Tänään töiden jälkeen pyöräilin Orikedolle hakemaan Octavian pajalta. Laskua tuli tosiaan se 4900e, mutta minkäs sille voi. Se on äkkiä säästetty bensalaskussa, sillä toi 1,2 TSI on kyllä tosi taloudellinen. Kotimatkalla kävin Prisman yhdeydessä olevassa Hesburgerissa syömässä tuplajuustoaterian.
Nyt olen täällä Kupittaan jalkapallohallin parkkipaikalla odottamassa poikaani Mohamedia, joka on treeneissä kahdeksaan asti. Lupasin heittää myös heidän joukkueen valmentajan (hänen biologisen isän) Varissuolle.
Octavia haettu korjaamolta
4
53
Vastaukset
- 13plus17
Miks sä tätä meille kerrot?
- laaduaudoilija
Ei voi kuin pahoitella. Octavian omistaminen voi joskus olla todellinen rasite. Parempaa jatkoa sinulle itäautosi kanssa.
- JännäJare
Kukaa viitsii ajella tuollaisella nuhapumpulla?
Mun eka autonikin, 90-luvun (pappa)Volvo 940 Turbo, olis pätkinyt sun Skodan rimpulan liikennevaloissa :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448961
- 785472
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14780Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon383934Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543302- 503260
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme273165- 412276
- 341932
- 2091747