Janicalle ostin kylpyläviikonlopun 2:lle hengelle, sekä uuden cupsolo-kahvinkeittimen
Bicky the Kid saa Peakin hupparin ja uuden Ipadin
Mohammed puolestaan toivoi uuden Iphonen sekä valkoisen Lacosteen kellon, ja ne hän saa
Minttu-Petterille ostin Legoja sekä uusia pelejä PS4:lle
Jännittävää mitähän minä mahdan saada lahjaksi :)
Jouluostokset on tehty
15
105
Vastaukset
- 1plus11
Ovatko Janica, Bicky, Mohammed ja Minttu-Petteri lapsiasi?
Me olemme kaikki yhtä suurta perhettä ja olen iloinen, että saan olla mukana vaimoni lasten elämässä turvallisena isähahmona. Minttu-Petteri on kyllä meidän yhteinen lapsemme.
liljalaakson_timppa kirjoitti:
Me olemme kaikki yhtä suurta perhettä ja olen iloinen, että saan olla mukana vaimoni lasten elämässä turvallisena isähahmona. Minttu-Petteri on kyllä meidän yhteinen lapsemme.
Janica on siis vaimoni
Janica on siis vaimoni
Ostiko vaimosi jouluahjaa myös Bicky Royal-miehelle:))
- 10plus17
"vaimoni"
Olet siis naimisissa. Miksi sitten kirjoittelet sinkku-palstalle kun Suomi24:ssa on myös Avioliitto-palsta?
http://keskustelu.suomi24.fi/suhteet/avioliitto 10plus17 kirjoitti:
"vaimoni"
Olet siis naimisissa. Miksi sitten kirjoittelet sinkku-palstalle kun Suomi24:ssa on myös Avioliitto-palsta?
http://keskustelu.suomi24.fi/suhteet/avioliittoOn minullakin tyttöystävä ja silti kirjoittelen tänne, sillä ymmärtääkseni tämän palstan miehet ovat paremmin perillä naisten kanssa esiintyvistä ongelmista kuin vaikkapa parisuhdepalstan taivaanrannanmaalarit.
Nyt on sitten lahjat avattu ja eräs harvoista päivistä vuodessa, jolloin kaikki perheenjäsenet ovat tyytyväisiä. Itse sain lahjaksi House-tuotesarjan kahvimukin, jonka pohjassa oli Prisman hintalappu 4,95€. Oivoi...
Joko Bicky Royal-mies kävi teillä kylässä? Hän kertoi mulle tulevansa käymään tänään teidän luona vierailulla, kun lupasi tuoda lahjan Bicky jr:lle:)
Bicky kertoi myös, että hän on menossa huomenna syömään Suomi-Maken luokse ja sun perhe olisi kuulemma myös sinne tulossa. Bicky Royal myös epäili sitä, että SUOMI-Makella ei välttämättä riitä ruoat joulupöydässä, jolloin sä joudut tyytymään taas jämiin:))- ihanhullua
DarkFear kirjoitti:
Joko Bicky Royal-mies kävi teillä kylässä? Hän kertoi mulle tulevansa käymään tänään teidän luona vierailulla, kun lupasi tuoda lahjan Bicky jr:lle:)
Bicky kertoi myös, että hän on menossa huomenna syömään Suomi-Maken luokse ja sun perhe olisi kuulemma myös sinne tulossa. Bicky Royal myös epäili sitä, että SUOMI-Makella ei välttämättä riitä ruoat joulupöydässä, jolloin sä joudut tyytymään taas jämiin:))Nyt on sitten tämäkin nähty, että DarkFear alkaa näkemään samoja mielikuvitushahmoja kuin Totuus2015. Eikä ole muuten ensimmäinen Timppa tai Bicky-ketju johon Darkkis kommentoi jotain.
Bicky Jr vaikutti varsin ilahtuneelta saatuaan multa lahjaksi tatuointiliikkeen lahjakortin. Eiköhän se sun ostama huppari jää roikkumaan naulakkoon, kun poika esittelee tyytyväisenä tatuointejaan, ellei sitten päätä ottaa sitä penikseen kuten isänsä! Hah hah!
ihanhullua kirjoitti:
Nyt on sitten tämäkin nähty, että DarkFear alkaa näkemään samoja mielikuvitushahmoja kuin Totuus2015. Eikä ole muuten ensimmäinen Timppa tai Bicky-ketju johon Darkkis kommentoi jotain.
No miksei sitä voisi kommentoida hyviin ja asiallisiin keskusteluihin, kun kerrankin selllaisia tällä palstalla on?
- atännä
Voi ei... ;D Onko tuo profiilikuva Juha Sipilän kuvasta muokattu?
- Kysyn_vaan
Siis ostit Minttu-Petelle legoja JA uusia pelejä pleikka neloselle? Eikös Minttu-Peten ikäinen lapsi ole vähän turhan nuori pelaamaan pleikalla?
Ostamani kylpyläviikonloppu on varattu huomisesta sunnuntaille. Onpa mukavaa päästä rentoutumaan kaikkien joulukiireiden, työkiireiden sekä autoepisodien jälkeen. Minttu-Petteri menee mummolaan ja vanhemmat lapset pärjäävät varmasti mainiosti keskenään.
- 2626
Ai, pääsetkö mukaan kylpylään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448881
- 785392
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14780Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon383894Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543262Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme273135- 423121
- 412256
- 341842
- 2091737