Vapaa kuvaus

Musta on kutkuttavaa keskustella asioista, jotka on ihmisillä mielessä, mutta joista ei puhuta.. ;P

Aloituksia

68

Kommenttia

4279

1. Onhan mulla kaapissa, mut sitä en anna trollille.....ehkä jos on oikein kiltti trolli, niin voi saada raaka kaakao moussea (sokeriton), kun pitäis kokeilla miltä se oikein maistuu... ;P

Mut teen vasta huomenna, tänään ei jaksa, vaikka ei siinä kauan menis, mut ei vaan jaksa nyt.....
  2. Vaikka olenkin useasti hieman erimieltä kanssasi, sekä koen, että ilkeilet ja provoat liikaa, kuin myös nostat itseäsi jalustalle, sekä moitit toisia asioista, jotka joku voi yhdistää oman näkemyksen mukaan myös sinuun.

Esim, voit väittää, että joku on "henkisesti epävakaa" jne., mutta ymmärräthän toki, että joku toinen voi yhdistää samoja juttuja myös sinuun?

Sinulla on myös kuitenkin teksteissäsi asiaakin, mutta samassa tekstissä voit pilata koko sanoman, jollakin "outoudella", epä loogisuudella, niputtamalla/yksinkertaismalla/yleistämällä jne..jne..

Nyt esimerkiksi sinun sanoma on täyttä asiaa, eli jaan tunteesi ja ajatuksesi tuosta kommentista....

Sitä "aitoa kemiaa" ei voi kokea yksisuuntaisesti, vaan vastavuoroisesti.........eikä se tunne ole kummallekaan helppoa, jos sitä on, mutta molemmat tajuavat, että kriteerit eivät täyty toisella tai kummallakaan.....siihen riittää jo se esimerkiksi, että toinen ei vaan halua suhdetta ollenkaan kenenkään kanssa, se mitä suhteelta ja sen laadulta ollaan hakemassa on toisistaan poikkeava yms., eli pelkästään jo yksi kriteeri voi olla yhdistämättä kahta yksilöä, vaikka olisi kuinka paljon fyysistä ja/tai henkistä kemiaa, sekä yhteenkuuluvuuden tunnetta.

Silloin kaksi ihmistä varmasti molemmat pohtivat, kuinka "hassu tämä maailma" onkaan, eikä se ole kummallekaan helppoa kun se "vetovoima" kahden ihmisen välissä on jotain mitä ei voi oikein edes kunnolla selittää.......

Itsellä on tosin yhtenä tärkeänä kriteerinä se, että täyttää toisen kriteerit, joten vaikka sitä kemiaa olisi kuinka paljon, niin olen onnellinen toisen puolesta, että molemmat jatkavat omia polkujaan, koska toinen on pakostakin silloin onnellisempi omalla polullaan, kuin yhteisellä..............

Parempia kohtaamisia ja hyvää päivänjatkoa! =)
  3. Kiitos. =)

Hänen nick ei ole rekisteröity, niin kuin ei sinunkaan....ei ainakaan ollut aiemmin sinisenä ja mitä olen huomannut, niin noita taitaa voida rekata niin monta kuin haluaa, eli ei taida olla kielletty edes säännöissä, eikä ainakaan ole estetty millään tavalla.

Sä jäät aina murehtimaan noita, vaikka niissä tilanteissa ei ole ollut edes yhtään mitään sellaista, että olisit ainakaan minulle mitään huonoa oloa saanut aikaan, eli älä murehdi turhaan.....tiedän kyllä mistä kaikesta ja kaikista asioista sun tunteesi johtuu, mutta usko vain, että sinun "näpsysi" on ihan kevyitä ja jos niitä vertaa muiden palstalaisten antiin niin ne ovat ihan olemattomia.

Kyllä se siitä niin kuin itsekin totesit.... =)

Tuohon purku kysymykseen en uskalla sanoa mitään, kun pitäisi tietää kokonaiskuva, mutta jos on oma tila, eikä mikään suojeltu kohde tjmv., niin miksei saisi???

Öitä ja hyviä unia... =)