Vapaa kuvaus

Kaikilla meillä on menneisyytemme eikä toista voi omistaa. Tärkeintä elämässäni on perheeni, johon kuuluu vaimoni Janica sekä kolme lasta Bicky the Kid, Mohammed ja Minttu-Petteri.

Aloituksia

34

Kommenttia

223

1. Timppa avautuu: Oivoi, Octavia hyytyi Kaarinaan

Tuli käytyä työkaverini Ekin kanssa työn merkeissä Porvoon öljyjalostamolla ja paluumatkalla mun Skoda Octavia Combi 1,2
    Sinkut
    4
    111
  2. Hei kuule Bicky, ton mun Opel Astran

päästöt ei olleet ihan kohdallaan katsastuksessa, vaikka se onkin muunnettu E85-etanolikäyttöiseksi. Teillä kun on siell
    Sinkut
    2
    109
  3. Jouluostokset on tehty

Janicalle ostin kylpyläviikonlopun 2:lle hengelle, sekä uuden cupsolo-kahvinkeittimen Bicky the Kid saa Peakin hupparin
    Sinkut
    15
    105
  4. Täytyy säästää ruokakuluissa

Söin tänään työpaikan Amica-ruokalassa pinaattikeittoa hintaan 7,90e. Pakko oli hieman säästää ruokakuluissa, kun vaihto
    Sinkut
    3
    91
  5. Outfit of the day

Vaimon pikkusisko lisäilee itsestään Facebookiin aina tuollaisia kuvia päivän vaatevalinnoistaan. Minä aikuisena miehenä
    Sinkut
    3
    91
  6. Vaimoni Janica lähtee tänään ruotsinlaivalle

tyttöporukalla viettämään pikkujouluja. Myös Ekin vaimo Sarita lähtee samassa porukassa, joten me äijät taidetaan perjan
    Sinkut
    7
    90
  7. Oivoi... kalliiksi tulee...

Juuri äsken puhelimeni vyökotelon tuntumasta kuului piippaus ja näköjään Skoda Octavia farmari 1,0 TSI DSG autoni on nou
    Sinkut
    36
    86
  8. Vaimolla on pari vapaapäivää

ja se lähti Tallinnaan tyttöporukalla. Onhan se mukavaa, että hän saa työnsä vastapainoksi rentouttavan loman keskelle a
    Sinkut
    3
    83
  9. Oivoi... DSG alkoi oikuttelemaan :(

Octavia on jo muutaman päivän ajan vilkuttanut satunnaisesti "check DSG" vikavaloa, mutta olen ajatellut että se johtuu
    Sinkut
    21
    80
  10. Oivoi, kärsin ilmasto-ahdistuksesta

Tiedän että minun Octavia 1,0 TSI:n hiilidioksidi-päästöt ovat varsin mallikelpoiset, mutta mieltäni kaivelee silti se e
    Sinkut
    13
    78
  11. Mukavaa, saan nähdä tänään kavereitani

Janican luvalla. Kohta olen lähdössä kaverini Ekin kanssa talkoisiin, jossa otamme yhteisen kaverimme Jarmon kanssa tämä
    Sinkut
    7
    72
  12. Oivoi... vaimon kanssa kävi väärinkäsitys :(

Ostin Janicalle joululahjaksi kylpyläviikonlopun kahdelle hengelle, joka oli varattu tästä perjantaista sunnuntaihin. Tä
    Sinkut
    2
    53
  13. Octavia haettu korjaamolta

Tänään töiden jälkeen pyöräilin Orikedolle hakemaan Octavian pajalta. Laskua tuli tosiaan se 4900e, mutta minkäs sille v
    Sinkut
    4
    53
  14. Oivoi... Octavian turbo levisi :(

Niinhän siinä kävi, että tänään ajaessani kauppakeskus Myllystä kotiinpäin, Octavian mittaristo alkoi loistaa kirkkaana
    Sinkut
    5
    48