ostetaan halpa asuntoauto talvikäytöön oleva b korttilla alle 3500kg wc ja suhuku pientä kunostettavaa ja siirtokivlvillä takana parivuode ei homesia 5-6 henen laita säköpostia [email protected] ja kuvia asialisia komentteja kiitos ja en huoli yli 1000tuohat euroa saa olla vaikka ilmanen
ausntoauto
9
252
Vastaukset
- VW_Capri_mutta_tyyriimpi
Nostappa tarjousrajaasi kymppitonniin niin voidaan keskustella alustavasti VW Capri 580 GLX mallista. Toimii ja on huoleton nk. varmaa saksalaista laatua.
Vaan moisella tarjouksellasi emme edes keskustele asiasta. Valinta on sinun - täältäpä keskustelupalstasta näen oliko kyseessä vitsi vai tosiostaja. Niin - ja tiedoksi, että pidän itsestään selvyytenä käteismaksua "riihikuivana" ennen kuin avaimet luovutan omistuksen vaihdon osalta. Autoa ei tarvitse korjata ts. - VW_Capri_kalliimpi
Jos keskusteltaisiin asiallisemmin noin 10 tuhannen hinnasta, voidaan puhua VW Capri 580 GLX aidosta saksalaislaatuisesta 2,4 D etuvetoisesta m-autosta. Täältä näen oletko hupikirjoittaja vai tosiostaja. Autoa ei tarvitse korjata. Pallo on sinulla. Pidän itsestään selvyytenä käteismaksua riihikuivana ennen kuin omistusoikeus siirtyy saati annan omaan käyttöösi autoni avaimia.
- VW_Capri_arvokkaampi
Jos keskustellaan lähemmäs 10 tuhannen hinnasta, voidaan puhua VW Capri 580 GLX aidosta saksalaislaatuisesta 2,4 D etuvetoisesta m-autosta. Täältä näen oletko hupikirjoittaja vai tosiostaja. Autoa ei tarvitse korjata. Pidän itsestään selvyytenä käteismaksua ennen kuin omistusoikeus muuttuu saati luovutan avaimia käyttöösi. Täältä näen olitko tosiostaja vai hupikirjoittaja
- VW_Capri_arvokkaampi
Jos keskustellaan lähemmäs 10 tuhannen hinnasta, voidaan puhua VW Capri 580 GLX aidosta saksalaislaatuisesta 2,4 D etuvetoisesta m-autosta. Täältä näen oletko hupikirjoittaja vai tosiostaja. Autoa ei tarvitse korjata. Käteismaksu ennen kuin omistus vaihtuu saati avaimia kokonaan luovutan koeajoa lukuun ottamatta.
- heijastimenkäyttäjä
Toimiiko missään asuntoautossa ajovalot ja jos toimii, osaako yksikään asuntoauton kuljettaja laittaa ne päälle?
- Oonminäkinkaikkeanähnyt
Mitähän tarkoittaa tuo tämän viestiketjun aloittajan "hieno" otsikko?
- VW_Capri_arvokkaampi
Oli tullut tahtomatta noin monta kirjoittamaani vastausta - pahoittelen. Mutta lienee tilanne sellainen, että autoni menee toiseen osoitteeseen. Onnea jatkohakuyrityksillesi -
- Halvalla
Granguda Rumatikillä,puhallluslämmitysvärkillä. teetkö kaupat?
- Rumatikillä
Olen kyllä etsiskellyt Atriatikkiä, siinähän on Rumatikki
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531489- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231218- 1401044
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten337831Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602
