Olenko poikkeus vai ihan naivi tyyppi?

rokkanrolla

Olen miettinyt paljon tätä asiaa, kun minun kohtaamani naiset ovat olleet suurimmaksi osaksi ihania ja mukavia. Olen aina tullut erittäin hyvin naisten kanssa toimeen ja minulla on lukuisia naispuolisia ystäviä, joiden kanssa voi keskustella syvällisesti ja viisaita. On toki myös miespuolisia ystäviä. Minulla on ollut useita seurustelusuhteita ja minusta niihin on ollut helppo päästä. Naiset joiden kanssa olen seurustellut ja seurustelen ovat olleet reiluja, mukavia ja helliä. Olen saanut lähteä kaljalle, rokinsoitto treeneihin ja keikoilla on käyty usein yhdessä. Minun on todella vaikea ymmärtää sitä kaikkea naisiin vihamielisesti suhtautuvaa puhetta, mitä tällä palstalla on tosi paljon. Olenko siis poikkeus, vai olenko vain naivin tyhmä vai mistä oikein on kyse?

53

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tässä.totuus

Tänne palstalle vain kerääntyvät kaikki epäonnistuneet hylkiöt, eivät oikeat miehet

• theyrejustrejects

Amen!

• Mukava tietää, että mies menettää epäonnistuessaan sukupuolensa.

• Sukupuoleton_
        HC-ätmel kirjoitti:

Mukava tietää, että mies menettää epäonnistuessaan sukupuolensa.

Menettäähän nainenkin täytettyään 25 -vuotta, ja tämä koskee siis ihan kaikkia naisia. Miehistä sentään ne pysyy miehinä, jotka eivät epäonnistu.

• Toinen_mies

Ihan sama juttu. Ja kaikkien exieni kanssa olen pysynyt ystävänä tai ainakin hyvissä väleissä. Ja olen ihan tavallinen janttari, en mikään YT-mies kuten tällä palstalla on tapana sanoa.
      Niin ja useimmat naiset joiden kanssa kanssa olen seurustellut ovat olleet feministejä. Ja he ovat olleet vallan ihania sydämellisiä ihmisiä, eivät ollenkaan sellaisia miehiä vihaavia naishirviöitä, jollaiseksi feministit on tällä palstalla kuvattu.
      Olen siis tullut aina hyvin toimeen naisten kanssa ja enemmistö ystävistänikin on naisia. Minunkin on todella vaikea ymmärtää tätä todella syvää naisvihaa, mitä tällä palstalla viljellään lähes joka ketjussa. En tunnista oikeastaan mitään täällä viljellyistä naisia koskevista yleistyksistä. Oman tuttavapiirini naiset - ja tunnen paljon naisia - eivät ole ollenkaan sellaisia kuin naisten täällä väitetään olevan. Naishirviöhin en ole ikinä törmännyt, eivätkä naiset ole ikinä kohdelleet minua ikävästi, eivät parisuhteessa eivätkä muutenkaan.

• TotuusTämä

Sinä ja ap. olette pohjimmiltanne homoja. Oikeat heteromiehet eivät pidä naisista ja naisten jutuista. He pitävät naisten pillusta.

• Heheee
        TotuusTämä kirjoitti:

Sinä ja ap. olette pohjimmiltanne homoja. Oikeat heteromiehet eivät pidä naisista ja naisten jutuista. He pitävät naisten pillusta.

ätmi kävi ketjuun paskalla :D

• dnfjdnvonsjv
        TotuusTämä kirjoitti:

Sanoo mies joka ei ole pillua nähnyt kuin internetissä... ;D

• ettäsemmottisss

Ero on siinä, että jos osaa sosiaalisen elämän perusteet, saa hyvää kohtelua osakseen eikä tulkise ihmisiä jatkuvasti negatiivsen kautta. Jos taas ei osaa, jää negatiivisuuden limboon, jossa sosiaalinen palaute on huonoa, mutta ei osaa käyttäytyä niin, että sais parempaa. Yks ongelma näillä "ätmeillä" on, et tulkitsevat neutraalinkin negatiivsena ja lähtevät siitä vihakierroksille.

• juupajoo

Ätmit aluksi ajankulukseen trollaavat (kun tässä on mahdollisuus), saavat sen mukaista palautetta, ärsyyntyvät sitten itsekin ja sotkeutuvat siten alunperin omaan verkkoonsa.
        Saa mitä tilaakin, eli karkeasti näin.

• PisanKaltevaTorni

Niinhän tämä tuulipukukansa tekee. Tilaa vaikeuksia kuin AT-miehet naisilta-Toisaalla on ay-mafia idiootit, jotka kannattavat TTIP-sopimusta.

Toisaalla porvari perskeko idiootit, jotka kannattavat hiljaista kiduttavaa leikkauspolitiikkaa. Silti tämä "menestynyt" pisahuippukoulutettu kansa menee ja äänestää näitä idiootteja vuodesta toiseen.

Että kyllä se on ihan älystä kiinni. Tyhmät tilaavat aina jonkun käskemään miten asiat pitää hoitaa, kun eivät itse osaa. Ämmille tämä on luontaista, miehille älyn puutteesta johtuvaa käytöstä. AT-mies=tyhmä!

Sitten gaussin käyrä faktaa. Suurin osa ihmisistä on tyhmiä, jos verrataan älykkäimpään prosenttiin. Suurin osa saa myös jonkinlaisen parisuhteen, mutta vain äärimmäisen harvat voivat olla bile-Daneja.

• Joopa joo.......olen monestakin asiasta eri mieltä niiden miesten kanssa, joita tässäkin ketjussa mollataan, mutta tämäkin ketju ja muutama kommentti haisee ihan siltä, mitä joku palstalainen minulle palstailun alku aikoina "vinkkasi", kun ihmettelin tiettyjen ketjujen aloituksia ja kommentteja.

Se taisi olla vielä joku fiksu nainen ja hän sanoi, että täällä "naiset näyttelevät miehiä ja miehet naisia....loogista", johon tokaisin jotain tyyliin...."kai se sitten on 8-0"....

Sanon, että Trollotittrolloloo.....mutta ei se väärin ole, Kai?! 8-0

• nytmeniasenteella

Ex-pua, Naisasialooseri ja kumppanit on siis vaan trollinaisten nikkejä? Vau, mä haluun heti tutustua näin huumorintajuisiin naisiin! Sinäkin tietysti olet nainen! Missä voimme tavata?

• nytmeniasenteella kirjoitti:

Ex-pua, Naisasialooseri ja kumppanit on siis vaan trollinaisten nikkejä? Vau, mä haluun heti tutustua näin huumorintajuisiin naisiin! Sinäkin tietysti olet nainen! Missä voimme tavata?

Ihanan sarkastinen kommentti....vai oliko tämä nyt vain lapsenomaista tyhmäksi heittäytymistä?

Voi Veljet, nyt syyllistyin itsekin samaan.....heittäydyin tyhmäksi......kun kysyn tyhmiä ilmiselvästä asiasta.....

Ruokitaan nyt trollia.......odotas kun laitan sulle kippoon....

Eli sen kyllä järkevä yksilö huomaa, milloin mies näyttelee naista ja nainen miestä, sekä myös mikä on ketjun tai kommentin päämäärä.....

..Noh, maistuiko pienelle trollille?.....

Sitten kun oot herkutellut, niin jatka vaan hiekkalaatikko ruuan kerjäämistä.....trolliseni...

• atännä
        MGTOW kirjoitti:

Ihanan sarkastinen kommentti....vai oliko tämä nyt vain lapsenomaista tyhmäksi heittäytymistä?

Voi Veljet, nyt syyllistyin itsekin samaan.....heittäydyin tyhmäksi......kun kysyn tyhmiä ilmiselvästä asiasta.....

Ruokitaan nyt trollia.......odotas kun laitan sulle kippoon....

Eli sen kyllä järkevä yksilö huomaa, milloin mies näyttelee naista ja nainen miestä, sekä myös mikä on ketjun tai kommentin päämäärä.....

..Noh, maistuiko pienelle trollille?.....

Sitten kun oot herkutellut, niin jatka vaan hiekkalaatikko ruuan kerjäämistä.....trolliseni...

!Jossullaonsuklaatasiinäkipossavointullajatkamaantrollailuatuonpuolesta!

• atännä kirjoitti:

!Jossullaonsuklaatasiinäkipossavointullajatkamaantrollailuatuonpuolesta!

Onhan mulla kaapissa, mut sitä en anna trollille.....ehkä jos on oikein kiltti trolli, niin voi saada raaka kaakao moussea (sokeriton), kun pitäis kokeilla miltä se oikein maistuu... ;P

Mut teen vasta huomenna, tänään ei jaksa, vaikka ei siinä kauan menis, mut ei vaan jaksa nyt.....

• että.silleen
        MGTOW kirjoitti:

Onhan mulla kaapissa, mut sitä en anna trollille.....ehkä jos on oikein kiltti trolli, niin voi saada raaka kaakao moussea (sokeriton), kun pitäis kokeilla miltä se oikein maistuu... ;P

Mut teen vasta huomenna, tänään ei jaksa, vaikka ei siinä kauan menis, mut ei vaan jaksa nyt.....

Moi!
        Anteeks häiriö, osaatko sä tosiaan tehdä vähähiilarisen kaakaomoussen?
        Mulla on tällainen ohje ja olen tehnyt 2 x tällä ohjeella itse. Se ei ole onnistunut.

2 kananmunan valkuaista, 1,5-2 dl kermaa, 1 dl turkkilaista jogurttia
        1-2 rkl kaakaojauhetta (oman maun mukaan) makeutusainetta

Söin tätä kyllä yhdessä tilaisuudessa (josta kerjäsin reseptinkin) ja se oli tosiaan hyvää. Puuttuuko tosta reseptistä jotain? Pystytkö neuvomaan?

• JormaJulma

Vaahdotitko valkuaisen riittävän kovaksi?

Niin että ei putoa kuhosta vaikka kääntäisi sen ylösalaisin?

• että.silleen
        JormaJulma kirjoitti:

Vaahdotitko valkuaisen riittävän kovaksi?

Niin että ei putoa kuhosta vaikka kääntäisi sen ylösalaisin?

Kyllä sen kepon pystyi kääntään ylös alaisin eikä vaahto siitä pudonnut mihinkään.
        Niin mä sen vaahdon aina testaan,kun mä en muutakaan tapaa tiedä.
        Kerman vaahdotin niin et siihen jäi vispilän jälki, sekä raidat. Jukurtin sekä kerman yhdistin ensin, ettei jukurtti jäänyt klippiseks. Seuraavaks lisäsin valkuaisvaahdon ja sitt vasta kaakaon siivilän läpi. Lopuksi makeutus aineen pullosta ja skoitin kaikki hyvin.
        Eikä se mouse suostu maistumaan samalle jota nautin ristiäisissä jälkiruokana!
        Molemmilla kerroilla meni roskikseen koko satsi, paitsi ne 2 ruokalusikallista jotka maistoin kummastakin erästä.

• että.silleen kirjoitti:

Moi!
        Anteeks häiriö, osaatko sä tosiaan tehdä vähähiilarisen kaakaomoussen?
        Mulla on tällainen ohje ja olen tehnyt 2 x tällä ohjeella itse. Se ei ole onnistunut.

2 kananmunan valkuaista, 1,5-2 dl kermaa, 1 dl turkkilaista jogurttia
        1-2 rkl kaakaojauhetta (oman maun mukaan) makeutusainetta

Söin tätä kyllä yhdessä tilaisuudessa (josta kerjäsin reseptinkin) ja se oli tosiaan hyvää. Puuttuuko tosta reseptistä jotain? Pystytkö neuvomaan?

Ei mun pitänyt tuollaista tehdä vaan paljoooon nopeamman, mut en tiedä vielä miltä se tulee maistumaan.... ;P

Se oli vaan joku pikainen hedelmä versio, mitä ajattelin kokeilla.....

Pikku satsin ajattelin tehdä kokeeksi....eli tungetaan alla olevat olevat sekoittimeen ja Voilà!

Avokado, 2 banaania, n.30gr raaka kaakaojauhe, 1rkl hunaja (tai jotain muuta vastaavaa), ripaus suolaa........muistaakseni noin......kyllä tuon nyt syö...tuli mitä tuli, eikä kestä edes kun hetki kun tekee.... ;D

Tästä avakado pohjaisesta versiosta taitaa olla muitakin versioita, netistä löytyy.....

https://www.google.fi/?gws_rd=ssl#q=raakakaakao mousse

En ole mikään sen suurempi kokkailija, mutta perus jutut nyt menee ja aina jos nyt innostuu, niin resepteillähän nyt saa aikaan tarvittaessa tietenkin.

Mikä maussa mättää, tuossa sinun tekemässä?........suklaa tykkää ainakin suolasta, joten olisiko niin pienestä kiinni?

• että.silleen
        MGTOW kirjoitti:

Ei mun pitänyt tuollaista tehdä vaan paljoooon nopeamman, mut en tiedä vielä miltä se tulee maistumaan.... ;P

Se oli vaan joku pikainen hedelmä versio, mitä ajattelin kokeilla.....

Pikku satsin ajattelin tehdä kokeeksi....eli tungetaan alla olevat olevat sekoittimeen ja Voilà!

Avokado, 2 banaania, n.30gr raaka kaakaojauhe, 1rkl hunaja (tai jotain muuta vastaavaa), ripaus suolaa........muistaakseni noin......kyllä tuon nyt syö...tuli mitä tuli, eikä kestä edes kun hetki kun tekee.... ;D

Tästä avakado pohjaisesta versiosta taitaa olla muitakin versioita, netistä löytyy.....

https://www.google.fi/?gws_rd=ssl#q=raakakaakao mousse

En ole mikään sen suurempi kokkailija, mutta perus jutut nyt menee ja aina jos nyt innostuu, niin resepteillähän nyt saa aikaan tarvittaessa tietenkin.

Mikä maussa mättää, tuossa sinun tekemässä?........suklaa tykkää ainakin suolasta, joten olisiko niin pienestä kiinni?

Emo epäili et puuttuis vähän Malibua ja makeutusaine olis vaihdettava hunajaksi!
        Söi itsekin sitä suklaamousea ja osaa mua paremmin analysoida maut oikein.
        Suolaa ei siinä silloin enää välttämättä tarvita pyöristämään makua.

Menee kokeiluun, mutt muksuille sitä en kyllä tarjoile.
        Keittelen heille erikseen sit maissijauho pohjaisen suklaamousen tai suklaa mannapuuron, jonka vaahdotan kylmänä.

Olen omituinen mutt en syö avokadoa, se on "niljakas" rasvainen hedelmä,
        ennemmin haukkaan vaikka voipaketin kyljestä palan!

Emo epäili et puuttuis vähän Malibua ja makeutusaine olis vaihdettava hunajaksi!
        Söi itsekin sitä suklaamousea ja osaa mua paremmin analysoida maut oikein.
        Suolaa ei siinä silloin enää välttämättä tarvita pyöristämään makua.

Menee kokeiluun, mutt muksuille sitä en kyllä tarjoile.
        Keittelen heille erikseen sit maissijauho pohjaisen suklaamousen tai suklaa mannapuuron, jonka vaahdotan kylmänä.

Olen omituinen mutt en syö avokadoa, se on "niljakas" rasvainen hedelmä,
        ennemmin haukkaan vaikka voipaketin kyljestä palan!

Sehän on terveellinen hedelmä ja kaikki rasva mitä tuossa versiossa on, niin on siitä........tuohan olisi terveellinen jälkkäri myös lapsille....muutama mustikka tai tjmv. päälle, oman maun mukaan....

Enkä itsekään vielä tiedä miltä edes maistuu... =)

Jeps, mietinkin, että on hieman vaikea sanoa mikä maussa mättää, kun ei ole itse maistanut kumpaakaan......ei alkuperäistä, eikä sitten sinun loihtimaa, kun kuitenkin se maku mikä uupuuu voi olla vähän mikä vaan, kun versioita voi olla monia.........esim, vaniljakin voisi olla sellainen mikä voisi sopia, mutta niin voi joku muukin...

• että.silleen
        MGTOW kirjoitti:

Sehän on terveellinen hedelmä ja kaikki rasva mitä tuossa versiossa on, niin on siitä........tuohan olisi terveellinen jälkkäri myös lapsille....muutama mustikka tai tjmv. päälle, oman maun mukaan....

Enkä itsekään vielä tiedä miltä edes maistuu... =)

Jeps, mietinkin, että on hieman vaikea sanoa mikä maussa mättää, kun ei ole itse maistanut kumpaakaan......ei alkuperäistä, eikä sitten sinun loihtimaa, kun kuitenkin se maku mikä uupuuu voi olla vähän mikä vaan, kun versioita voi olla monia.........esim, vaniljakin voisi olla sellainen mikä voisi sopia, mutta niin voi joku muukin...

Moi, no kokeilen vaniljalla ja hunajalla uusiksi tuota suklaamousea, jonka resepti nyt ei ole oikeanlainen.
        Saamallani reseptillä siitä nyt ei tule sellaista jota söin.

Kyllä mä olen kuullut ett avokado on terveellistä, se asia vaan ei auta tippaakaan kun mua ällöttää koko hedelmä. Osteritkin ovat kuulemma terveellisiä ja ihan sama juttu, mä en pysty nielemään sitä; olen yrittänyt. Siis se osteri ehtii kyllä käydä vatsalaukussa kääntymässä, mutt tulee paluupostissa takaisin samantien.
        Avokadosalattia olen yrittänyt sen satakertaa opetella syömään, otan sitä pikkiriikkisen ett tottuisin siihen! Se ei tule onnistumaan kun ajatuskin jo etoo.

Onkos sullakin vapaa päivä, katsoin noita sun palautteiden aikoja tänään?

Moi, no kokeilen vaniljalla ja hunajalla uusiksi tuota suklaamousea, jonka resepti nyt ei ole oikeanlainen.
        Saamallani reseptillä siitä nyt ei tule sellaista jota söin.

Kyllä mä olen kuullut ett avokado on terveellistä, se asia vaan ei auta tippaakaan kun mua ällöttää koko hedelmä. Osteritkin ovat kuulemma terveellisiä ja ihan sama juttu, mä en pysty nielemään sitä; olen yrittänyt. Siis se osteri ehtii kyllä käydä vatsalaukussa kääntymässä, mutt tulee paluupostissa takaisin samantien.
        Avokadosalattia olen yrittänyt sen satakertaa opetella syömään, otan sitä pikkiriikkisen ett tottuisin siihen! Se ei tule onnistumaan kun ajatuskin jo etoo.

Onkos sullakin vapaa päivä, katsoin noita sun palautteiden aikoja tänään?

Äläs utele...pikku stalkkerini... ;P

Eihän se avokado ole enää koostumukseltaan samaa, eikä erillään, kun se menee siellä sekoittimessa sekaisin, niiden muiden kanssa.....hassu... =)

Osteria en maista.....en ...en...ja en....noh, ehkä jos sen kunnolla kärventää rapeaksi, niin sitten. ;D

• että.silleen
        MGTOW kirjoitti:

Äläs utele...pikku stalkkerini... ;P

Eihän se avokado ole enää koostumukseltaan samaa, eikä erillään, kun se menee siellä sekoittimessa sekaisin, niiden muiden kanssa.....hassu... =)

Osteria en maista.....en ...en...ja en....noh, ehkä jos sen kunnolla kärventää rapeaksi, niin sitten. ;D

Luin päivällä noita ketjuja kun odotin et hiukset kuivaa...ja näin sunt kolmessa ketjussa. Tuli katsottua kanss noi kellon ajat...ei se nyt ihan vakoilua ollut.
        Tyhmyri olen mutt en ihan niin tyhmä ett ilmoittaisin vakoilevani..vakoiltavaa. =)

Äläs utele... se oli vain toteamus multa, mut vaistomaisesti on tullut kysymysmerkki laitettua perään. Nyt heräs uteliaisuus...äläs utele...siis mitä sä puuhailet päisin?

Kävin sitt päivällä nolaamassa itseni. Pyyhkäisin sinne perskutin virastoon tukkaputkella ja esittelin itseni ja kysyin vuorollani ett mitä himputtia he leikkivät:
        Miksen minä ole saanut jo sitä lupaani vaikka se on mulle luvattu. Sen on oikein ammatti ihmiset suunnitelleet ja käyneet perustelemassa vielä erikseen henkilökohtaisesti ja kaikki lisäselvityksetkin on tehty jo kahdesti. Vedin henkeä.

Virkailija ihmetteli ett mistä mulla nyt kenkä puristaa? Saipa ne edustajani suullisen lupauksen jo etukäteen, mutt asiat täällä hoidetaan virallista tietä..erijärjestyksessä ja paperi tulee mulle jälkikäteen.

-Tuota anteeksi, minä nyt olen ymmärtänyt jotenkin väärin tämän asian...Voi kun maa olis nielaissut munt silloin. Kotona tarkistin, ne kirjeet olivat täysin samanlaisia,
        jopa päiväyskin. Eli sieltä oli lähetetty kaksi kirjettä samana päivänä ilmeisesti tai..
        no,en varmana mene enää sinne sekoileen...vaikka en ymmärrä miten koko soppa voi olla edes mahdollista. Ne saapuivat kuitenkin eri aikoina perille.
        Mulla on ollut lapsena kireä pipo ja vähänlaisesti leluja, joten se siitä!

Luin päivällä noita ketjuja kun odotin et hiukset kuivaa...ja näin sunt kolmessa ketjussa. Tuli katsottua kanss noi kellon ajat...ei se nyt ihan vakoilua ollut.
        Tyhmyri olen mutt en ihan niin tyhmä ett ilmoittaisin vakoilevani..vakoiltavaa. =)

Äläs utele... se oli vain toteamus multa, mut vaistomaisesti on tullut kysymysmerkki laitettua perään. Nyt heräs uteliaisuus...äläs utele...siis mitä sä puuhailet päisin?

Kävin sitt päivällä nolaamassa itseni. Pyyhkäisin sinne perskutin virastoon tukkaputkella ja esittelin itseni ja kysyin vuorollani ett mitä himputtia he leikkivät:
        Miksen minä ole saanut jo sitä lupaani vaikka se on mulle luvattu. Sen on oikein ammatti ihmiset suunnitelleet ja käyneet perustelemassa vielä erikseen henkilökohtaisesti ja kaikki lisäselvityksetkin on tehty jo kahdesti. Vedin henkeä.

Virkailija ihmetteli ett mistä mulla nyt kenkä puristaa? Saipa ne edustajani suullisen lupauksen jo etukäteen, mutt asiat täällä hoidetaan virallista tietä..erijärjestyksessä ja paperi tulee mulle jälkikäteen.

-Tuota anteeksi, minä nyt olen ymmärtänyt jotenkin väärin tämän asian...Voi kun maa olis nielaissut munt silloin. Kotona tarkistin, ne kirjeet olivat täysin samanlaisia,
        jopa päiväyskin. Eli sieltä oli lähetetty kaksi kirjettä samana päivänä ilmeisesti tai..
        no,en varmana mene enää sinne sekoileen...vaikka en ymmärrä miten koko soppa voi olla edes mahdollista. Ne saapuivat kuitenkin eri aikoina perille.
        Mulla on ollut lapsena kireä pipo ja vähänlaisesti leluja, joten se siitä!

Ajattelen, siis olen, hengitän, siis elän, niin kauan kuin hengitän, toivon........sapienti sat. ;)

Myy on ollut taas vauhdissa, mut se on sen luonne... ;D

Noh, sattuuhan tuollaista yhdelle jos toiselle, siis vastaavia juttuja.....sitä sanotaan informaatio katkokseksi....

• ätminki

Ihan pillunnuolijalta kuulostat

• L_esbo

On muuten hyvää se pillu. Kokeilisit säkin.

• YksinkertainenVastaus

Meille rumille ja hieman huonommilla sosiaalisilla taidoilla varustetuille miehille naiset eivät ole kovin kivoja, ovat usein suorastaan ilkeitä, ehkä tiedostamattaan, mutta kuitenkin. Ymmärrän, että asiaa on sieltäkäsin vaikea ymmärtää, kun ei itse joudu näissä saappaissa tarpomaan.

• Riittää että on ruma. Naiset eivät kaipaa rumalta mieheltä minkäänlaista sosiaalisuutta. Jos ruma mies on naista kohtaa sosiaalinen, niin nainen ahdistuu, koska pelkää että mies iskee.

Sosiaalinen käytös naisia kohtaan on naisten mielestä sallittu ainoastaan komeille miehille.

• YksinkertainenVastaus
        super-atm kirjoitti:

Riittää että on ruma. Naiset eivät kaipaa rumalta mieheltä minkäänlaista sosiaalisuutta. Jos ruma mies on naista kohtaa sosiaalinen, niin nainen ahdistuu, koska pelkää että mies iskee.

Sosiaalinen käytös naisia kohtaan on naisten mielestä sallittu ainoastaan komeille miehille.

Kaikkein pinnallisimpien pissisten kohdalla toki näin. Mutta rumallakin miehellä voi olla mahdollisuus saada osakseen hyvää käytöstä ja myönteistä suhtautumista naisilta, jos on supliikki, hyvä huumorintaju ja muut sosiaaliset avut kohdallaan. Ei ehkä silloinkaan kaikkein kauneimmilta, mutta kuitenkin.

• YksinkertainenVastaus kirjoitti:

Kaikkein pinnallisimpien pissisten kohdalla toki näin. Mutta rumallakin miehellä voi olla mahdollisuus saada osakseen hyvää käytöstä ja myönteistä suhtautumista naisilta, jos on supliikki, hyvä huumorintaju ja muut sosiaaliset avut kohdallaan. Ei ehkä silloinkaan kaikkein kauneimmilta, mutta kuitenkin.

Periaatteessa olet oikeassa. Jos nainen on jo vanha tai muuten markkina-arvonsa kadottanut, niin miehen sosiaalisuudesta voi olla hyötyä. Yleensä vanhatkin naiset innostuvat kuitenkin enemmän komeiden miesten sosiaalisuudesta.

Et ehkä ole ruma mies, kun et ymmärrä asiaa. Jos vaikka illanvietossa ruma mies osallistuu keskusteluun, kertoo vitsejä yms. niin naisten osalta tulee lyhyitä vastauksia ja he ovat vaivautuneita. Ruman miehen pitäisi olla ilmeisesti hiljaa ja mielummin häipyä muualle.

Mutta jos komea mies sanoo ihan mitä tahansa, niin naiset hymyilee ja ovat aktiivisia keskustelemaan hänen kanssaan.

• 65577uuu
        super-atm kirjoitti:

Periaatteessa olet oikeassa. Jos nainen on jo vanha tai muuten markkina-arvonsa kadottanut, niin miehen sosiaalisuudesta voi olla hyötyä. Yleensä vanhatkin naiset innostuvat kuitenkin enemmän komeiden miesten sosiaalisuudesta.

Et ehkä ole ruma mies, kun et ymmärrä asiaa. Jos vaikka illanvietossa ruma mies osallistuu keskusteluun, kertoo vitsejä yms. niin naisten osalta tulee lyhyitä vastauksia ja he ovat vaivautuneita. Ruman miehen pitäisi olla ilmeisesti hiljaa ja mielummin häipyä muualle.

Mutta jos komea mies sanoo ihan mitä tahansa, niin naiset hymyilee ja ovat aktiivisia keskustelemaan hänen kanssaan.

Eiköhän se ole ihan oma vika jos rumana yrittää kauniita, turha siinä on epäreiluudesta itkeä.

• 65577uuu kirjoitti:

Eiköhän se ole ihan oma vika jos rumana yrittää kauniita, turha siinä on epäreiluudesta itkeä.

Oletko yksinkertainen vai täysi idiootti? Juttelu ja sosiaalinen kanssakäyminen ei tarkoita sitä että yrittää iskeä. Toisille saa jutella ihan siitä riippumatta onko toinen ruma vai komea tai kaunis.

Itke sinä itsesi (ikuiseen)uneen.

• YksinkertainenVastaus
        super-atm kirjoitti:

"Jos vaikka illanvietossa ruma mies osallistuu keskusteluun, kertoo vitsejä yms. niin naisten osalta tulee lyhyitä vastauksia ja he ovat vaivautuneita. Ruman miehen pitäisi olla ilmeisesti hiljaa ja mielummin häipyä muualle."

Riippuu tietysti siitäkin, miten rumuus määritellään. Mutta olen lukemattomia kertoja nähnyt, miten kaljuuntunut, kaljamahainen mies on saanut ihan hyvännäköisiäkin naisia nauramaan ja innostumaan jutuistaan, kun ovat samoissa illanistujaisissa olleet. Se ei tietenkään tarkoita, että noilla miehillä olisi suhteeseen ollut mahdollisuuksia ko. naisten kanssa, mutta tämä ketjuhan käsitteleekin kanssakäymistä yleensä, ei pelkästään iskemistä (vaikka monet naiset niin mielellään tulkitsevatkin kaiken miehen osoittaman huomion kiinnostuksen osoituksena - ikävä palauttaa naisia maanpinnalle, mutta monet heidän kokemansa "iskemiset" eivät ole todellisuudessa olleet iskemisiä).

"Mutta jos komea mies sanoo ihan mitä tahansa, niin naiset hymyilee ja ovat aktiivisia keskustelemaan hänen kanssaan."

Totta tämä. Olen tätäkin todistanut monet kerrat: joku hyvän ulkonäön omaava, mutta yksinkertainen mies on vain heitellyt illanistujaisissa pöydässään istuville naisille aivan helkkarin urpoja juttuja, ja naiset eivät ole meinanneet pysyä pikkareissaan. Jos minä heittelisin vastaavia juttuja, naisten naamat olisivat totisia kuin kylmän ja harmaan kivipatsaan kasvot. Eihän siinä mitään uutta ole, että ulkonäkö vaikuttaa ihmisten suhtautumiseen. Jos on ruma ja sosiaalisesti kömpelö kuten minä, elämä on aika karua räpeltämistä.

• käytöstavat
        YksinkertainenVastaus kirjoitti:

"Jos vaikka illanvietossa ruma mies osallistuu keskusteluun, kertoo vitsejä yms. niin naisten osalta tulee lyhyitä vastauksia ja he ovat vaivautuneita. Ruman miehen pitäisi olla ilmeisesti hiljaa ja mielummin häipyä muualle."

Riippuu tietysti siitäkin, miten rumuus määritellään. Mutta olen lukemattomia kertoja nähnyt, miten kaljuuntunut, kaljamahainen mies on saanut ihan hyvännäköisiäkin naisia nauramaan ja innostumaan jutuistaan, kun ovat samoissa illanistujaisissa olleet. Se ei tietenkään tarkoita, että noilla miehillä olisi suhteeseen ollut mahdollisuuksia ko. naisten kanssa, mutta tämä ketjuhan käsitteleekin kanssakäymistä yleensä, ei pelkästään iskemistä (vaikka monet naiset niin mielellään tulkitsevatkin kaiken miehen osoittaman huomion kiinnostuksen osoituksena - ikävä palauttaa naisia maanpinnalle, mutta monet heidän kokemansa "iskemiset" eivät ole todellisuudessa olleet iskemisiä).

"Mutta jos komea mies sanoo ihan mitä tahansa, niin naiset hymyilee ja ovat aktiivisia keskustelemaan hänen kanssaan."

Totta tämä. Olen tätäkin todistanut monet kerrat: joku hyvän ulkonäön omaava, mutta yksinkertainen mies on vain heitellyt illanistujaisissa pöydässään istuville naisille aivan helkkarin urpoja juttuja, ja naiset eivät ole meinanneet pysyä pikkareissaan. Jos minä heittelisin vastaavia juttuja, naisten naamat olisivat totisia kuin kylmän ja harmaan kivipatsaan kasvot. Eihän siinä mitään uutta ole, että ulkonäkö vaikuttaa ihmisten suhtautumiseen. Jos on ruma ja sosiaalisesti kömpelö kuten minä, elämä on aika karua räpeltämistä.

Onko sosiaalinen kanssakäyminen ihan oikeasti miehiltä ihan hukassa? Illanistujaisiin kuuluu olennaisena osana tyhmienkin juttujen kuuntelu ja niille kohteliaasti nauraminen ja miellyttävän keskustelun ylläpitäminen rasittavienkin tyyppien kanssa. Kuuluu kaikkien hommiin pitää ilta mukavana ja keskustelu soljuvana. Jos porukka ei tee mitään asian eteen, kellään ei ole kivaa. Niinpä nauramisista ja jutteluista ei voi oikein päätellä mitään muuta kuin sen, että ihminen osaa sosiaaliset kuviot.

• käytöstavat kirjoitti:

Onko sosiaalinen kanssakäyminen ihan oikeasti miehiltä ihan hukassa? Illanistujaisiin kuuluu olennaisena osana tyhmienkin juttujen kuuntelu ja niille kohteliaasti nauraminen ja miellyttävän keskustelun ylläpitäminen rasittavienkin tyyppien kanssa. Kuuluu kaikkien hommiin pitää ilta mukavana ja keskustelu soljuvana. Jos porukka ei tee mitään asian eteen, kellään ei ole kivaa. Niinpä nauramisista ja jutteluista ei voi oikein päätellä mitään muuta kuin sen, että ihminen osaa sosiaaliset kuviot.

Juuri näin tiettyyn rajaan asti, eli kyllähän se "väärä" seura alkaa pidemmän päälle olemaan aika uuvuttavaa.....

• YksinkertainenVastaus
        käytöstavat kirjoitti:

" Illanistujaisiin kuuluu olennaisena osana tyhmienkin juttujen kuuntelu ja niille kohteliaasti nauramine"

Jep, mutta riippuen siitä kuinka komea ja/tai supliikki mies niitä tyhmiä juttuja laukoo, niille joko nauretaan paljon, väkinäisesti tai ei ollenkaan. Itse jos istun seurueessa, jossa on sekä miehiä että naisia, jään tavallisesti täysin sivuun vaikka kuinka yrittäisin osallistua. Pöydän naiset ovat kuin minua ei olisikaan, ja huomioivat vain pöydän "parempien" miesten jutut. Joskus menee koko ilta niin, etteivät naiset vilkaisekaan minua kohti siinä pöydässä, vaikka yritän änkyttää muiden miesten tahtiin.

• mythbuster

Pienestähän se on kiinni kenestä naiset pitävät ja kenestä eivät. Silmät ovat kuulemma sielun peili joten pieni virhe ulkonäössä voi pilata koko sielunkin.

Ihan keskivertomiehellä yleisin asetelma taitaa olla se että välillä pääsee naisten kanssa tekemisiin ja mukaviakin kohtaamisia syntyy, mutta kaikki pitää järjestää itse. En minä ainakaan jaksa enää alistua siihen ja syntyyhän siinä luovuttamisen sivutuotteena pientä katkeruuttakin.

• nsdncjnsdc

Kyl elämä on rankkaa, kun kaikki pitää järjestää itse! Sosiaalinen elämäkin!

• nsdncjnsdc kirjoitti:

Trollaat varmaan, mutta itse ymmärsin tuosta tekstistä, että on kyllästynyt keksimään naiselle mieluisaa puuhaa ja viihdyttämään ja kaipaisi, että myös nainen osallistuisi siihen enemmän, sekä osoittaisi aitoa kiinnostusta häntä kohtaan.......yhdessä voi myös miettiä mukavaa puuhaa....ajattelin vaan vinkata, jos se on sulle vieras ajatus.

• PahaAkka

:D on se vaan rankkaa :D

• enjaksaihmisii

Aina ihmetyttää, ettei nää itseään kovinkin fiksuina pitävät hoksaa noita sosiaalisen elämän kuvioita, mitkä kuitenkin on varsin helppoja. Et oisko siinä esteenä sellainen "haluun et ihmiset on sellaisia kuin mä haluan ja palvoo mua" sen sijaan että elettäis sen mukaan mitä ne ihmiset oikeesti on ja sopeutettais omaa käytöstä vaadittu määrä. Tai sit ei vaan osata.

• mythbuster
        nsdncjnsdc kirjoitti:

Hölmöjä kommentteja teillä. Jos minä teen tuttavuutta naiseen, niin hän saa siinä kohtaa sosiaalisuutta tekemättä itse mitään, ilman riskinottoa, näkemättä vaivaa. Jos nainen taas tekee tuttavuutta minuun niin...ai niin, mutta kun niin ei tapahdu koskaan. Siinä mielessä minut on suljettu sosiaalisen elämän ulkopuolelle, ei aktiivisesti vaan passiivisesti - olemalla huomioimatta. Naurakaa sillekin ihan vapaasti kun tuskin tiedätte miltä se tuntuu.

• Vastaan samalla vastauksella kuin "Elämäni sinkkuna" aloitukseen

"Tätä palstaa lukiessahan pitää olla ns medialukutaitoa ja kuvailisin asiaa vielä tarkemmin keskustelupalstalukutaitoa.

Täällähän puhutaan asioista kärjistetysti Se on näiden anonyymien keskustelupalstojen tapa.

Mene katsomaan vaikka VW keskustelupalstaa, niin voisit luulla, ettei yksikään VW tässä maassa liiku, vaan DSG-vaihteet ovat rikki ja jakopäät katkenneet ja autot leikanneet kiinni lämpöongelmien takia.

Se että palstalla mölistään, ei kuitenkaan poista faktaa, että VW:ssä on ollut vakavia tyyppivikoja, joita joku jopa kutsuu ominaisuuksiksi. Eikä niitä ole kaikissa autoissa, mutta isossa osassa.

Sama naisissa. Täällä ehkä yleistetään, mutta kyllä naisissa on paljon näitä ominaisuuksia mistä täällä puhutaan. Ei kaikissa kaikkia, mutta huomattavan suuressa osassa. Osa miehistä (valkoritarit ja aisurit) pitävät monia vioista ominaisuuksina, koska ovat tulleet aivopestyksi tai saadakseen naista alistuvat.

Mukavaa kuitenkin, että sinua on onnistanut."

• miesvm_1967x_out

Ilmeisesti sulla on VW kun ramppaat siellä?

• miesvm_1967x_out kirjoitti:

Ilmeisesti sulla on VW kun ramppaat siellä?

Oli.

• viallinensiltitoimiva

Helposti jos keskittyy vain vikoihin ei näe toimivia puolia. Ehkä voi olla myös niin, ettei itsekään ole mikään jumalan lahja tämän maan naisille, silloin ei tarvitse myöskään toiselta sitä vaatia. Jokainen meistä on viallinen ja tärkeämpää on kuinka niiden vikojensa kanssa tulee toimeen. Ja tämä sopii siis myös toisin päin eli myös naisille.

• Hyvin kirjoitettu ja totuuden mukaista pohdintaa....

• scrg

Voit hyvinkin olla naivi ja tyhmä, mutta eihän nuo koskaan kenellekään omakohtaisia ongelmia ole. Ihanuus ja mukavuus kun on kovin suhteellisia käsitteitä ja jos asettaa riman tarpeeksi matalalle, niin onhan naiset ihan kivoja. Norminainen sopii hyvin yhteen elämän kanssa, jota eletään kaljaa lipitellen ja tositeeveetä katsellen.

• "jota eletään kaljaa lipitellen ja tositeeveetä katsellen."

.............eih...8-0

• Einuolija

Miltä se pillu maistuu?

• siltähänse

Kalalta

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Asiakkaalle ei myyty energiajuomaa - tuomio tuli syrjinnästä

Vaikka oli ilmeisesti täysi-ikäinen. Tosin ei lapsiakaan saisi syrjiä, koska oppivat helposti itsekin syrjimään, jos koh
      Maailman menoa
      78
      4189
    2. Miksi aina pitää kilpailla parhaudesta?

Mua ärsyttää se, että kaikki kilpailut ja visailut keskittyvöt aina siihen, kuka on paras missäkin. Tänäkin aamuna tuli
      Sinkut
      89
      3431
    3. Pakkoruotsista luopumalla kymmenien miljoonien säästöt

Pakkoruotsin opiskelun kustannuksista ei ole juurikaan tehty kustannusselvityksiä, mutta joidenkin arvioiden mukaan siit
      Maailman menoa
      118
      3241
    4. Jos venäjällä olisi kansan valitsema presidentti, olisiko Ukrainan sotaa?

Ei varmasti olisi. Sehän on tiedossa, että raskaalla vaalivilpillä putin jatkaa pressana.
      Maailman menoa
      80
      3184
    5. Mitä muutoksia tekisit

kaivatullesi? Miten on? Muista olla REHELLINEN 📸
      Ikävä
      101
      3062
    6. Luterilaisen kirkon koko kastekaava on väärä

Uudessa testamentissa on kaksi täysin ristiriidassa olevaa kastekäskyä Matt 28:19 ja Ap. t. 2:38. Matteuksen evankeluimi
      Kaste
      41
      2704
    7. Seksuaalinen ahdistelu, naisten vähättely ja törkeä käytös naisia kohtaan kukkii rakennustyömailla

Tällainen lienee ihan tavallisista kaikilla "äijävaltaisilla" työpaikoilla. Kaikki miesvaltaiset alat eivät ole toksise
      Maailman menoa
      268
      2659
    8. Kerro minulle

Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö
      Ikävä
      83
      2502
    9. Miten Yxäri iskettiin?

Voisin tässä unta odotellessani kertoa, miten mieheni lähestyi minua. Tunsimme entuudestaan. Hän kyseli minulta aina j
      Sinkut
      218
      2474
    10. Rakkaalle J miehelle.

Hitto mulla on sua ikävä. Haluisin heti nyt tulla sun syliin ja suudella sua.ja, ja ja... Hirveä ikävä.
      Ikävä
      94
      2399
    Aihe