ostetaan halpa

matkaaja palla tai matkaaja 510 tai solifer 45t ei teli [email protected] kuvia vanusta tarjoa alletonni 500euroa

7

249

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HyväJoksu

Oletko kysynyt Reinohöpöttäjä Joksulta Kuopiosta sellaista Matkaajaa. Joksulla kun on kaikenlaisia reuhuja käyttämättömänä Niuvan parkkipaikalla mätänemässä

• Otaksuma

Tälle palstalle on jo vuosien ajan ollut tyypillistä, että joka kerta kun joku esittää vaikka kuinka asiallisen kysymyksen, tulee tuo kotkalainen rumatikki-ukko heittämään siihen omasta mielestään hyvinkin nasevan lauseen. Ja se on tosiaankin aina vain joku täysin typerä lause, sillä hänen älynsähän ei mihinkään muuhun riitä.
      Ukko on täysi idiootti ja puupää! Kaikki aikansa se viettää ilmeisen sekavana ja varmaankin haisevana sisällä asunnossaan, ja luultavasti vielä hihittelee itsekseen jokaisen lähettämänsä typerän viestin jälkeen.

• HyväJoksu

Kyllä Joksulta matkaaja löytyy, kun yhdistää kaikki ne Joksun Fiatit ja transiitit yhteen. Uskon , että siitä yksi Matkaaja saadaan kasaan. Joksulla 3000 rumatikkikin ollut ainoastaan suvella käytössä

• pallas-peikko

Pallas myynnissä. Mutta eihän kolmeksi kesäksi katsastettua kukaan myy alle 2000 €.

• PalstavahtiJoksu

suttaavat saaha??????

• Joksultakyselen

Savo on Savvoo. Mutta Rumatikki on Rumatikki., onko Savonkielessä Joksu Ärrää?

• Joksufani

Kiva Reinohöpöttäjä Joksu on taas tullut saitille. Kyllä me sinua kaivattiin. Onko koneen vieressä nyt riittävästi viinaa ja vaippasi kuivana, että pystyt kokopäivän ja ensiyön kirjoittamaan rakkaasta Reinosta ja Rumatikistä tositarinaa

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    2. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    3. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    4. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    5. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    6. Jotenkin se harmittaa

Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian
      Ikävä
      46
      700
    7. Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti

Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os
      Ikävä
      2
      652
    8. Haluan kysyä vain yhden asian

Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs
      Ikävä
      39
      579
    9. Mies aion pilata elämäsi

Ole hyvä vaan, olet ansainnut sen.
      Ikävä
      73
      562
    10. Kauneus on katsojan silmissä

Mitä kaunista sun silmät näkevät?
      Ikävä
      22