Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
virtasenposti
profiilit
virtasenposti
virtasenposti
Vapaa kuvaus
Minä olen
virtasenposti(a)suomi24.fi
Aloituksia
48
Kommenttia
2890
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tosi+kiva+lukee.+Mä+olen+sun+kanssa+ihan+samaa+mieltä.+Vaikka+mulla+ei+olekaan+yhtä+paljon+kokemusta+kuin+sulla.
Joskus+nää+jutut+katoaa+täältä+kun+joku+valittaa.
-Laita+mun+käyttäjätunnus+talteen+siltä+varalta.
29.05.2018 14:36
Pidin,+kirjoita...
29.05.2018 10:10
Mulla+on+amanlainen+juttu+velipuolen+ja+sen+kummisedän+kanssa.
29.05.2018 10:08
Velipuoleni+nussi+minua.
29.05.2018 10:06
Haluaisitko+vain+kirjoitella+kanssani?
29.05.2018 10:03
Mä+olen+teinipoika+ja+mä+olen+muutaman+miehen+seksilelu.+Olisi+hauska+kirjoitella+kanssasi.
29.05.2018 09:27
Mä+olen+normi+teini+poika.+Olin+sedän+ja+sen+vaimon+mökillä+kesän+vietossa.+Poissa+kotoa+vanhempien+jaloista.+Niille+tuli+autollinen+niiden+mies+kavereita+ryyppäämään+sinne+viikonlopuksi.+Me+saunottiin+kaikki+alasti.+Pieni+sauna+ja+mä+istuin+sen+naisen+sylissä.++Äkisti+se+sedän+vaimo+rupes+kehuu+mua.+Mun+tyttömäinen+vartalo+on+niin+seksikäs+että+mä+olen+kuin+neiti+takaapäin.+Se+käski+naida+tytöltä+neitsyyden+pois.+Kaikki+nauroi.+Mut+sit+yksi+nappa+mut+syliinsä+ja+puri+mua+niskasta.+Mä+tunsin+kuinka+sillä+otti+eteen.+Sen+terska+painui+mun+pakaroiden+väliin.+Mä+kauhistuin+ja+yritin+nousta+pois.+Se+ymmärsi+mut+varmaan+mut+väärin.+Se+nousi+kanssa+ja+työnti+munansa+mun+sisään.+Mä+huusin+ja+kaikki+nauroi.+Se+nainen+oli+ihan+hämillään.Mies+nussi+mua+ja+äkistä+siltä+tuli.+Se+ryöppys+mun+sisään.+Mä+yritin+jotain,+vapisin+kaiketi.+Mut+ennen+kuin+sai+suutani+auki+oli+seuraava+jos+nussimassa+mua+.
29.05.2018 09:23
Itse+aloittaessani+gay+harrastuksen+olin+sakkolihaa.+En+sitä+silloin+ajatellut.+Oli+vain+kiva+että+jotkut+oli+kiinnostuneet+minusta+vaikka+en+ollutkaan+niin+aikuinen+kuin+olisin+halunnut.+Jälkikäteen+olen+päätellyt+että+ikäni+oli+yksi+kiihottava+tekijä+heille.+
Pidin+siitä+kaikesta+ja+nautin+kanssa.+Ei+väliä+muiden+motiiveista.
29.05.2018 08:57
Nautinnollinen+juttu.+Ihan+lukea+toisten+nauttimisesta+varsinkin+kun+homma+ei+mene+ihan+normi+kaavion+mukaan.+Toivottavasti+kirjoittelet+tänne+lisää+tai+laitat+yksityisviestejä.
28.05.2018 14:24
Uskon+vaimosi+olevan+tyytyväinen+jos+menet+mukaan.+Osoittaahan+se+sinun+kiinnostusta+hänen+nautintoon.+Vaimosi+on+kuitenkin+tapahtuman+kuningatar.+Mutta+muista+että+Aziz+tulee+välimeren+rannalta.+Siellä+homo+ei+ole+se+joka+panee+vaan+se+jota+pannaan.+Eli+hänen+silmissä+asetut+arvoasteikossa+hänen+alapuolelle.+Ei+se+ole+välttämättä+huono+paikka+jos+hyväksyt+paikkasi+bottomina.
Voinko+kirjoittaa+sinulle?
28.05.2018 14:19
Turkkilaiset+pojat+ovat+kiinnostuneita+kaikista+pohjoismaalaisista.+Pidä+myös+poikaasi+silmällä+tai+sitten+älä.
28.05.2018 13:32
Hyvin+kerrottu.+Nautitte+kumpikin.+
Yleensä+minä+olen+meillä+alimmaisena.+Nyt+olen+saanut+muutaman+kerran+ratsastaa.+Tuntuu+hienolta+kun+veli-puoli+villiintyy+allani.
Toivottavasti+kerrot+lisää.+Epäileekö+miehesi+mitään?
28.05.2018 13:29
Mahdollista+mutta+asia+on+varmasti+tapa+josta+ei+huudella.
Mutsi+meni+yksin+huoltajan+kanssa+naimisiin.+Mä+sain+siis+iso-veljen.+Se+oli+tullut+just+teiniksi.+Vähän+karvoja+ja+suuri+kulli.+Muhun+verrattuna.+Se+esitteli+lauteilla+itseänsä.+Niin+mäkin+omaa+nakkia.+Sit+se+halus+pestä+mun+selän+kun+oltiin+kahdestaan+viikonloppuna.+Se+saippuoi+mua+pitkään.+Mä+pyllistin+.+Sit+sen+kalu+oli+mun+pakaroita+vasten.+Äkisti+sit+se+vaan+nussi+mua+takaa+päin.+Siitä+se+sit+alkoi.+Eikä+se+enää+mankunu+vanhemmilta+omaa+huonetta.
28.05.2018 12:31
Ei+toki.+Sitä+voi+aina+kokeilla+mistä+pitää.
28.05.2018 12:08
Ei+miesten+välistä+mutta+miesten+välissä.
Mies+piteli+mua+päällään.+Mun+nakki+oli+sen+munaa+vasten.+Sen+kaveri+pani+mua+anukseen.
28.05.2018 09:46
Ne+kanto+mut+puhki+nussitun+pojan+siihen+mökin+eteen+pihanurmelle.+Siihen+aurinkoiseen+paikkaan+mikä+ei+näy+naapuriin.+Mä+olin+siinä+naama+nurmessa+kontallani.+Äijät+potki+mun+reidet+levälleen.+Ne+otti+olutta+ja+kokeilivat+kuka+kuseen+tarkimmiten+mun+auki+nussittuun+anukseen.++Mä+kuulin+vaan+poreilun+sisälläni+ja+naisten+naurun.
28.05.2018 09:43
On,+jos+se+hyväksyy?
28.05.2018 09:13
Mä+rahoitan+opintoni+maksulllisella+seksillä.+Yksi+mies+antaa+yksiön+ja+toinen+rahaa+elämiseen.+
Kirjoita+jos+kiinnostaa...
28.05.2018 09:12
En+suosittele.+Musta+mies+strippasi+tosi+tyylikkäästä+tyttökaverin+polttareissa.+Erehtyi+heiluttamaan+vähän+liian+lähellä.+Nappasin+suuhuni.+Pitelin+hampailla+kiinni.+Sain+imettyä+hetken.
Asiasta+ei+puhuttu+jälkikäteen.
28.05.2018 09:05
Saitko+palkkaa+työstäsi?
Itse+päädyin+ennen+amista+remppaamaan+Tätini+ja+sen+miehen+kesämökkiä.+Tai+näin+oli+suunnitelma.+Mutta+helteinen+kesä+sai+pariskunnan+homman+luisumaan+auringon+ja+viinin+nauttimiseksi.+Miehen+suosituksesta+päädyin+naimaan+Tätiäni.+Tuntui+tosi+hyvältä.+Mies+katseli+kännissä+vieressä.+Minulle+eivät+tarjonneet.+Lopulta+Täti+pyysi+miestään+mukaan+kolmanneksi.+Makasin+naisen+reisien+välissä+ja+mies+nai+minua+anukseen.+
Aloitus+Tädin+kanssa+oli+vain+houkutus.+Pääjuttu+oli+miehen+halu+nuoreen+lihaan.+Näin+päättelin.
-
Koska+kyseessä+oli+remppa+juttu+sain+palkkaa.+Ainoa+tosiallinen+työ+mitä+tein+oli+reisien+levittäminen+Tädin+miehelle.+Minulla+on+ne+setelit+vieläkin+TALLELLA.
28.05.2018 08:46
79 / 145