ausntoauto

ostetaan halpa asuntoauto talvikäytöön oleva b korttilla alle 3500kg wc ja suhuku pientä kunostettavaa ja siirtokivlvillä takana parivuode ei homesia 5-6 henen laita säköpostia [email protected] ja kuvia asialisia komentteja kiitos ja en huoli yli 1000tuohat euroa saa olla vaikka ilmanen

9

252

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VW_Capri_mutta_tyyriimpi

      Nostappa tarjousrajaasi kymppitonniin niin voidaan keskustella alustavasti VW Capri 580 GLX mallista. Toimii ja on huoleton nk. varmaa saksalaista laatua.
      Vaan moisella tarjouksellasi emme edes keskustele asiasta. Valinta on sinun - täältäpä keskustelupalstasta näen oliko kyseessä vitsi vai tosiostaja. Niin - ja tiedoksi, että pidän itsestään selvyytenä käteismaksua "riihikuivana" ennen kuin avaimet luovutan omistuksen vaihdon osalta. Autoa ei tarvitse korjata ts.

    • VW_Capri_kalliimpi

      Jos keskusteltaisiin asiallisemmin noin 10 tuhannen hinnasta, voidaan puhua VW Capri 580 GLX aidosta saksalaislaatuisesta 2,4 D etuvetoisesta m-autosta. Täältä näen oletko hupikirjoittaja vai tosiostaja. Autoa ei tarvitse korjata. Pallo on sinulla. Pidän itsestään selvyytenä käteismaksua riihikuivana ennen kuin omistusoikeus siirtyy saati annan omaan käyttöösi autoni avaimia.

    • VW_Capri_arvokkaampi

      Jos keskustellaan lähemmäs 10 tuhannen hinnasta, voidaan puhua VW Capri 580 GLX aidosta saksalaislaatuisesta 2,4 D etuvetoisesta m-autosta. Täältä näen oletko hupikirjoittaja vai tosiostaja. Autoa ei tarvitse korjata. Pidän itsestään selvyytenä käteismaksua ennen kuin omistusoikeus muuttuu saati luovutan avaimia käyttöösi. Täältä näen olitko tosiostaja vai hupikirjoittaja

    • VW_Capri_arvokkaampi

      Jos keskustellaan lähemmäs 10 tuhannen hinnasta, voidaan puhua VW Capri 580 GLX aidosta saksalaislaatuisesta 2,4 D etuvetoisesta m-autosta. Täältä näen oletko hupikirjoittaja vai tosiostaja. Autoa ei tarvitse korjata. Käteismaksu ennen kuin omistus vaihtuu saati avaimia kokonaan luovutan koeajoa lukuun ottamatta.

    • heijastimenkäyttäjä

      Toimiiko missään asuntoautossa ajovalot ja jos toimii, osaako yksikään asuntoauton kuljettaja laittaa ne päälle?

    • Oonminäkinkaikkeanähnyt

      Mitähän tarkoittaa tuo tämän viestiketjun aloittajan "hieno" otsikko?

    • VW_Capri_arvokkaampi

      Oli tullut tahtomatta noin monta kirjoittamaani vastausta - pahoittelen. Mutta lienee tilanne sellainen, että autoni menee toiseen osoitteeseen. Onnea jatkohakuyrityksillesi -

    • Halvalla

      Granguda Rumatikillä,puhallluslämmitysvärkillä. teetkö kaupat?

    • Rumatikillä

      Olen kyllä etsiskellyt Atriatikkiä, siinähän on Rumatikki

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1489
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1218
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1044
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      337
      831
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe