ostetaan halpa asuntoauto talvikäytöön oleva b korttilla alle 3500kg wc ja suhuku pientä kunostettavaa ja siirtokivlvillä takana parivuode ei homesia 5-6 henen laita säköpostia [email protected] ja kuvia asialisia komentteja kiitos ja en huoli yli 1000tuohat euroa saa olla vaikka ilmanen
ausntoauto
9
252
Vastaukset
- VW_Capri_mutta_tyyriimpi
Nostappa tarjousrajaasi kymppitonniin niin voidaan keskustella alustavasti VW Capri 580 GLX mallista. Toimii ja on huoleton nk. varmaa saksalaista laatua.
Vaan moisella tarjouksellasi emme edes keskustele asiasta. Valinta on sinun - täältäpä keskustelupalstasta näen oliko kyseessä vitsi vai tosiostaja. Niin - ja tiedoksi, että pidän itsestään selvyytenä käteismaksua "riihikuivana" ennen kuin avaimet luovutan omistuksen vaihdon osalta. Autoa ei tarvitse korjata ts. - VW_Capri_kalliimpi
Jos keskusteltaisiin asiallisemmin noin 10 tuhannen hinnasta, voidaan puhua VW Capri 580 GLX aidosta saksalaislaatuisesta 2,4 D etuvetoisesta m-autosta. Täältä näen oletko hupikirjoittaja vai tosiostaja. Autoa ei tarvitse korjata. Pallo on sinulla. Pidän itsestään selvyytenä käteismaksua riihikuivana ennen kuin omistusoikeus siirtyy saati annan omaan käyttöösi autoni avaimia.
- VW_Capri_arvokkaampi
Jos keskustellaan lähemmäs 10 tuhannen hinnasta, voidaan puhua VW Capri 580 GLX aidosta saksalaislaatuisesta 2,4 D etuvetoisesta m-autosta. Täältä näen oletko hupikirjoittaja vai tosiostaja. Autoa ei tarvitse korjata. Pidän itsestään selvyytenä käteismaksua ennen kuin omistusoikeus muuttuu saati luovutan avaimia käyttöösi. Täältä näen olitko tosiostaja vai hupikirjoittaja
- VW_Capri_arvokkaampi
Jos keskustellaan lähemmäs 10 tuhannen hinnasta, voidaan puhua VW Capri 580 GLX aidosta saksalaislaatuisesta 2,4 D etuvetoisesta m-autosta. Täältä näen oletko hupikirjoittaja vai tosiostaja. Autoa ei tarvitse korjata. Käteismaksu ennen kuin omistus vaihtuu saati avaimia kokonaan luovutan koeajoa lukuun ottamatta.
- heijastimenkäyttäjä
Toimiiko missään asuntoautossa ajovalot ja jos toimii, osaako yksikään asuntoauton kuljettaja laittaa ne päälle?
- Oonminäkinkaikkeanähnyt
Mitähän tarkoittaa tuo tämän viestiketjun aloittajan "hieno" otsikko?
- VW_Capri_arvokkaampi
Oli tullut tahtomatta noin monta kirjoittamaani vastausta - pahoittelen. Mutta lienee tilanne sellainen, että autoni menee toiseen osoitteeseen. Onnea jatkohakuyrityksillesi -
- Halvalla
Granguda Rumatikillä,puhallluslämmitysvärkillä. teetkö kaupat?
- Rumatikillä
Olen kyllä etsiskellyt Atriatikkiä, siinähän on Rumatikki
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411478
- 1151225
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261043Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313871- 99833
- 38722
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644
