Vapaa kuvaus


hei mun ikä on 41 ja haen seurustelukumppania ja skseseuraa ja ikä on 41 ja asun pohjanmaalapäin pietarsaari ja olen yksityis yrittäjä yksityissiviilipoliisi

Aloituksia

16

Kommenttia

2

  1. ostetaan rata-auto

    haluaisin ostaa edulisen rata-auton. sopiva hintaluokka olisi alle 1000 euroa. [email protected] otayhtettä säkö
    Rata-autoilu
    3
    1076
  2. ostetaan rata-auto

    haluaisin ostaa edulisen rata-auton. sopiva hintaluokka olisi alle 1000 euroa. [email protected] otayhtettä säkö
    Rata-autoilu
    3
    1076
  3. ensikertalaiselle

    ostetaan halpa rata-auto jos joku ei tarvitse enään ja haluaa lahjotaa minulle kilpauton luokalla ei ole väliä kun se on
    Rata-autoilu
    0
    868
  4. ensikertalaiselle

    ostetaan halpa rata-auto jos joku ei tarvitse enään ja haluaa lahjotaa minulle kilpauton luokalla ei ole väliä kun se on
    Rata-autoilu
    0
    868
  5. ostetaan ja ilmanen

    halutaan rataauto kaikki luokat kiinostaa olis hvä saada talvella auto itseleen enen kesää ja joka ei enään jatka kilpa
    Rata-autoilu
    0
    800
  6. ostetaan ja ilmanen

    halutaan rataauto kaikki luokat kiinostaa olis hvä saada talvella auto itseleen enen kesää ja joka ei enään jatka kilpa
    Rata-autoilu
    0
    800
  7. ostetaan halpa

    matkaaja palla tai matkaaja 510 tai solifer 45t ei teli [email protected] kuvia vanusta tarjoa alletonni 500eur
    Karavaanarit
    7
    150
  8. ostetaan halpa

    matkaaja palla tai matkaaja 510 tai solifer 45t ei teli [email protected] kuvia vanusta tarjoa alletonni 500eur
    Karavaanarit
    7
    150
  9. kohotalaisen kunossa

    halutaan asuntovanu yksi akselinen 590kg-600kg tai katsatusvapa oleva 1967-89vuosimallia 100-190euroa laita viestiä mul
    Karavaanarit
    1
    113
  10. kohotalaisen kunossa

    halutaan asuntovanu yksi akselinen 590kg-600kg tai katsatusvapa oleva 1967-89vuosimallia 100-190euroa laita viestiä mul
    Karavaanarit
    1
    113
  11. kirjekaveri kautta tositarkoituksella seuraa

    haen iteleni kirjekaveia säköpostinkautta harastan salillakäyntiä ja musiikinkuuntelua ja teeveenkatselua ja lenkeilyä j
    0
    91
  12. kirjekaveri kautta tositarkoituksella seuraa

    haen iteleni kirjekaveia säköpostinkautta harastan salillakäyntiä ja musiikinkuuntelua ja teeveenkatselua ja lenkeilyä j
    0
    91
  13. samalaista kuin mulla CATCH- oireyhtymä22

    haen samalasita naista iteleen tyttöystävää olis helpoelää semosenkanssa yhdessä asun yksin harastan liikuntaa ja salill
    Kehitysvammaiset
    0
    87
  14. samalaista kuin mulla CATCH- oireyhtymä22

    haen samalasita naista iteleen tyttöystävää olis helpoelää semosenkanssa yhdessä asun yksin harastan liikuntaa ja salill
    Kehitysvammaiset
    0
    87
  15. haen tositarkoitksella naisia

    haen iteleen tyttöystävää säköpostiin voi kirjotella munkaa [email protected] ikä saa olla 20-43veet ja vapaat olisk
    0
    86
  16. haen tositarkoitksella naisia

    haen iteleen tyttöystävää säköpostiin voi kirjotella munkaa [email protected] ikä saa olla 20-43veet ja vapaat olisk
    0
    86
  17. oamkotitalo

    olisko kelään remontti kohdetta omakotitaloa pientä remonttia 5huonneta ja säkösauna ja autotalli [email protected]
    Pietarsaari
    2
    83
  18. oamkotitalo

    olisko kelään remontti kohdetta omakotitaloa pientä remonttia 5huonneta ja säkösauna ja autotalli [email protected]
    Pietarsaari
    2
    83
  19. eläke ja työ

    haluasin tietää että meneekö eläke posi minulta jos teksin kolmea työtä illa jotain pitääkö se ilmotaa verottajalle sii
    Eläkesäästäminen
    1
    82
  20. eläke ja työ

    haluasin tietää että meneekö eläke posi minulta jos teksin kolmea työtä illa jotain pitääkö se ilmotaa verottajalle sii
    Eläkesäästäminen
    1
    82