Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
rosaliiin
profiilit
rosaliiin
rosaliiin
Vapaa kuvaus
https://youtu.be/x1TXMpiqcDI
Aloituksia
13
Kommenttia
3629
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei+olisi+varmaan+pahitteeksi+jos+vaikka+nenut+vähän+nokeentuisivatkin+moisen+hauskan+pidon+seurauksia+maksaessaan.+Niin+helposti+painetaan+kaikkea+villasella.
Sulla+on+kiva+profiilikuva,+ihan+kuin+sormiväreillä+maalattu.
Tuota+aloittajan+lahjapakettiakin+tiirailin,+en+onneksi+saanut+selvää,+taitaa+olla+piffit+kauniissa+kääreessä+lihatiskillä,+vähän+on+mystinen+otos.
05.07.2016 13:32
Katuvin+ilmein...+sillä+on+aina+hyvä+vaikutus.
Olen+huomannut,+ettei+koskaan+kannata+ruveta+kiistämään+tekosiaan,+aina+vaan,+että+"hupsista+heijaa,+mitenkäsnyt+noin+pääsikään+käymään"+senkin+olen+testannut+joskus+ja+hyvin+toimi+silloin.
05.07.2016 13:22
Haa,+pilvilinna+projektini+on+naivistien+näyttelykierros,+ensin+Iittalaan,+siellä+vanhassa+kansakoulussa+on+naivistien+vuosinäyttely+ja+sitten+sieltä+Pilvilinnaan,+joka+on+Raija+Nokkalan+taidetalo.+Jotain+värikylläistä+elämää+pikkuhetki.+Olen+jo+jonkin+aikaa+halunnut+käydä+siellä+vaan+aina+on+tullut+jokin+este,+mutta+nyt+ei+esteitä+noteerata...
Säkin+voisit+tykätä+näyttelyistä,+olet+ehkä+käynytkin,+taiteilijapersoona+kun+olet.+Iittalassa+käyn+joka+vuosi,+naivisstit+saa+mun+hyvälletuulelle.
http://www.nokkala.net/
05.07.2016 13:11
Ennen+kaikki+oli+paremmin,+kun+poliisi+pysäytti+ylinopeuden+takia,+kysyi+vain+"mihis+rouvalla+on+noin+kiire",+sitten+vain+jonkun+selityksen+keksi+ja+hymyili,+matka+jatkui.
Mutta+nyt+nämä+peltipoliisiit+ei+pahemmin+mun+hymyä+saatikka+runoilujani+noteeraa++vaan+tipahtaa+lappu+postiluukkuun+ja+aina+valitan+ja+taas+valitan,+vasta+kun+seuraava+porras+on+lääni+niin+nöyränä+maksan.+Tosin+yks+tuttuni+ei+koskaan+maksa,+nekin+poliisin+saatavat+vanhenevat...
05.07.2016 11:52
Ai+että,+projekteja,+niitähän+löytyy,+on+tilkkuprojektia+ja+pilvilinnaprojektia,+pitäisi+Turussa+keksiäjotain+hyvää+katseltavaa+porukalle,+mutta+ei+tule+mieleen+kuin+käsityöläismuseo,+tori+ja+aurajoki,+tuomiokirkko,+se+ekumenia+laivajuttu+siellä+Hirvensalossa,+siinä+voisikin+käydä+siinä+naapurissa+syömässä,+Suomen+joutsen,+turun+linna,+kait+se+noista+on+valittava+jotkut,+joita+kattelis+ajan+kuluksi.+
Olisi+siellä+Rembrantinkin+luona+niin+mahottoman+kiva+käydä+kylässä,sitten+joskus+elokuussa.+
Nyt+pitää+kyllä+hakea+pari+kalikkaa+tuohon+uuniin+ja+sytyttää+tuli,+jos+se+onnistuisiilman+savutusta...+pitää+loihtia++jotain+loitsuja
05.07.2016 10:32
Taitaa+sulla+komea+kokoelma+olla,+mulla+ne+vaan+yhdes+purkissa+nököttää+ja+sitten+kun+tarvitsen+niin+ei+mokoma+riipasun+raapasua+aikaansaa.
Onkohan+joku+kynä,+joka+on+ylitse+muiden.
05.07.2016 10:13
Teitä+miun+mieleisiä+sanataitureita+täältä+löytyy+monia,
tuosta+edeltä+mimmimummin+musiikki+vei+ajatukset+myös+
sanataituriin+vailla+vertaa
kait+pikkasen+saan+lainata+tällä+kertaa:
https://youtu.be/Yj9doNfQawE
05.07.2016 10:05
Minen+kyllä+viitsi+pitkin+laitoja,+keskelle+ahoa+porhallan+ja+sieltä+keräilen+kaikki+mahdolliset+kesäkukat,+kissankellot+ja++päivänkakkarat,+leinikit+ja+siankärsämöt,timotein+kimppuni+sitten+sidon.+Ojan+pientareelta,+ne+metsämansikat+vielä+suuhuni+nappaan.
05.07.2016 09:31
Hei+Sinä,+
tule,+mennään+kaksin+saarelle.+
Olkkarin+parketille,+isolle+raitakankaalla+päällystetylle+patjalle.+
Lämpimät+sileät+ihot+sileinä+rantakallioina
kosketukset+iholla+tuulen+herkkinä+henkäyksinä.
Lattialle+valahtavat+lakanat+kuin+aavan+meren+vaahtopäitä.
Käsivartesi+tyynynäni,+suudelmat+sykkivän+syleilyn+sieluna.+
Takkatuli+hehkuu+vain+meille,+hiljaa+hiipuva+auringonlasku.
Meidän+saarella.+Rakkauden+Saarella.++
Musiikkina+myrskyävä+meri.
'
https://youtu.be/AC22qW0sY5A
(pianistilla+on+niin+jumaloiva+katse...+)
05.07.2016 09:09
Oppisinpa+pikkasen+rämpyttämään+kitaraa,+kansanlauluja+tai+jotain+laulelmia+olisi+kiva+rämpytellä,+sillä+siltä+se+soittoni+varmaankin+kuullostaisi:+rämpyttelyltä.+Pitäisi+jostain+joku+pitkällä+pinnalla+varustettu+nuori+keksiä,+kun+olisi+sitä+luppoluppoluppoaikaa,+yhdessä+rämpytettäis+sitten...
Olen+jotenkin+kademielin+katsellut+ilmoituksia,+missä+nuorille+opetetaan+biisintekoa.++Jos+olisin+taikuri+taikoisin+johonkin+ihanaan+luontokeskukseen+viikon+loman+ja+siellä+olisi+Vexi+Salmi,+Hanhiniemi,+Kassu+Halonen+esimerkiksi+ojentamassa+ja+antamassa+niksejä,+miten
sanat+ja+tavut+saa+sopimaan+mieleiseen+musiikkiin.+Sitten+pommittaisin+kaikkia+artisteja+hassuilla+teksteilläni.+Onneksi+luoja+ei+kiellä+suurista+haaveista.
04.07.2016 21:10
Hitto+vie,+niin+olen+pihalla,++kun+pihalla+voi+olla,+en+totta+tosiaan+tiedä+mistä+tässä+jutellaan,+juhlista,+säästä,+puutarhanhoidosta,+lapsenlapsista,+autoista,+toukista,+viinistä,+kuluttamisesta,+niin+on+sisäänlämpiävää,++ihan+sisäänpolttavaa+juttua,+mutta+hyvä+niin,+ei+riitä+äo+tähän+mitään+sanomaan,+jatkakaa,+olkaa+onnellisia+ja+suloisia+supattajia.
04.07.2016 19:49
Olen+tosi+hyvä+menemään+ja+tulemaan,+nytkin+just+tulin+ja+kohta+taas+menen...
hiireni+vain+voihkii+ja+valittaa,+ostan+uuden...
hiiretön+elämä+on+niin,+niin+hidasta.
04.07.2016 19:32
Tyttö+istuu+sängyn+laidalla
kuin+pääskynen+langalla.
Mies+hymyilee+tyynyllään
myhäillen+yhä+yhteisiä+retkiään+
huippuvuorilla.
Onni+asuu+kurkihirren+alla…
hetken,+tovin,+tuokion.
https://youtu.be/4_1GxyHMkSw
04.07.2016 19:08
Jotain+olen+oppinut+tämän+elämän+aikana,+tietoisesti+pitänyt+opetella,+juuri+kiitoksen+ja+arvostamisen+vastaanottamisen.+Ennen+sitä+nöyristeli,+ei+tämä+mitään,+kuhan+nyt+tekasin+jms.+
Mutta+nyt+tuntuu+mukavalta+kun+joku+kiittää+ja+kertoo+kritiikkinsä,+siihen+on+helppo+vastata++reilusti+omilla+kiitoksilla+ja+jatkaa+juttua+miksi+asia+on+minustakin+hyvä.+Varsinkin+jos+olen+onnistunut+työssäni+myös+omasta+mielestäni.
Ehkä+sen+on+opettanut+se+kritiikki+mitä+on+saanut+vastaanottaa,+ja+jos+huomaa,+että+se+on+ollut+oikeaa+ja+rehellistä.+Kyllähän+sitä+aina+itse+tietää+onko+tehnyt+hyvin+vai+ei+niin+hyvin.
03.07.2016 15:36
Voi+taivahan+talikynttilät,+mä+en+suutu+koskaan,+katsos,+ammattivieteri,+ja+varsinkaan+sulle+ei+voi+suuttua,+mitä+nyt+joskus+nokitella.
Se+mikä+oudoksuttaa+on+se,+että+eihän+kukaan+tiedä+täällä+toisen+rakkaudentekoja,+täällä+näkee+vain+rakkauden+sanoja.+Ei+niitä+mun+mielestä+ole+maailmassa+koskaan+liikaa.+Eikä+se+ihmistä+pahenna+jos+hän+rakkaudesta+rupattelee.+No,+voihan+sitä+tekojaankin+paljastella+jos+haluaa,+se+on+jokaisen+oma+asia.
Kerrothan+sinäkin+ihanasti+rakkausriimejä+ja+ei+kukaan+niistä+ole+väärinkäsityksiä+vetänyt,+en+ainakaan+minä.
Tämä+palstahan+on+toisaalta+täynnä+väärinkäsityksiä+ja+jos+ei+selviä+niin+on+helppoa+mielessään+kehitellä+mitä+ihmeellisimpiä+juttuja.+Jos+sen+vuoksi+rupee+sanojaan+varomaan,+niin+siinähän+sitten+sipostelet.
https://youtu.be/lO-TDysb5kA
03.07.2016 11:32
Voi+teitä,+tosimiehet+ja+tosinaiset
sanako+ei+teille+taitaville+merkitse+mitään,
tyhjää+räpellystäkö+vain+kaikki+sanat+täällä.+
Miksi+vähätellä+sanan+merkitystä.+
Tuuliko+vain+huulianne+heiluttaa.+En+usko.
En+viitsi+tyhjiä+sanoja+edes+raapustella,
kaikella+on+merkitys,+joka+sanan+takana+piilee+viesti.
Tällä+palstalla+juuri+sana+on+se+teko.+
Tekoni+täällä+on+sana+rakkaudesta.
Muuta+en+voi,+mutta+sen+haluan+tehdä.
Sydämestäni.
https://youtu.be/WPE6iRl7RI0
03.07.2016 09:57
Kehua+on+jotenkin+kumma+sana...
Etsin+hyviä+asioita+ympäriltäni,+ja+jos+aihetta+kiitokseen+löytyy,+niin+tuon+sen+kyllä+julki.+Ylenpalttinen+kehumisen+retostelu+ei+oikein+sovi+kuvioihini.
Se+on+kehumisenkin+kanssa+sama+kuin+moittimisen,+se+tehoaa+parhaiten+jos+sen+tekee+kahden+kesken+ja+kuiskaillen+ja+asiallisesti+perustellen.+Turha+kummastakaan+on+tehdä+suurta+numeroa.
Kehuminen+on+hyvä+konsti+saada+jotain+aikaan,+kehumalla+toista+saa+hänestä+parhaat+puolet+esille+ja+joskus+kannustaa+uusiin+suorituksiinkin.
Se+joka+onnistuu+tietää+sen+varmasti+itse+ja+jos+sitten+menee+kehumaan+niin+voi+tuntua+falskilta+kehuminen+silloin.
Kotona+ei+pahemmi+kehuttu+ei+moitittu,+omat+pennut+on+kyllä+tarpeen+vaatiessa+kehuen+neuvottu+eteenpäin.
Nykyään+jos+saan+hyvää+palvelua+niin+kyllä+kehun+jos+nyt+asiallista+kiittämistä+ja+palutteen+antamista+voi+kehumiseksi+sanoa.
03.07.2016 08:00
Päivän+lehden+avasin,+juttua+ihanaa+tavasin:+
Benjihyppy+tandemina.+
’
Benji+on+kuin+rakkaus.
Jalat+sidotut+kiinni+rakkauteen+
yhdessä+hyppy+tuntemattomaan
sylikkäin+käsi+kädessä.
Luota+vain,+luota+ja+vielä+kerran+
luota,+älä+päästä+irti.
Sinun+kanssasi+sen+tahdon
rakkaushypyn+tandemin.
'
https://youtu.be/X4hp9YeC_rE
03.07.2016 00:13
Kyl+mä+aika+optimistinen+olen+sään+suhteen.+Tänään+täälläkin+tosi+kaunislämmin+päivä.+Päivällä+oli+reilusti+päälle+kaksikymmentä+kun+vieläkin+on+23+astetta,+koivunlarva+vähän+heilahtelee+kevyessä+tuulessa.
Joku+tasainen+harmaa+tuolta+etelästä+yrittää+vetäytyä+taivaalle.+Yks+yökkönen+yrittää+epätoivoisesti+sisälle+lasin+takana,+en+taida+päästää.
Tänään+on+nurmikot+leikattu+ja+rännitkin+putsattu,+joten+antaa+sataa+jos+se+sataa+haluaa.+Huomenna+jos+kylille+lähtisi+niin+enpä+ota+sateenvarjoa+edes+matkaan,+on+kiva+kastua+kesäsateessa.+Mitä+jos+menisi+jonkun+matonpätkän+vielä+pesemään+niin+kastuisi+kunnolla.
02.07.2016 23:54
Krakastan+krassejani.
Tuntematon+toukka+käy+sotaa+kanssani,+olen+hävinnyt,+minut+on+lyöty,+valloitettu.
Valkoisten+krassieni+lehdet+on+reijitetty.+Pitsiksi+julmalla+tavalla+syöty+ja+pureskeltu.
Mutta,+jospa+toukasta+aikanaan+puhkeaakin+suloinen+sinisiipi+kultaisin+hipuin
amiraali+tai+vaikkapa+itse+ritariperho.
Sen+näen+sitten,+kun+toukkani+paljastaa+värinsä,+sielunsa.
Pureskele+vaan+krakkaani+rauhassa+kaikki+krakastamani+krassit.
'
https://youtu.be/ywFx-nGZXxI
02.07.2016 14:32
90 / 182