Naiset vihaa lyhyitä miehiä

vittusentään

Naisten viha on suuri lyhyitä miehiä kohtaan. Naiset haluaa pitkän komean miehen ähkimään päällensä.

33

557

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kullinpätkä165cm

Siksi te kyrvän mittaiset heput olettekin niin aggressiivisia kun ette pillua saa.

Taitaa olla myös itsetunto-ongelmia kun aina kompensoitte tuolla valittamisella
      omaa pahaa oloa ja siirtämällä pahaa oloa muihin,tässäkin tapauksessa syyllisiä ovat naiset.

• Mitäs ongelmia muilla ihmisillä sitten on kun pitää joka välissä haukkua lyhyitä miehiä?
        Jokainen sen tietää että vika on sataprosenttisesti naisissa joita ei kiinnosta lyhyet miehet ja muut miehet jotka säälimättä kiusaavat lyhyitä miehiä. Kovin moni huutelija ei ymmärrä sitä itsetunnon tuhoutumista ja henkistä helvettiä mitä tuosta seuraa, tai sitten ymmärtävät ja saavat siitä sadistista nautintoa.
        Sitten jos naisille valittaa tästä niin se on automaattisesti miehen asenneongelma vaikka nainen ei missään tilanteessa olisi kiinnostunut lyhyestä miehestä. Lyhyellä miehellä jos on elämässä kaikki ok, on rahaa ja hyvä elämä niin sillä on napoleonkompleksi josta aletaan vittuilemaan. Jos taas kaikki on vituillaan niin sitten hän on onneton itsesäälissä rypevä reppana.

• Pituuseioleeste

En vihaa pituuden takia. Mun päällä ei ähkitä.
      Onko nainen pelkkä pillu sulle? Hyi helvetti. Sun asenne saa naiset kaikkoamaan. Syytä itseäsi.

• olemiesälämikkihiiri

Lyhyt mies (esim. 164 cm) on pitkä lyhyelle naiselle
      Mikä tässä on niin vaikeaa. Miksi lyhyt mies haluaa pitkän (180 cm) naisen?
      Ite olen 170 cm ja kyllä ottaa päähän kun joku pätkis tulee iskemään.

• Lyhyelle naiselle mikään mies ei ole tarpeeksi pitkä, joten ei tarvitse ihmetellä jos lyhyt mies on kiinnostunut pitkistä naisista, sinun tapauksessa typerästä vittuilijasta.

• Haloo-

Ongelma on siinä että lyhytkin nainen haluaa pitkän miehen. Se siinä on niin vaikeaa, tampio.

• lyhythyvämiesriittää

Ja paskat, eivät kaikki lyhyet naiset halua sitä pitkää pelimiestä, vaan riittää ettei mies ole itseä (minä 160 cm) lyhyempi. On tullut vastaan kyllä mies, jonka olen katsonut olevan "ylipitkä" minulle, että taaplataan stä tälläkin tyylillä, ei pidä yleistää...

• 19plus0

Olen lähes 190cm joten olisinko liian pitkä sinulle (jos kuvitellaan, että olisin muuten tyyppisiä)? Kauheata syrjintää ;) Itse tykkään keskivertoa lyhyemmistä naisista, mutta pituus ei ole koskaan ollut mikään este.

• Näissä teidän vihanpurkauksissa ikävintä on se, ettei se ole sisällöllisesti totta. Ette vain meinaa uskoa. Ei ainakaan kaikki naiset halua suhteeseen miehen pituuden kanssa.

• Raakatotuus

Eikös se nyt sitten pidäkään enää paikkansa, että "miehen pitää olla omaa silmää miellyttävä"? Entäs jos se miehen pituus nyt vaan on useimmille naisille yhtä tärkeä esteettinen tekijä kun muut asiat miehessä?

• Raakatotuus kirjoitti:

Eikös se nyt sitten pidäkään enää paikkansa, että "miehen pitää olla omaa silmää miellyttävä"? Entäs jos se miehen pituus nyt vaan on useimmille naisille yhtä tärkeä esteettinen tekijä kun muut asiat miehessä?

Tokihan jonkun mielestä pituus voi olla kaikki kaikessa. Tuo yleistys, että kaikilla naisilla on mieltymys pitkiin miehiin, menee kuitenkin ihan metsään.

• Raakatotuus
        Marrrnie kirjoitti:

Tokihan jonkun mielestä pituus voi olla kaikki kaikessa. Tuo yleistys, että kaikilla naisilla on mieltymys pitkiin miehiin, menee kuitenkin ihan metsään.

Ei välttämättä kaikkiin pitkiin miehiin mutta useimpien naisten mielestä sen miehen kuitenkin pitäisi olla pidempi kun nainen korkokengät jalassa.

Naisten yleinen mieltymys pitkiin miehiin ei ole mitään fiktiota, aiheesta on vaikka kuinka paljon tutkimuksia ja juttuja netissä.

http://yle.fi/uutiset/treffipalstoilla_pituus_on_valttia__lyhyt_mies_ei_naista_saa/8298663

http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-2000000577697.html

http://www.vauva.fi/keskustelu/3868297/ketju/miksi_miehen_pituus_on_joillekin_naisille_niin_tarkeaa

• Raakatotuus kirjoitti:

Ei välttämättä kaikkiin pitkiin miehiin mutta useimpien naisten mielestä sen miehen kuitenkin pitäisi olla pidempi kun nainen korkokengät jalassa.

Naisten yleinen mieltymys pitkiin miehiin ei ole mitään fiktiota, aiheesta on vaikka kuinka paljon tutkimuksia ja juttuja netissä.

http://yle.fi/uutiset/treffipalstoilla_pituus_on_valttia__lyhyt_mies_ei_naista_saa/8298663

http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-2000000577697.html

http://www.vauva.fi/keskustelu/3868297/ketju/miksi_miehen_pituus_on_joillekin_naisille_niin_tarkeaa

Se, että tykkää jostain ei kuitenkaan tarkoita, että vihaa sen vastakohtaa.

• En haluaisi noin muuten siteerata Bile-Dania, mutta tuli vaan eilinen itsetuntokeskustelu mieleen hänen sanoistaan: ”Mä en ole aina ollut itsevarma. Mä tiesin jo poikana, että olen hyvännäköinen, mutta se hyvännäköisyys huokui pois, koska en ollut itsevarma. Itsevarmuus on ainoa asia, jolla on väliä. Mä haluan valaa sitä itsevarmuutta miehiin.”
        http://nyt.fi/a1472694292658

Luulen, että jos on taipumusta huonoon itsetuntoon, niin tekee jostain ominaisuudestaan (esim. pituudestaan) itselleen suotta isomman ongelman kuin mitä sen tarvitsisi olla. Ihan fakta joo, että monet naiset preferoi pitkiä miehiä, mutta jos tietää ja luottaa itse olevansa mahtava tyyppi pituudesta huolimatta, niin keskittyy vaan sitten niihin naisiin, jotka eivät ole pituusnatseja. Kuka muutenkaan haluaisi tehdä lähempää tuttavuutta jonkun pinnallisen tyypin kanssa?

• Marrrnie kirjoitti:

Tuo on totta. Mutta kyllä esim. yhärit tai vanhat rupsahtaneet akatkin vähän vihamielisenä myös kokee sen, että niistä ei vaan tykätä.

• scrg kirjoitti:

Tuo on totta. Mutta kyllä esim. yhärit tai vanhat rupsahtaneet akatkin vähän vihamielisenä myös kokee sen, että niistä ei vaan tykätä.

En ole paljoa nähnyt avauksia, että "miehet vihaa yh-äitejä/läskejä/rumia" (jos ei lasketa palstan miesten itse avaamia ketjuja). Toki varmaan niitäkin on ollut, mutta näitä pituusvihaketjuja näkee about viikottain. Ehkäpä naiset ovat realistisempia siinä, millaisia kumppaneita etsivät. En mäkään tällaisena taviksena halua rokkitähtiä, vaikka jollain tasolla heitä ihailenkin.

• Marrrnie kirjoitti:

En ole paljoa nähnyt avauksia, että "miehet vihaa yh-äitejä/läskejä/rumia" (jos ei lasketa palstan miesten itse avaamia ketjuja). Toki varmaan niitäkin on ollut, mutta näitä pituusvihaketjuja näkee about viikottain. Ehkäpä naiset ovat realistisempia siinä, millaisia kumppaneita etsivät. En mäkään tällaisena taviksena halua rokkitähtiä, vaikka jollain tasolla heitä ihailenkin.

Piirrä palstasinkuista nelikenttä, jossa toisella akselilla sukupuoli ja toisella akselilla jakavana tekijänä se onko takana pitkiä parisuhteita vai ei: missä ruuduissa on ruuhkaa ja missä tyhjää?

Naiset osaa suhtautua sinkkuna olemiseen paljon seesteisemmin, koska on kokemusta jo kaikenlaisesta. Kumppani olisi kiva olemassa, mutta mitä tahansa nyt ei tarvitse hyväksyä eikä ainakaan ole tunnetta, että olisi kiire.

Miten sä luulet, Marrrnie, että sinua 15 vuotta vanhemmat naiset asiat kokee. Miten huumorilla osaa suhtautua siihen, että miehet on pinnallisia ja katsoo vain paljon itseään nuorempia naisia?

• scrg kirjoitti:

Piirrä palstasinkuista nelikenttä, jossa toisella akselilla sukupuoli ja toisella akselilla jakavana tekijänä se onko takana pitkiä parisuhteita vai ei: missä ruuduissa on ruuhkaa ja missä tyhjää?

Naiset osaa suhtautua sinkkuna olemiseen paljon seesteisemmin, koska on kokemusta jo kaikenlaisesta. Kumppani olisi kiva olemassa, mutta mitä tahansa nyt ei tarvitse hyväksyä eikä ainakaan ole tunnetta, että olisi kiire.

Miten sä luulet, Marrrnie, että sinua 15 vuotta vanhemmat naiset asiat kokee. Miten huumorilla osaa suhtautua siihen, että miehet on pinnallisia ja katsoo vain paljon itseään nuorempia naisia?

Mua 15 vuotta vanhempia naisia on aika paljon, tosi vaikea tyhjentävästi sanoa, mitä koko porukka ajattelisi. Varmasti olisi monia, joita asia harmittaisi. Ja monia, joita ei voisi tippaakaan kiinnostaa. Monet tuntisivat suhteissaan olevansa yhä miehelle kaikkein upeimpia, monet eivät. Jotkut olisivat onnellisesti sinkkuja, toiset kaipaisivat rinnalleen jotakuta. Kaikki eivät missään nimessä kokisi saavansa sitä, mitä haluavat.

Ja ihan oikeesti, mä en usko, että kaikki miehet ovat yhtä voimakkaasti sukupuoliviettisiä - taatusti on paljon niitäkin, jotka ovat esimerkiksi demiseksuaaleja, näistä asioista ei vielä vaan ole ollut paljoa keskustelua. Tilaisuus ei tekisi kaikista varkaita, vaikka se olisi sosiaalistenkin normien puolesta ookoo.

Vastakysymyksenä: Miltähän miehistä tuntuu, kun kaikki naisetkaan eivät ole nykyään niin sitoutuneita miehiinsä, kenties etsivät koko ajan vielä parempaa?

Tän palstan ainoa "lohtu" miehille on se, että uskotellaan, että naiset ovat 35 vuoden jälkeen kelvottomia, rumia ja rupsahtaneita kurppia. Jos ei me saada naisia nyt, niin eipähän nekään saa miehiä kun ovat ohittaneet tietyn iän! Ehkä tyhmintä sukupuolten vastakkainasettelua ikinä.

Voi olla, että en tule koskaan ymmärtämään elämää niin kuin moni palstamies. Mulla on taustalla kaksi parisuhdetta ja jälkimmäisen päättyminen oli siinä määrin järkyttävä kokemus, että oli pakko opetella elämään itsensä kanssa - olla siis vaatimatta toisilta ihmisistä sisältöä elämäänsä. Eihän se aina vieläkään suju ihan ongelmattomasti, mutta koko ajan paremmin. Myönnän, olen ollut hyvin onnekkaassa asemassa, kun olen saanut kokea näitä asioita. Ehkä 15 vuoden päästä näen asiat eri tavalla.

• Raakatotuus
        Marrrnie kirjoitti:

Ei tarkoita ei. Siinä mielessä aloitus on vähän ylireagoiva. Mutta se ei ole mikään ihme, jos samassa yhteydessä on myös käytetty nimitystä "päällä ähkiminen".

Mutta tosin vanha sanontakin sanoo, että rakkauden vastakohta ei ole viha, vaan välinpitämättömyys. Joten omalla tavallaan epärakastavinta on nimenomaan se, ettei ne lyhyet miehet ole kun ilmaa.

• Raakatotuus
        Marrrnie kirjoitti:

Kyllä noita löytyy, mutta vähemmän tällä palstalla. Nykyisellä käyttäjäpohjalla tämän palstan asennepohja ei kummoisesti tule muuttumaan. Mutta kyllä minun nähdäkseni erilaiset "body positive" -liikkeet voivat muissa (ja myös tärkeämmissä) medioissa (esim. twitter) olla hyvinkin aggressiivisia sen suhteen että heidät pitäisi hyväksyä niillä ehdoin mitä he suvaitsevat (ei muilla tavoin).

Rumat naiset ovat rumiin miehiin verrattuna marginaaliongelma, koska aika vaatimattoman näköiset naisetkin saavat jonkin verran huomiota miehiltä. Rumuudestaan oikeasti kärsiviä naisia on siis niin vähän, etteivät he oikein missään muodosta merkittävää vähemmistöä.

YH-mammoilla lienee muutakin kiirettä elämässään, mutta luulisin heidän silti liikkuvan enemmän vauva.fi:n foorumeilla kun juuri täällä.

• Marrrnie kirjoitti:

Mua 15 vuotta vanhempia naisia on aika paljon, tosi vaikea tyhjentävästi sanoa, mitä koko porukka ajattelisi. Varmasti olisi monia, joita asia harmittaisi. Ja monia, joita ei voisi tippaakaan kiinnostaa. Monet tuntisivat suhteissaan olevansa yhä miehelle kaikkein upeimpia, monet eivät. Jotkut olisivat onnellisesti sinkkuja, toiset kaipaisivat rinnalleen jotakuta. Kaikki eivät missään nimessä kokisi saavansa sitä, mitä haluavat.

Ja ihan oikeesti, mä en usko, että kaikki miehet ovat yhtä voimakkaasti sukupuoliviettisiä - taatusti on paljon niitäkin, jotka ovat esimerkiksi demiseksuaaleja, näistä asioista ei vielä vaan ole ollut paljoa keskustelua. Tilaisuus ei tekisi kaikista varkaita, vaikka se olisi sosiaalistenkin normien puolesta ookoo.

Vastakysymyksenä: Miltähän miehistä tuntuu, kun kaikki naisetkaan eivät ole nykyään niin sitoutuneita miehiinsä, kenties etsivät koko ajan vielä parempaa?

Tän palstan ainoa "lohtu" miehille on se, että uskotellaan, että naiset ovat 35 vuoden jälkeen kelvottomia, rumia ja rupsahtaneita kurppia. Jos ei me saada naisia nyt, niin eipähän nekään saa miehiä kun ovat ohittaneet tietyn iän! Ehkä tyhmintä sukupuolten vastakkainasettelua ikinä.

Voi olla, että en tule koskaan ymmärtämään elämää niin kuin moni palstamies. Mulla on taustalla kaksi parisuhdetta ja jälkimmäisen päättyminen oli siinä määrin järkyttävä kokemus, että oli pakko opetella elämään itsensä kanssa - olla siis vaatimatta toisilta ihmisistä sisältöä elämäänsä. Eihän se aina vieläkään suju ihan ongelmattomasti, mutta koko ajan paremmin. Myönnän, olen ollut hyvin onnekkaassa asemassa, kun olen saanut kokea näitä asioita. Ehkä 15 vuoden päästä näen asiat eri tavalla.

Tän palstan leimallisin piirre on että naiset ja miehet on ihan eri planeetalta. Jos naiset ja miehet puhuu parisuhteesta ne puhuu suunnilleen samasta asiasta, mutta sinkkuelämäpä onkin kovin erilaista näkökulmasta riippuen. Mä olettaisin, että naiset monesti kaipaisi näkemyksiä miehiltä, joille sinkkuus näyttäytyisi edes jotenkin samoin kuin heille itselleen.

"Miltähän miehistä tuntuu, kun kaikki naisetkaan eivät ole nykyään niin sitoutuneita miehiinsä, kenties etsivät koko ajan vielä parempaa? "

Mä en ole ajatellut, että miehet yleisesti kokisi tuota kovin kummoisena ongelmana: miksi nainen yleensäkään olisi suhteessa, johon hän ei ole tyytyväinen. Ehkä sitten sellaisissa tapauksissa, että nainen jatkuvasti suhteessa ollesssaan osoittaa tyytymättömyyttä mieheen...

• vaikeutensakullakin

Naiset eivät vihaa lyhyitä miehiä, he eivät vain halua lyhyitä miehiä. Siinä on vissi ero.
      Aina vain valitetaan lyhyiden miesten ongelmista. Eivät todella pitkät miehetkään ole haluttuja. Kun miehen mitta on siinä kahden metrin kohdalla naiset eivät huoli, koska pariskunta näyttäisi epäsuhtaiselta.

• Totuudenkertojatar

Tajua nyt että ei se ole se lyhyys. Se on joku ihan muu ominaisuus, joka sinussa mättää.

• Raakatotuus

Mitäs sanot näihin naisten mielipiteisiin?

"Sisareni on 183 cm. Ymmärrän kyllä sen, että hän toivoo miehen olevan pidempi. Hän sanoo, että on mukava tuntea itsensä pienemmäksi kuin mies."

"Minä pidän pitkistä miehistä, olen aina pitänyt. En tunne mitään seksuaalista vetovoimaa alle 180 cm mieheen, sori."

"Olen itse 173 senttiä pitkä nainen, eli en mikään hujoppi mutta suht pitkä kuitenkin. Lisäksi olen melko harteikas vaikkakin hoikka. En voi mitään sille, etten vain kerta kaikkiaan syty itseäni lyhyemmistä tai sirommista miehistä."

" Kerran olen seurustellut minua lyhyemmän kanssa. En tuntenut luontevaksi sitä suhdetta. Ihan sen pituuden takia."

"Itselle miehen pituus on tärkeää siksi että olen itse pitkä nainen. Ei sen kummempaa. Tai sitten itsetuntoni ei kestäisi päätä lyhyempää smurffia. Kyllä tässä maailmassa riittää persjalkasia toisille samanmoisille."

"Koska muuten tuntuu että nussisi pikkupojan kanssa jos mies on minua lyhyempi."

"Joskus aiemmin jos lyhyt mies osoitti kiinnostusta, ajattelin sen johtuvan siitä että olen hänelle riittävän lyhyt. Ei siitä että olisin kiva, nätti tai muuten viehättävä, vaan ajattelin että mies joutuu "tyytymään" minuun kun ei pidempiä naisia saa. Jos taas tuttavuutta tekevä mies oli keskimittainen tai pitkä, ajattelin että tykkäsi minusta lyhyydestäni huolimatta "

"No mä oon 160 cm nainen enkä innostu lyhyistä miehistä. Tulee sellainen kaksi kääpiötä -olo"

"Lyhyellä miehellä (180 cm ja alle) on todennäköisemmin lyhyt penis, etenkin jos nenäkin on pienehkö. Sellaisesta miehestä ei oikein saa otetta."

"Meillä on mieheni kanssa pituus eroa melkeinpä Se 30cm. Toki olen itse 158cm ja pieni kokoinen, olisi mielestäni ihmeellistä olla miehen kanssa yhdessä joka olisi esim. 160cm vaikka olisikin minua pidempi tällöin. "

"180cm pitkänä en halua että miestä joutuu katsomaan alaspäin, enkä halua tuntea itseäni isoksi miehen vieressä."

"Mä olen myös pitkä nainen. Ja ollut aina ehdoton, että miehen pitää olla pidempi kuin minä."

"En voi kuvitella, että syttyisin itseäni lyhyemmästä ja sirosta miehestä."

"Pitkät miehet sattuu olemaan näyttäviä ja miehekkäitä naisten silmissä."

"Pitkät miehet on seksikkäämpiä. Lyhyemmät voivat olla kivoja, söpöjä, mielenkiintoisia ja hauskoja, mutta vain pitkät harteikkaat miehet haluan saada sänkyyni. Sori."

"Minun luolanaisgeenini tietävät, että pitkä mies on saanut nuorena tarpeeksi ruokaa, ja on siten terve ja siittää terveitä lapsia. Tuskin se on sen kummempaa. Monet tällaiset preferenssit ovat syvälle meidän geeneihin koodattu, ja niitä on vaikea muuttaa tietoisella ajattelulla. Pitkä ehkä usein myös vahva?"

"Lyhyillä miehillä on usein huono itseluottamus lyhyyden takia, mikä tekee heistä epäviehättäviä. Pidän pitkistä miehistä, mutta normaalipituinenkin käy aivan hyvin. Lyhyt mies vain, jos luonne ja olemus on ihan superkiva (näitäkin tulee pari mieleen!). Lyhyen täytyy siis kompensoida "puutettaan" muilla asioilla."

"Lapseni isä on lyhyt ja häpeän häntä, muutenkin kyllä, mutta olisi edes pitkä, niin olisi hyvännäköinen."

"Eli olet ALLE 190 cm ja väität itseäsi pitkäksi..? Hohhoijaa... "

"Minä olen lyhyt nainen ja tykkään kaikenkokoisista miehistä. Tosin erityisesti niistä pitkistä. Viehättää se kontrasti, esim. pannessa on minusta mahtavaa kun mies on selkeästi isompi kuin minä. "

" eksä oli melkein 190cm ja pakko se on myöntää, että oli ihanaa kun tunsi olevansa sellainen pieni ja söpö sen syleilyssä."

"En tunne seksuaalista vetovoimaa lyhyisiin miehiin. Alle 180-senttinen mies ei väräytä minussa mitään kieltä. "

"tässä muutama syy:
        - pitkillä miehillä on usein myös hyvä vartalo, ihanat mittasuhteet. ilo katsella.
        - pitkä mies tuntuu turvalliselta. sen kanssa uskaltaa liikkua syrjäisillä kujilla.
        - ei koe itseään niin isoksi. tulee siro ja naisellinen olo ison miehen vierellä.
        - pitkillä miehillä on usein myös kookas kulli.
        - muutenkin on kiva, kun sängyssä mies pystyy nostelemaan syliinsä ym."

Kaikki nuo YHDESTÄ AINOASTA keskusteluketjusta. Joten kyllä, todellakin, monelle naiselle miehen pituus on AINOA miehen sivuuttamiseen parisuhdemielessä.

• sellaista.se.on
        Raakatotuus kirjoitti:

Mitäs sanot näihin naisten mielipiteisiin?

"Sisareni on 183 cm. Ymmärrän kyllä sen, että hän toivoo miehen olevan pidempi. Hän sanoo, että on mukava tuntea itsensä pienemmäksi kuin mies."

"Minä pidän pitkistä miehistä, olen aina pitänyt. En tunne mitään seksuaalista vetovoimaa alle 180 cm mieheen, sori."

"Olen itse 173 senttiä pitkä nainen, eli en mikään hujoppi mutta suht pitkä kuitenkin. Lisäksi olen melko harteikas vaikkakin hoikka. En voi mitään sille, etten vain kerta kaikkiaan syty itseäni lyhyemmistä tai sirommista miehistä."

" Kerran olen seurustellut minua lyhyemmän kanssa. En tuntenut luontevaksi sitä suhdetta. Ihan sen pituuden takia."

"Itselle miehen pituus on tärkeää siksi että olen itse pitkä nainen. Ei sen kummempaa. Tai sitten itsetuntoni ei kestäisi päätä lyhyempää smurffia. Kyllä tässä maailmassa riittää persjalkasia toisille samanmoisille."

"Koska muuten tuntuu että nussisi pikkupojan kanssa jos mies on minua lyhyempi."

"Joskus aiemmin jos lyhyt mies osoitti kiinnostusta, ajattelin sen johtuvan siitä että olen hänelle riittävän lyhyt. Ei siitä että olisin kiva, nätti tai muuten viehättävä, vaan ajattelin että mies joutuu "tyytymään" minuun kun ei pidempiä naisia saa. Jos taas tuttavuutta tekevä mies oli keskimittainen tai pitkä, ajattelin että tykkäsi minusta lyhyydestäni huolimatta "

"No mä oon 160 cm nainen enkä innostu lyhyistä miehistä. Tulee sellainen kaksi kääpiötä -olo"

"Lyhyellä miehellä (180 cm ja alle) on todennäköisemmin lyhyt penis, etenkin jos nenäkin on pienehkö. Sellaisesta miehestä ei oikein saa otetta."

"Meillä on mieheni kanssa pituus eroa melkeinpä Se 30cm. Toki olen itse 158cm ja pieni kokoinen, olisi mielestäni ihmeellistä olla miehen kanssa yhdessä joka olisi esim. 160cm vaikka olisikin minua pidempi tällöin. "

"180cm pitkänä en halua että miestä joutuu katsomaan alaspäin, enkä halua tuntea itseäni isoksi miehen vieressä."

"Mä olen myös pitkä nainen. Ja ollut aina ehdoton, että miehen pitää olla pidempi kuin minä."

"En voi kuvitella, että syttyisin itseäni lyhyemmästä ja sirosta miehestä."

"Pitkät miehet sattuu olemaan näyttäviä ja miehekkäitä naisten silmissä."

"Pitkät miehet on seksikkäämpiä. Lyhyemmät voivat olla kivoja, söpöjä, mielenkiintoisia ja hauskoja, mutta vain pitkät harteikkaat miehet haluan saada sänkyyni. Sori."

"Minun luolanaisgeenini tietävät, että pitkä mies on saanut nuorena tarpeeksi ruokaa, ja on siten terve ja siittää terveitä lapsia. Tuskin se on sen kummempaa. Monet tällaiset preferenssit ovat syvälle meidän geeneihin koodattu, ja niitä on vaikea muuttaa tietoisella ajattelulla. Pitkä ehkä usein myös vahva?"

"Lyhyillä miehillä on usein huono itseluottamus lyhyyden takia, mikä tekee heistä epäviehättäviä. Pidän pitkistä miehistä, mutta normaalipituinenkin käy aivan hyvin. Lyhyt mies vain, jos luonne ja olemus on ihan superkiva (näitäkin tulee pari mieleen!). Lyhyen täytyy siis kompensoida "puutettaan" muilla asioilla."

"Lapseni isä on lyhyt ja häpeän häntä, muutenkin kyllä, mutta olisi edes pitkä, niin olisi hyvännäköinen."

"Eli olet ALLE 190 cm ja väität itseäsi pitkäksi..? Hohhoijaa... "

"Minä olen lyhyt nainen ja tykkään kaikenkokoisista miehistä. Tosin erityisesti niistä pitkistä. Viehättää se kontrasti, esim. pannessa on minusta mahtavaa kun mies on selkeästi isompi kuin minä. "

" eksä oli melkein 190cm ja pakko se on myöntää, että oli ihanaa kun tunsi olevansa sellainen pieni ja söpö sen syleilyssä."

"En tunne seksuaalista vetovoimaa lyhyisiin miehiin. Alle 180-senttinen mies ei väräytä minussa mitään kieltä. "

"tässä muutama syy:
        - pitkillä miehillä on usein myös hyvä vartalo, ihanat mittasuhteet. ilo katsella.
        - pitkä mies tuntuu turvalliselta. sen kanssa uskaltaa liikkua syrjäisillä kujilla.
        - ei koe itseään niin isoksi. tulee siro ja naisellinen olo ison miehen vierellä.
        - pitkillä miehillä on usein myös kookas kulli.
        - muutenkin on kiva, kun sängyssä mies pystyy nostelemaan syliinsä ym."

Kaikki nuo YHDESTÄ AINOASTA keskusteluketjusta. Joten kyllä, todellakin, monelle naiselle miehen pituus on AINOA miehen sivuuttamiseen parisuhdemielessä.

Jokaisella on kriteerinsä, ei sille mitään voi. Samahan se on toisinpäin. Pienet rinnat eivät sytytä, isot rinnat eivät sytytä, yksi tykkää pikkuisista naisista, toinen näyttävistä.

• Raakatotuus
        sellaista.se.on kirjoitti:

Jokaisella on kriteerinsä, ei sille mitään voi. Samahan se on toisinpäin. Pienet rinnat eivät sytytä, isot rinnat eivät sytytä, yksi tykkää pikkuisista naisista, toinen näyttävistä.

Mutta miksi sitten väittää, että kyse ei ole pituuden puuttesta, kun kyse on nimenomaan siitä eikä mistään muusta? Tuollaisella väitteellä vaan sysätään ne kriteerien täyttämättömyys sen lyhyen miehen syyksi, sen sijaan että tunnustettaisiin että kyse on naisen omasta pinnallisuudesta.

Bonuksena palstakuuluisuuden ansiokas biisi aiheesta:
        http://www.mikseri.net/artists/casey-ryback-katkotut-kadet/jain-manletiksi/553848/

• sellaista.se.on
        Raakatotuus kirjoitti:

Mutta miksi sitten väittää, että kyse ei ole pituuden puuttesta, kun kyse on nimenomaan siitä eikä mistään muusta? Tuollaisella väitteellä vaan sysätään ne kriteerien täyttämättömyys sen lyhyen miehen syyksi, sen sijaan että tunnustettaisiin että kyse on naisen omasta pinnallisuudesta.

Bonuksena palstakuuluisuuden ansiokas biisi aiheesta:
        http://www.mikseri.net/artists/casey-ryback-katkotut-kadet/jain-manletiksi/553848/

Pituus on useimmiten joustava kriteeri. Jos toinen on muuten huipputyyppi, pituus ei monellekaan ole mikään deal breaker. On tietysti sellaisiakin, jotka eivät näe mittanauhaa pidemmälle. Onko se sitten mikään menetys? Ehkä ajatukset eivät muutenkaan natsaisi yhteen niin ehdottoman ihmisen kanssa.

• Raakatotuus

Pituus on useimmiten joustava kriteeri. Jos toinen on muuten huipputyyppi, pituus ei monellekaan ole mikään deal breaker. On tietysti sellaisiakin, jotka eivät näe mittanauhaa pidemmälle. Onko se sitten mikään menetys? Ehkä ajatukset eivät muutenkaan natsaisi yhteen niin ehdottoman ihmisen kanssa.

Mutta eikö ole hassua, että jos mies vaan on riittävän pitkä, niin sitten sen ei tarvitsekaan olle ihan niin huipputyyppi?

• sellaista.se.on
        Raakatotuus kirjoitti:

Mutta eikö ole hassua, että jos mies vaan on riittävän pitkä, niin sitten sen ei tarvitsekaan olle ihan niin huipputyyppi?

Tarvitsee olla. Rahalla voi kusipääkin hankkia vierelleen jonkun toiveikkaan köyhän, mutta pituus ei ole sentään ihan niin ihastuttavaa, että sillä voisi kompensoida muita puutteita. Pikemminkin niin, että nainen voisi sanoa, että ihana tyyppi ja pitkäkin vielä.

• Raakatotuus

Tarvitsee olla. Rahalla voi kusipääkin hankkia vierelleen jonkun toiveikkaan köyhän, mutta pituus ei ole sentään ihan niin ihastuttavaa, että sillä voisi kompensoida muita puutteita. Pikemminkin niin, että nainen voisi sanoa, että ihana tyyppi ja pitkäkin vielä.

Mutta miten muutenkaan voi ymmärtää tuon lauseen:

"Pidän pitkistä miehistä, mutta normaalipituinenkin käy aivan hyvin. Lyhyt mies vain, jos luonne ja olemus on ihan superkiva (näitäkin tulee pari mieleen!). Lyhyen täytyy siis kompensoida "puutettaan" muilla asioilla."

Jos lyhyen täytyy kompensoida puutettaan muilla asioilla, niin miten se voi olla totta tarkoittamatta samalla sitä että pidemmän ei tarvitse kompensoida puutteitaan läheskään samassa määrin?

• sellaista.se.on
        Raakatotuus kirjoitti:

Mutta miten muutenkaan voi ymmärtää tuon lauseen:

"Pidän pitkistä miehistä, mutta normaalipituinenkin käy aivan hyvin. Lyhyt mies vain, jos luonne ja olemus on ihan superkiva (näitäkin tulee pari mieleen!). Lyhyen täytyy siis kompensoida "puutettaan" muilla asioilla."

Jos lyhyen täytyy kompensoida puutettaan muilla asioilla, niin miten se voi olla totta tarkoittamatta samalla sitä että pidemmän ei tarvitse kompensoida puutteitaan läheskään samassa määrin?

En ymmärtänyt sitä noin. Ajattelin, että tässä on juuri kyse siitä joustosta. Nainen, joka yleensä viehättyy pitkistä ja valitsee pitkien joukosta sen mukavan, ei voi kuitenkaan ohittaa miestäkään, joka on lyhyt jos hän on kiva. Eli pituuden suhteen joustetaan, luonteen ei.

• Raakatotuus

Miten voi ymmärtää lauseen "pidemmän ei tarvitse kompensoida" millään muulla tavalla kun siten että lyhyemmän tarvitsee?

• sellaista.se.on
        Raakatotuus kirjoitti:

Miten voi ymmärtää lauseen "pidemmän ei tarvitse kompensoida" millään muulla tavalla kun siten että lyhyemmän tarvitsee?

Miten vaan. Kaikkia ei voi miellyttää, oli pitkä tai pätkä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      561
      1923
    2. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      92
      934
    3. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      927
    4. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      826
    5. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      2
      757
    6. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      739
    7. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      69
      718
    8. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      715
    9. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      74
      658
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65
      553
    Aihe