yuggis_
Vapaa kuvaus
Paskanpuhumista since 2015!
Tervetuloa profiiliini! Olen yuggis_. Nyt tarjoan sinulle kompaktin tietopaketin minusta.
• Vaikka nimeni antaa ymmärtää, että nimeni on Jukka, tai jokin sen muunnelmista, se ei ole. En ole myöskään Napoleon. Enkä lyhyt.
• Kommentoin pääasiassa nuorten palstalla. Välillä minua tapaa myös alkopalstalla.
• Minulla ei ole fetissiä kumisaappaisiin.
• Olen nuorempi kuin saatat luulla! Mutta jos luulet minua nuoremmaksi kuin olen, saatan oikeasti olla vanhempi!
• Vaikka moni voi minut häiriköksi luetella, yritän olla asiallinen ainakin osan ajasta, usko pois.
• En kärsi Napoleon-kompleksista.
• Pidän oikeinkirjoituksesta. Todennäköisesti tulen joskus korjaamaan kirjoitusvirheitäsi.
Yuggis_ II Suuri
Aloituksia
70
Kommenttia
3135
Tunteeko kukaan..
Tunteeko kukaan kyseistä ihmispaskaa: http://keskustelu.suomi24.fi/t/14895443/onko-heinolassa-vapaata-16-25-vuotiasta-ty333056- 21488
Todistin ihmettä!
Halpa-Halli, 29.3.2018. Kolme kassaa auki samanaikaisesti. Tämä yllätti minut positiivisesti.3411Montako eri..
ExTissu käyttäjää täällä on? ExTissu 1.5 ja 2.0 ainakin iski silmään.. Olisi kellään tarkkoja lukuja?24335- 3256
Kauhajoen Kotipizza
Kauhajoen Kotipizzassa ei ole vesipistettä. Pitää joko hakea vessasta vettä, tai sitten ostaa 2€:llä puolen litran pullo17251- 14246
Joulukuun alkua
Hei. Hyvää joulukuun alkua nyt itse kullekin. Näin joulun alla ajattelin tulla taas kyselemään yksityisasioitanne. Onk6226- 18212
Söin juuri
Kylmän perunanpuolikkaan, lanttulaatikkoa, soosia ja yhden joululimpun margariinilla.26196- 12187
Internetkulttuurin syöpäisyys
Mikähän vittu siinä on, kun pitää yrittää vääntää sitä tosiasiaa, että sukupuolia on KAKSI. Ovatko ihmiset todella niin12186Mitähän helvettiä taas
Täysin asiallinen aloitukseni poistettiin. Ei tästä paskasta ota selkoa edes itse ylläpito..13186Yhdys_sanat
Kuinka hankalaa ne yhdys_sanat on kirjoittaa oikein? Jos vaikka opettelisitte ne (tässäpä teille pulma, ennenkuin vai en29172Häiritsevä naapuro
Naapurini ja hänen tyttöystävänsä ovat nussineet vessassa jo 40 minuuttia. Vessa on siis yhteinen, ja sitä käyttää 4 asu10163Epätasa-arvo kouluruokailussa
Minä uskon, että koulussanne on kasvissyöjille oma ruoka joka päivä. Tämä on hienoa, jokainen saa syödäkseen mitä haluaa4160- 4142
Sensuuri Suomi24:ssä
Taas oli minulta poistettu täysin asiallisen, ihmisten käytöksestä kysyvä teksti. Toivoin oikeasti vastausta ja ihmettel3141Pakolaiset?
Ollaanko tänne siis kaavailemassa jotain keskusta vai oliko se vain palstalaisten höyrettä?17134I'm back // olen selkä
Tuli tuollainen suomi24 loma otettua.. Mitäs tänne kuuluu, onko ollut spämmiä tms?11124