotain vahvasti tuoden sen esille ei kerro vihasta. Pelkän tekstin perusteella ei voi määritellä onko kirjoittaja iloinen vai surullinen. :D Se ei ole keskustelua, että yrität määritellä ja johdatella, edelleenkin aloittajan avaus jää elämään, sillä sitä on pystytty vahvistamaan, ei kumoamaan. Kumoamiseen ei riitä yhden mielipide, varsinkin kun 20 eri nimimerkkiä tuon vahvistaa.
Jos ei jaksa tai pysty keskustelemaan, kannattaa välttää sellaisia tilanteita jotta pääsee helpommalla, jotkut tykkäävät käsitellä syväanalyyttisesti ja se tarkoitusperä keskustelulle on luoda samansuuntainen visio ja näkemys vallitsevasta asiasta yhdistämällä näkemyksiä ja kokemuksia. Alku mistä kaikki lähtee on hyväksyntä, että Helka on fiksu ja häntä on kohdeltu surkeasti. Edellä oleva ei tietenkään poista sitä tosiseikkaa, että Helkakin osaa, mutta nämä totuudet pitää hyväksyä ja väittämille pitää olla muutakin kuin tyhjät merkityksettömät sanat. 876 kirjoitti:
Ei se ole jargonia, mikäli on selvät perustelut ja viitteet. Siinä tuodaan käsitteitä ja asioita esiin vahvistamaan annettus viestiä. Helkan totuus ei ole Helkan totuus, siinä on paljon ihan elävästä elämästä ja monien totuuksia, joita on tutkittu ja määritelty tuhansien toimesta.
Miten niin en voi? Lapsellista kaksinaismoralia. Sinäkö voit määritellä toiselle fanit tai kiukun? Jos väität minua kiukkuiseksi ja että raivoisin tai turhautuisin. :D Nuo sinun sanavalintasi kyllä kertoo, että et kykene keskustelemaan, se ei ole minun ongelmani jos sinulta menee voimat ja keskustelu on yhtä tyhjän kanssa. Sinä et keskustelua yritä tai pysty edistämään, joten sinä olet yhtä tyhjän kanssa.
Sinä todistelet näitä muita nimimerkkejä, mutta et ole yhtään nimennyt, joten täysin turhaa todistelua ilman todisteita. Lista niistä nimimerkeistä puuttuu ja se että jos on jotenkin helmi viesti, niin sekään ei vielä fiksuudesta kerro.
Mitä tuohon ymmärtämiseen tulee, niin minä ymmärrän ihan loistavasti, esitän myös väittämiä ja aineistoa siihen väittämään, sinä laitat samaa jargonia kyllä, missä ei ole mitään pohjaa, ei mitään näyttöä. Tyhjiä sanoja vailla merkitystä. Se on sitä keskustelua, kun tuo siihen lisätietoa, antaa aineistoa ja kunnollisia perusteluja. Se että ilmentää jotain vahvasti tuoden sen esille ei kerro vihasta. Pelkän tekstin perusteella ei voi määritellä onko kirjoittaja iloinen vai surullinen. :D Se ei ole keskustelua, että yrität määritellä ja johdatella, edelleenkin aloittajan avaus jää elämään, sillä sitä on pystytty vahvistamaan, ei kumoamaan. Kumoamiseen ei riitä yhden mielipide, varsinkin kun 20 eri nimimerkkiä tuon vahvistaa.
Jos ei jaksa tai pysty keskustelemaan, kannattaa välttää sellaisia tilanteita jotta pääsee helpommalla, jotkut tykkäävät käsitellä syväanalyyttisesti ja se tarkoitusperä keskustelulle on luoda samansuuntainen visio ja näkemys vallitsevasta asiasta yhdistämällä näkemyksiä ja kokemuksia. Alku mistä kaikki lähtee on hyväksyntä, että Helka on fiksu ja häntä on kohdeltu surkeasti. Edellä oleva ei tietenkään poista sitä tosiseikkaa, että Helkakin osaa, mutta nämä totuudet pitää hyväksyä ja väittämille pitää olla muutakin kuin tyhjät merkityksettömät sanat.@876 24.9.2015 18:34 "Helka edustaa ainoaa naista............. Helka tekee aivain oikein."
@MGTOW 24.9.2015 18:51 "Vaikka fanitatkin Helkaa"
@876 24.9.2015 20:05 "Miten niin en voi? Lapsellista kaksinaismoralia. Sinäkö voit määritellä toiselle fanit tai kiukun?"
--------------------------------------------------------------------------------
@MGTOW ".niinhän minäkin haluaisin, että ihan jokainen käyttää vain yhtä nick:kiä, mutta asia ei nyt vain näin ole, eikä sille mitään voi..."
@876 "Sinä todistelet näitä muita nimimerkkejä, mutta et ole yhtään nimennyt,"
---------------------------------------------------------------------------------
@876 " Kumoamiseen ei riitä yhden mielipide, varsinkin kun 20 eri nimimerkkiä tuon vahvistaa."
.....OOOH...vahvistettuja nimimerkki erkkejäkö oikein? 8-0.....kas kun ei Tuhansia?...ooHHH
--------------------------------------------------------------------------------
AsssssBurh´ger ..... ;P- 876
MGTOW kirjoitti:
@876 24.9.2015 18:34 "Helka edustaa ainoaa naista............. Helka tekee aivain oikein."
@MGTOW 24.9.2015 18:51 "Vaikka fanitatkin Helkaa"
@876 24.9.2015 20:05 "Miten niin en voi? Lapsellista kaksinaismoralia. Sinäkö voit määritellä toiselle fanit tai kiukun?"
@MGTOW ".niinhän minäkin haluaisin, että ihan jokainen käyttää vain yhtä nick:kiä, mutta asia ei nyt vain näin ole, eikä sille mitään voi..."
@876 "Sinä todistelet näitä muita nimimerkkejä, mutta et ole yhtään nimennyt,"
---------------------------------------------------------------------------------
@876 " Kumoamiseen ei riitä yhden mielipide, varsinkin kun 20 eri nimimerkkiä tuon vahvistaa."
.....OOOH...vahvistettuja nimimerkki erkkejäkö oikein? 8-0.....kas kun ei Tuhansia?...ooHHH
AsssssBurh´ger ..... ;PSanotko äidillesi ettei päästä lasta koneelle. Onneksi tuomalla toit oman henkilökohtaisen typeryytesi ilmi.
876 kirjoitti:
Sanotko äidillesi ettei päästä lasta koneelle. Onneksi tuomalla toit oman henkilökohtaisen typeryytesi ilmi.
Sä olet autistisessa tilassa.......voi sua hassua, mut en voi sille mitään, et mun on vaan otettava sut vitsinä ja huumorilla, kun et edes itse tajua......
Luultavasti olet ihan OK yksilö silloin kun et ole tuossa tilassa, mut nyt ei vaan jaksa tuollaista, kun et edes itse huomaa, että puhut ja väität mitä sattuu....Huumorilla, Eiks Jep?!
Kohti parempia kohtaamisia ja muista hymyillä.....se helpottaa.- 876
MGTOW kirjoitti:
Sä olet autistisessa tilassa.......voi sua hassua, mut en voi sille mitään, et mun on vaan otettava sut vitsinä ja huumorilla, kun et edes itse tajua......
Luultavasti olet ihan OK yksilö silloin kun et ole tuossa tilassa, mut nyt ei vaan jaksa tuollaista, kun et edes itse huomaa, että puhut ja väität mitä sattuu....Huumorilla, Eiks Jep?!
Kohti parempia kohtaamisia ja muista hymyillä.....se helpottaa.Ei kannata yrittää liikaa johdatella ja vääristellä, kannattaa pitää asiat yksinkertaisena ja huomata varsinkin, ettei kaikki kirjoitukset osu suoraan laina alaisuuksiisi, myös mikäli teksti jatkuu pilkulla, kuuluu se kokonaisuudessaan samaan asiaan, ei vain kolme ensimmäistä sanaa.
Laita ihmeessä se lista niistä älykkäistä naisista ja miehistä palstalla, vai etkö tue kirjoittamaasi millään tavalla. - Se_on_ISO
876 kirjoitti:
Ei se ole ainoastaan Aloittajan mielipide ja totuus. Siinä on se totuuspohja, että kun joku on toista mieltä tai kyseenalaistaa on lutka tai kurppa. Monilta nimimerkeiltä, jotka edustavat palstan kokonaisantia tulee viestejä, monenko miehen käyttämä olet. Minä, niin kuin näköjään joku muukin kallistuu aloittajan näkemykseen ja totuuteen, niin ei se silloin ole vain aloittajan. Aloittajalla on monta sanaa mitkä osuu ja uppoaa, sen nyt vahvistaa palstan vakikirjoittajat 24/7. Helka edustaa ainoaa naista ja hän kyllä jaksaa useimmiten selittää fiksusti ja rauhallisesti, tiettyyn pisteeseen asti ja se piste on sanoinkuvaamattoman typerät miehet jotka antavat palaa ja Helka tekee aivain oikein.
Helkalla sitä kuulemma onkin VALTAVA PILLU!
876 kirjoitti:
Ei kannata yrittää liikaa johdatella ja vääristellä, kannattaa pitää asiat yksinkertaisena ja huomata varsinkin, ettei kaikki kirjoitukset osu suoraan laina alaisuuksiisi, myös mikäli teksti jatkuu pilkulla, kuuluu se kokonaisuudessaan samaan asiaan, ei vain kolme ensimmäistä sanaa.
Laita ihmeessä se lista niistä älykkäistä naisista ja miehistä palstalla, vai etkö tue kirjoittamaasi millään tavalla.Lue kaikki mitä kirjoitin jo aikaisemmin.......olen jo kertonut, jos vain lukisit....
Sulla on se "palkokasvi" nyt siellä hengityselimessä ja silloin on parempi rauhoittua ensin ja sitten vasta jatkaa keskustelua, jos on tarvetta.
Tunnekuohussa sanoma/ulosanti tulee "purskeena", jolloin on todella vaikea vaihtaa ajatuksia, eikä siinä ole mitään järkeä, koska silloin ei pysty kommunikoimaan vasta vuoroisesti, koska vaikka toinen olisi rauhallinen, niin tunnekuohussa oleva ei pysty vastaanottamaan samalla tavalla, kuin normaalisti - tälläin toinen voi olla vain kuuntelijana ja antaa toisen vuodattaa tunteensa ja pahanolonsa.........."purskeessa" on aina näkyvissä syitä pahaan oloon, mutta vastavuoroista keskustelua on silloin turha yrittää, sen aika on myöhemmin.
Toivottavasti sulla on joku, jonka takia sulla on syytä hymyyn........parasta olisi jos hän olisi siinä lähellä.......saisit lämpöä, läheisyyttä ja ihmisen joka kuuntelee.....tai sitten tee jotain muuta mikä sinulla yleensä auttaa, mutta nyt ei ole keskustelun aika.
Kaikkea hyvää sinulle, mutta jos tuo on ihan sinun normaali olotila ja ajatuksenvaihto tyylisi on tälläinen, niin empä usko, että meidän kahden kannattaa edes ikinä yrittää vaihtaa ajatuksia, ainakaan mitään sen enempää.- 876
MGTOW kirjoitti:
Lue kaikki mitä kirjoitin jo aikaisemmin.......olen jo kertonut, jos vain lukisit....
Sulla on se "palkokasvi" nyt siellä hengityselimessä ja silloin on parempi rauhoittua ensin ja sitten vasta jatkaa keskustelua, jos on tarvetta.
Tunnekuohussa sanoma/ulosanti tulee "purskeena", jolloin on todella vaikea vaihtaa ajatuksia, eikä siinä ole mitään järkeä, koska silloin ei pysty kommunikoimaan vasta vuoroisesti, koska vaikka toinen olisi rauhallinen, niin tunnekuohussa oleva ei pysty vastaanottamaan samalla tavalla, kuin normaalisti - tälläin toinen voi olla vain kuuntelijana ja antaa toisen vuodattaa tunteensa ja pahanolonsa.........."purskeessa" on aina näkyvissä syitä pahaan oloon, mutta vastavuoroista keskustelua on silloin turha yrittää, sen aika on myöhemmin.
Toivottavasti sulla on joku, jonka takia sulla on syytä hymyyn........parasta olisi jos hän olisi siinä lähellä.......saisit lämpöä, läheisyyttä ja ihmisen joka kuuntelee.....tai sitten tee jotain muuta mikä sinulla yleensä auttaa, mutta nyt ei ole keskustelun aika.
Kaikkea hyvää sinulle, mutta jos tuo on ihan sinun normaali olotila ja ajatuksenvaihto tyylisi on tälläinen, niin empä usko, että meidän kahden kannattaa edes ikinä yrittää vaihtaa ajatuksia, ainakaan mitään sen enempää.Kyllä yritän lukea, mutta en havaitse mitään riittävän yksiselitteistä tyhjentävää vastausta josta ottaa kokonaisuudessaan kiinni tai mihin takertua ja kehittää. Anti on niin koko maailmankaikkeus, kun tarvitsisi sen pienen puron.
Ei mulla kyllä ole palkokasvia hengityselimissä, olen niin rauhallinen, että sydänkin pysähtyy. Olen ihan normaalissa olotilassa ja ajatuksenvaihtoni tarvitsee puron, jotta voin sen analysoida mereksi. Itse en saa mitään irti jos laittaa paljon, mutta paljossa ei ole mitään. - 876
Ainakin tässäkin tuli todistetuksi aloittajan pointti. :DD
876 kirjoitti:
Kyllä yritän lukea, mutta en havaitse mitään riittävän yksiselitteistä tyhjentävää vastausta josta ottaa kokonaisuudessaan kiinni tai mihin takertua ja kehittää. Anti on niin koko maailmankaikkeus, kun tarvitsisi sen pienen puron.
Ei mulla kyllä ole palkokasvia hengityselimissä, olen niin rauhallinen, että sydänkin pysähtyy. Olen ihan normaalissa olotilassa ja ajatuksenvaihtoni tarvitsee puron, jotta voin sen analysoida mereksi. Itse en saa mitään irti jos laittaa paljon, mutta paljossa ei ole mitään.Voi sua....pientä tallustajaa.......vastaukset ovat siellä.
Mistähän me löydettäis sulle joku joka välittää, sellainen josta myös sinä välität.......saisit lääkettä.876 kirjoitti:
Ainakin tässäkin tuli todistetuksi aloittajan pointti. :DD
???
Kaikki eivät ole kaikkia varten, se pointti on todistettu, mutta toivon toki kaikella lämmöllä, että joku on juuri sinua varten....- 876
MGTOW kirjoitti:
???
Kaikki eivät ole kaikkia varten, se pointti on todistettu, mutta toivon toki kaikella lämmöllä, että joku on juuri sinua varten....Taidetaan jutella, mutta ilmeisesti eri aiheista?
Aloittajan pointtina oli typerät miehet ja itse ilmeisesti pääsen ansiokkaasti tähän listaan? :D Ei se niin haudanvakavaa ole 876 kirjoitti:
Taidetaan jutella, mutta ilmeisesti eri aiheista?
Aloittajan pointtina oli typerät miehet ja itse ilmeisesti pääsen ansiokkaasti tähän listaan? :D Ei se niin haudanvakavaa oleMinulla oli hieman koko ajan tunne, että minut on trollattu....noh, sitten jossain vaiheessa en ollut enää varma ja tuli sellainen tunne, että sulla on paha olla jostain syystä, sekä luulin sinua kyllä naiseksi, mutta voithan sinä olla ihan mieskin hyvällä mielellä, sekä yrittämässä puhua ihan asiaa......mutta viesti yhteydessä on välillämme pahoja häiriöitä.
Ärhentelijöistä en pidä, mutta sitten taas joskus voi olla ihan sellainenkin yksilö kenellä on vain paha olla jostain syystä sillä hetkellä ja heitä ymmärrän, eikä minulla ole mitään tarvetta aiheuttaa heille lisää pahaa oloa, päinvastoin.
Toki vaikka olisitkin mies, niin toivon sulle sitä samaa, mitä toivoin, kun luulin sinua naiseksi.......
No hard feelings....
- Helge_
Onkohan helka korkeakoulutettu?
- Dhfhfjjdallaa
Miehet ovat sen verran fiksuja, että ymmärtävät olla ottamatta tätä palstaa liian vakavasti ja heittävät siksi väsyneitä trollauksia, provoja jne.
- 876
Korjaus. Vitun tyhmiä, että jaksavat trollata täällä 24/7 väsyneitä provoja. Vaaditaan älyä ettei noin tee.
- Korjauksenkorjaus
876 kirjoitti:
Korjaus. Vitun tyhmiä, että jaksavat trollata täällä 24/7 väsyneitä provoja. Vaaditaan älyä ettei noin tee.
Olla tekemättä jotain ei vaadi älyä.
- 876
Korjauksenkorjaus kirjoitti:
Olla tekemättä jotain ei vaadi älyä.
Huomaa että vastaaja on vitun tyhmä. Se ettei tee mitään, on eri kuin jättää tekemättä. Tykkäät puolustaa tyhmyyttäsi ja vitun tyhmiä provojasi.
- Taasjoutuukorjaan
876 kirjoitti:
Huomaa että vastaaja on vitun tyhmä. Se ettei tee mitään, on eri kuin jättää tekemättä. Tykkäät puolustaa tyhmyyttäsi ja vitun tyhmiä provojasi.
Edellinenkin provoviestini sai sinut vastaamaan, joten se ei ollut tyhmä tai jos se oli tyhmä, olet sinäkin, koska tartuit siihen.
- 876
Taasjoutuukorjaan kirjoitti:
Edellinenkin provoviestini sai sinut vastaamaan, joten se ei ollut tyhmä tai jos se oli tyhmä, olet sinäkin, koska tartuit siihen.
Totta vitussa olen tyhmä, mutta en niin tyhmä että yrittäisin kiertää ja kieltää sitä.
- sesamakorjaaja
876 kirjoitti:
Totta vitussa olen tyhmä, mutta en niin tyhmä että yrittäisin kiertää ja kieltää sitä.
Olet liian tyhmä osataksesi kiertää ja kieltää sen, etkä viitsi edes yrittää. Olet siis myös laiska.
- 876
sesamakorjaaja kirjoitti:
Olet liian tyhmä osataksesi kiertää ja kieltää sen, etkä viitsi edes yrittää. Olet siis myös laiska.
Korjaus, riittävän fiksu.
Minä olen tyhmä ja tiedän sen. Sinä olet tyhmä, etkä edes sitä tiedä, joten olen fiksumpi kuin sinä. - korjaillaantaas
876 kirjoitti:
Korjaus, riittävän fiksu.
Minä olen tyhmä ja tiedän sen. Sinä olet tyhmä, etkä edes sitä tiedä, joten olen fiksumpi kuin sinä.Olen riittävän fiksu myöntääkseni, etten tiedä kuinka tyhmä olen. Sinä taas olet tyhmä, koska asetat itsesi minun yläpuolelle ja kaiken lisäksi väität ymmärtäväsi oman tyhmyytesi tason.
- 876
korjaillaantaas kirjoitti:
Olen riittävän fiksu myöntääkseni, etten tiedä kuinka tyhmä olen. Sinä taas olet tyhmä, koska asetat itsesi minun yläpuolelle ja kaiken lisäksi väität ymmärtäväsi oman tyhmyytesi tason.
Nyt kyllä häikäisit älykkyydelläsi, mutta ei sillä vielä mensaan mennä. Nyt minulta loppui paukut, enkä mitenkään keksi mitään entistä typerämpää
- 190221
876 kirjoitti:
Ei sillä, kuinka paljon trollaa tai on trollaamatta, ole juuri mitään tekemistä älykkyyden kanssa. Jotkut trollit voivat olla tyhmiä, mutta jotkut taas hyvinkin älykkäitä. Mutta yleisesti ottaen ne, jotka viihtyvät paljon koneella ja netissä, ovat aivan varmasti keskimäärin älykkäämpiä kuin siellä vähemmän aikaa viettävät, huom. siis keskimäärin. Netti on introverttien valtakuntaa, ulkomaailma ekstroverttien.
- ulkolukuailmantajua
Ei koulutus kerro sitä miten kirjottaa ja vastaa. Moni korkeasti koulutettu on muutenkin aika idiootti ja tyhmä tosiasiassa.
- Eipaperiteefiksuksi
Niinpä. Katsokaa vaikka päättäjiämme.
- hc-ätämi
Onko älykkäät miehet niitä joilla on sama mielipide kuin sulla? Kullä täällä on paljon älykkäitäkin miehiä näkynyt, mutta kun viesteistä suurin osa on saman jankkaamista ja trollausta niin ei täällä jaksa pitkään kirjoitella kuin kaikkein epätoivoisimmat tapaukset.
Koulutus ei ole mikään älykkyyden edellytys. Älykkyys on synnynnäinen ominaisuus. Monet älykkäät ihmiset hakeutuvat korkeamman koulutuksen piiriin koska silloin pääsee haastamaan itseään. Mutta koulutus kysyy motivaatiota ja sitä on aika vähän syrjäytyneillä miehillä. Suomalainen yhteiskunnassa miehen on huomattavasti helpompi syrjäytyä kuin naisen. Kohtuullisen näköisen, normaalin naisen elämä on Suomessa yhtä juhlaa niin kauan kuin ulkonäköä riittää.- Katkeroitunut
Itse en tiedä yhtäkään syrjäytynyttä naista. Syrjäytyneitä miehiä sitten vaikka kuinka paljon. Naisille kaikki on tässä yhteiskunnassa aina pykälän tai pari helpommin tarjolla kuin miehille.
- kjerromulle
Eli sinäkin olet samaa mieltä kuin aloittaja. Älykkäitä miehiä on näkynyt... ei täällä jaksa kirjoitella enää. Niinpä! Mutta sitten sopiikin kysyä, miksi naiset jaksavat?
Aloittaja varmaankin nainen..... :D
No mutta, siis itse olen huomannut monia älykkäitä miehiä täällä. Ero on vain siinä, että minulle eriävä mielipide ei ole "tyhjän jankkaamista" kuten sinä sen ilmaisit, vaan luen mielipiteen, vertaan sitä omaani sekä muihin lähteisiin ja sitten tulkitsen, onko mielipiteessä perää. Jos on, saatan muokata myös omaa tulkintaani aiheesta. Näin mahdollisimman monimutkaisesti sanottuna.- 876
Luettelo älykkäistä miehistä kiitos.
876 kirjoitti:
Luettelo älykkäistä miehistä kiitos.
Ikis_M, super_atm, Ujoatm26v ja myös ihan vain kunnon salaliittoteoreetikkovyöryn aikaansaamiseksi kyllä, myös Eräkettu :D.
Ja monia muitakin on ollut, joskin täällä kuka vain voi käyttää vaikka miljoonaa nikkiä, joten ei jää mieleen. Mitenkäs lista älykkäistä naisista?- 876
Neitsytmaria kirjoitti:
Ikis_M, super_atm, Ujoatm26v ja myös ihan vain kunnon salaliittoteoreetikkovyöryn aikaansaamiseksi kyllä, myös Eräkettu :D.
Ja monia muitakin on ollut, joskin täällä kuka vain voi käyttää vaikka miljoonaa nikkiä, joten ei jää mieleen. Mitenkäs lista älykkäistä naisista?Helka.
- miesvm_1967x_out
No niin taas rientänee helkan multinikki tai valkoritari tai mitä tahansa apuihin. Kyllä, mielestäni helka on tosi fiksu nainen, jopa niin fiksu että kun ette tajua mitä hän yrittää kertoa, vääristelette hänen juttunsa siihen malliin että niistä tulee ihan dorkia juttuja. Se ei ole mun mielestä kyllä reilua eikä oikein. En ole hänen kanssaan edelleenkään samaa mieltä kaikesta mutta kyllä moni haukkuu helkaa vaan itsetunnon heikkouden takia.
- 876
miesvm_1967x_out kirjoitti:
No niin taas rientänee helkan multinikki tai valkoritari tai mitä tahansa apuihin. Kyllä, mielestäni helka on tosi fiksu nainen, jopa niin fiksu että kun ette tajua mitä hän yrittää kertoa, vääristelette hänen juttunsa siihen malliin että niistä tulee ihan dorkia juttuja. Se ei ole mun mielestä kyllä reilua eikä oikein. En ole hänen kanssaan edelleenkään samaa mieltä kaikesta mutta kyllä moni haukkuu helkaa vaan itsetunnon heikkouden takia.
Kiitoksia, yksi fiksu mies allekirjottautui palstalla. Onko mahdollista, että muut ovat niin typeriä, ettei huomaa älykkyyttä? :D
876 kirjoitti:
Kiitoksia, yksi fiksu mies allekirjottautui palstalla. Onko mahdollista, että muut ovat niin typeriä, ettei huomaa älykkyyttä? :D
Kas vain, kun joku on samaa mieltä kanssasi, on hän fiksu. Eriävän mielipiteen omaavat ovat typeriä. Hmm.
- 876
Neitsytmaria kirjoitti:
Kas vain, kun joku on samaa mieltä kanssasi, on hän fiksu. Eriävän mielipiteen omaavat ovat typeriä. Hmm.
Saatoin pitää häntä fiksuna jo ennen kuin hän tänne tuli kommentoimaan ja saatoin jo tietää hänen mielipiteensä ja suhtautumisensa. Yksi huomionarvoinen seikka, laita se lista missä huomautan eriävän mielipiteen omaavan henkilön olevan typerä? :D
- nässe-näsäviisas
876 kirjoitti:
Saatoin pitää häntä fiksuna jo ennen kuin hän tänne tuli kommentoimaan ja saatoin jo tietää hänen mielipiteensä ja suhtautumisensa. Yksi huomionarvoinen seikka, laita se lista missä huomautan eriävän mielipiteen omaavan henkilön olevan typerä? :D
jassoo eipä mikää yllätys että tällasta paskaa varmaankin naiselta. ärsyttääkö että palstalla on sua fiksunpi ja Kauniinpi nuori nainen. tiesitkö että ihmiset eivät pidä näsäviisailuista.?
- 876
nässe-näsäviisas kirjoitti:
jassoo eipä mikää yllätys että tällasta paskaa varmaankin naiselta. ärsyttääkö että palstalla on sua fiksunpi ja Kauniinpi nuori nainen. tiesitkö että ihmiset eivät pidä näsäviisailuista.?
No shit sherlock. Mikäli pitää oikaista, pitää oikaista. Alkaa olemaan jo vanha klisee väittää toisia naiseksi, mut kiitos kun todistit meidän miesten typeryyden tuomalla itsesikin esiin.
- ymmärsiäki
Eihän eriävä mielipide olen tyhjän jankkaamista, päättelit omiasi. Tyhjän jankkaaminen on sitä kun kerrasta toiseen, monta kertaa samassa keskustelussa, aina joka keskusteluun jankkaa niitä muutamia samoja ajatuksia. Ymmärsiäkö?
- 200121
miesvm_1967x_out kirjoitti:
Yksinkertaiset ihmiset pitävät usein yksinkertaisia ihmisiä fiksuina.
- hepin
Jos aloittajan väittämä pitää paikkansa, niin johtopäätös "Olisko niin että sinkkumiehistä suurin osa on vähän koulutettuja, kun taas sinkkunaisissa on paljon korkean koulutuksen saaneita. Heijastuu se tännekin." ei pidä paikkaansa.
Yhtä hyvin voitaisiin ajatella, että koulutettuilla sinkkumiehillä ei ole tarvetta kirjoitella sinkut-palstalla.Yhtä hyvin voitaisiin ajatella, että miksi ei olisi? ;D
Tälläkin ketjulla on oma päämääränsä ja tarkoituksensa........ap ajaa ihan samalla tavalla omaa asiaansa, niin kuin moni muukin, mutta se paistaa läpi....niin kuin aina.....@876 voisi olla myös ap, mutta voi olla myös olematta, mutta hänenkin päämääränsä on selkeästi luettavissa.
- Totuus1
Minä opiskelen yliopistossa, ja olen siis mies.
- Tavisjunttiatm
No kyllä sun sitten täytyy olla fiksu! Ihan hiljaiseksi vetää.
- 7plus12
Ei se vielä mitään meinaa...
- Totuus1
7plus12 kirjoitti:
Ei se vielä mitään meinaa...
Aloittaja itse kirjoittaa näin:
"Olisko niin että sinkkumiehistä suurin osa on vähän koulutettuja, kun taas sinkkunaisissa on paljon korkean koulutuksen saaneita."
Vastasin vain siihen. En puhunut mitään fiksuudestani.
- helmiä.sioille
Pitkästä aikaa sinkkupalstaa vilkaisseena näyttäisi siltä, että älyllisen elämän viimeisetkin rippeet on poistunut sinkkupalstalta. Tai ehkä olen itse älytön enkä tunnista älykkyyttä.
- hc-ätämi
Taitaa olla peiliin katsomisen paikka
- helmiä.sioille
hc-ätämi kirjoitti:
Taitaa olla peiliin katsomisen paikka
Vilkaisin juuri ja ihan itseni siellä näin. Sellaisena kuin olen, sitä sen enemmän määrittelemättä.
Eli jos palstan vakkarit ovat älyllisen elämän tyylipuhtaita edustajia, otan ilomielin kantaakseni älyttömän henkilön roolin.
Tulipa tässä taas mieleen kun selailin palstan älykköjen älyllisiä tuotoksia:
"In internet you can be anything you want, but for some reason most of the people choose to be stupid"
Jatkakaa vaan harjoituksianne. Minua ei kiinnosta tämän enempää osallistua näihin harjoituksiin.
- hc-ätämi
Ihmisillä on niin erilainen käsitys älykkyydestä että tämmöisessä ketjussa pitäisi ensin määritellä mitä tarkoitetaan älykkyydellä. Jos puhutaan älykkyysosamäärästä niin kyseessä on matemaattis-looginen älykkyys, mutta useimmat naiset tällä palstalla tuntuvat puhuvan sosiaalisesta älykyydestä kun käyttävät tuota termiä.
Siitä mitä tälle palstalle kirjoitetaan ei taas voi tehdä suoria johtopäätöksiä kirjoittajien älykkyydestä. Älykkäätkin kirjoittajat voivat harrastaa provoilua ja trollausta. Se onko se viisasta onkin sitten toinen juttu.- höpöhöpöhassulit
No olihan täällä joku vähän ajatustakin sisältävä kommentti. Aloittaja käyttänee "älykäs"-termiä puhekielen tasolla. Perinteisesti sitä on käytetty kahtalaisesti, sekä sillä että on kaikin puolin osaavainen että sillä matemaattisella ja loogisella älykkyydellä. Kontekstista huomannee että puhutaan kuitenkin tästä kaikin puolin osaavaisuudesta ja perustelukyvystä. Eivät ne niin kaukana loogisesta päättelykyvystä ole. Tästä päästäänkin asiaan: kuinka moni todella osaa perustella asiansa (eikä vain heittele "totuuksia") ja kuinka moni osaa myös myöntää olevansa kapeanäköinen/päätelleensä väärin/toistavansa vain muiden esittämiä "faktoja", jos toinen tai useampikin tuo asian muita puolia esille. Lopulta aika harva tällä palstalla, en osaa nimetä tällaiseksi fiksuksi ketään teistä vakkarinikeistä.
- Äö105
Em oo tymä! Ps. Ollut on hyvää!
- 2o6hc666h
Eipä se koulutus takaa sosiaalisia taitoja, monesti päinvastoin. Useimmiten miehet pystyvät keskustelemaan melkein mistä vain kun naiset taas siitä mikä heitä kiinnostaa, mikä ei ole paljon monien kohdalla.
- tjtjtjjtt
Ei kun just toisinpäin. Miehillä jää se jankkausmoodi helpommin, naiset ottavat huomioon mitä toinen sanoo. Se on sitä keskustelua, ei jankkaaminen.
- 182038
tjtjtjjtt kirjoitti:
Ei kun just toisinpäin. Miehillä jää se jankkausmoodi helpommin, naiset ottavat huomioon mitä toinen sanoo. Se on sitä keskustelua, ei jankkaaminen.
Ei kun just toisinpäin.
- wanha_palstailija_
Naisia, joilla on kovat arvot ja kieroutunut huumorintaju - eihän tätä muuten kestä.
Miehiä, joilla ei ehkä ole hirveästi sosiaalisia ympyröitä, joissa tavata ihmisiä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asiakkaalle ei myyty energiajuomaa - tuomio tuli syrjinnästä
Vaikka oli ilmeisesti täysi-ikäinen. Tosin ei lapsiakaan saisi syrjiä, koska oppivat helposti itsekin syrjimään, jos koh673877Miksi aina pitää kilpailla parhaudesta?
Mua ärsyttää se, että kaikki kilpailut ja visailut keskittyvöt aina siihen, kuka on paras missäkin. Tänäkin aamuna tuli813172Pakkoruotsista luopumalla kymmenien miljoonien säästöt
Pakkoruotsin opiskelun kustannuksista ei ole juurikaan tehty kustannusselvityksiä, mutta joidenkin arvioiden mukaan siit802955- 962777
Luterilaisen kirkon koko kastekaava on väärä
Uudessa testamentissa on kaksi täysin ristiriidassa olevaa kastekäskyä Matt 28:19 ja Ap. t. 2:38. Matteuksen evankeluimi412514Seksuaalinen ahdistelu, naisten vähättely ja törkeä käytös naisia kohtaan kukkii rakennustyömailla
Tällainen lienee ihan tavallisista kaikilla "äijävaltaisilla" työpaikoilla. Kaikki miesvaltaiset alat eivät ole toksise1752248Miten Yxäri iskettiin?
Voisin tässä unta odotellessani kertoa, miten mieheni lähestyi minua. Tunsimme entuudestaan. Hän kyseli minulta aina j2082220Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö662145Rakkaalle J miehelle.
Hitto mulla on sua ikävä. Haluisin heti nyt tulla sun syliin ja suudella sua.ja, ja ja... Hirveä ikävä.902100Kristinuskossa Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimessä
Jeesuksen kehoitus kastamiseksi Isän ja Pojan ja PH:n nimeen. Matt 28:19: "Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun4022068