Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
scrg
scrg
scrg
Vapaa kuvaus
Aloituksia
174
Kommenttia
19703
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"...+kysymällä+naisen+mielipidettä+...+"
Fiksuimmat+miehet+tietää,+että+näissä+asioissa+on+turha+kysyä+naisen+mielipidettä,+vaan+katsoa+ja+seurata+miten+naiset+toimivat.
02.09.2016 12:07
"Rakkauden+ja+hyväksynnän+saaminen+on+sitten+kyllä+erittäin+harvinaista,+ellei+mahdotonta.+"
Eikö+se+vähän+ollut+aloituksen+pointti,+että+ei+pidä+odottaa+että+noita+kukaan+olisi+hopealautasella+eteen+kantamassa.+Jokaisella+on+lupa,+oikeus+ja+mahdollisuus+rakastaa+miten+paljon+vaan,+mutta+rakkautta+ei+voi+mitenkään+ansaita.
02.09.2016 11:56
Jos+mies+tuottaisi+elämänsä+aikana+vain+muutaman+sata+siittiötä,+niin+kyllä+biologia+silloin+meillekin+olisi+opettanut+vähän+katsomaan+kenelle+niitä+viitsisi+jakaa.+Mutta+kun+niitä+on+tsiljoonia,+niin+niitähän+riittää+tuhansia+vaikka+jokaiselle+maailman+naiselle.
02.09.2016 11:30
Kukaan,+joka+on+vielä+täysin+kuolematon,+ei+ikinä+eksy+tällaiseen+nurkkaan+pidemmäksi+aikaa.
02.09.2016 11:20
Paavo+osaa+kiteyttää.+Kuinka+moni+on+ikinä+sanonut+lehtien+pikahaastatteluissa+mitään+noin+painavaa?
02.09.2016 11:19
Luulen+että+silikonit+ei+sittenkään+jäänyt+villitykseksi+noin+yleisemmin.+Implanttiasentamoista+on+tulossa+samanlaista+arkipäivää+kuin+kampaamoista.
Jos+delfiinille+joku+yrittäisi+laittaa+silikonit,+niin+siitä+nousisi+mellakka.+Vaikka+se+delfiini+miten+osaisi+viestiä+että+haluaisi+silikonit+ja+olisi+valmis+jopa+luopumaan+muutamasta+silkasta+niiden+vuoksi.
02.09.2016 10:29
Ja+niin+löysi+Marrrnie+uuden+lekan+ja+lähti+takomaan+onneaan.
02.09.2016 08:13
Tuo+on+miehen+puhetta.+Jos+väittäisi+maailman+olevan+muuta+kuin+hyvä+ja+täydellinen+juuri+sellaisena+kuin+se+on,+olisi+vähän+kuin+mies+syyttäisi+omasta+epätäydellisyydestään+maailmaa.+Eikä+sellainen+ruikutus+ole+miehekästä.
02.09.2016 08:11
Eihän+siinä+mitään+järkeä+olekaan+ja+ne+on+vaan+sammuneet+ilman+että+mä+tietoisesti+niitä+olen+tukahduttanut.+Ehkä+vaan+polttoaine+loppui+tai+jotain.
01.09.2016 13:57
Mä+olen+jossain+vaiheessa+puolihuomaamatta+lopettanut+unelmoinnin.+Ja+ilman+niitä+unelmia+ihminen+on+vähän+rampa,+joten+ei+syntyisi+omasta+elämästä+kummoisia+seikkailukertomuksia.+Mutta+olen+hyvä+tarkkailemaan+ja+tämä+on+yksi+hyvä+kurkistusreikä+maailmaan.
01.09.2016 13:45
Tän+palstan+leimallisin+piirre+on+että+naiset+ja+miehet+on+ihan+eri+planeetalta.+Jos+naiset+ja+miehet+puhuu+parisuhteesta+ne+puhuu+suunnilleen+samasta+asiasta,+mutta+sinkkuelämäpä+onkin+kovin+erilaista+näkökulmasta+riippuen.+Mä+olettaisin,+että+naiset+monesti+kaipaisi+näkemyksiä+miehiltä,+joille+sinkkuus+näyttäytyisi+edes+jotenkin+samoin+kuin+heille+itselleen.
"Miltähän+miehistä+tuntuu,+kun+kaikki+naisetkaan+eivät+ole+nykyään+niin+sitoutuneita+miehiinsä,+kenties+etsivät+koko+ajan+vielä+parempaa?+"
Mä+en+ole+ajatellut,+että+miehet+yleisesti+kokisi+tuota+kovin+kummoisena+ongelmana:+miksi+nainen+yleensäkään+olisi+suhteessa,+johon+hän+ei+ole+tyytyväinen.+Ehkä+sitten+sellaisissa+tapauksissa,+että+nainen+jatkuvasti+suhteessa+ollesssaan+osoittaa+tyytymättömyyttä+mieheen...
01.09.2016 13:38
Luetko+sä+muuten+koskaan+muita+ketjuja?
Monet+kirjailijathan+osaa+kirjoittaa+uskottavasti+lähinnä+itsestään.+Vain+ne+hahmot+toimii,+jotka+on+jollain+tavalla+kuin+kirjoittaja+itse.+Kaikille+muille+voisi+Columbo+lopussa+tulla+kysymään+vielä+yhden+kysymyksen+ja+paljastuisi,+että+niiden+kertomus+ei+olekaan+eheä+ja+tosi.
01.09.2016 13:14
Mites+olis+kirjallisuuskritiikki.
Se+Joe+Bob.+Se+on+tekstinä+hyvää.+Enemmänkin.+
Mutta+jotenkin+ne+henkilöt+ei+toimi.+Kun+jotenkin+ihan+sama+vaikka+se+Joe+Bob+pyöräilisi+ensimmäisestä+lauseesta+satama-altaaseen+ja+jäisi+sinne.+Ehkä+on+vaan+kuulu+kohderyhmään.
01.09.2016 12:48
Piirrä+palstasinkuista+nelikenttä,+jossa+toisella+akselilla+sukupuoli+ja+toisella+akselilla+jakavana+tekijänä+se+onko+takana+pitkiä+parisuhteita+vai+ei:+missä+ruuduissa+on+ruuhkaa+ja+missä+tyhjää?
Naiset+osaa+suhtautua+sinkkuna+olemiseen+paljon+seesteisemmin,+koska+on+kokemusta+jo+kaikenlaisesta.+Kumppani+olisi+kiva+olemassa,+mutta+mitä+tahansa+nyt+ei+tarvitse+hyväksyä+eikä+ainakaan+ole+tunnetta,+että+olisi+kiire.
Miten+sä+luulet,+Marrrnie,+että+sinua+15+vuotta+vanhemmat+naiset+asiat+kokee.+Miten+huumorilla+osaa+suhtautua+siihen,+että+miehet+on+pinnallisia+ja+katsoo+vain+paljon+itseään+nuorempia+naisia?
01.09.2016 12:11
Mistä+muualta+sinkkunaiset+miehiä+itselleen+voisivat+saada,+koska+kaikki+sinkkumiehet+on+joko+sitoutumiskyvyttömiä+tai+kelvottomia?
01.09.2016 11:50
Tuo+on+totta.+Mutta+kyllä+esim.+yhärit+tai+vanhat+rupsahtaneet+akatkin+vähän+vihamielisenä+myös+kokee+sen,+että+niistä+ei+vaan+tykätä.
01.09.2016 11:43
Paljon+riippuu+siitä+mitä+olet+tehnyt+sillä+välillä+kun+olet+muuttunut+nuoresta+aikuiseksi.+Olethan+säkin+kai+vähintään+saanut++lihaa+luiden+ympärille.
31.08.2016 18:27
Kyllä+mäkin+olettaisin,+että+jos+nainen+näkee+pukeutumiseensa+vaivaa+niin+tyyli+on+sille+tärkeää+ja+jotain+samaa+odotetaan+sitten+mieheltäkin.
31.08.2016 15:49
Ajatuksia+herättävä+teksti.
Jos+ei+itse+ole+erityisen+halukas,+niin+eikö+kovin+halukas+kumppani+menisikin+silloin+"hukkaan".+Minusta+on+hyvinkin+toimivaa+suhteessa,+jos+aloitteita+seksiin+tehdään+puolin+ja+toisin+jos+nyt+ei+täysin+vuorotellen+niin+kuitenkin+tasapuolisesti.+Eihän+tuo+voisi+toimia,+jos+halut+olisi+aivan+eri+tasolla.
31.08.2016 15:42
Ehkä+sä+olet+vaan+syntynyt+väärään+maahan.+Olen+käynyt+muutaman+kerran+Italiassa,+mutta+ei+naisten+tyylistä+jäänyt+sen+kummempaa+muistijälkeä.+Mistähän+paikalliset+siellä+kuteensa+ostavat,+koska+ei+ole+niitä+samoja+ketjuliikkeitä+joita+meillä+on+joka+kylässä.+Vaatteita+myydään+pikku+liikkeissä+mutta+sitten+myös+kadulla.
31.08.2016 13:51
893 / 986