Vapaa kuvaus

Kaikilla meillä on menneisyytemme eikä toista voi omistaa. Tärkeintä elämässäni on perheeni, johon kuuluu vaimoni Janica sekä kolme lasta Bicky the Kid, Mohammed ja Minttu-Petteri.

Aloituksia

38

Kommenttia

239

1. Eikös he ole suurimmaksi osaksi ortodokseja. Paras tapa kunnioittaa ukrainalaisia heidän inhimillisen hädän keskellä on sensuroida ääri-evankelisluterilainen Suvivirsi, järjestää ukrainalaiset asuntojonossa kantisten edelle, ja lahjoittaa Ukrainalle tukea drooneihin joita urheat Azov-miehet lennättävät Kouvolaan.
  2. Kuinka+joku+kehtaakin+tuolla+tavalla+kirjoitella+"minuna".+Oivoi...+Ex-vaimoni+Janica+kun+halusi+eron,+niin+meillä+oli+vielä+200k€+asuntolainaa+jäljellä+nimissäni,+ja+talo+yhteisomistuksessa.+Saimme+siitä+myydessä+240k€+josta+puolet+meni+Janicalle+pesämunaksi+hänen+ja+uuden+miehensä+Manolon+parturi-kampaamoon.+Minä+maksoin+pankin+suuntaan+osuuteni+pois,+mutta+jäljelle+jäi+vielä+80k€+velat,+jolloin+oli+pakko+luopua+myös+aiemmasta+grafiitinharmaasta+Octavia+Combi+1.0+TSI:stä.+Asun+nykyään+vuokralla,+pankki+vie+tuosta+mainitsemastasi+alle+kolmen+tonnin+nettopalkasta+osansa+joka+kuukausi,+ja+ajan+RE85-etanolikäyttöisellä+Astralla.+Octavian+mitä+näppärimmät+Simply+Clever+™+-ratkaisut+olivatkin+juuri+yhtenä+perusteena+kun+auton+ostin+uutena.+Kuitenkin+silloin+kun+Mohammed+oli+vielä+alaikäinen+ja+Minttu-Petteri+vauva-+tai+taaperoikäinen,+niin+perheemme+Prismareissuilla,+Ikeareissuilla,+ja+lasten+harrastusmatkoilla+Octavian+kokoluokkansa+parhaat+tilat+ja+sujuvaan+arkeen+tähtäävät+varusteet+pääsivät+kunnolla+oikeuksiinsa.+Enää+minun+tarvitsee+maksaa+elatusmaksuja+vain+yhteisestä+lapsestamme+Minttu-Petteristä,+mutta+yksinasuvana+arjen+kulut+ovat+pienentyneet+huomattavasti,+eritoten+kun+ostoksensa+keskittää+Prismaan+ja+kerää+S-bonukset+omalle+eikä+vaimon+tilille.+Eräänä+päivänä+törmäsin+internetissä+sangen+hauskaan+pilakuvaan,+jossa+oli+joku+pyylevähkö+maatalousyrittäjä+resuisissa+vaatteissa+ja+kuvatekstinä+"It+ain't+much+but+at+least+it's+honest+work."+tai+jotain+tuonkaltaista.+Kuvaa+varsin+hyvin+omia+tuntojani+tällä+hetkellä.+Kärsinhän+minä+melkoiset+taloudelliset+seuraukset+avioerosta,+mutta+mieluummin+sitä+maksaa+turhasta+jonkun+kasvottoman+pankin+suuntaan,+kuin+rahoittaa+nuorisorikollisten+elämää+ilman+että+saa+kunnioitusta+osakseen,+kuten+huolehtivan+ja+läsnäolevan+perheenisän+mielestäni+kuuluisi.