Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
rosaliiin
profiilit
rosaliiin
rosaliiin
Vapaa kuvaus
https://youtu.be/x1TXMpiqcDI
Aloituksia
13
Kommenttia
3629
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kyllä+minä+sinuna+olisin+vain+onnellinen,+voi+että,
tuore+kuva,+taidat+olla+tosi+nuorekas+ja+kaunis+nainen
kakskymppiset+tietysti+kuvaasi+katsovat...
hyvän+näköinen+nainen+...nehän+iän+vallan+unohtavat...+innostuvat+vaan.
11.01.2017 22:49
Olen+tullut+siihen+ikään,+että+tuntuu+ajanhukalta+koko+homma.+Tietysti+jos+menee+charmantin+herran+kanssa+ja+sitten+pyörähtellee,+mutta+muuten+jonnin+joutavaa.+
Miestä+en+sieltä+ole+koskaan+löytänyt+jos+yksin+tai+akkaporukassa+menisin,+niin+enpä+löytäisi+vieläkään.+Siellähän+on+varmasti+sata+viisikymentä+paremmin+tanssivaa+leskeä+ennen+minua+jonossa.+Varmaan+koko+ajan+miettisin+mitä+muuta+paljon+hauskempaa+olisin+tänäkin+aikana+voinut+tehdä.+Onhan+tanssi+hyvää+liikuntaa,+sitä+en+voi+kieltää,+mutta+ottaisiko+tuo+jo+sydämen+päälle+mokoma+homma.
Meillä+on+täällä+ainakin+yhdellä+tanssipaikalla+aina+päivätanssit+ja+hurjasti+käy+porukka,+ja+kivoja+miehiä+siellä,+hakevat+kaikkia+vuoronperää,+ei+tarvitse+olla+seinäkukkasena.
Ennen+varsinaisten+tanssien+alkua+on+koulutustakin,+tanssikurssia+pitävät+ja+ei+tarvitse+olla+edes+omaa+kavaljeeria+kyllä+sieltä+löytää,+näin+minulle+on+kerrottu+kun+yritetty+houkutella+mukaan.+Onneksi+aina+silloin+ottaa+sydämestä+kun+pitäisi+lähteä.
11.01.2017 19:56
Hei+kuule,+kai+sulla+siellä+salilla+on+semmonen+spenser+treineri,+joka+sulle+kaloreita+laskee+ja+vieressä+supattellee+kun+sisäreittä+treenaat,+vai+mikä+ihmeen+punttimies+se+oikein+on+vai+tytön+tyllerökö.
Katsos+kun+olen+hyvin+harvoin+käynyt+salilla,+vain+kun+olen+ollut+tukihenkilönä+kuntoutuksissa+tai+kylpylöissä+käydessäni,+katselen+silloinkin+siellä+vain+hyvä+kroppasia+ihmisiä+ja+ihmettelen+ajan+kuluksi+niitä+värkkejä.+Soutulaitetta+pitemmälle+en+ole+vielä+uskaltautunut.
Itse+yleensä+harrastan+vain+hyötyliikuntaa,+kantelen+puita,+lumitöitä+ja+haravointia+yms++kotoista+hommaa,+välillä+juoksen+milloin+kenenkin+perässä,+niin+kunto+pysyy+hyvänä,+tai+ainakin+se+rapistuu+hieman+hitaampaa+tahtia.
Nuoria+ja+vanhoja+tapailen+alvariinsa,+ei+tarvitse+kauaksi+kotoa+livetä+ja+kaikki+ovat+kerrassaan+ihania+ihmisiä.+Jutun+aiheet+maan+ja+taivaan+välillä,+ei+se+jutustelu+iästä+ole+kiinni+kun+neuvomaankin+olen+niin+tosi+huono,+oppilas+olen+aina,+oli+sitten+vastapäätä+nuori+tai+vanha.
11.01.2017 19:44
Mikä+mahtaa+olla+mieleisin+keräämäsi+muovipussi,+ainahan+jokin+nousee+ylitse+muiden,+jokin,+jota+pitää+aarteenaan.
Onko+se+kaunein+vai+harvinaisin+vai+mikä+on+se+ajatus+millä+nostat+sen+muita+korkeammalle.
Itselläni+esimerkiksi,+näissä+korteissa,+laulaja+Madonnasta+otettu+valokuva,+ja+sain+sen+vielä+maailman+ääristä,+on+yksi+harvinaisimmista+ja+siksi+top.
11.01.2017 11:15
Sopii+mainiosti,+siitä+vaan+puuhiin,+älä+turhaan+jääväile+itseäsi,+se+on+sanakin+jo+niin+ei-kaunis,+että+anna+mennä+vaan+ja+isoilla+kaarilla+joka+suutaan+vaan+heilut,+niin+hyvä+tulee.
Mitä+noihin+sanktioihin+tulee,+niin+aina+pistän+hanttiin+oli+aihetta+tai+ei.
Onnea+vaan+valitsemaasi+hölmöläisen+hommaan.+Kaikkia+meitä+tarvitaa.
11.01.2017 10:59
Toki+olen+keräillyt+milloin+mitäkin+mutta+tuskin+koskaan+mitenkään+systemaattisesti.+Enempi+se+on+ollut+vain+mieleisten+juttujen+talteen+laittamista.
Eniten+juuri+postikortteja,+olen+ollut+joskus+postcrossaaja+ja+sitä+kautta+kertyi+ympäri+maailmaa+kortteja.
Taidepostikortit+ovat+ollet+aina+kerättäviä+ja+yhteen+aikaan+oli+enkelit+ja+madonnat+ja+puuaihe,+puut+ja+puistot+on+ollut+aina+mieleinen+aihe.
Tykkään+Inge+Löökin+akvarellikorteista+ja+hänhän+on+maalannut+niitä+satoja.+Mutta+itseäni+houkuttaa+eniten+juuri+anarkistimummelit+hauskoissa+tempauksissaan.+Siihen+sarjaan+ostan+aina+ku+n+uusi+ilmestyy.+Niitä+on+reilut+viitisenkymmentä.
Kait+mä+haluaisin+olla+juuri+tuollainen+anarkistimummeli,+joka+tekee+kaikkea+hassua,+onneksi+yksi+ystäväni+on+samanlainen,+eli+kaksi+hassua+ainakin.
11.01.2017 10:50
Joskus+muinoin+teetin+syntymäajan+ihan+kellonajan+mukaan+luonnehoroskooppini.
Omituisen+hyvin+se+silloin+piti+paikkansa,+Pitkä+paperi+se+oli+kummallisia+merkkejä.+Tulkitsijan+siihen+tarvitsi.
Olen+veden+merkki.
10.01.2017 23:16
Samoin+sinulle+hyvää+elämää,+ja+pidetään+suomalainen+tango+mielessä+ja+muistoissakin.
10.01.2017 22:28
Pitääköhän+paikkansa,+että+saman+elementit+ihmiset+tulevat+hyvin+toimeen+keskenään.+Vai+ihankohan+on+horroskooppista+huhupuhetta.
10.01.2017 22:18
Kyllä+sitä+lankaa+saa+kuule+kummasti+nuoleskella+ja+sohia+ennen+kuin+neulan+silmään+osuu.+Joskus+jos+vahinko+sattuu+niin+ensi+kerralla+sujahtaa.
10.01.2017 22:12
Saumuri+on+mullakin+jossakin+missä+lie,+en+tiedä+tylsempää+hommaa+kuin+saumurin+langoittaminen,+vaatii+ainakin+opettelua+kun+siinä+on+niitä+lankoja+vaikka+kuinka.+Vaan+jos+sitäkin+jatkuvasti+käyttäisi+niin+olisi+silloin+helpompaa.
Katkaisusirkkeliä+käytän+jiirisahana,+ihan+on+tarkkuus+riittänyt+muutamiin+taulun+kehyksiin+joihin+olen+kulmia+tarvinut.Tosin+monta+suttakin+on+tullut+kun+on+kulma+ollut+väärin+päin.
10.01.2017 22:09
Mielelläni,+hienoltahan+tuo+kuullosti.
10.01.2017 22:04
Mutkille+menisi+jos+käsiyläjyrsintä+alkaisin+käyttää,+
tuosta+pölystä+voin+olla+eri+mieltä+ja+kyllä+ompelukonekin+aika+monipuolinen+värkki+loppujen+lopuksi+on,+jos+sen+käyttöön+kunnolla+tutustuu.+Tavallisesti+vain+suoraa+ja+siksakkia+ompelen,+vaikka+mahdollisuuden+ovat+paljon+laajempaan.
Tuo+meteli+lienee+materiaalista+kiinni.
10.01.2017 21:11
Kierrätän+kankaita+ja+teen+niistä+kaikenlaista,+hyvää+ja+vahvaa+ei+kannata+heittää+pois.
Vanhoista+vaatteista,+joku+oli+hakenut+kierrätyskeskukesta+sairaalan+vanhoja+vaatteita+ja+toi+ne+luokseni+.+tein+niistä+tilkkupeitteen.+Nytkin+on+työn+alla+tikkupeite+vanhoista+marimekon+kankaista,+mekoista+ja+verhoista,+jotain+perikunnan+vaatteita+olivat+olleet.
Karsin+vain+huonot+osat+pois+ja+hyvät+pala+jatkavaat+elämäänsä+tilkkupeitteissä+tai+keinutuolijutussa+tai+mitä+sitten+haluavatkaan.
Myös+vanhoja+farkkuja+väännän+ja+käännän+matoksi+tai+laukuksi+tai+muuksi.+tilkkupeite+tulee+ehkä+liian+painava+farkusta,+riippuu+tietysti+peiton+ja+palojen+koosta+yms.paksuja+saumoja+ei+ainakaan+kannata+tehdä.
10.01.2017 20:21
Paikkaan+jos+ovat+viimeiset+ja+ainoat+kalsarit+koko+huushollissa.
Kalsarit+os+puhki+menee+niin+sehän+on+jo+hiin+haprakkaa+ja+ohutta,+päivä+paistaa+läpi,+ettei+kasassa+pysy.
Villasukkia+parsin+tai+oikeammin+teritän+uudestaan,+paikkaukseni+jälki+on+sellaista+kursimista,+ja+sehän+tuntuu+saappaassa+ja+on+muutenkin+nöpelön+näköistä.
10.01.2017 16:45
Kerran+saaressa,
se+oli+niin+ihanaa+kun+salamoi+ja+jyrisi
vettä+tuli+kuin+aisaa,+aallot+kuin+vuoret
nuotio+sammui+ja+sihisi+vaan
siinä+suuren+kuusen+juurella+myrskyä+uhmattiin
juhannus+oli+ollut+ja+menojaan+mennyt,+kotiinlähtö+oli+tullut+
silti+siinä+vain+plastikin+alla+istuttiin+paleltiin+ja+täristiin
ja+odotettiin+aamua+seuraavaa+kaiken+kuivaavaa.
10.01.2017 13:35
Eiköhän+tuas+vähän+savoks+kirjuutella...
*
Jos+jonnain+päevänä
ei+homma+hoiju+millään,+mikkään+ei+huvita
elämänilos+karkuteillä,+tylsyys+tunkoo+nuttuus+
kissaki+kiukuttelloo
niin+mitä+jos…
otatkii+konttis+ja+hyppeet+kärriis
ajelet+hissuksiis+tai+vaahilla
valtateitä+tai+kieputtelet+kyläraittiloita
mietit+siinä+ajellessa
et+yhtikäs+mittään+tai+jottain+mahottoman+tärkeetä+
aattelet++vaekka+jonniin+joutavia+tai+ihan+vuan+huaveilet+
mutta+elä+paa+silimiäs+kiinni+kun+huaveilet
kahtelet+uusia+paekkoja+uusin+silimin
miten+sulonen+tää+suomenmua+oikein+on
syksyaekaan+ihhailet+ruskoo+ja+värloistoo
talavella+kimaltelloo++hohtavat+hanget
kevväällä+kullerot+ja+vihreen+hipasu++metikössä
ja+kesällä+voe+että+on+korreeta
kissankelloja+ja+päevänkakkaroita+pitkin+pientareita
mimmonen+mummeroinen+se+tuossaki+mökissä+assuu
taetaa+olla+ihan+ökytalo+tämä+tässä
tuo+äijänkupes+aenaskii+kerrää+romuloita
voe+miten+kaanis+piha,+viherpeukaloinenkohan+se+siinä+touhuaa+
näin+suatat++mietiskellä
annas+kun+ettees+aakii+
isonlaenen+peltoaakee,+tuulessa+heilahtelloo+kypsät+otrantähkät
entäs+järvenselekä,+kevyt+aallokko+loeskuttaa+vettä+kivilöetä+vasten+
kaakana+näkkyy+horisontti+ja+taevaan+kuar
entäs+jos+tupsahtaakii+pikkiriikkinen+kylä
tae+vaikkapa+tuajama,+kaapunki
mikä+millokii
siellä+sitten+kuppilaan+poekkeet
rupattelet,+huastat+ja+luahaat+juttuloetas
niin+arvaatkos…ihan+kuin+itestään++
pikkuhilijoo+elämänilos+pallautuu
huvittaa+hymyillä+kissalles++ja
puseros+pullistelloo+hyvvee+mieltä
ossootkos+kuvitella+
niin+mitä+jos…+++kokkeilisit+
*
*
*
https://youtu.be/9cKFcSxHo-8
09.01.2017 21:55
Tämä+otsikkosi+on+hyvä,+houkutteleva,+jatka+vaan....
Eikös+haastaminen+ole+karjalaisten+tai+kainuulaisten+juttua,+ei+täällä+keskisuomessa+haastella,+tosin+haastatellaan+ja+sehän+on+ihan+eri+asia.
Jossain+jutussasi+puhuit+sommelosta,+siihen+pitää+joskus+palata,+sanana+söpö,+mitähän+lie+tarkoittaa...
09.01.2017 21:00
Just+ÖÖöö,+kylmäketju+ja+terveystarkastaja...aika+tärkeitä+sanoja+tänä+päivänä+elintarvikekaupassa.
09.01.2017 20:47
Joo,+mä+meen+kun+tulee+yö+ja+katuvalot+sammuu...
08.01.2017 20:00
29 / 182