Merkkihuollosta tuli eilen soitto, että Octavian DSG-vaihdelaatikko on saatu korjattua vihdoin. Ensimmäinen kustannusarvio puhelimessa oli 2900e ja he epäilivät kytkinvikaa. Korjaamolla kuitenkin paljastui, että myös laatikon laakerit sekä lautaspyörät olivat loppuunkuluneet 69.000km kohdalla. Lopullinen summa oli 4900e joista maahantuoja korvasi 400e eli minun maksettavaksi jäi 4500e omavastuu. Oivoi... kallista on... No onneksi autoni on niin taloudellinen tuolla 1,2 TSI & DSG yhdistelmällä, että tuollainen lasku on pian maksanut itsensä takaisin bensakuluissa.
Vaimoni Janica oli viikonloppuna ruotsinlaivalla viettämässä tyttöjen iltaa ja myös vanhin poikani Bicky the Kid oli viikonloppuisänsä kanssa laivalla. Minä puolestaan käytin lauantai-illan kätevästi hyödyksi ja asensin Älvsby-omakotitaloomme uudet kattolaatat makuuhuoneeseen, sillä vaimo on halunnut niitä jo pitkään. Maanantaina hän palkitsi minut ja sen jälkeen ihailimme yhdessä uusia laattoja kattoon tuijottaen. Edellisen kerran näin tapahtui lauantaina 1. elokuuta puoli yhdeksän uutisten jälkeen. Olin samana päivänä ostanut uuden sohvan Ikeasta ja päätimme yhdessä testata sitä kun muksut olivat harrastuksissaan. Minä kyllä jaksan odottaa näinä väliaikoina, sillä en halua vaikuttaa munillaan ajattelevalta sialta, joita naiset inhoavat ja arvostelevat kovaan ääneen.
Firman Amica-ruokalassa oli tänään hernekeittoa hintaan 9,90e sekä 25cm2 kokoinen pannukakku. Oivoi.. kallista...
Octavia haettu pajalta. Oivoi... kallista...
3
151
Vastaukset
- merkkierkki
Mutta eikös Janica aikaisemmin keväällä jättänyt Timpan?
Onko Janica palannut Timpan luokse? Onko sinulla siitä tarinaa? - Oivoi_sinnekin
No eipä ollut hääppöinen pannaripala.
Onko kyseessä ollenkaan sama Janica, jonka mä tunnen? En mä vaan joutunut koskaan ostamaan mitään sohvaa tai kattolaattoja saadakseni pillua.
No onneksi sulla Timppa on sentään hyvä ja vakaa työpaikka näinä vaikeina aikoina, niin pystyt jatkossakin ostamaan kaikkea kivaa sinne teidän Älvsby-hometaloonne. Häh häh hää! Hajoa sinne toimistoosi tai Amica-ruokalaan tai missä oletkaan tällä hetkellä!
Tulen muuten klo 18 aikoihin hakemaan Bicky the Kidin viettämään viikonloppua kanssani. Kyllä sä sitten kuulet kun ulkona soi Bomfunk MC:n Freestyler ja näet ikkunasta kun mä tulen paikalle Silveradolla kahdella pyörällä keulien. Niin ja muista ostaa pojalle Prismasta kilon pussi proteiinijauhetta, me ajateltiin käydä reenaamassa Impivaaran kuntosalilla viikonloppuna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 266871
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04697- 623859
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292968Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon362833Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452556Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262485- 401823
- 251795
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731777