liljalaakson_timppa
Vapaa kuvaus
Kaikilla meillä on menneisyytemme eikä toista voi omistaa. Tärkeintä elämässäni on perheeni, johon kuuluu vaimoni Janica sekä kolme lasta Bicky the Kid, Mohammed ja Minttu-Petteri.
Aloituksia
34
Kommenttia
223
Timppa avautuu: Oivoi, Octavia hyytyi Kaarinaan
Tuli käytyä työkaverini Ekin kanssa työn merkeissä Porvoon öljyjalostamolla ja paluumatkalla mun Skoda Octavia Combi 1,24111Hei kuule Bicky, ton mun Opel Astran
päästöt ei olleet ihan kohdallaan katsastuksessa, vaikka se onkin muunnettu E85-etanolikäyttöiseksi. Teillä kun on siell2109Jouluostokset on tehty
Janicalle ostin kylpyläviikonlopun 2:lle hengelle, sekä uuden cupsolo-kahvinkeittimen Bicky the Kid saa Peakin hupparin15105Täytyy säästää ruokakuluissa
Söin tänään työpaikan Amica-ruokalassa pinaattikeittoa hintaan 7,90e. Pakko oli hieman säästää ruokakuluissa, kun vaihto391Outfit of the day
Vaimon pikkusisko lisäilee itsestään Facebookiin aina tuollaisia kuvia päivän vaatevalinnoistaan. Minä aikuisena miehenä391Vaimoni Janica lähtee tänään ruotsinlaivalle
tyttöporukalla viettämään pikkujouluja. Myös Ekin vaimo Sarita lähtee samassa porukassa, joten me äijät taidetaan perjan790Oivoi... kalliiksi tulee...
Juuri äsken puhelimeni vyökotelon tuntumasta kuului piippaus ja näköjään Skoda Octavia farmari 1,0 TSI DSG autoni on nou3686Vaimolla on pari vapaapäivää
ja se lähti Tallinnaan tyttöporukalla. Onhan se mukavaa, että hän saa työnsä vastapainoksi rentouttavan loman keskelle a383Oivoi... DSG alkoi oikuttelemaan :(
Octavia on jo muutaman päivän ajan vilkuttanut satunnaisesti "check DSG" vikavaloa, mutta olen ajatellut että se johtuu2180Oivoi, kärsin ilmasto-ahdistuksesta
Tiedän että minun Octavia 1,0 TSI:n hiilidioksidi-päästöt ovat varsin mallikelpoiset, mutta mieltäni kaivelee silti se e1378Mukavaa, saan nähdä tänään kavereitani
Janican luvalla. Kohta olen lähdössä kaverini Ekin kanssa talkoisiin, jossa otamme yhteisen kaverimme Jarmon kanssa tämä772Oivoi... vaimon kanssa kävi väärinkäsitys :(
Ostin Janicalle joululahjaksi kylpyläviikonlopun kahdelle hengelle, joka oli varattu tästä perjantaista sunnuntaihin. Tä253Octavia haettu korjaamolta
Tänään töiden jälkeen pyöräilin Orikedolle hakemaan Octavian pajalta. Laskua tuli tosiaan se 4900e, mutta minkäs sille v453Oivoi... Octavian turbo levisi :(
Niinhän siinä kävi, että tänään ajaessani kauppakeskus Myllystä kotiinpäin, Octavian mittaristo alkoi loistaa kirkkaana548