ostetaan halpa asuntoauto talvikäytöön oleva b korttilla alle 3500kg wc ja suhuku pientä kunostettavaa ja siirtokivlvillä takana parivuode ei homesia 5-6 henen laita säköpostia [email protected] ja kuvia asialisia komentteja kiitos ja en huoli yli 1000tuohat euroa saa olla vaikka ilmanen
ausntoauto
9
252
Vastaukset
- VW_Capri_mutta_tyyriimpi
Nostappa tarjousrajaasi kymppitonniin niin voidaan keskustella alustavasti VW Capri 580 GLX mallista. Toimii ja on huoleton nk. varmaa saksalaista laatua.
Vaan moisella tarjouksellasi emme edes keskustele asiasta. Valinta on sinun - täältäpä keskustelupalstasta näen oliko kyseessä vitsi vai tosiostaja. Niin - ja tiedoksi, että pidän itsestään selvyytenä käteismaksua "riihikuivana" ennen kuin avaimet luovutan omistuksen vaihdon osalta. Autoa ei tarvitse korjata ts. - VW_Capri_kalliimpi
Jos keskusteltaisiin asiallisemmin noin 10 tuhannen hinnasta, voidaan puhua VW Capri 580 GLX aidosta saksalaislaatuisesta 2,4 D etuvetoisesta m-autosta. Täältä näen oletko hupikirjoittaja vai tosiostaja. Autoa ei tarvitse korjata. Pallo on sinulla. Pidän itsestään selvyytenä käteismaksua riihikuivana ennen kuin omistusoikeus siirtyy saati annan omaan käyttöösi autoni avaimia.
- VW_Capri_arvokkaampi
Jos keskustellaan lähemmäs 10 tuhannen hinnasta, voidaan puhua VW Capri 580 GLX aidosta saksalaislaatuisesta 2,4 D etuvetoisesta m-autosta. Täältä näen oletko hupikirjoittaja vai tosiostaja. Autoa ei tarvitse korjata. Pidän itsestään selvyytenä käteismaksua ennen kuin omistusoikeus muuttuu saati luovutan avaimia käyttöösi. Täältä näen olitko tosiostaja vai hupikirjoittaja
- VW_Capri_arvokkaampi
Jos keskustellaan lähemmäs 10 tuhannen hinnasta, voidaan puhua VW Capri 580 GLX aidosta saksalaislaatuisesta 2,4 D etuvetoisesta m-autosta. Täältä näen oletko hupikirjoittaja vai tosiostaja. Autoa ei tarvitse korjata. Käteismaksu ennen kuin omistus vaihtuu saati avaimia kokonaan luovutan koeajoa lukuun ottamatta.
- heijastimenkäyttäjä
Toimiiko missään asuntoautossa ajovalot ja jos toimii, osaako yksikään asuntoauton kuljettaja laittaa ne päälle?
- Oonminäkinkaikkeanähnyt
Mitähän tarkoittaa tuo tämän viestiketjun aloittajan "hieno" otsikko?
- VW_Capri_arvokkaampi
Oli tullut tahtomatta noin monta kirjoittamaani vastausta - pahoittelen. Mutta lienee tilanne sellainen, että autoni menee toiseen osoitteeseen. Onnea jatkohakuyrityksillesi -
- Halvalla
Granguda Rumatikillä,puhallluslämmitysvärkillä. teetkö kaupat?
- Rumatikillä
Olen kyllä etsiskellyt Atriatikkiä, siinähän on Rumatikki
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901935
- 1131043
- 102965
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20737- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28574Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481
