Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
scuubi
profiilit
scuubi
scuubi
Vapaa kuvaus
Koulutus: Ammattikoulu
Ammatti: Monialamukavoitsija
Aloituksia
20
Kommenttia
554
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
voi peleta ainoastaan samalla ruudulla eli hahmojen peli alue on rajoitettu aina sen "kamera kulman" alueelle
14.09.2005 16:11
siinä tallin seinässä pitäis olla lista jossa on autojen nimet jotka sinne joutuu viemään (ainakin ps2 versiossa)
11.09.2005 21:49
en hauku takasin koska silloin nuo voisivat nostaa syytteen mua vastaan.itse kävin tänään tekemässä asiasta poliisille ilmoituksen eli kohta saadaan asia hoitoon (laissa on pykällä kunnianloukkauksesta siihen vetoon oikeudessa sitten kun se sinne menee)
10.09.2005 20:04
kaksin pelin saa sellasesta "logosta" joita on mm.ensimmäisen tyttöystävän talon edessä (silloim kun se on kotona)hahmoa voi vaihtaa nuolinäppäimillä vaihtoehtona on myös nainen (päähenkilö ei voi siis muokata)jossakin netissä oli kartta missä nuo kaksin peli paikat on mutten tähän hätään muista osoitetta
08.09.2005 16:36
1.tehtävien jälkeen (en muista nimiä) sekä ettimällä niiden "piilopaikat".läheisyys riippuu yypistä mutta noin 25-50% kohdilla.voi käydä vain tanssimassa tai syömässä ja voi viedä mopolla
2.ei saa paitsi kaksin pelissä vastapuolen hahmon saa valita mutta pää hahmo on sama (ellei koodilla muuta jota en tiedä)
07.09.2005 14:40
kakkoseen EI tule enään gta sarjan pelejä mutta pleikkari kolmoseen tulee ja gta tulee olemaan siinä julkaisupeli eli tulee noin viikon sisällä kolmosen julkaisusta.kuten kaikki tietää kolmonen julkaistaan keväällä 2006 (ellei julkaisua siiretä taas)(tiedot luettu joskus aijat sitten pleikkarin omilta sivuilta www.playstation.fi)
27.08.2005 14:54
klikkaat asiattoman viestin linkkiä (mielummin ei koska se tulee myös mulle)pyrin aina kun asia on pahimmillaan jättämään viestejä ylläpidon tutkimista varten eli älkää ihmetelkö jos joskus on joku asiaton viesti jätetty lojuumaan palstalle.Ja jax25:lle tiedoksi luuletko tosissas että sun haukkus mua liikuttais suuntaan tai toiseen tollasen pikku kakaran kovistelu vain naurattaa
19.08.2005 21:57
pystyn ainoastaan poistamaan asiattomat viestit eli en voi ottaa selville mitään osotteita tai antaa banneja sen tekee ylläpito (kun jaksaa)poliisiin olen jo ollut yhteydessä tuosta herjaamis asiasta kattoo nyt miten asia etenee
18.08.2005 21:19
olen jo useasti ollut yhteydessä sinne että voisi tehdä asialle jotain mutta mitään ei ole tapahtunut (paitsi yhden häirikön koneelta pääsy tänne
18.08.2005 21:08
vain ja ainoastaan ylläpito voi laittaa banniin jonkun ja ne ei tee sitä kovin herkästi jos mulla olis oikeudet siihen niin kyseinen tyyppi olisi ollut ja kauan aikaa sitten estossa.eli valittakaa ylläpitoon
17.08.2005 20:32
voit aloittaa tehtävän miltä tahansa asemalta.tehtävässä ajat kerran koko "maan" läpi pysähtyen jokaiselle asemalle joka on matkan varrella ajan puitteissa tietysti muista ajaa aina alle 50 ettet suistu raiteilta
30.07.2005 23:44
kyseistä viestiä ei ollut tarkoitus poistaa.eli nyt annan sen olla rauhassa=)
29.07.2005 16:43
eli käyn ainakin kerran päivässä tarkastamassa viestit ja poistan tarvittaessa joskus saattaa joku asiaton viesti jäädä epähuomiossa poistamatta laittakaa silloin vain rohkeasta "palautetta" asiattomasta viesti kohdasta niin poistan sen heti kun luen viestin.Sheriffit eivät pysty laittamaan ketään banniin eikä näe ip osotteita enään nämä asiat hoitaa ylläpito
29.07.2005 16:37
kun meet taloon tulee sellanen mittari josta näet sen ukon unen "syvyyden" heti kun se on täynnä se herää eli älä tee äkkinäisiä liikkeitä sielä sisällä
24.07.2005 21:33
sen saa kait action replay koodilla (ite en saanut toimimaan) niille jotka eivät tiedä mikä action replay on se on noin 20-40€ hintanen koodi ohjelma (usb porttiin asennettava)sellasia on myynnissä ainakin www.puolenkuunpelit.com.Nytten kun asia on kerrottu sitä EI tarvitse enään kenenkään kysellä
22.07.2005 22:39
hot coffeesta on jo monta keskustelu aihetta jossa voitte kysyä siihen liittyviä juttuja ettei tartte tehdä uutta aihetta vain yhden kysymyksen takia.poistan myös kaikki koodeja kysyvät viestit koska ne koodi löytyy netistä ettei tartte täälä kysellä.
22.07.2005 22:36
olen aivan samaa mieltä että lukekaa ensin kuin aloitatte uuden (poistan kaikki joita on jo kysytty ihan vähän aikaan sitten) eli oma alotteisuutta saa käyttää
06.07.2005 18:14
ylläpito ei vain tajua/osaa vaihtaa gta:ta toiminta pelit osioon vaikka siitä on niille useita kertoja lähetetty pyyntöjä eli kaikki vaan laittamaan palautetta että saadaan asia korjattua
06.07.2005 18:11
nii mistä muka löytyy lentokoneiden hinauskalustoa ite en ole ikinä nähnyt muita kuin tuggia ja sitä toista lentokentillä ja tietenkin se untility auto mutta noilla millään ei voi hinata konetta (eikä myöskään ole kuvaa kyseisestä vehkeestä eikä ainakaan action replay:ssä ole sen koodia)eli jos voit kertoa millä lentokentällä/paikkaa missä niitä on
26.06.2005 20:43
itelläni se tuli paloauto tehtävässä vastaan.sammutat sen vaan ja viet sinne laivaan (koodeja käyttämällä ei pääse peliä 100% läpi)
23.06.2005 17:15
7 / 28