Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
rosaliiin
profiilit
rosaliiin
rosaliiin
Vapaa kuvaus
https://youtu.be/x1TXMpiqcDI
Aloituksia
13
Kommenttia
3629
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ihan+kivalta,+kyllä+mä+viikon+kestäisin,+eipä+tarvitsisi+oaljon+rihmankiertämiä+ylle+kehitellä.+Riittävästi+vain+juotavaa+pullossa+ja+menoksi.+Nautin+mä+saunastakin+miksen+melkein+saunasta+sitten.+Mihin+päin+maailmaa+pitäisi+sännätä.
Kotona+on+tropiikki+helppoa+kestää,+ovet+ja+ikkunat+auki+ja+välillä+suihkuun+vain.
Sydänvikaisille+ja+astmaisille+se+voisi+olla+vaikeampaa+ja+ahdistavampaa+tropiikit+ja+muut+kuumat.
23.07.2016 16:48
Kiireesti+kaikki+muistot+ja+tarinat+muistiin+ja+talteen,+jos+joskus+vaikka+jotain+hyvää+unelmallesi+tapahtuu+ja+se+liikahtaa+eteenpäin.
Muuten,+mistä+tiedät,+ettei+ostaja+tee+sillä+mitään,+hänellähän+voi+olla+unelmia,+tiedä+vaikka+samanmoisia+kuin+sinullakin.+
Unelmien+toteutuminen+vaatii+aina+aikaa.
23.07.2016 15:22
Tuosta+lähtöhässäkästä+ja+Suomi-Ruotsi+maottelusta+tuli+jostain+kumman+syystä+mieleeni+eräs+legendaarinen+lähettäjä.+Hän+paukutteli+lähtöpistoolia+aikana+jolloin+itse+innokkkaana+juoksin+just+noissa+maaotteluissa.
Miestä+muistelemaan+ja+googlettamaan,+jonnin+aikaa+sain+tehdä+töitä+ennenkuin+muistista+löytyi+ja+sen+muistin+pelasti+ikivanha+Fokuksen+urheilukirja,+onneksi+en+ollut+vielä+roskiin+niitä+raijannut.+
Veikko+Artmanhan+hän+oli.+Miten+olisi+Veikko+A+tämän+suomen+tämän+päivän+ykköspinkojan+vauhtiin+saattanut.
23.07.2016 15:16
Jossain+kohtaa+mainitsit+sanan+talkooporukka,+se+on+kuule+äkkiä+imetty+tyhjiin+se+sakki.
Kaikki+kyläläiset+ovat+innolla+ajatuksen+takana,+en+epäile+yhtään,+mutta+kun+maksun+aika+tulee,+niin+silloin+huudetaan+yhteiskuntaa+apuun.
Ja+jos+täysin+maksavia+hyväeläkkeisiä+asukkaita+haluat+heille+ei+mikään+tupa+riitä,+pitää+olla+kunnon+mitoituksella+niin+tilat+kuin+henkilökunta,+linnun+laulut+ja+järven+solisevat+aallot.
Hyvä+idea+voi+joskus+olla+raskas+kivireki+kun+sitä+alkaa+vetää,+mutta+onnea+matkaasi.
23.07.2016 11:14
Niin+ja+lähtöauto+jonkun+matkanaajaisi+edessä,+niin+kuin+raveissa,+ettei+kukaan+liikaa+alussa+pinkoisi.
23.07.2016 11:04
Tropiikin+yö+myös+meillä.
Terassilla+nyt+pehmeää+lämmintä+
uni+alla+mummon+vanhan+pitsiverhon++
itikoiden+laulun+lepakoiden+tanssin.
Lavendelit+makeasti+tuoksuu+
mustasilmäsusanna+vikkarina+vilkkuu.
Tätä+olen+odottanut+koko+kesän.
Kestäköön+tropiikki+kauan
monen+monituista+yötä
vain+pitsiverho+myötä.+
Tropiikin+yö
https://youtu.be/7a2UG1sXIVc
23.07.2016 10:55
Melkein+oikein+kun+kirjoitit+nimimerkkini,+niin+vastaan,+kirjoitan+aina+vain+tällä+nimimerkillä,+olen+katsos+niin+laiska,+kerran+kirjautunut+niin+sen+koommin,+ei+tarvitse+vatuloida+nimimerkkien+kanssa.
Vastaan+vain+Rosaliiinin+kirjoittamista+kirjoituksista.+Tosin+olen+joskus+siinäkin+laiska,+en+aina+kehtaa+vastailla,+mutta+kaikkiin+kiltteihin+aina+vastaan.
22.07.2016 20:10
Kiitos+kaunis+sinulle+kun+viitsit+kommentoida...++jopa+tämmöistäkin+räpellystäkin.
Hyvä+kun+olet+siellä+ruudun+takana+jyvällä,+katsos+kun+olen+itse+joskus+aikalailla+pää+pyörällä...+elämä+on+niin+mukavoo.
Toisaalta+älä+pelkää+en+ammu+kovilla,+metästyskortti+ja+pyssy+on...++mutta+koskaan+en+osu,+hutiloita+vaan...
https://youtu.be/D-IFQ88Wgfs
22.07.2016 20:04
Todellakin+käyttäisin+sen,+jotain+hoopon+hassua+tekisin+kuten+henrjii,+söisin+ja+joisin+ja+tanssisin,+vuorokauden+ympäri+isolla+porukalla,+kuhtusin+kaikki+kynnelle+kykenevät,+naapurit+ja+kylänmiehet,+pitopalvelusta+tilaisin+parraimmat+herkut,+naurettas+ja+laulettas,+jonkun+mielitiettysolistin+kutsuisin+esiintymään,+suosikkini+saisi+runoja+lausua+ja+taikuri+taikoja+tehdä.+Lopuksi+tanssittais,+niin+ja+ihan+lopuksi+ammuttas+loput+rahat+taivaalle+ja+ilotulitettas+kunnolla,+että+koko+kylä+näkisi+ilonpitomme.++Äkkiä+se+hupenisi.+Hyvä+jos+edes+riittäisi.
Tänään+tosin+sain+hyvän+tarjouksen+autotallin+sähköisestä+ovesta,+siihen+voisin+livauttaa+osan.
22.07.2016 19:45
En+ole+ikinä+nähnyt+ja+olisin+otettu,+jos+joskus+moisen+hienon+luonnonilmiön+näkisin+ja+kokisin.
Kun+vielä+niin+tykkään+leppäkertuista.
Mun+suurin+lauma+nähdä+leppäkerttuja+sattuu+aikaan,+kun+muinoin+syksyisin+ajettiin+jyväkuormia+kuivuriin,+niin+jyvälastissa+peräkärryssä+saattoi+olla+satoja+leppäkerttuja.
Nuo+kertut+olivat+olleet+tietenkin+töissä+otrapellossa,+kait+sielläkin+kirvoja+pyöri,+ja+paljon,+koska+niitä+siinä+kuorman+mukana+tuli+niin+paljon.
22.07.2016 17:32
Sanovat,+ettei+vierivät+kivet+ei+sammaloidu.+En+tiedä+pitääkö+paikkansa.
Valitettavasti+mä+kirjoitan+ja+vastailen+aloittajan+kysymykseen+juuri+silloin+kun+itse+haluan.+Sinulta+sen+enempää+kuin+keltään+muultakaan+en+siihen+lupia+kysele.
22.07.2016 17:19
Tuliaisten+osto+on+aina+kauhea+ongelma,+pari+viimeistä+päivää+ravaan+puotista+toiseen+ja+epätoivo+vaan+kasvaa.+Olen+melkein+luopunut++tuliaisista.
Kukankastelijoille+ja+koiranhoitajille+tuon+aina+viinipullot+ja+valitsen+aina+etiketin+mukaan,+ihan+sama+onko+kuivaa+vai+makeaa+mutta+kaunis+etiketti+pitää+olla+ja+mielellään+paikallista+jos+on+saatavilla.+Viinin+osto+käy+kätevästi+lentokentillä+ja+samoin+kosmetiikka,+jota+joskus+joillekin+tuon+ja+ainakin+ostan+itselleni+uuden+hajuveden,+ihanaa,+kaikki+mahtuu+käsimatkatavaroihin.
Seurasin+kerran+vuosia+sitten+Rhodoksen+lentokentällä+perheriitaa,+jossa+emäntä+.+raahasi+laukut+täynnä+ruukkuja+ja+isäntä+oli+tosi+tuiterissa+ja+inhosi+kaikkia+matkalaukkuja+koska+ne+olivat+täynnä+emännän+ruukkuja.+Riidan+päätteeksi+isäntä+kuskattiin+rauhoittumaan+vartian+toimesta.+Minullakin+oli+silloin+ruukkuja+matkalaukussani,+onnekseni+ei+ollut+humalikkoa+miestä+mukana,+mutta+koskaan+en+ole+sen+jälkeen+ruukkuja+kuskannut,+vaikka+niin+niistä+pidän.
22.07.2016 16:50
Paratiisista+ajattelen+kirjoittaa
vaan+jos+sittenkin+puutarhasta,+
meidän+rakkauden+puutarhasta.
Sanasen+meinaan+kertoa
vai+pitäisikö+se+salaisuudesta.
Riimin+rustaukseen+aion+ryhtyä
vai+tykkäisikö+se+hiljaisuudesta.
Kysymysmerkkiä,+pilkkua+vai+mitä+ihmettä+
tämä+juttu+oikein+nyt+pyytää+pisteeksi+iinsä+päälle.+
https://youtu.be/wvUam4X1eyA
22.07.2016 14:37
Aina+on+kymmenen+viikon+lotto+voimassa+ollut,+jo+kolmekymmentä+vuotta+sama+rivi,+jossa+on+perheen+syntymäpäivät+somassa+järjestyksessä+ja+pari+onnennumeroa.+Onnea+ei+ole+pahemmin+ollut+siinä+pelissä.+Olen+laskenut,+että+tuen+kansanterveyttä+ja+urheilua+vuodessa+noin+kolmella+sadalla+eurolla.+Se+on+sopiva+summa.
Yhden+asiakkaani+kanssa+meillä+on+hupihupi+keno+kimppapelinä,+joka+pyörii+omillaan,+kaikki+mikä+tulee+sijoitetaan+eteenpäin+siihen+peliin,+oikeastaan+olen+vain+pienenä+sponsorina+ja+hengen+luojana+mukana.+Mutta+se+on+ihan+hauska+yhteinen+juttumme+ja+onhan+meillä+tietysti+mahtava+suunnitelma+mihin+menemme+syömään+kun+suuri+potti+rytkähtää,+hän+vaimoineen+ja+silloin+minun+pitää+kuulema+hommata+jostain+avec+ja+nämä+omat+nurkat+unohdamme+silloin+tyystin,+siinä+toivossa+peli+jatkuu+viikosta+toiseen.
Kimppajutut+on+aina+mukavia,+jaettu+ilo+jos+jotain+tulee+ja+jaettu+suru+kun+kaikki+menee,+hyvään+tarkoitukseen+toivon+mukaan.
22.07.2016 10:08
Sydämellinen+ja+hellämielinen
tuoksuu+aina+hyvälle+kuin+mummo
maistuu+makealle+mansikalle.
Sanat+sukkelat+suupielestä+sujahtavat
kuiskauksenkin+huihai+huikkaa.
Huumorinkukat+runsain+rehottavat
pienin+piikein+ironisoi.
Riimit+iloiten+laukkaavat+ja+
runot+riemuin+rynnivät.
Parasta+kun+pikkuisen+
aina+jotain+häiriköi,
elämä+silloin+niin+somasti+
kihisee+ja+kuhisee.+
https://youtu.be/iq9Fk8ibcvQ
21.07.2016 21:38
Sinä+onnellinen,+
minusta+on+aina+niin+mukavaa+rupatella+jonnin+joutavia+omien+aikuisten+lasteni+kanssa.+Yleensä+heillä+on+aika+kiire+tai++sitten++tietenkin+ymmärrettävästi+puheenaiheet+liippaavat+arkipäivää+ja+lastenlasten+asioita+tai+asunto+tai+jotain+muita+tärkeitä.+Mutta+semmoinen+ajaton+rupattelu+siitä+miltä+tuntuu+ja+mikäon+tärkeää+eli+aiheet+joita+silloin+juteltiin+kun+he+vielä+asuivat+kotona+ja+olivat+sillä+hetkellä+omimmillaan,+niistä+tykkäsin+silloin+ja+niitä+aina+kaipaankin.
Mutta+aika+menee+eteenpäin+ja+puheenaiheet+muuttuvat,+eilen+skypetin+isän+ja+pojan+kanssa,+jotka+köllöttelivät+vierekkäin+lattialla+selällään+ja+vain+höpöteltiin+kiireettömästi.+Se+oli+tosi+kiva+ja+miulle+mieleinen+hetki.
21.07.2016 16:16
Liito+kohti+kaukaista+taivaan+rantaa
alkaa+aina+niin+läheltä+
kutsuista+pilkkeistä+syvien+lähteiden
hunajaisista+hehkuista+hymykaarien.
Sydänrytmit+kiihtyvät+väristen+
ja+satakieli+tuttua+lauluaan+laulaa.
Ryhmyisen+oksansa+viimein+löytää
reitti+lämpimään+pesäänsä+unohdu+ei.
Punaväri+hehkuttaa+taivaan+rantaa.+
https://youtu.be/0pBv_pp2zng
21.07.2016 10:46
Kyllähän+se+silloin+kun+lapset+ovat+pieniä,+on+useinkin+luopumista+omista+tarpeista+ja+haaveista+juuri+lasten+edun+takia.+Usein+miten+se+on+juuri+äiti+joka+vielä+luopuu.
Sitten+eräänä+päivänä+se+napanuora+on+lopullisesti+katkaistava+ja+päästettävä+lapset+omaan+lentoon.+Se+on+monesti+omanlaisensa+luopumisen+ja+itkun+paikka.+Muistan+miten+se+kun+pojat+lähtivät+vuorollaan+armeijaan+ja+siinä+pyhäiltana+kimpsujaan+ja+kampsujaan+kasasivat,+niin+tippa+silmässä+sitä+hommaa+sivusta+seuraili+toisaalta+tyytyväisenä+ja+toisaalta+ajatteli,+että+voi+itku....kun+aika+juoksee+nopeaan.
20.07.2016 22:43
En+kait+ilkeesti,+ei+ollut+ainakaan+tarkoitus+mitenkään+mollata+mummoja,+mehän+olemme+tosi+hyviä,+ollaan+sitten+tavallisia+tai+epätavallisia.+Se+oli+vain+perustelu+miksi+en+halua+olla+mummo+vaan+olen+mieluusti+mummi.+Katsos+kun+minun+korvaani+kuulostaa+mukavalta+kun+mummiksi+kutsuvat.
Elä+nyt+noista+sanoista+mieltäsi+pahoita.
20.07.2016 21:13
En+tänään+puistaisi+en+piiskaisi
onnelliseen+tanssiin+kutsuisin.
Halaisin+ja+rutistaisin+
(jos+nimittäin+tykkäät+halailemisesta)+
vastaantuleviakin+ohikiitäviä
kaikkia+tänään+halaisin.
Liirumlaarumia+vain+rupattaisin.
https://youtu.be/uf1XeSpVJ2c
20.07.2016 17:04
85 / 182