Timppa avautuu: Oivoi, Octavia hyytyi Kaarinaan

Tuli käytyä työkaverini Ekin kanssa työn merkeissä Porvoon öljyjalostamolla ja paluumatkalla mun Skoda Octavia Combi 1,2 TSI autostani katkesi apulaitehihna tuhannen p***un päreiksi Kaarinassa. Eihän sillä voinut ajaa kun vesipumppu ei pyörinyt. Kyselin hinauspalvelujen hintoja, mutta ne olivat aika härskisti hinnoiteltuja, joten jouduimme nielemään ylpytemme ja soitin itse Bikcy Royal miehelle ja kysyin että ehtiikö hän hinaamaan autoni korjaamon pihalle Chevrolet Silverado -jyystötruckillaan. Bicky ei nähnyt asiassa mitään ongelmaa, mutta käyttäytyi varsin ylimielisesti koko ajan ja esiintyi "nuole aisuri nuole" -ilme kasvoillaan. Bicky hinasi autoni Rinta-Joupin autoliikkeen korjaamoon ja naureskeli, että kyllä hän keksii jonkun vaihtoehtoisen maksutavan. Oivoi... mitähän sekin mahtoi tarkoittaa...

Oivoi... voivoi.. Olisi alunperinkin pitänyt ostaa Volkswagenn eikä pitään Pirkka-Volkkaria eli Skodaa.

4

173

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • köhhhhhhhh

Peris on selvästikin kirjoittanut tämän pikku päissään kirjoitusvirheistä päätellen.

• Kaverisi_Eki

Älä sitä enää sure, Timppa. Skoda Octavia on kuitenkin testivoittaja ja perheelliselle miehelle hyvä valinta. Kaiken sen vieraanvaraisuuden jälkeen mitä sinä olet Bickyä kohtaan osoittanut niin on ihan kohtuullista että hän auttaa sinua hinaamaan autosi korjaamolle. Kyllähän hänkin sentään ymmärtää että hänen poikansa on hyvissä käsissä sinun luonasi.

• Pääsitkö sä Eki itse millä kotia? Hyvä juttu Timpan kannalta, että Bicky oli joutilaana ja pääsi hinaamaan Octavian omalla jyystö-truckillaan:)))))))

Oli varmaan myös Mortti ja Vertti mielissään, kun isi pääsi lopulta takaisin kotia:)))))))

Mutta älä huoli Timppa, ehkä tämä auton hinaus tulee sulle edulliseksi, kun jos vaikka Janica maksaa sen sun puolestasi Bickylle:))))))))))

• DarkFear kirjoitti:

Pääsitkö sä Eki itse millä kotia? Hyvä juttu Timpan kannalta, että Bicky oli joutilaana ja pääsi hinaamaan Octavian omalla jyystö-truckillaan:)))))))

Oli varmaan myös Mortti ja Vertti mielissään, kun isi pääsi lopulta takaisin kotia:)))))))

Mutta älä huoli Timppa, ehkä tämä auton hinaus tulee sulle edulliseksi, kun jos vaikka Janica maksaa sen sun puolestasi Bickylle:))))))))))

Niin onhan tuo Octavia Combi kuitenkin erittäin tilava, taloudellinen ja täynnä Skodan lanseeraamia Simply Clever -ratkaisuja kuten esimerkiksi jääkrapan säilytysteline tankin luukun sisäpuolella. Suorastaan nerokasta! Ei hyvästä autosta raaskisi luopua vaikka kaikenlaisia pikkuvikoja yhteiselle taipaleelle onkin mahtunut. Pitää harkita koska laittaisin tilaukseen uuden facelift-mallin, sillä sen saa jopa 1,0 TSI moottorilla, jossa on entistäkin pienempi kulutus ja CO2-päästöt.

Eki ja minä menimme eilen bussilla kotiin. Bicky ei ehtinyt tai halunnut heittää meitä Liljalaaksoon vaikka eihän Orikedolta olisi mennyt kovinkaan kauaa kun Ohikulkutietä oltaisiin ajettu.

Eki kertoi, että hänen vaimonsa oli ollut varsin vihainen ja luullut että Eki tuli myöhään kotiin koska olisi muka ollut oluella kanssani. No kaipa Sarita leppyy ja uskoo totuuden kun Eki ostaa hänelle jotain kivaa. Annoin Ekille vinkin, että ostaa sitten jotain kunnollista ja arvokasta, eikä mitään Tonttu-suklaata lahjakassissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      98
      6118
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      349
      5555
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      22
      2757
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2639
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      104
      2026
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1758
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1621
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1583
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1494
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      136
      1459
    Aihe