ausntoauto

ostetaan halpa asuntoauto talvikäytöön oleva b korttilla alle 3500kg wc ja suhuku pientä kunostettavaa ja siirtokivlvillä takana parivuode ei homesia 5-6 henen laita säköpostia [email protected] ja kuvia asialisia komentteja kiitos ja en huoli yli 1000tuohat euroa saa olla vaikka ilmanen

9

252

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VW_Capri_mutta_tyyriimpi

      Nostappa tarjousrajaasi kymppitonniin niin voidaan keskustella alustavasti VW Capri 580 GLX mallista. Toimii ja on huoleton nk. varmaa saksalaista laatua.
      Vaan moisella tarjouksellasi emme edes keskustele asiasta. Valinta on sinun - täältäpä keskustelupalstasta näen oliko kyseessä vitsi vai tosiostaja. Niin - ja tiedoksi, että pidän itsestään selvyytenä käteismaksua "riihikuivana" ennen kuin avaimet luovutan omistuksen vaihdon osalta. Autoa ei tarvitse korjata ts.

    • VW_Capri_kalliimpi

      Jos keskusteltaisiin asiallisemmin noin 10 tuhannen hinnasta, voidaan puhua VW Capri 580 GLX aidosta saksalaislaatuisesta 2,4 D etuvetoisesta m-autosta. Täältä näen oletko hupikirjoittaja vai tosiostaja. Autoa ei tarvitse korjata. Pallo on sinulla. Pidän itsestään selvyytenä käteismaksua riihikuivana ennen kuin omistusoikeus siirtyy saati annan omaan käyttöösi autoni avaimia.

    • VW_Capri_arvokkaampi

      Jos keskustellaan lähemmäs 10 tuhannen hinnasta, voidaan puhua VW Capri 580 GLX aidosta saksalaislaatuisesta 2,4 D etuvetoisesta m-autosta. Täältä näen oletko hupikirjoittaja vai tosiostaja. Autoa ei tarvitse korjata. Pidän itsestään selvyytenä käteismaksua ennen kuin omistusoikeus muuttuu saati luovutan avaimia käyttöösi. Täältä näen olitko tosiostaja vai hupikirjoittaja

    • VW_Capri_arvokkaampi

      Jos keskustellaan lähemmäs 10 tuhannen hinnasta, voidaan puhua VW Capri 580 GLX aidosta saksalaislaatuisesta 2,4 D etuvetoisesta m-autosta. Täältä näen oletko hupikirjoittaja vai tosiostaja. Autoa ei tarvitse korjata. Käteismaksu ennen kuin omistus vaihtuu saati avaimia kokonaan luovutan koeajoa lukuun ottamatta.

    • heijastimenkäyttäjä

      Toimiiko missään asuntoautossa ajovalot ja jos toimii, osaako yksikään asuntoauton kuljettaja laittaa ne päälle?

    • Oonminäkinkaikkeanähnyt

      Mitähän tarkoittaa tuo tämän viestiketjun aloittajan "hieno" otsikko?

    • VW_Capri_arvokkaampi

      Oli tullut tahtomatta noin monta kirjoittamaani vastausta - pahoittelen. Mutta lienee tilanne sellainen, että autoni menee toiseen osoitteeseen. Onnea jatkohakuyrityksillesi -

    • Halvalla

      Granguda Rumatikillä,puhallluslämmitysvärkillä. teetkö kaupat?

    • Rumatikillä

      Olen kyllä etsiskellyt Atriatikkiä, siinähän on Rumatikki

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1935
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1043
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      102
      965
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      737
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      574
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe