Stalkkeri ätmistä eroon pääseminen

EnJaksaSitäHooseetaEnää

Miten päästä eroon psykopaatti HC ätmistä!?! On vanha ruma puutteessa oleva setämies joka on piinannut mua mun erostani lähtien. Alkuun lipomalla kaveria esitäämällä(toimi kuskina) ja kierosti muka "auttamalla" joista nyt sitten vaatii rahaa!!! Vaikka minkäänlaista apua en ole häneltä pyytänyt enkä varsinkaan tarvinnut!!! Itse alkoi VÄKISIN pyöriä nurkissani. Siis siihen asti kun kielsin tulemasta tontille!! Sitten alko viesteillä piinaus ja stalkkaaminen!!!

Eli ensin hyvällä ja nyt sitten pahalla piinaa mua tuhotakseen mielenterveyteni. On sen sortin manipuloija ettei asiaa voi edes kertoa ymmärrettävästi!! Ja on tehnyt musta perättömiä ilmiantojakin!!! On ammattivalehtelija ja kylän JUORUÄMMÄ!!

Ystävällisyyden jälkeen alkoi valitella masistaan ja nyt viimein on laitellut yökaudet KIRISTYS viestejä, että jollen anna sille rahaa, niin "munaa" mut sit täydellisesti!! Kun on salakuvannut ja nauhoittanut kännijuttujani kuskatessaan mua!!!

Olen hermoraunio jo, kun pelkään jo ammattinikin puolesta, jos se psykopaatti levittää netissä jotain törkyä!! En haluaisi itseäni tappaa moisen takia vaikka sekin on jo mielessä!!!

Pitääkö se ilmoittaa poliisille kiristyksekstä ja uhkailuista vai hakata vai peräti ampua!????

30

132

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EnUskoMiehenOlevanÄtmi

Aloittajan mies ei vaikuta ätmiltä. Ätmi pakenisi paikalta ensimmäisen vaistoinkäymisen tultua eteen. Vaikuttaa jonkin sortin jännämieheltä, rumalta mutta yritteliäältä. Aloittajakin vaikuttaa häiriintyneeltä kirjoituksensa perusteella.

• EnJaksaSitäHooseetaEnää

Koko kuvio on senverran häiriintynyt että ei sitä oikein voi poliisillekkaan mennä kertomaan vaikuttamatta itsekkin hullulta!!! Mitään "suhdetta" ei ole missäänvaiheessa ollut vaan vanha "kaveruus" joka sekin kyseenalaista. Ex ukko käytti myös kuskina jne. Huonona kaverina paremman puutteessa, kun tartti kännikyytiä.

Senverran olen "häiriintynyt häirinnästä", että olen asentanut valvontakameroita ja olen valmis iskemään sitä ätmiä 100 kertaa kirveellä päähän, jos vielä päättäs ison nenänsä näyttää mun tonteilla!!!!

• 22344kkk

Juuri nämä asiat minullakin mieleeni tuli aloittajanaisen kommenttia lukiessani. Aloittajaakin toki voidaan pitää häiriintyneenä, mutta toisaalta kun juuri aloittajan kaltaisesti itsestään ja muista ja varsinkin miehistä pähkäileviä naisia meillä on paljon, niin sikäli yleisenä tai tavallisena naistapauksena häntä voidaan pitää.

• PoliisilleMars

no jos sulla on viestit tallessa ja olet viestittänyt hänelle takasin että lopettaa, niin ei muuta kun painut poliisien juttusille. kyllä ne jotain keksii.

Olen ilmoittanut, että nyt LOPPU ja seuraavaksi menen poliisille, jos vielä jatkaa ja tuli vielä pari viestiä senki jälkeen toissayönä kun tän kiristyksen keksi. Viime yönä ei sitten mitään. Katson nyt mitä seuraavaksi :( Ja uhkailu viestit on kyllä tallessa, mutta toivon hänen itse käsittävän asemansa ilman poliisia(ei kyllä käsitä), koska omaa syytähän, jos vaikka lähtee häneltä aseet tämän takia niin sehän on mun syytä tietenkin silloin hänen sairaassa päässään ja kostokin on silloin sen mukainen!!!!

• PoliisilleMars

ehkä vain parempi että menet poliisin juttusille jos se noin vaikealta tapaukselta tuntuu.

Ja jos se nyt juoruja alkaa levittelemään niin mitä niistä välittämään ? näkee vain miten tyhmiä jotku ihmiset on jos sellasia uskoo. Ja tuossa vaiheessa tulee uus rikosnimike tuolle miehelle.

• KukOlSyytönKasSiinäPulma

Taitaa aloittajan mielikuvitus tehdä tepposet ja alkoholin suurkulutus synnyttää vainoharhoja, tämän kaltainen oli ensimmäinen mielikuvani asiasta. Mutta tosiaan, voihan asia olla myös toisin. Toivottavasti syytön osapuoli ei kuitenkaan kärsisi.

KukOlSyytönKasSiinäPulma kirjoitti:

Taitaa aloittajan mielikuvitus tehdä tepposet ja alkoholin suurkulutus synnyttää vainoharhoja, tämän kaltainen oli ensimmäinen mielikuvani asiasta. Mutta tosiaan, voihan asia olla myös toisin. Toivottavasti syytön osapuoli ei kuitenkaan kärsisi.

Olen luopunut alkoholista kokonaan. Menetin juomisen takia tärkeimmän ihmisenikin ihan omaa tyhmyyttäni.

On se kiva kun aloittajaakin sanotaan häiriintyneeksi, kun enhän minä ole kiristänyt ja uhkaillut enkä stalkannut enkä häiriköinyt viesteillä ketään :( halunnut vain olla RAUHASSA!

• Lähestymiskielto.

• Huh...huh...luin ensin, että "Stalkkeri ämmistä eroon....". ;D

Onhan niitäkin.....enkä ihmetelisi jos sellainenkin ketju olisi ollut auki tai aukeaa kohta.

Mut kyllähän tämäkin ketju on taas näitä.....eli mit wit minä tääl höpötän.....

• Bjbihnono

Häh...hc-ätmi ei voi olla juoruämmä koska hc-ätmi on mies. Tiedätkö kuitenkin oman sukupuolesi?

Voi olla juoruÄMMÄ, jos on mummo koko jätkä!!!

• Ex----------PUA

Tässä taas kurppa ulisee tasoisestaan miehestä, ja on luultavasti taas pylly kipeänä kun jossain toisessa yhteydessä sanotaan että naisten (ja miesten) ongelmana on hypergamia.

Minun tasoni ei ole epärehellinen manipuloiva rusinoitunut ihmisiä kiristävä ja stalkkaava ätmi!

• Nnnnaiiinennn

Tässä hyvä esimerkki...älä sano "tuntemattomalle" miehelle sanaakaan, älä katso, äläkä varsinkaan hymyile ikinä tai osoita suurta ystävällisyyttä vaikka muita kohtaan olisitkin maailman ihanin ihminen. Pahin on toi jos on ollu ystävällinen ja mies ymmärtänyt sen väärin. Kaikki sympatiat sulle! Halit!
      Tämä on syy miksi olen kylmä miehiä kohtaan joita en halua ehdottomasti elämääni.

• Aloittaja on varmaan saanut mieheltä pakit ja yrittää nyt kostaa levittelemällä perättömiä juttuja.

• Täh? Siis miten hän nyt kostaa? Miten ko mies kärsii hänen kostostaan?

• 612
        helka kirjoitti:

Täh? Siis miten hän nyt kostaa? Miten ko mies kärsii hänen kostostaan?

Sitä minäkin ihmettelen!

• GSGSGS

Hieno tarina. Oletko muuten viime aikoina mikroaallottanut paljon naapuria?

• realismiakehiin

Anna sille pillua. Et kuitenkaan ole kunnollinen nainen niin mitä se muka haittaisi. Muutoin tuo konflikti voi jatua vaikka vuosikymmeniä.

Olen tehnyt voitavani hänen pariutumisen eteen silloin kun välit vielä "asialliset" ottamalla valokuvia deitti ilmoitusta varten. No haukkui ne kuvat rumiksi. Sanoin suoraan ettei noin rumasta miehesta saa kauniimpia kuvia :D Mitäs läks vittuileen... Onneksi ei tehnyt sitä deitti ilmoa, säästy jokunen akka hullulta stalkkerilta joka ei ymmärrä pakkeja. Toisaalta olis ollu sillä ainakin muuta miettimistä kun tää mun surkea elämäni!

• lkfsdjl

Anna sille pillua sillä ehdolla että jättää sinut rauhaan.

lkfsdjl kirjoitti:

Anna sille pillua sillä ehdolla että jättää sinut rauhaan.

HAH!!! Ensinnäkin, olen jopa antanut sille rahaa perusteettomistakin veloista ja oli mielinkielin ja luulinkin että nyt jättää rauhaan. Yllätys oli melkoinen kun alkoi nyt kiristämään!!! Ja laittoi jopa oman laskunsa tulemaan mun postilaatikkon :O

Maha taas kipeä. Kai sitä saa vatsahaavan jo vähintään, kun yksin saa taas yön pelätä mitä viestiä pukkaa eikä voi laittaa puhelintakaan äänettömälle kun siinä on mun herätyskello :(

• jldfklk
        EnJaksaSitäHooseetaEnää kirjoitti:

HAH!!! Ensinnäkin, olen jopa antanut sille rahaa perusteettomistakin veloista ja oli mielinkielin ja luulinkin että nyt jättää rauhaan. Yllätys oli melkoinen kun alkoi nyt kiristämään!!! Ja laittoi jopa oman laskunsa tulemaan mun postilaatikkon :O

Maha taas kipeä. Kai sitä saa vatsahaavan jo vähintään, kun yksin saa taas yön pelätä mitä viestiä pukkaa eikä voi laittaa puhelintakaan äänettömälle kun siinä on mun herätyskello :(

Herätyskello toimii vaikka puhelin olisi äänettömälläkin. Pysyvä ratkaisu piilee kuitenkin pillussasi.

• 352

Tämän palstan miehet pitävät itseään (ja kaltaisiaan) tavallisina ja kunnollisina miehinä, sekä kaikin puolin parhaina mahdollisina parisuhdekumppaneina. Silti he näyttävät hyväksyvän tuollaisen käytöksen, millaiseksi aloittaja tuttavamiehensä käytöstä kuvailee. Hyvä mies ei hyväksyisi.
      Olen tehnyt tuon saman havainnon aiemminkin. Silloin oli kyse vainoamisen kriminalisoinnista. Heidän mielestään stalkkaaminen on miesten normaalia käytöstä. Sellaisen käsityksen siitä taannoisesta ketjusta sai.

• Looserit

Ihmeen vähän aloittajaa silti haukuttiin. Joku häiriintyneisyys on pientä elävältä keittämiseen ym nähden.

• Naishenkilö
        Looserit kirjoitti:

Ihmeen vähän aloittajaa silti haukuttiin. Joku häiriintyneisyys on pientä elävältä keittämiseen ym nähden.

No eiköhän täällä oteta esille elävänä polttaminen, pääkallon rusentaminen ja sirkkelillä kahtia sahaus sekä raiskaus. Tässä vain pieni hippunen tämän palstan kilttiä totuutta.

• Kuka nyt provo trollia jaksaa tosissaan ottaa....ap on ihan selvästi sellainen tai ainakaan kaikki inkkarit eivät ole kanootissa hänellä sen enempää kuin tuolla tarinan miehelläkään.

Kyllähän se on selvä, että tuollainen käytös mitä tarinan mies tekee on persiiistä ja väärin, jos siis on totta.

Mutta sitten ne vaihtoehdot on viranomaiset ja/tai järkevät läheiset ja ystävät, jotka auttavat selvittämään tilanteen.....se nyt on sanomattakin selvä, mutta kun ei vaan aina jaksa ruokkia trollia ja sitten osa lähtee trollailemaan trollia......

Masentaa niin vitusti tää syksy ja pimeys ja yksinäisyys, ettei tähän olekkun enää yksi ratkaisu. Se viimeinen.

"Henkisenpääoman pankkini on täysin tyhjä jo!! Öitä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Asiakkaalle ei myyty energiajuomaa - tuomio tuli syrjinnästä

Vaikka oli ilmeisesti täysi-ikäinen. Tosin ei lapsiakaan saisi syrjiä, koska oppivat helposti itsekin syrjimään, jos koh
      Maailman menoa
      110
      4631
    2. Jos venäjällä olisi kansan valitsema presidentti, olisiko Ukrainan sotaa?

Ei varmasti olisi. Sehän on tiedossa, että raskaalla vaalivilpillä putin jatkaa pressana.
      Maailman menoa
      223
      3725
    3. Pakkoruotsista luopumalla kymmenien miljoonien säästöt

Pakkoruotsin opiskelun kustannuksista ei ole juurikaan tehty kustannusselvityksiä, mutta joidenkin arvioiden mukaan siit
      Maailman menoa
      155
      3515
    4. Riikka jytkytti naftan hinnan jo yli 2,3 euroon

Sannan aikaan esimerkiksi dieseliä selvästi kalliimpaa bensaakin sai 1,3 eurolla. https://www.is.fi/autot/art-200001188
      Maailman menoa
      73
      3396
    5. Miten Yxäri iskettiin?

Voisin tässä unta odotellessani kertoa, miten mieheni lähestyi minua. Tunsimme entuudestaan. Hän kyseli minulta aina j
      Sinkut
      231
      2776
    6. Ylen juontaja möläytti suorassa radio-ohjelmassa

Ylen Radio Suomen juontaja Samuli Aaltonen käytti törkeää kieltä maanantaiaamupäivän Koko Suomen radio -ohjelman lähetyk
      Maailman menoa
      63
      2573
    7. "Kostokakka!" Farmi Suomen pehtoori avaa sanaisen arkkunsa Frederikin haisevasta jäynästä

Voi hyvänen aika Reetun touhuja! Pehtoori Terho Häkkinen sai ennen näkemätöntä höykytystä heti Farmi Suomi -realityn alk
      Tv-sarjat
      28
      2432
    8. Vasemmiston feministinaiset puolustavat islamia

mikä on täysin järjenvastaista, mutta eihän femakoilla paljon järkeä olekkaan, leijuvat siellä omassa kuplassaan. Myös
      Maailman menoa
      131
      2382
    9. Ei se halua mitään!!

Arkailija koko tyyppi!
      Ikävä
      55
      2208
    10. Katsoitko Petolliset, mitä mieltä?

Vanajanlinnan käytävät ja salongit täyttyvät jälleen kuiskailuista, salaisuuksista ja petoksista. Petollisten uudella
      Tv-sarjat
      11
      2116
    Aihe